I see red pixels.
Die site boezemt niet bijzonder veel vertrouwen in....J3roen schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:59:
[...]
Offtopic: In de beschrijving van GSM dealer: "De EOS 40D is geschikt voor gebruik."... Gelukkig!
We learn from our past, we live in the present, we develop for the future
En dan nog 150 euro cashback van Canon...maakt 738 euroBlizzarD schreef op zondag 06 april 2008 @ 12:47:
Canon 40D body, nu als (volgens mij goedkoopste) 888 euro bij kamera express.
* Gutteguttegut twijfeld 30D of 40D...

[ Voor 6% gewijzigd door Gutteguttegut op 06-04-2008 23:30 ]
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ja daarom.. actie loopt tot eind Juni, denk dat de prijs van de 40D body nog wel een stuk gaat dalen. Heb m nu ook nog niet echt nodig, maar denk dat ie voor eind juni wel in bezit isGutteguttegut schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:29:
[...]
En dan nog 150 euro cashback van Canon...maakt 738 euro
* Gutteguttegut twijfeld 30D of 40D...

Ik liep vandaag weer tegen de grenzen van mn Panasonic FZ7 en FX01 aan (te weinig licht).BlizzarD schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:56:
[...]Ja daarom.. actie loopt tot eind Juni, denk dat de prijs van de 40D body nog wel een stuk gaat dalen. Heb m nu ook nog niet echt nodig, maar denk dat ie voor eind juni wel in bezit is
En wil toch mn dochtertje mooi op de foto zetten in veel verschillende licht omstandigheden zonder te flitsen dus ik denk dat het voor mij geen week meer duurt...
En de 580EX-II ook nog steeds. Voor 365, exclusief 50 euro cashback. Verschil met de 430EX zo'n 100 euroHoevenaar schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:44:
kamera-express: Canon 430-EX, voor de liefhebbers...
[ Voor 7% gewijzigd door RoelJewel op 07-04-2008 09:50 ]
Verwijderd
Goedkoopste in de pricewatch is €1179.
MM Almere heeft een 450d + 18-55is in de aanbieding voor €699
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 11:49 ]
Net zaterdag voor m'n verjaardag gekregen, ook bij Kamera ExpressHoevenaar schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:44:
kamera-express: Canon 430-EX, voor de liefhebbers...
Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack
Klinkt wel interessant, maar ik twijfel nog wel. Het is toch aardig wat geld en het prijsverschil met een alluminium-statief is ook vrij groot.
[ Voor 42% gewijzigd door maikel op 07-04-2008 16:04 ]
Bedoel je de Bamboo Fun? Die A5 versie is breedbeeld... Iets wat voor velen tegenwoordig noodzakelijk isarjandijk162 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:23:
Wacom Graphire 4XL A5 108 euro exclusief bij wacomshop.nl. Wel een goede deal, de opvolger kost 153 excl met weinig extra functionaliteit.
Nederlander in België
we hebben nog 2 maanden voor de cashback ophoudBlizzarD schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:25:
Canon 40D body 875 euro bij digi2u.nl ofzo.. ken het bedrijf niet, maar stukje bij beetje zakt ie wel in prijs. Afwachten en toeslaan word het straks
iets met lenzen
Twee 150W flitsers met halogeen bijlicht mode, 1 softbox, 2 statieven, flitsplu.
En ze hebben ook rol papier om eigen studio achtergrond te maken dat ook op 2 statief poten gezet wordt.
De studiolichten kosten totaal 199 Euro, witte papier achtergrond set is 149. Beide excl BTW
Wel valt me op dat je nog sync kabel of sync sensor erbij moet zetten, wil je flitsers laten afgaan...
Fltsset: Qihe DGS-150
Goedkoop of duur?
Verwijderd
Er ontstaat een enorme run op 40D's rond 20 juni ben ik bang....Morpheus_at_work schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 11:04:
[...]
we hebben nog 2 maanden voor de cashback ophoud

Valt mee, niet spectaculair. Vergelijk het maar 's met falcon eyes setjes bij bijv. www.fotosg.nlMrDummy schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 13:28:
Heeft iemand al studiopakket gemeld dat bij Office Centre te koop is?
Twee 150W flitsers met halogeen bijlicht mode, 1 softbox, 2 statieven, flitsplu.
En ze hebben ook rol papier om eigen studio achtergrond te maken dat ook op 2 statief poten gezet wordt.
De studiolichten kosten totaal 199 Euro, witte papier achtergrond set is 149. Beide excl BTW
Wel valt me op dat je nog sync kabel of sync sensor erbij moet zetten, wil je flitsers laten afgaan...
Fltsset: Qihe DGS-150
Goedkoop of duur?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
daar was/ben ik bang voor, vandaar dat ik hem toch maar vast heb gekocht. Kan ik al lekker plaatjes schietenVerwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:03:
[...]
Er ontstaat een enorme run op 40D's rond 20 juni ben ik bang....
We learn from our past, we live in the present, we develop for the future
Zo lang ga ik niet wachtenVerwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 12:03:
[...]
Er ontstaat een enorme run op 40D's rond 20 juni ben ik bang....

Verwijderd
zelfde setje bij bijv cameranu 1.200(ong)
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 00:12 ]
Daar stond de canon eos 400d in met kit lens en tamron 70-300mm voor 659 euro. Dit is wel na cashback van canon.
Volgens mij is dit wel goedkoop!
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Na cashback is een 400D kit €450, en die lens is 119, dus dan kom ik uit rond de 570 euro, of mis ik iets. Overigens lijkt het alsof de 400D kit met 18-55mm kitlens uit de PW weg is?madmaus schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:52:
Ik kreeg gisteren een folder van de dixons.
Daar stond de canon eos 400d in met kit lens en tamron 70-300mm voor 659 euro. Dit is wel na cashback van canon.
Volgens mij is dit wel goedkoop!
Nomad schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 10:08:
Net even een mooi koopje gevonden: 20D voor maar 1514 euro
Ik bestel dr gelijk 3, zodra ze weer leverbaar zijn móet ik ze hebben voor die prijs!
lol... dat betaalde ik er 3 jaar geleden nog niet eens voorHenk schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 13:44:
[...]
Ik bestel dr gelijk 3, zodra ze weer leverbaar zijn móet ik ze hebben voor die prijs!
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

This footer is intentionally left blank
Dank daarvoorajhaverkamp schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:13:
Gratis lenspen, onderaan de pagina. Ook al is hij van Nikon....
Geen idee of ik het ga gebruiken, maar gratis is altijd goed
Hier staat tekst
Onder het mom, wie niet waagt wie niet wint, heb ik hem ingevuldajhaverkamp schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:13:
goed om de beestjes weg te vegen van mijn sensor e.d.
[ Voor 7% gewijzigd door Nomad op 21-04-2008 10:18 ]
Met teksten alsajhaverkamp schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:13:
..zou ik er niet teveel van verwachten. Helaas kwam ik er iets te laat achterNikon D60 Viewfinder is natural that you worked in the treatment of pictures likewise to scale. The laser type setter Viewfinder works accepted, your image file has an output quantity of 12x12 cm, and then you achieve an optimal quality.

Verwijderd
IdemDeFeCt schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:33:
[...]
Met teksten als
[...]
..zou ik er niet teveel van verwachten. Helaas kwam ik er iets te laat achter
Maargoed, volgens mij zijn spammers die onder nikon spammen altijd nog zo goed om daar linkjes in te zetten ala 'meld jezelf af voor deze mailinglist' ... hoop ik
Verwijderd
Verwijderd
Als ik nou folders van de D60 zou ontvangen ben ik ook blij hoor:PVerwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:30:
Jaaaaaaaaaaaaja, wel je spam mailadres gebruiken maar uiteraard wel je échte adres achterlaten, logisch
Het is geen site van Nikon zelf...Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 01:00:
[...]
Als ik nou folders van de D60 zou ontvangen ben ik ook blij hoor:P
Verwijderd
http://www.correct.nl/aanbieding.php?ACTIE=Adv07_22-04-2008
Wel een nette prijs denk ik.
Verwijderd
bij cameranu 489-60 cashbackvincent84 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:54:
Bij de mediamarkt in Alkmaar hebben ze as maandag tussen 16:00 en 17:00 uur de Canon 400 D voor 459,- in de aanbieding.
Wel een nette prijs denk ik.
Bedanktajhaverkamp schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:13:
Op z'n nederlands.. Gratis = hebben!
Ehh, die site... Die is zeg maar niet van NikonRogier.V schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 23:31:
[...]
Bedankt.
Op z'n nederlands.. Gratis = hebben!.
 En een @live.com adres onderaan belooft ook weinig goeds
 En een @live.com adres onderaan belooft ook weinig goeds [ Voor 11% gewijzigd door Elektronicanet op 27-04-2008 00:03 ]
Nederlander in België
Verwijderd
http://cameranu.nl/artike..._USM_-_Showroommodel.html
cashback 60,-- wel van toepssing
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2008 13:12 ]
Dat is zonder Cashback, met cashback wordt ie 399,-.marcieking schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 17:54:
Is dat voor of na de cashback?
Link
Nikon D40x + AF-S 18-55 + 55-200 voor 534 euro, exclusief 90 euro cashback.
Voor 444 euro een D40x met twee kitlenzen dus, lijkt me erg goedkoop en daarmee een hele goede budget-oplossing voor wie wil beginnen met een dSLR.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
Gister is mn moeder er heen geweest...
Blijkt het geen D40x maar D40 te zijn

Foutje in de folder, ze hebben een rectificatie in de winkel neer gezet.
Maar goed, toch maar de D40 met AF-S DX 18-55 + 55-200 meegenomen voor 444 euro (geen cashback, gewoon 444 euro betaalt in de winkel)
Imho toch een mooie deal
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Verwijderd
Verwijderd
misschien nog wel handig om dan een linkje naar de flyer neer te zettenVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:04:
Saturn in Rotterdam heeft wel een leuke flyer met een aantal leuke prijzen erin. Staat veel te veel in om op te noemen.
Verwijderd
Verwijderd
http://www.fotoklein.nl/n...rtenties/aanbiedingen.pdf
Elk product, de 2e voor de halve prijs, iemand interesse om een lens te kopen? Dan neem ik de 2e lens wel
Zo te zien geldt dat niet op objectievenVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 08:37:
Vandaag in de krant gezien:
Elk product, de 2e voor de halve prijs, iemand interesse om een lens te kopen? Dan neem ik de 2e lens wel!
Daar zit natuurlijk ook de kracht van de actie... hoeveel mensen kopen tegelijk twee camera's (en de actie geldt ook niet bij aankoop van twee dezelfde producten)?
Als ik daar nu een spiegelreflex zou halen is het natuurlijk wel erg aantrekkelijk om daar een broekzakcameraatje bij te halenRoelJewel schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:13:
[...]
Zo te zien geldt dat niet op objectieven.
Daar zit natuurlijk ook de kracht van de actie... hoeveel mensen kopen tegelijk twee camera's (en de actie geldt ook niet bij aankoop van twee dezelfde producten)?
Dat zekerErasmo schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:27:
[...]
Als ik daar nu een spiegelreflex zou halen is het natuurlijk wel erg aantrekkelijk om daar een broekzakcameraatje bij te halen
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Verwijderd
Wel leuke actie, ik zag in de folder v/d week (of vorige) dat de Canon 430 EX voor 219 werd aangeboden (ook PW prijs, daarom had ik het hier niet gezet, maar icm de 2e voor de halve prijs actie wel interessant
Nog iemand interesse in die flitser? Kunnen we de korting delen
De actie geldt niet bij de aanschaf van twee dezelfde producten hèVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:39:
Ach die zaak kan je flink naaien, maar je kan er ook flink afdingen
Wel leuke actie, ik zag in de folder v/d week (of vorige) dat de Canon 430 EX voor 219 werd aangeboden (ook PW prijs, daarom had ik het hier niet gezet, maar icm de 2e voor de halve prijs actie wel interessant)
Lijkt interessant... ik ben wel in voor een Panasonic Lumix DMC-TZ5.Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 08:37:
Vandaag in de krant gezien:
Elk product, de 2e voor de halve prijs, iemand interesse om een lens te kopen? Dan neem ik de 2e lens wel!
Vraag me wel af in hoeverre dit de bekende sigaar uit eigen doos is. De adviesprijs van de TZ5 is 400 euro, en in de pricewatch staat ie voor (net iets meer dan) 300 euro. Ben benieuwd naar de Klein-prijs, die ze dus niet telefonisch willen geven.
Als iemand weet wat de TZ5 kost bij Klein en samen wil doen, dan hoor ik het wel.
(En anders ga ik kijken of ik de TZ5 via via uit de USA kan halen, waar ie ca $300 kost.)
Dat is best jammer (ik wil ook wel een 430EX), er zijn genoeg fotografen die 2 flitsers gebruiken....RoelJewel schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:55:
[...]
De actie geldt niet bij de aanschaf van twee dezelfde producten hè. Of wil jij iets anders aanschaffen?
Echter heb je niet zoveel aan 2x een 430EX, dan heb je toch echt een 580EX of ST-E2 nodig voor de aansturing.Gutteguttegut schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:32:
[...]
Dat is best jammer (ik wil ook wel een 430EX), er zijn genoeg fotografen die 2 flitsers gebruiken....
ajhaverkamp schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 22:35:
[...]
Echter heb je niet zoveel aan 2x een 430EX, dan heb je toch echt een 580EX of ST-E2 nodig voor de aansturing.
 Da's waar ok....
 Da's waar ok.... Dan 2x een 580EXII
[ Voor 4% gewijzigd door Gutteguttegut op 02-05-2008 22:37 ]
Verwijderd
Ik wil de Canon 55-250IS halen, kost €259,- maar weet niet wat ie daar kost. Ook gaf iemand hierboven al aan dat de actie niet voor objectieven gold (vreemd want volgens mij staat er echt op alle producten)...Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 19:39:
Ach die zaak kan je flink naaien, maar je kan er ook flink afdingen
Wel leuke actie, ik zag in de folder v/d week (of vorige) dat de Canon 430 EX voor 219 werd aangeboden (ook PW prijs, daarom had ik het hier niet gezet, maar icm de 2e voor de halve prijs actie wel interessant)
Er staat nergens dat het op álle producten geldt. Er worden 8 productcategorieën genoemd en daar staat 'objectieven' niet bijVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:02:
[...]
Ik wil de Canon 55-250IS halen, kost €259,- maar weet niet wat ie daar kost. Ook gaf iemand hierboven al aan dat de actie niet voor objectieven gold (vreemd want volgens mij staat er echt op alle producten)...
volgens mij kan jij dan toch echt niet lezenVerwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 23:02:
[...](vreemd want volgens mij staat er echt op alle producten)...
Dan koop je een K20D en een K10D voor 'erbij'Positron schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:08:
Ik vind het een zeer slechte/onduidelijk actie. Wat zijn dezelfe producten? Twee (verschillende) objectieven, twee (verschillende) fotocamera's, twee dSLR's, twee K10D's, Of een K10D-kit en een K10D-dubbelzoomkit? Deze actie geeft me nu al het gevoel dat ik in de zeik word genomen als ik daar verschijn eigenlijk. Maar misschien heb ik het mis, heb namelijk geen ervaring met deze zaak.
En dan zegt zo'n kassajuffrouw: "Sorry, maar dat zijn 2 dezelfde producten." Sta je mooi voor joker, omdat je zo dom bent, dat je zoiets niet snapt (volgens hun dan).
Die "50% korting" is ook zoiets... De korting is maximaal 25%, als je twee even dure producten koopt, want alleen het goedkoopste product gaat voor de helft van de prijs: (100+50)/2=75. Dan is het ineens niet meer zo heel spectaculair, zeker als de "vanaf"-prijzen niet de laagste uit de pricewatch zijn.
Verwijderd
2 bouwlampen op standaard bij de Lidl
25% is best een mooie korting, daar heb je gelijk in, maar noem het dan geen 50%, zoals Klein doet in die folder.
Verder staan er genoeg (foto)producten in de PW, waarvan de laagste prijs bij een "echte" winkel te vinden is. Zelf koop ik serieuze spullen alleen van bedrijven met een "echte" winkel inderdaad, zelfs als het niet de allerallergoedkoopste is, juist vanwege de door jou aangedragen argumenten. Dat mag best wat kosten.
Over die marges zal de waarheid wel in het midden liggen. Zelf kocht ik begin september 2007 een Canon 40D voor 1189 euro. Bij diezelfde echte winkel kost diezelfde body nu 888 euro en dan zit er ook nog eens 150 euro cashback op. Excl cashback dus ruim 25% goedkoper geworden in een paar maanden tijd. Zo hard is de dollar nu ook weer niet gekelderd en Canon voert actie met de cashback, dus wie heeft in de tussentijd flink geld verdiend? Niet dat ik klaag hoor, ik had het ding niet willen missen voor het prijsverschil, maar ergens zit er blijkbaar toch wel ruimte in de prijzen.
Dat doet Klein ook niet.Toff schreef op zondag 04 mei 2008 @ 00:45:
@ mig29:
25% is best een mooie korting, daar heb je gelijk in, maar noem het dan geen 50%, zoals Klein doet in die folder.
Ik wil hier geen welles-nietes spelletje van maken, maar het staat er toch echt wel:

Maar is vooral een kwestie van geluk hebben, iemand die er niet al te veel vanaf weet en voor 20 euro een toestel (oud.....) + lens aanbiedt, even mailen en
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Verwijderd
ik zat even te kijken voor een 580EXII op de site van KE.
Nu is er een nederlandse en een engelse versie.. heeft dit enkel betrekking op de manual die erbij zit of ook nog op iets anders ? en waarom het prijsverschil van 10€ ?
bert
Waarom neem je simpelweg geen contact op met KE?Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:41:
Nu is er een nederlandse en een engelse versie.. heeft dit enkel betrekking op de manual die erbij zit of ook nog op iets anders ? en waarom het prijsverschil van 10€ ?
Wat is hier bijzonder aan Floris? Marktplaats (o.a.)staat "vol" met dit soort aanbiedingen toch? Meeste is tientjeswerk, dus ik houd mijn FD-gear maar. Altijd leuk om met de lenzen te experimenteren, bijvoorbeeld omgekeerd bij macro enzo.Floor-is schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 01:56:
50/1.4FD met AE-1 body voor de liefhebber:
http://cgi.ebay.com/Canon...2QQtcZphotoQQcmdZViewItem
Ware het niet dat die o-zo handige online folder niet werkt in mijn Firefox én Internet Explorer? WTF?bouwfraude schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:50:
Bij de Saturn in Hoofddorp doet een Nikon D40 299 euro incl. 18-55 lens.
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Heeft alleen betrekking op de handleiding. Die is in het Engels in plaats van Nederlands.Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:41:
Dit is mss niet het juiste topic, maarkom...
bert
Ik heb 'm gisteren gehaald bij Cameranu.nl
Een gorillapod voor 0 euro incl verzendkosten Ik denk alleen wel dat het een fout betreft.
Er staat nu: € 27,50sOid schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:36:
[...]
Een gorillapod voor 0 euro incl verzendkosten Ik denk alleen wel dat het een fout betreft.
Dacht je dat je hem kreeg voor die prijs? Heb ooit een 400D bij Talens besteld voor 0,00 euro, kompleet met bevestiging, ordernummer etc. maar daarna nooit meer iets gehoord, ondanks mijn opmerking dat ik er aan 1 genoeg had en niet inhalig was.
Ach, een simpel bedankje voor de tip was voor mij voldoende geweest. Nul euro is geen wettelijk afdwingbare prijs nee, maar dat geldt voor een statiefje voor die prijs net zo als voor een camera. Wanneer er een "kennelijke fout" is gemaakt bij het prijzen van een artikel grijp je mis, als koper.Wilko schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:13:
Zoiets is toch niet rechtsgeldig (denk aan Otto een tijdje terug) dus echt veel heb je er niet aan..
Nee, maar het zou wel mooi zijnToff schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 14:54:
[...]
Dacht je dat je hem kreeg voor die prijs? Heb ooit een 400D bij Talens besteld voor 0,00 euro, kompleet met bevestiging, ordernummer etc. maar daarna nooit meer iets gehoord, ondanks mijn opmerking dat ik er aan 1 genoeg had en niet inhalig was.
Verwijderd
http://translogconsult.com/
door de Russische douane in beslag genomen en worden nu dus verkocht door de firma Trans-Logistic Consult ..voor als je van een gokje houdt
Verwijderd
Zou zoiets nou 'echt' zijn:O? Ben benieuwd of er mensen van GOT een gokje gaan wagen!Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:13:
Nikon D300 + 18-135mm f/3.5-5.6G ED-IF AF-S DX Zoom-Nikkor Lens + 16Gb card - €877 + free shipping within Europe
http://translogconsult.com/
door de Russische douane in beslag genomen en worden nu dus verkocht door de firma Trans-Logistic Consult ..voor als je van een gokje houdt
onderstaande: Helemaal gelijk! If it's too good to be true, it usually is!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 18:34 ]
From 11 pcs. - direct bank transfer or irrevocable letter of credit
From 1 to 10 pcs. - Western Union
Eh... tja...
Hoe hete dat Super Onbetrouwbare Wereldwijde Betalings Netwerk ook al weer?
K70 + glas van 10 tot 300mm...
Canon 400D (18-55mm) kit voor 349,- (na cashback van 60 eu).
Het is dat mijn bankpas het voor vandaag niet toeliet maar anders had ik hem mee genomen. Morgen ff opnieuw heen.
[ Voor 4% gewijzigd door BeZaX op 15-05-2008 21:26 ]
Western UnionVerwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 17:38:
[...]
Zou zoiets nou 'echt' zijn:O? Ben benieuwd of er mensen van GOT een gokje gaan wagen!
onderstaande: Helemaal gelijk! If it's too good to be true, it usually is!

Maar toch best een aardige site voor een oplichter. Heb zo gauw geen spelfouten e.d. kunnen ontdekken.
Nederlander in België
OMGVerwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:10:
Internetadresje kopen? Wel even D3 of 1DsIII + lenzen meenemen a.u.b. ...
I make things.
 Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.

Topic is wel bedoeld om gevonden aanbiedingen mee te delen.
Het topic is niet bedoeld voor: "waar is nu een aanbieding voor artikel X" of "X is 499 bij MM, ergens anders nog goedkoper?"
Mocht je verder willen praten over de voor&nadelen van de verschillende camera's/objectieven/andere meuk die in de aanbieding zijn, doe dat dan niet hier, maar in de daarvoor bestemde topics.

/u/103752/crop64db1cb2d56ce_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/19165/9cdefd.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/51023/1ace_ventura0021.jpg?f=community) 
            /u/31252/IMG_31102011_151837_edit2_60.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/33660/redboost.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/26592/st-happytreefriends.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/29757/js-3.gif?f=community) 
            :strip_exif()/u/20832/Thigh.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/43579/Caspertweaker.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/17982/morpheus.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/41281/avt.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/59664/crop63e2bd9de7d58_cropped.jpg?f=community) 
            /u/136818/2dt252w.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/115984/crop64f1bb86953ae.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/78835/Henk.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/43505/elvis_60.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/39162/homer1.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/13218/rembo.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/71414/images.jpg?f=community) 
            /u/8896/crop5dcc0ced23567_cropped.png?f=community) 
            /u/105978/IMG_0188.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/137801/naamloos-1.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/44126/positron.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/119144/crop5da3d1fdca8b6_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/110594/avatoff.jpg?f=community) 
            /u/74156/NorwegianCloggy_Avatar_klein.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/4738/crop61e94d5cc0eac.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/85342/freakycat.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1739/avatar.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/109013/crop5ebb9b611401c_cropped.jpeg?f=community) 
            /u/91115/avatar.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/150701/picto.gif?f=community)