Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Word steeds van CS servers gegooid

Pagina: 1
Acties:

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Had gisteren alleen een raar probleem, werd steeds van servers getieft...midden in een spel (soms 1ste, soms na 10+ potjes) bevriest mijn scherm, en kom ik in de console terecht, waarna ik kan reconnecten (als de server niet vol zit) volgens mij zit er nog een bug in de speedcheat fix :(
Is cheaten niet meer mogelijk, zitten de cheaters me nog dwars. Meer mensen last van?

Nee heb geen cheat draaien, ik speelde op demon en gamepoint, op GoT maar 2 potjes gespeelt, en daar niet naar console verwezen, maar vervelend is het wel!

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

je ben niet toevallig een TEAMKILLER of een spammer ?? of had je ruzie met een admin gemaakt ?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Gamepoint is erg vervelend soms. Vette laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggg, en mysterieuze disconnects, ik ken het wel.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Dit probleem heb ik gisteren (en niet alleen ik) ook ondervonden op de GoT 1 server. De server viel soms wel 5 keer achter elkaar uit en dan was het weer even een tijdje mogelijk om te spelen. Na een tijdje begon het gewoon weer. Volgens mij heeft de GoT 2 server er geen last van gehad. Op andere servers heb ik er trouwens ook geen last van gehad.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Je hebt gelijk fastdevil, m'n ping nam enorm toe, de gameplay werd erg laggy en dan ineens bovenin die rode CS_Flush_Entity foutmelding. M'n CS knalde er zelfs een keer van op de rem (was gelukkig met TaskManager eruit te kicken).
En van de troubles die ik heb weet je waarschijnlijk al, maar wil je dat topic ook eens ff uitchecken alsjeblieft :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

ja die got server 1 was behoorlijk raar aan het doen. maar er was 1 ventje die niet gekicked werd en dat was geen admin (kon ik zien aan de tijd dat hij op de server zat, ik en rest 33 seconden en hij 17 min). ik heb even zijn wonid genoteerd want die sukkel zat te gewoon te kloten met de server.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Wie was er dan aan het etteren volgens jou? welke nick had ie? want rond een uur of 1 was de server weer aan het etteren en toen waren we maar met vrij weinig man (afgelopen nacht dus en niet gistermiddag)

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

weet zijn naam niet meer maar dat maakt niet uit want hij had zo'n naam die duidelijk even snel verzonnen was.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Op dinsdag 06 februari 2001 10:07 schreef linuxgeek het volgende:
je ben niet toevallig een TEAMKILLER of een spammer ?? of had je ruzie met een admin gemaakt ?
Nee ben geen tk (zat op een no-ff server) en ben ook geen spammer, en zover ik weet zitten er bijna nooit admins op de server.

maar het rare is dat er geen melding verschijnt, niet van kicked of banned, gewoon in 1 keer naar het console, na een poosje flinke lag, het is volgens mijn broertje sinds vrijdag, het kan zijn dat kabelfoon aan het kutten is, want mijn ping gaat nu van 100 tot 800 (gelukkig niet heel de tijd) en soms een ping van 1500 (dan brand dus ook mijn netwerk lampje), maar gisteravond had ik geen netwerkproblemen, maar nog steeds disconnects...
Valt me op dat het is sinds de patch uit is tegen het speedcheaten.
Mijn disconnect is soms na lang spelen, soms gelijk als ik op de server kom.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Got 1 deed gister inderdaaad het vaag.
Waarom weten we niet.
Heeft waarschijnlijk met speedhack fix.

Als iemand opeens versneld word die gekicked.

Dus iemand heeft lag, komt daaruit en SCHIEt vooruit.. server ziet dat en kicked.
*Iets in die richting*

Als het goed is doen die het nu weer goed.

[GoT]Dutch Commando

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Thnx dutchie....ik heb sinds vrijdag idd last van erg veel lag (thnx kabelfoon, haal die demos nu eindelijk eens weg! :( )

Ik heb idd lag voordat ik van iedere server word gekicked...daar zit de reden dus...helaas kan ik er niets aan doen (blame kabelfoon)dus hopelijk is het wachten tot 1.1

Verwijderd

Ik heb hier dus ook last van alleen dan in TFC |:(

Weet iemand of hier een patch voor is of iets degelijks...het is op alle servers hetzelfde liedje...heb je een beetje lag en je komt weer tot "leven" word je je console ingefikkerd en kan je retry intikken.
Errmmmm...help :?

Verwijderd

Ik wil verder niet zeuren..mar ik heb nog steeds last van die speedcheat fix op de GoT servers, en nee ik cheat, spam etc niet.....
Chello is weer lekker aan het laggen hier, dus lagg.........wauw ik bweeg weer...FREEZ...console :(

[Ac!D]Voodoo Glow Skull

Verwijderd

Tuurlijk.. is ook alleen op GoT he?
NOT

Kijk eerst ff verder dan je neus lang is voordat je weer server beschuldigt van alles.

[GoT]Dutch Commando

Verwijderd

Ik heb het op ELKE CS server waar die #($#*!^!!!! speed-patch op is geinstalled, inderdaad. als ik lag en daarna weer vooruitschiet >BAF!>CONSOLE! niet te $&# geloven.

maar dus niet alleen op GOt, maar ook Demon enzow.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
héb ik toch nog 1 voordeel met chello: Ik word er nooit uitgeknalt omdat ik altijd lag heb en er nooit uitkom >:)

Verwijderd

Dutch....ik zeg niet dat het alleen op GoT is ..maar ik speel de laatste dagen alleen op GoT en hebbik d'r gwoon veel last van (wie weet iest meer lag attacks). Bij andere servers hebbik het nog niet gemerkt --> WP iig niet, maar die hebben misschien de fix dus niet

Maar blijft dat het fijn is als het opgelost zou kunnen worden :)

Was net wel extreem erg zelfs.. :(

Succes iig
Pagina: 1