Toon posts:

Headset keuze? Sennheiser HD280 vs HD555

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag Ladies en GentleTweakers

Ik heb afgelope vandaag (23-05) een lijst met hardware geplaatst op dit forum omdat ik van plan ben om een nieuw systeem aan te schaffen. Daarbij ben ik ook van plan om een headset aan te schaffen en tot nu toe weten de mensen die op die post gereageert hebben niet echt veel van deze headset. Vandaar dat ik een poging doe in deze sectie van het forum omdat ik denk dat hier toch wel wat meer de mensen rondlopen/kijken die hier wat meer verstand van zullen hebben.

Ik weet namelijk niet welke headset de beste keuze zou zijn voor mij. Hij zal voornamelijk gebruikt worden voor het gamen en daarnaast ook muziek luisteren en zo nu en dan lekker een film kijken. Ze hebben natuurlijk beide zo hun voor en nadelen, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en me uiteindelijke keuze helpen maken.

Op dit moment gaat me keuze toch net iets meer uit naar de HD280 omdat dit een gesloten headset is. En dit is mijn onderbouwing in mijn post:
Ik ben op zoek naar een goede kwaliteit headset en wil dan gelijk een goede aankoop doen omdat ik denk dat een headset meer een aankoop is voor een langere tijd. En omdat ik hem dagelijks zal gebruiken vind ik het wel belangrijk dat deze een goede kwaliteit herrie produceert. Hierbij viel mijn oog op de Sennheiser HD280 door zijn geslote design wat ik wel interessant vind omdat ik soms nogal snel afgeleid kan worden tijdens het gamen en me hierdoor goed kan afsluiten van het geluid om me heen. En misschien ook wel handig tijdens films omdat je dan amper het geluid om je heen hoort.
En daarbij stelde ik nog de volgende vraag:
Headset: Jullie hebben al kunnen lezen waar mijn keuze op dit moment ligt, maar ik weet het nog steeds niet helemaal zeker en hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen. Het de grootste verschillen zijn volgensmij dat de HD280 Closed is en de HD555 Open en denk en dat de kwaliteit van het geluid bij de HD555 wat beter is omdat dit ook een nieuwere Headset is. Maar verder vraag ik jullie mening hierover om mij te helpen bij mijn uiteindelijke besluit.
Ik hoop dus dat jullie mij verder kunnen helpen om de juiste keuze te maken. :)

Alvast bedankt,

Groet,

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:28

voodooless

Sound is no voodoo!

Helaas zal je deze keuze toch echt zelf moeten maken. Dat kun je het beste doen door gewoon naar een winkel te gaan waar ze ze beiden hebben, en daar gewoon te gaan luisteren en passen. Dat is echt de enige manier om uit te vinden of een headset voor jou geschikt is.

Zie ook: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.