Aangezien mijn vorige topic gesloten is, dan maar een nieuwe. Nadat ik Business Desktop Deployment Kit BDD2007 heb gedownload. Kwam ik op IEAK7 uit, die precies hetzelfde ins bestand aanmaakt, waarvan ik al een werkend voorbeeld had gegeven. [Vista] Installeren automatiseren Alleen ben ik nu dus nog helemaal niks opgeschoten, want dit bestand werkt prima met windows xp, maar niet met Vista. Weer een hele middag verspild.Dat was dus ook precies mijn vraag.;) Als ik met windows xp dat bestand open, start deze "Wizard Internet-verbinding". Dan gaat hij vanzelf alle internet instellingen goedzetten. Als ik datzelfde doe met windows vista, zegt hij dat hij niet weet hoe dat te openen, en of hij op internet moet gaan zoeken.:? Nu blijft mijn vraag dus staan, met welk programma krijg ik die instellingen in Vista? Blijkbaar heeft men Wizard Internet-verbinding in vista anders genoemd? En geen alternatief programma gekoppeld aan het .ins bestand? Ik ben het trouwens niet met alt-92 eens. Want ik ben hier al weken mee bezig, erg jammer dat niemand wil helpen. Die win98 style slaat ook nergens op, de regfile die ik noem is alleen voor windows 2000 en xp, voor windows 98 en ME heb ik een compleet afwijkende regfile.:P Die bestandslokaties ben ik ook al tijden mee bezig. Dus verander een lokatie met de hand, en kijk met regedit of ik die nieuwe lokatie terugvindt. Dat gaat uitstekend met windows xp, maar niet met windows Vista. Dan vind ik teksten als "gebruik ShGetFolderPath". Gewoonweg dat regbestand toepassen, heeft geen effect, je ziet wel de waarden in Regedit verschijnen, maar de bestandslocaties blijven op c:\users staan. Met google zoeken naar ShGetFolderPath levert niks bruikbaars op. Graag hulp.
[ Voor 7% gewijzigd door cjdijk op 22-05-2007 19:48 . Reden: op verzoek 1 lange regel van gemaakt zonder enters ]
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB