Ik hoorde laatst van iemand dat er een Office 2007 blue edition gelekt is. Deze versie zou gemaakt zijn voor developers en nooit bedoelt zijn voor het grote publiek. De voordelen waren dat je geen serial/activatie nodig zou hebben. Ik ben zelf fanatieke linux gebruiker dus eerst kon het bericht me niet zoveel boeien, maar ondertussen ben ik wel benieuwd of er überhaupt iets waar is van dit bericht. Ik heb namelijk nog nooit gehoord van "blue editions" en kan er verder op internet ook niks over vinden (behalve de beschrijving die ik net gaf). Ik verwacht dus eigenlijk ook dat het hele bericht gewoon een hoax is.
Kan iemand mij wat meer vertellen over zogehete "blue editions". Maakt Microsoft altijd een apprate blue edition voor al haar software en is dit gewoon de eerste versie die is gelekt (lijkt me sterk). Of is het bericht een hoax? Het lijkt me namelijk niet zo moeilijk om intern een serial te regelen waardoor de hele blue edition eigenlijk overbodig is.
Kan iemand mij wat meer vertellen over zogehete "blue editions". Maakt Microsoft altijd een apprate blue edition voor al haar software en is dit gewoon de eerste versie die is gelekt (lijkt me sterk). Of is het bericht een hoax? Het lijkt me namelijk niet zo moeilijk om intern een serial te regelen waardoor de hele blue edition eigenlijk overbodig is.