Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
En van de troubles die ik heb weet je waarschijnlijk al, maar wil je dat topic ook eens ff uitchecken alsjeblieft
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Nee ben geen tk (zat op een no-ff server) en ben ook geen spammer, en zover ik weet zitten er bijna nooit admins op de server.Op dinsdag 06 februari 2001 10:07 schreef linuxgeek het volgende:
je ben niet toevallig een TEAMKILLER of een spammer ?? of had je ruzie met een admin gemaakt ?
maar het rare is dat er geen melding verschijnt, niet van kicked of banned, gewoon in 1 keer naar het console, na een poosje flinke lag, het is volgens mijn broertje sinds vrijdag, het kan zijn dat kabelfoon aan het kutten is, want mijn ping gaat nu van 100 tot 800 (gelukkig niet heel de tijd) en soms een ping van 1500 (dan brand dus ook mijn netwerk lampje), maar gisteravond had ik geen netwerkproblemen, maar nog steeds disconnects...
Valt me op dat het is sinds de patch uit is tegen het speedcheaten.
Mijn disconnect is soms na lang spelen, soms gelijk als ik op de server kom.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Waarom weten we niet.
Heeft waarschijnlijk met speedhack fix.
Als iemand opeens versneld word die gekicked.
Dus iemand heeft lag, komt daaruit en SCHIEt vooruit.. server ziet dat en kicked.
*Iets in die richting*
Als het goed is doen die het nu weer goed.
[GoT]Dutch Commando
Ik heb idd lag voordat ik van iedere server word gekicked...daar zit de reden dus...helaas kan ik er niets aan doen (blame kabelfoon)dus hopelijk is het wachten tot 1.1
Verwijderd
Weet iemand of hier een patch voor is of iets degelijks...het is op alle servers hetzelfde liedje...heb je een beetje lag en je komt weer tot "leven" word je je console ingefikkerd en kan je retry intikken.
Errmmmm...help
Verwijderd
Chello is weer lekker aan het laggen hier, dus lagg.........wauw ik bweeg weer...FREEZ...console
[Ac!D]Voodoo Glow Skull
Verwijderd
NOT
Kijk eerst ff verder dan je neus lang is voordat je weer server beschuldigt van alles.
[GoT]Dutch Commando
Verwijderd
maar dus niet alleen op GOt, maar ook Demon enzow.
Verwijderd
Maar blijft dat het fijn is als het opgelost zou kunnen worden
Was net wel extreem erg zelfs..
Succes iig