Goede dekstop vervanger

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Mark90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-07-2021
Hallo Mensen,

Ik heb een paar vraagjes,

Ik heb zelf nu een Fujitsu Siemens Scaleo PI desktop computer maar ik vind erg leuk om een laptop te kopen die een goede vervanger is voor deze coputer.

Weten jullie misschien welke laptop het dichtst in de buurt komt van deze computer.

Ik wil hem misschien wel verkopen en dan een laptop er dus voor in de plaats kopen.

Ik speel op het moment GTA SA, Sims 2, ANNO 1701, test drive unlimited, en NFS carbon.

Ik zal misschien wel terug gaan in prestaties maar dat maakt me niet zo veel uit ook wil ik hem voor school gebruiken.

Ik vind zelf Asus het mooiste vooral type ASUS A7T

mijn email is markhoven@dbinet.nl

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als je een vervanger zoekt is het wel handig om te weten waarvoor... alleen het type is niet genoeg. Maak eens een lijstje met wat voor onderdelen er in zitten? Met name processor, geheugen en videokaart maken nogal verschil in wat je computer presteert.
Voor de spellen die je noemt (met name de laatste twee) heb je wel een behoorlijke videokaart nodig. Omdat videokaarten relatief dure onderdelen zijn is het handig om te vermelden wat je budget is.
Verder noem je een laptop die je 'mooi' vindt. Is dat uiterlijk of gaat het om de specificaties? Wat spreekt je aan in deze specificaties;
Als laatste noem je je e-mail adres. Dat is leuk, maar het idee van dit forum is nou juist dat men elkaar hier helpt, zodat een volgende met hetzelfde idee dit terug kan vinden. Men zal je dus in dit topic antwoord gaan geven.

edit:
Welkom op GoT trouwens: misschien is het handig om naast mijn tips hierboven even de FAQ door te lezen:CSL FAQ, en ook dit topic over waar je topic aan moet voldoen: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 22-05-2007 10:41 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:34
De laptop die ik een week geleden heb aangeschaft is een hele goed desktop vervanger!

De HP Pavilion dv9255ea.

Intel Centrino Core 2 Duo T5500 (1,66ghz)
2048MB RAM
240gb SATA
Nvidia Geforce Go 256mb dedicated
17" scherm

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:32

Thandor

SilverStreak

Dit topic voldoet niet aan Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? en gaat derhalve op slot.

Kijk eens naar benchmarks, reviews en ervaringen :). Naast de topics die op GoT te vinden zijn bieden sites zoals Notebookreview.com ook veel interessante informatie.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.