EB cardetailing tot aan uw huis
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Het belooft inderdaad weer een strakke kast te worden, succes ermee.
[CiP] Le Régional Built To Last.
Let op dat je in de haast niets over het hoofd ziet, want van jou wordt toch wel iets verwacht
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Verwijderd
Ik ben erg benieuwd naar de vorderingen van je nieuwe project en hoop dan ook dat het een waardig opvolger wordt van de E-Li 1 maar ik vermoed dat dat wel los zal lopen.
Ondertussen ga ik je CIP's gewoon as usual lekker op de achtergrond volgen en post zo nu en dan mijn ohh's en ahh's wel een keer
Dus dat was de Extreme Lian Li, vond het al zo'n mooie case! Succes met versie 2, maak er weer wat moois van!Ediejo schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:48:
Aan ieder begin komt een einde. Dus ook aan de Extreme Lian Li I
Hij mag dan de boeken in gaan als destroyed, maar voor in huis is hij gewoon te groot. Hij heeft een paar maanden bij de oc-shop in de etalage gestaan. Daarna in de garage in de kist. Dat is ook zonde dat er niks mee gedaan wordt. en zo met alleen dat deel erop staat ook niet verkeerd. 109 cm hoog was die case, alleen te vervoeren in de caddy of in een busje. 2 man nodig om hem in of uit de auto te tillen. Voor op een beurs was hij een eye catcher. Maar hij is oud. En de Extreme Lian Li 2 wordt echt beter dan de Extreme Lian Li I.
En wat moet ik met 5 pc's in huis. Ik leef niet alleen in dat huis. Zit al bijna een jaar op de msli te werken.
Work hard & be brave.
Imho de enige kast die het waard is om de PC-70 te vervangen
Iig succes met je mod.
There is no replacement for displacement!
........dat zal wel want dat zijn we van je gewend
Verwijderd
Helaas voor mij is het modden op de clippen gelopen, maar dit zal nog uit de doeken gedaan worden in mijn topic....
Veel succes, ben errruuug benieuwd!
Wat word de hardware ed? Dezelfde hardware weer?
Ik hoop stiekem dat je er een intel cpu-tje in gaat doen 2 dijken van videokaarten.
Succes, deze ga ik wederom volgen
iig erg veel suc6 ermee, maar dat moet wel lukken denkk
Het ziet er al veelbelovend uit...
Dat twee maar een eerbetoon aan een mag zijn.
Veel succes en plezier ermee!
Verwijderd
succes met je mods
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
En wat betreft nieuwe Hardware, ik mag natuurlijk hopen dat er wat nieuwe spullen in zullen komen?
Veel succes!
over die phase-change die je onder je kast heb zitten,
jezus, wat is dat ding vet
nu ben ik wel redelijk handig en technisch ingesteld, en anders heb ik men vader nog.
en nu wil ik zo`n ding zelf gaan maken, maar ik vraag mij af, heb jij die zelf gemaakt?
en heb jij misschien een link hoe zo`n ding werkt?
(hij doet me denken aan de koeler van het bier op het werk!)
“If Your Only Tool Is a Hammer Then Every Problem Looks Like a Nail” (Abraham Maslow)
Hoeplijk wordt ie net zo mooi als al je vorige mods
Succes!
Verwijderd
mooi gezegd, en inderdaad je hebt gelijk ja !Ediejo schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:48:
Aan ieder begin komt een einde. Dus ook aan de Extreme Lian Li I
Hij mag dan de boeken in gaan als destroyed, maar voor in huis is hij gewoon te groot. Hij heeft een paar maanden bij de oc-shop in de etalage gestaan. Daarna in de garage in de kist. Dat is ook zonde dat er niks mee gedaan wordt. en zo met alleen dat deel erop staat ook niet verkeerd. 109 cm hoog was die case, alleen te vervoeren in de caddy of in een busje. 2 man nodig om hem in of uit de auto te tillen. Voor op een beurs was hij een eye catcher. Maar hij is oud. En de Extreme Lian Li 2 wordt echt beter dan de Extreme Lian Li I.
En wat moet ik met 5 pc's in huis. Ik leef niet alleen in dat huis. Zit al bijna een jaar op de msli te werken.
hij was groot!
en een tweede versie wordt alleen maar beter
[ Voor 40% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 09:23 ]
Verwijderd
Maar daar ga je vast verandering in brengen
ben het wel met Underdog eens. oerlelijke kast als hij origineel is, dus elke verandering zou snel een verbetering zijn.
[CPU] Intel Core i7 3820 @ 3,6 Ghz, [MEM] Kingston HyperX 16GB 1600Mhz [GPU] Asus GTX660, [MB] Asus P9X79 Pro [SSD] 2X Samsung 830 128Gb RAID0,[HDD] WD 640 Sata
Verwijderd
Lian Li vind ik super, gewoon goed, strak.
nou blokkerig is niet echt het goede woord alhoewel ze wel vierkant achtig zijn.darkpluisje schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:28:
vind persoonlijk lian li nogal te blokkerig en dus niet mooi (khou van een mooie welving op zijn tijd) maar ediejo heeft er tot nu toe altijd mooie dingen van weten te maken dus ik zal ook wel weer van deze case gaan houden
alhoewel je niet moet vergeten dat lian li niet de mooiste kast is maar vooral een kast die vaak voorop gaat als het gaat over stevigheid, betrouwbaarheid,makkelijkheid en alle aspecten aan een pc kast die een kast een kast maken waarop je kunt vertrouwen en makkelijk mee kan werken. en er zitten zeker wel mooie kasten tussen hoor.
de kast waar ediejo nu mee bezig is is opzich wel een mooie kast en ik weet zeker dat ediejo er iets noch aparters van gaat maken. de lian li extreme 1 herkende je ook alleen maar terug aan het feit dat het middelste gedeelte het front had van de standaard pc-75
klinkt anders als iets wat mij alleen overkomt. hehehe. Top ed, dat je ook dit met ons deelt.
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
De mooiste kast.. is gewoon een mening. Ik vind de Lian Li's juist mooi om hun eenvoud. De een houdt van een blingbling case met halve terminator voorkant, de andere van een redelijk strakke case met een paar vormen en een ander weer van een superstrakke case.teunos93 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:38:
[...]
nou blokkerig is niet echt het goede woord alhoewel ze wel vierkant achtig zijn.
alhoewel je niet moet vergeten dat lian li niet de mooiste kast is maar vooral een kast die vaak voorop gaat als het gaat over stevigheid, betrouwbaarheid,makkelijkheid en alle aspecten aan een pc kast die een kast een kast maken waarop je kunt vertrouwen en makkelijk mee kan werken. en er zitten zeker wel mooie kasten tussen hoor.![]()
de kast waar ediejo nu mee bezig is is opzich wel een mooie kast en ik weet zeker dat ediejo er iets noch aparters van gaat maken. de lian li extreme 1 herkende je ook alleen maar terug aan het feit dat het middelste gedeelte het front had van de standaard pc-75
De wijzen komen uit het Oosten!
de kast waaraan ediejo werkt is idd de opvolger van de pc-70 namelijk de pc-a70
Anders lees je in het vervolg ff de TS, kijk eens onder de 4e fototeunos93 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:35:
ik denk ik zeg het maar even ( is volgens mij nog niet eerder gezegd )![]()
de kast waaraan ediejo werkt is idd de opvolger van de pc-70 namelijk de pc-a70
Typenummer staat daar niet gemeld..Mr.S schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:59:
[...]
Anders lees je in het vervolg ff de TS, kijk eens onder de 4e foto
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Die wieltjes onder de prom is handig, want zo'n prom is verdomd zwaar.
Ze houden het gewicht overigens goed.

Af en toe... in een zwakke bui... mis ik die case
[ Voor 44% gewijzigd door V-Power op 06-06-2007 07:47 ]
Kan me nog herrineren van een paar jaar geleden CZ 05 dat je case in de Mega Tent stond
Heb er toen met volle bewondering naar staan te kijken ! Gewoon meesterlijk
Khou dit topic cker in de gaten, ben erg benieuwd wat er van gaat worden. Jou kennende word het gewoon weer een pareltje, en een Genot voor de oogjes
Succes met de Camera & met modden
Lian Li PC70 - i7 860 @ 3.8Ghz- P7P55D-E - Xonar D2X 7.1 - 1600Mhz C7D Dominators - Mugen2 - Sapphire HD6950 2Gb - Intel Postville 80Gb & Samsungs 500Gb Raid 0 - Samsung 24'' 2443BW - Logitech Z5500 5.1
Verander anders je icoon ff. Gewoon de achtergrond rooid oidVaporized schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:44:
Bookmarked, deze ga ik wederom scherp in de gaten houden !!! Veel suc6 edje !!!
Ik dacht al, waarom zou zegt Ed dat 'ie het gebookmarked heeft!?
@onder: Gezien. Maar eer dat ik die andere link/grootte/betere kwaliteit heb gezien, heb ik ook al gezien dat er een andere nick boven staat
[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 20-06-2007 19:24 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Ediejo op 21-06-2007 22:27 ]
Je wilt ook niet steeds uitstellen en wachten totdat ie terug is... Dat betekent vertraging in je project, omdat je anders veel overslaat en we zien dan minder goed wat je allemaal hebt gedaan. Maar dat willen we aan beide kanten niet.
Ik heb nog steeds 2 digicams, alhoewel Canon G3 nog steeds werkt na jaren foto's maken.
Straks 3e digicam erbij (een S5 IS). De 1e digicam is antieke Canon A5 camera welke nog steeds werkt.
En succes met 2e generatie EL
Misschien is het leuk om nu weer over de casemod te gaan praten
Ik zou persoonlijk iets anders verzinnen, maar ik heet geen edje en maak niet zulke mooie cases
Lian Li PC70 - i7 860 @ 3.8Ghz- P7P55D-E - Xonar D2X 7.1 - 1600Mhz C7D Dominators - Mugen2 - Sapphire HD6950 2Gb - Intel Postville 80Gb & Samsungs 500Gb Raid 0 - Samsung 24'' 2443BW - Logitech Z5500 5.1
Denk je niet dat dit topic vol met foto's had gestaan als Ed zijn camera inmiddels terug had?CDAAbeltje schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:26:
Al nieuwe vorderingen edje ? Camera al terug ?
Doe trouwens eens niet allemaal de avatar van Ediejo gebruiken, ik raak er helemaal van in de war
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
WTF irri plaatje heb je...CDAAbeltje schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:26:
Al nieuwe vorderingen edje ? Camera al terug ?
Eigenlijk zou ed die alleen mogen...
[ Voor 19% gewijzigd door Ediejo op 29-06-2007 08:24 ]
@ Edje, Hopen dat de camera binnenkort terug is
..En daarmee die van CDAAtje, die naar de jouwe hotlinkteCDAAbeltje schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:19:
Voor de mensen die het niet konden verdragen, de avatar is aangepast hoor !
Ach, gelukkig is 'ie gestopt met modden, zodat deze draad een CiP kan blijven, en dalijk niet ineens een CM is@ Edje, Hopen dat de camera binnenkort terug is
[ Voor 9% gewijzigd door Ediejo op 25-07-2007 09:23 ]
Maar eh, wat is er zo bijzonder aan het sidepanel? En is het zo groot dat je het nog wel ziet na het modden?
Gaaf idee om van 2 panels 1 te gaan makenEdiejo schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:17:
Ik heb dat side panel nodig voor de promo en het front ook om de case 1 geheel te laten worden althans zoveel mogelijk.
Van 1 side paneel maak ik er 2 . Leuk he
You're Back with Canon
Beetje kritiek moet kunnen lijkt mij.
Nu al 2e keer dit jaar dat je GOT laat vallen maaja moet je zelf weten.
Mensen nemen je serieus om wat je kunt maar dat maak je door dit soort gedrag schier onmogelijk.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Erg jammer moet ik zeggen.
Om heel eerlijk te zijn heb ik niet alle reacties gelezen, maar de laatste reactie van Abbadon zegt vrijwel genoeg.
Je moet je niet laten kennen, in het leven kom je meer dan genoeg kritiek tegen. Of jij het gegronde of ongegronde kritiek vindt, tja dat is aan jou te bepalen. Houd er gewoon rekening mee dat kritiek alleen een visie en mening van een bepaald persoon is die hij vrij mag uiten.
Dus als ik zeg dat ik een andere kleur had genomen of dat ik de kast niet mooi vindt is dat mijn recht. Jou recht is vervolgens om je er niks van aan te trekken, smaken verschillen.
Wat ik hiermee probeer duidelijk te maken is dat je je niet teveel moet aantrekken van meningen of opmerkingen van anderen. Laat je erdoor sturen, laat je er niet door leiden.
Succes in ieder geval
Ediejo, ik had altijd veel respect voor je mod's en je professionele instelling. Je laat je nu echter van hele andere kant zien die me totaal niet aanstaat (en vele anderen). Ik vind het een hele zielige actie van je, omdat reacties jouw niet aanstaan moet het topic op slot? Dus iedereen moet het maar met jou eens zijn? Kritiek geven komt niet voor in je woordenboek ... ?Ediejo schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 07:11:
Deze cip mag ook op slot foto's zijn al weg. Een update komt er niet meer. Ik update straks alleen nog op need-modding. Bepaalde reacties staan me hier totaal niet aan dus waarom zou ik hier nog tijd in steken.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Dit topic is gesloten.
![]()