Dag, ik heb LogonUI & Boot Randomizer gebruikt want ik wou mijn bootscreen & inlog scherm veranderen. Nu is echter het probleem dat het laadscherm wel prima gaat maar het inlog scherm is corrupt !!
Krijg dus nu elke x als ik de laptop op opstart dat programma en kan verder niks.
Hij vraagt om de goede bestanden in een .exe .zip of new .zip. file.
Kan iemand voor mij in een zip de logon bestanden uploaden via rapidshare en met mij delen.
De laptop leest nog geheugenkaartjes dus via deze manier kan ik dan de orginele bestanden terugladen.
Misschien is het op deze manier te fixen, iemand anders nog een idee ?
Het laatste wat ik wil proberen is alles opnieuw erop zetten
Cdromdrive doet het wel, ook de geheugenkaartlezer ook.
Ik heb al een orginele logonui.exe, maar ik ben ook benieuwd wat er bij jullie staat onder de map:
c:/windows/resources ?
Want als ik het programma opstart, dan begint ie vanuit daar naar bestanden te zoeken, ik neem dus aan dat als je een modified inlogscherm gebruikt, dat het daar wordt opgeslagen ? Of is het van het programma zelf...Staan twee mappen 'boot' 'logon' & de standaard 'Theme's'
*** update ***
Hij is bij de computerboer geweest, die kon er niks aan doen.
Krijg dus nu elke x als ik de laptop op opstart dat programma en kan verder niks.
Hij vraagt om de goede bestanden in een .exe .zip of new .zip. file.
Kan iemand voor mij in een zip de logon bestanden uploaden via rapidshare en met mij delen.
De laptop leest nog geheugenkaartjes dus via deze manier kan ik dan de orginele bestanden terugladen.
Misschien is het op deze manier te fixen, iemand anders nog een idee ?
Het laatste wat ik wil proberen is alles opnieuw erop zetten
Cdromdrive doet het wel, ook de geheugenkaartlezer ook.
Ik heb al een orginele logonui.exe, maar ik ben ook benieuwd wat er bij jullie staat onder de map:
c:/windows/resources ?
Want als ik het programma opstart, dan begint ie vanuit daar naar bestanden te zoeken, ik neem dus aan dat als je een modified inlogscherm gebruikt, dat het daar wordt opgeslagen ? Of is het van het programma zelf...Staan twee mappen 'boot' 'logon' & de standaard 'Theme's'
*** update ***
Hij is bij de computerboer geweest, die kon er niks aan doen.
[ Voor 58% gewijzigd door NeoMe op 24-05-2007 16:24 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9