Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

GOT CS SERVER droprate probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kwee niet hoe ze de handel voor elkaar hebben bij vw maar die cs servers worden met de dag slechter ontiegelijk veel drops (vraag ook maar aan deathangel! en meer mensen) en waar ik ook nog wel eens van baal die got'ers (ik noem geen naam)
die beetje te gretig gebruik maken van hun rcon

voorbeeld " ik zonet ff op got2 vraagt een got'er of ik ff een team switch wil doen ik "fine ok..." tuurlijk! nog ff wachten maak ik deze ronde af oke? geen antwoord en kritz wordt gelijk gekickt! vrij min.
ik wil op deze manier got niet zwart maken omdat ik veel respect voor ze heb(sommige dus wat minder oke) maar vind dat er wel ff wat moet gebeure met de hoge droprate

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, mij is dit allemaal niet opgevallen, maar de laatste 3 dagen heb ik niet zo vaak op got servers gespeeld (pww :'()
Wat betreft de GoTters, volgens mij trappen ze niet zomaar iemand eruit, tenzij ze in een klote bui waren, en iemand irriteert zwaar >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
kRiTz_C, ik ben het 100% met je eens ..
tis inderdaad een enorme zooi de laatste tijd ..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 12-11 20:36
Ik merkte het net ook de hele tijd, maar ikzelf was geen een keer gekickt, ik had wel een lage ping en geen lag.

Verwijderd

Op woensdag 07 februari 2001 19:22 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik merkte het net ook de hele tijd, maar ikzelf was geen een keer gekickt, ik had wel een lage ping en geen lag.
...omdat iedereen gekicked werd.

Sinds ik niet meer met de retail versie speel, maar met de gedownloade is mijn ping van 60 naar 200 gegaan, kan toeval zijn, want heb nog maar 1 dag getest maar toch.

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op Gamepoint is het ook zwaar klote, werd in een potje nuke vandaag er 3x uitgeflikkerd :( (En iedereen met mij.)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12-11 14:40
Tsja, persoonlijk vind ik de GoT server ook niet zo fris vanwege een bepaald voorval en zit ik gewoon liever op Demon.nl Gewoon lekker een onafhankelijke server zonder gezeik.

Verwijderd

Topicstarter
007 ik heb de gedownloade en vaak een topping denk niet dat het daar aan ligt

demon is vaker hoger niveau = dus leuker

maar als je een speedcheat ofzoeiets in de community hebt kun je beter naar got gaan

Verwijderd

Topicstarter
ok dutchie heeft de boel al uitgelegd check rest van het spellerij forum maar

en t werkt weer goed topper!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

lees hier ff verder:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/120949

heeft te maken met de speedcheatfix, en niets met kicken.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Effe voor de duidelijkheid....wij kicken dus NIET zomaar mensen van de server af

De rconners op de GoT servers doen hun best om de server zo veel mogelijk cheat-vrij te houden, en als iemand wordt betrapt krijgt diegene dan ook gelijk een ban 0

Verwijderd

Topicstarter
hmm leg mijn voorval dan maar eens uit d-fens of was dat toeval?

Verwijderd

speedcheat fix
denk ik

of je deed iets fout en irriteerde je een rconner zwaar
welke GoT was dan op de server? want we hebben lang niet allemaal rcon

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Moet zeggen dat het gisteren inderdaad bar slecht was, veel quits naar console zonder iets van 'n message :?.
Op dat moment lag duidelijk iedereen eruit en dat zoog best wel zwaar |:(.
Ben benieuwd hoe het nu gaat :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

toch valt een bagger ping mij de laatste dagen op 100+ (vaak 150-200) terwijl ik daarvoor 30-50 had. En de servers liggen er vaak uit als ik check (of ik heb altijd pech ofsow dat ze aan het updaten zijn ofsow).

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Zoals gezegd zijn er idd problemen met de laatste beta sever.

Normaal gesproken heb ik iets tegen beta servers, aangezien er dan snel dit soort dingen kunnen gebeuren. Deze keer was het echtere noodzakelijk om de beta update te installeren door de gebeurtenissen rond de speedcheat.

Als ik moet kiezen tussen een paar gefreakte kwaaie lummels die de boel niet bijhouden, of uberhaupt om opheldering vragen (dit euvel werd in notime uitgebreid op de CS fora behandeld, en wat houdt je tegen om ons in de chat of via mail/icq even te vragen wat er gebeurde, als dat niet duidelijk is) en dus maar meteen een forum volspammen met opmerkingen dat wij er een potje van maken (en daar krijg ik een hekel aan zolangzaam aan) of mijn server en het spel ten onder moet zien gaan door een krankzinnig wijd verbreidde en dead simple cheat waar mee - als deze ietwat brakke fix niet zo snel was gekomen - het hele spel, niet alleen CS, maar ook TFC en vele andere mods te gronde zou zijn gericht.

maar alles wat succes heeft schijnt tegenstand op te wekken. Part of the job, i guess.
Ik ben de laatste tijd wel vaker onder aanval (jah, een aanval op mijn servers of mijn clan neem ik als een persoonlijke aanval) En ik hebt het zolangzaam aan wel gehad met die negatieve uitspraken, en gedachteloze ongefundeerde beschuldigingen... "Hij klaagde ookal, er gebeurt iets vreemds, dan zullen ze nu ook wel de pik op mij hebben, en dus ga ik ook schreeuwen." - en zo houden we het idee in leven dat GoT een bunch of crap ass bitches is. Zelfs al lag het probleem bij wat anders waar wij even niet de hand in hadden.

:(:( Stelletje ondankbare honden, als ik daar de moeite er voor instop, flikker dan ook maar een eind op :(:(

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Topicstarter
mijn bedoeling is NIET zoals ik al eerder state om got zwart te maken of wat dan ook ik merkte gewoon de droprate op en wou dit bespreken hier ... verder toch geen probleem. wel? dat voorval hou ik dan verder maar op toeval (speedcheat fix) kan best zijn dat het daar aan lag.

GOT (le clan courze) is in mijn ogen een clan met goede spelers en sportieve en sympathieke leiders dit is heus geen geslijm van mijn kant dit is gemeend.
De servers vind ik namelijk over het algemeen gewoon goed ook vooral vanwege de redenen die dutch hieronder bespreekt.

daarom neemt het nog niet weg dat ik best wel even dat hier mag bespreken zoals je al aan geeft wordt het ook op cs fora besproken. dat jij dit nou opvat als een persoonlijke beledeging kan ik ook verder weinig aan doen Fox.

wil nog wel even vermelden dat de titel van het topic niet helemaal in orde is mijn gemeende excuses hiervoor.

[Edit by Floris] Ik heb de topic-titel daarom even aangepast, ik hoop dat jullie die op prijs stellen.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

rustig firefox, blijven adem halen, er zijn een hoop spelers (waar onder ikzelf) die jou en een hoop anderen dankbaar zijn voor alle moeite en tijd die je er insteekt, zonder jullie serverbeheerders, geen servers, en zonder servers geen cs.
De beta patch is heel irritant, ik vloek ook wat of, maar het is gewoon op alle servers, hoop dat het snel verholpen is, want soms speel je een uur ok, en daarna word je om de minuut getrashed :(.

Maar nogmaals dat ligt niet aan jullie.
Ik ben vuurwerk en GoT op mijn knieen dankbaar dat er een server is, waarop we mogen spelen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Bij demon is er volgens mij niet om het 1 uur een admin online die de boel in de gaten houd.

Bij GoT word je als je loopt te kloten vrij snel gekicked.
Ik zelf kan zeer slecht tegen team killers, team shooters (hurters).

En als je gekicked ben moet je eerst zelf ff af vragen WAAROM je gekicked zou kunnen zijn, voordat je server rejoined en admin uitscheld!.

En als je BAN hebt, kom dan niet aan met de smoes: "Jaaaahhhhhhh, maar mijn broertje speeld" of "Mijn vriend speelde en die wist niet dat FF aan stond"

[GoT]Dutch Commando
"I'm your worst nightmare!"

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Waar word je eigenlijk op gebanned?
Op naam? Op key?
Want mijn vriendin speelt wel eens onder mijn naam op mijn pc, en ze is errug newbie, en snapte op de demon server niet echt wat FF inhield, en knalde een teamgenoot neer (had nog maar iets van 4 hp over, dus gebeurt het erg snel) moet er niet aandenken dat ze onder mijn naam even op GoT gaat spelen :'(
Dus als er op naam word gebanned, kan ik ff in gamespy mijn naam veranderen als ze online gaat.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Bannen is iets "permanents" . Word er iemand verbannen van een GoT server, is dat niet omdat men dat zo leuk vind, dat bannen, maar omdat het noodzakelijk is, en om de GoT servers leuk te houden. En voor mensen die GoT willen zwart maken... FUCK YOU !!!! FireFox doet zo z'n fucking best voor de server, doet ie dat voor zich zelf?? Hij doet het voor ons!! En als ie dan nog ff lekker afgezeken word door sommige mensen... yeah dat hebben we nodig... D'r was volgens mij ook al een thread over dat got servers brak waren... dan zeg ik het hier VIND JE GOT NIET LEUK? GA DAN LEKKER NAAR DEMON OFZO!

BTW: Op GoT Ligt ook een veel hoger niveau dan Demon... ik heb op demon iets van 3 x gespeeld... ik stond bijna altijd bovenaan (behalve in jeepathon, ik suck met snipen)... En dan denk ik: Wil je altijd winnen of wil je tegenstand?

Ik nomineer de GoT Clanserver voor de beste server... En loop firefox NIET af te zeiken, geef um eerder complimenten eikels.

Verwijderd

JE word gebanned op je WONID.

En aan unbanne doen we eigenlijk niet.
Alleen als je goed bewijs hebt dat jij niet diegene was die speelde etc.

DC

• TwisteR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-11 13:50
Hmmm, heb gisteren avond ook even (geprobeerd) te spelen op de GoT servers (1&2). (Tussen 20.00 - 22.00) Heb het gevoel dat er toch iets niet helemaal in orde is. Zonder een schot te lossen stond ik binnen 1min. in de console.
Ook als ik wel een beetje actie had (Ja...soms raak ik eens iemand ;) )dan werd ik naar de console geknald. Is er misschien een instelling die ik moet aanpassen om zonder problemen te spelen? Ik vindt het perfect dat die server er is....met mijn 56k6 modem haal ik toch vaak een betere ping op GoT dan op Demon of Jolt.uk.

Verder reuze tevreden.....als ik kan spelen natuurlijk zonder die k*t console te zien.

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana's?

Op vrijdag 09 februari 2001 12:16 schreef Paestero het volgende:
JE word gebanned op je WONID.

En aan unbanne doen we eigenlijk niet.
Alleen als je goed bewijs hebt dat jij niet diegene was die speelde etc.

DC
Hmmmmm, dan moet ik toch ff beter opletten op mijn broertje, ik dacht dat je op nick werd gebanned, beetje naief >:) Op zich wel logisch, maar ik HOOPTE dat je op nick werd gebanned, mijn klote broertje speelt inmiddels ook cs :( maar die gast is echt para, schiet op alles wat beweegt, dus als ik eens een keer van school thuiskom en ik kan niet inloggen dan weet ik wie ik moet zoeken >:) Maar je kan zo dus nooit bewijs hebben, behalve dat ie dan op een andere naam speelt, dat ik het nie was, da's dus kut !!!

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Mjah....

Kijk tis vrij simpel lijkt mij....
Iedereen die problemem met GoT heeft en daarmee indirekt tegen alle Gotters / Fox zou ik tegen zeggen...Start je eigen server op...komen wij direkt met zn allen op JOU server spelen gaan we daarna naar een Forum en zeiken we je heeeeel de dag af en dit dan 24/7 !! Dan gaan we even kijken hoe jij dat vind na al je frikin werk wat je er aan gedaan hebt, vind je het dan niet lollig dat we dat doen verhogen we het "zeik" gehalte met 200% zodat je er zo gek van word dat je je server de lucht uithaald omdat je het niet tof vind dat er zoveel gezeik is op JOU harde werk voor ANDERE !!
Ok begint het al een beetje te dagen??
Zo niet , zou ik een een IQ testje gaan laten doen!! |:(

De mazzel!

Verwijderd

BTW: Op GoT Ligt ook een veel hoger niveau dan Demon... ik heb op demon iets van 3 x gespeeld... ik stond bijna altijd bovenaan (behalve in jeepathon, ik suck met snipen)... En dan denk ik: Wil je altijd winnen of wil je tegenstand?
Hier ben ik het toch echt niet mee eens. Hangt er natuurlijk vanaf wie er spelen, maar gemiddeld vind ik het niveau van Demon zeker wel hoger liggen dan dat van de GoT servers. Dit is btw geen kritiek op GoT ofzo, er zijn zeker goede spelers. Maar als jij 3x op demon hebt gespeeld, heb je geen representatief beeld van het niveau daar. De meeste "betere" clans van NL spelen vaak op Demon.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 08 februari 2001 22:01 schreef Firefox het volgende:
..veel text...
kalm aan je kan het nou eenmaal nooi tgoed doen als je een server beheerd, er is altijd een groep di eloopt te zeuren, gewoon niets van aantrekken, gewoon je aandacht geven aan de groepdie het wel waardeerd wat je doet voor de server

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op vrijdag 09 februari 2001 13:20 schreef BiO het volgende:
Mjah....

Kijk tis vrij simpel lijkt mij....
Iedereen die problemem met GoT heeft en daarmee indirekt tegen alle Gotters / Fox zou ik tegen zeggen...Start je eigen server op...komen wij direkt met zn allen op JOU server spelen gaan we daarna naar een Forum en zeiken we je heeeeel de dag af en dit dan 24/7 !! Dan gaan we even kijken hoe jij dat vind na al je frikin werk wat je er aan gedaan hebt, vind je het dan niet lollig dat we dat doen verhogen we het "zeik" gehalte met 200% zodat je er zo gek van word dat je je server de lucht uithaald omdat je het niet tof vind dat er zoveel gezeik is op JOU harde werk voor ANDERE !!
Ok begint het al een beetje te dagen??
Zo niet , zou ik een een IQ testje gaan laten doen!! |:(

De mazzel!
JUISTEM !!! De Koters die geen respect hebben voor vuurvos en z'n server moeten opzouten !!!

Verwijderd

Respect for the admins !

DC

• TwisteR
  • Laatst online: 01-11 13:50
Eehhh...begrijp me niet verkeerd. Ik ben juist blij met de GoT servers....alleen vraag ik me af of iemand weet waarom ik steeds die console voor mijn neus krijg.

(Ik blijf niet voor niets proberen om op die servers te komen, vindt het leuk om met medetweakers daar te knallen...en te leren).
Pagina: 1