Die arme jongen heeft hem nog maar netmomania schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:55:
[...]
Nooit het verschil geprobeerd tussen one-shot en ai-servo op je 30D?
Ok sorry Nomad, was gewoon ff een inkoppertje, ik zal je verder niet meer plagen
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Die arme jongen heeft hem nog maar netmomania schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:55:
[...]
Nooit het verschil geprobeerd tussen one-shot en ai-servo op je 30D?
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Toff op 11-10-2007 01:19 ]
Nederlands is niet mijn moedertaal!
Verwijderd
offtopic:Toff schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 01:17:
Dat is wel een afknapper, twee dagen en dan al stuk... Sterkte ermee Nomad!
Dat servo-verhaal kan ik beamen. Laatst met mijn 40D een auto die met ongeveer 100 KM/uur op me afkwam (nouja, ik stond in de berm, achter de vangrails) op de korrel genomen @300mm, gedurende ongeveer 7 sec. Alle 45 foto's waren even scherp, terwijl de auto van zo'n 200 meter afstand tot voorlangs reed. Het beeld tijdens snelle burst valt overigens mee. Ik zag genoeg om op de kentekenplaat te kunnen blijven mikken iig.
edit: ontopic: aanbiedingen? Met de huidige prijzen en de cashback is de 40D eigenlijk een superaanbieding!
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 16:08 . Reden: Link toegevoegd ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Was het maar zo'n feest..Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:11:
Aanbieding in AD-UN van vandaag:
Daar staat dus de EOS 400D met niet te verstaan Extra Voordeel van 170 euro. Had even gebelt, en de 400D kost bij hun 679 euro. Dus 170 euro eraf is 509 Euro.
Verwijderd
Iemand van dat filiaal had ik aan de telefoon en die zei dat tenminste..Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:05:
[...]
Was het maar zo'n feest..
70 euro cashback, en 100 euro voordeel omdat je een fotocursus voor 25 eurie krijgt ipv 125..
Dat was in ieder geval het verhaal van de vestiging in Alphen a/d Rijn
Dus: 679 - 70 is nog altijd 609. we wachten nog wel een paar weken.. Het is weer bijna december
[ Voor 72% gewijzigd door the squaler1 op 03-11-2007 23:28 ]
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Hmm. Twijfel nog. Sorry aan de MOD.Stevie_ schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:01:
Canon EOS350d in de aanbieding bij BOL.COM voor 399 euri. En geloof me, dat is FAKKING cheap!
Ik heb hem meteen besteld
En het menu is wel in Nederlands of Engels?Springuin schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:26:
De 350D van bol.com is overigens geen Nederlandse. Ik kreeg er een Duitse, Franse en Italiaanse handleiding bij. Ben verder prima tevreden ermee.
Jup, die taal kan je gewoon kiezen in het menuDazsur schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:59:
[...]
En het menu is wel in Nederlands of Engels?
Ah, dat is tenminste een voordeel.Henk schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:32:
[...]
Jup, die taal kan je gewoon kiezen in het menuEr is overwegend maar 1, heel soms 2 typen software voor zulke cams. Mocht je de cam kopen en het uitzonderlijke geval blijkt dat het menu toch ineens in het cyrillisch is oid, dan kun je hem terugsturen en je beroepen op de wet aankoop op afstand, maar geloof me, dat zul je niet nodig hebben.
De NL manual kun je trouwens gewoon downloaden van canon AFAIK.
Hangt er vanafSpringuin schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:34:
De menu's zijn in 15 talen waaronder Nedelands, maar ik vind de engelse menu's wat intuitiever. Een nederlandse manual is goed te vinden, maar daar mag van de policy niet over gesproken worden.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ook daarvoor moet je je registreren met (geloof ik) een geldig nikon product. Dat wil dus niet zeggen dat je zomaar allerhande download-bronnen aan kan gaan wijzenThunderNet schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:35:
[...]
Hangt er vanafNikon manuals wel.. Die zijn namelijk gewoon verkrijgbaar vanaf de website
[ Voor 24% gewijzigd door Henk op 07-11-2007 13:38 ]
This footer is intentionally left blank
http://nikoneurope-nl.cus...to_year=&p_page_=1&p_nav=Henk schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:36:
[...]
Ook daarvoor moet je je registreren met (geloof ik) een geldig nikon product. Dat wil dus niet zeggen dat je zomaar allerhande download-bronnen aan kan gaan wijzen
Gewoon om even te voorkomen dat iemand ineens allemaal mirrors weet enzo![]()
Verder vind ik een manual nou echt een van de niet-boeindste dingen aan zo'n cam, op het internet zijn betere guides te vinden dan dat de manuals het uit leggen, en uiteindelijk is het toch een kwestie van proberen. Dus als me dat flink wat euro's kan schelen (zoals bij de 350D) zou ik het er niet om laten.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Is het nu ook zo dat de prijzen vlak voor de feestdagen gaan zakken? Of juist niet, maar zakken ze vlak na de feestdagen?Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:05:
[...]
Was het maar zo'n feest..
70 euro cashback, en 100 euro voordeel omdat je een fotocursus voor 25 eurie krijgt ipv 125..
Dat was in ieder geval het verhaal van de vestiging in Alphen a/d Rijn
Dus: 679 - 70 is nog altijd 609. we wachten nog wel een paar weken.. Het is weer bijna december
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Wabbawabbawabbawabba
bij welke ?Izign schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:54:
De huidige prijzen bij de Mediamarkt zijn ook niet slecht:
350D met kitlens: 444,-
400D met kitlens: 555,- (na cashback)
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
In dit specifieke geval niet, want de aanbieding staat in de nationale flyer en is dus door het hele land bij iedere vestiging van Mediamarkt geldig. Normaal gesproken zijn aanbiedingen alleen geldig per vestiging.
I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond
Wat toch 22 euro meer is dan dat hier werd gemeld...Electronical schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:37:
[...]
In dit specifieke geval niet, want de aanbieding staat in de nationale flyer en is dus door het hele land bij iedere vestiging van Mediamarkt geldig. Normaal gesproken zijn aanbiedingen alleen geldig per vestiging.
De 350D kost dus in iedere Mediamarkt vestiging gedurende deze actie €466,-
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Eensch, de prijs/kwaliteitsverhouding is nogal exponentieel. Voor een beetje meer kwaliteit betaal je heel veel extra geld, wat overigens niet wil zeggen dat duurder automatisch beter is.abrakadaver schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 02:17:
niet iedereen kickt alleen op gear.
het verschil met een compact(of geen cam) en een 350d is een stuk groter dan tussen een 350d en een 1Ds3 ofzo.
Dat zeg ik!
[ Voor 29% gewijzigd door Orion84 op 14-11-2007 22:02 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
Kost €419,- Ik heb 'm gisteren ook gehaaldVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:56:
Weet iemand wat de Nikon d40 kit standaard kost bij Fotoklein, dan weet ik waar ik op kan rekenen en of ik hem eerder ga halen dan gepland
Bedankt alvast
Dat zeg ik!
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, is ook netjes. Maar aan de andere kant zullen winkels die tegenwoordig daar niet duidelijk in zijn, best wel eens zichzelf in de vingers snijden. Dit als klanten echt op hun strepen gaan staan om 19% korting te krijgen (ipv 19 BTW niet betalen)...al heeft de verkoper het steeds uitgelegd, soms.. zal er wel zo iemand zijn die het nog voor elkaar krijgt ookOrion84 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:01:
Uhm, klopt gewoon hoor Ferry.
Normale prijs incl BTW is prijs ex. BTW * 1,19.
Dus de aanbiedingsprijs "zonder BTW" is dus de normale incl. prijs /1,19.
En dat is dus idd iets van 15,96% korting effectief.
Vind het netjes dat ze het er zo bijzetten. Er zijn ook winkels die dat een stuk minder duidelijk vermelden, waardoor de argeloze klant denkt dat ie 19% korting krijgt.
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Werk jij daar ofzo? Beetje vaag, zo'n aanprijzing. Alsof ik ga roepen: Koop bij MIJ, Vette prijzen! Ook via MP!!!Righteye schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:37:
Ik wil iedereen nog effe wijzen op www.digi2u.nl...hele mooie aanbiedingen, o.a. de A720 voor 174 euro en de SX100 voor 222 euro. Ook vette prijzen voor meerdere modellen. Ook via Marktplaats te vinden met actuele prijzen.
Keep up the good work, Righteye.Toff schreef op maandag 19 november 2007 @ 00:48:Werk jij daar ofzo? Beetje vaag, zo'n aanprijzing. Alsof ik ga roepen: Koop bij MIJ, Vette prijzen! Ook via MP!!!
Disclaimer: Bij mij is niets te koop...
Eerst het probleem, dan de oplossing
Verwijderd
Verwijderd
Folders zijn per filiaal verschillend, dus altijd melden over welk filiaal het gaat bij een aanbieding. Ik woon hier, en mijn hier is wellicht niet jouw hier, maar daar.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:44:
De Media Markt is hier niet echt vaak op z'n plaats maar tot mijn verbazing staat vandaag in hun folder dat de Canon 70-200/2.8 er voor 1049,- is te krijgen en daar gaat de cashback (a 150,- al reppen ze in de folder over 100,-) dan nog vanaf dus dan ben je voor 900,- klaar
Verwijderd
Ik heb de de folder van Mediamarkt Amsterdam Arena erbij gepakt en daar staat in: 1099,- betalen in de winkel, 150,- cashback, komt uiteindelijk op 949,-. Welke mediamarkt heb jij het dan over Sirius?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:44:
De Media Markt is hier niet echt vaak op z'n plaats maar tot mijn verbazing staat vandaag in hun folder dat de Canon 70-200/2.8 er voor 1049,- is te krijgen en daar gaat de cashback (a 150,- al reppen ze in de folder over 100,-) dan nog vanaf dus dan ben je voor 900,- klaar
Verwijderd
Ah shit, franchise ja, ik zal vanavond weer ff kijken voor je want ik woon in Zuid-Oost dus dat gaat dan over de vestiging van de A'dam Arena.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:22:
[...]
Ik heb de de folder van Mediamarkt Amsterdam Arena erbij gepakt en daar staat in: 1099,- betalen in de winkel, 150,- cashback, komt uiteindelijk op 949,-. Welke mediamarkt heb jij het dan over Sirius?
Nee, ik werk daar niet, maar kwam bij hun terecht en wilde jullie de aanbiedingen niet onthouden, daarvoor is dit topic toch ?Toff schreef op maandag 19 november 2007 @ 00:48:
[...]
Werk jij daar ofzo? Beetje vaag, zo'n aanprijzing. Alsof ik ga roepen: Koop bij MIJ, Vette prijzen! Ook via MP!!!
Disclaimer: Bij mij is niets te koop...
Gewoon effe telefoonummer opzoeken op de website en effe bellen. Dan kunnen ze gelijk kijken offie op voorraad is. Vandaag toevallig gedaan voor de Canon Powershot SX100 IS die ik ga kopen (niet bij hun was daar 287 euro en bij digi2u voor € 222,-Jigs schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:10:
Weet iemand toevallig wat de Tamron 17-50 2.8 bij de MM kost?
[ Voor 27% gewijzigd door Righteye op 20-11-2007 19:56 ]
Vreemd, ik belde vandaag en werd keurig doorverbonden met de Foto afdeling en kon zo de prijs te horen krijgen. Het gaat wel om het filiaal in Deventer, dus misschien is het personeel nog niet helemaal goed voorgelichtJigs schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:39:
Ik heb een keer de media markt opgebeld voor prijsinformatie en toen kreeg ik te horen dat ze dat niet door de telefoon mogen doorgeven. Heeft denk ik te maken met het beleid van MM dat ze de mensen naar de winkel willen lokken. Dat is ook de reden dat ik het hier vraag. Misschien heeft iemand het toevallig gezien.
Verwijderd
En mijn bewijs, beetje vaag (zoniet onmogelijk!) dat jij in ogenschijnlijk dezelfde folder een andere prijs hebt staan. Wat ik al zei: de cashback is ook 150,- ipv 100,-........Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:22:
[...]
Ik heb de de folder van Mediamarkt Amsterdam Arena erbij gepakt en daar staat in: 1099,- betalen in de winkel, 150,- cashback, komt uiteindelijk op 949,-. Welke mediamarkt heb jij het dan over Sirius?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 22:47 ]
Nóg weer een cashback bovenop degene die al loopt, weet je dat zeker?Righteye schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:53:
[...]
Vond de prijzen toch wat erg goedkoop en wat blijkt, vanaf 29 november start er een nieuwe cashback actie van Canon. Ze dateren de bonnen dus gewoon op die datum met als gevolg dat je dan alsnog die cashback korting kan krijgen.
[ Voor 7% gewijzigd door WhiskyPhreak op 21-11-2007 10:15 ]
Laatste keer dat ik er was in Den Haag wassie 419 uit m'n hoofd.Jigs schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:10:
Weet iemand toevallig wat de Tamron 17-50 2.8 bij de MM kost?
Verwijderd
Bekijk de online folder maar eensVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:46:
[...]
En mijn bewijs, beetje vaag (zoniet onmogelijk!) dat jij in ogenschijnlijk dezelfde folder een andere prijs hebt staan. Wat ik al zei: de cashback is ook 150,- ipv 100,-........
[afbeelding]
Verwijderd
Lol, humorVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:33:
[...]
Bekijk de online folder maar eens![]()
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/44/
Maar goed, is natuurlijk gewoon een zetfout geweest maar ik ga denk ik toch ff stiekem kijkenOnze vestigingen zijn zelfstandige BV's die allemaal actief zijn in een eigen marktgebied en eigen concurrenten hebben. Dit betekent dat het assortiment, de prijzen van producten en de aanbiedingen per vestiging kunnen verschillen. Houd hier dus rekening mee bij het bekijken van de aanbiedingen.
Nee, niet bovenop degene die al loopt, gewoon een nieuwe voor andere toestellen en accesoires.WhiskyPhreak schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:15:
[...]
Nóg weer een cashback bovenop degene die al loopt, weet je dat zeker?
In dat geval kan ik misschien nog ff wachten met wat nieuws kopen....
5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl
[ Voor 9% gewijzigd door kissyfur op 21-11-2007 16:59 ]
Verwijderd
Zou me toch echt wel verbazen, dan doen ze die lens weg onder hun inkoopprijs (vermoed ik zo).Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:06:
Nu je het zegt, inderdaad jaIk kom er vanavond toch langs, ben benieuwd.....
Nee, die mutsen daar zetten geen IS op het kaartje, maar wel een IS prijs (en nog extra duur MM prijs).Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:58:
[...]
Zou me toch echt wel verbazen, dan doen ze die lens weg onder hun inkoopprijs (vermoed ik zo).
Verwijderd
idd, heb begin dit jaar een 135L bij de MM R'dam gehaald voor 800 euro, weliswaar een demomodel, maar daar doen ik niet moeilijk over; 1 jaar garantie en retescherp.Toff schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:12:
Jammer, soms schijnt er bij de MM wel eens een leuk objectief voor een zacht prijsje van een minder broertje verkocht te worden
30D | 17-85iS | 50/1.8 | MBP
Ha, voor die 4 dollar kan ik dat niet laten liggen natuurlijkribbekassie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:29:
Weet niet of dit onder aanbiedingen valt maar vind het wel extreem goedkoop.
Een afstandsbediening voor de 400D (en andere modellen) voor $4,71 incl verzendingbij dealextreme.com.
[afbeelding]
Het werkt perfect, direct afdrukken of met een vertraging van 2 sec.
De knoppen S, W en T werken niet
Kamera Express heeft momenteel van alles in de aanbieding ivm de Zoom Experience dagen.Brum schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:59:
Ik weet niet of het helemaal in de categorie aanbiedingen valt, maar bij Kamera Express is de EOS 30D met 17-85 IS lens nu voor 930 EUR. Aangezien de volgende in de pricewatch op 1199 EUR staat en KE vorige week ook nog bijna 150 EUR meer vroeg, lijkt me het een goede prijs. Het zal wel om de laatste exemplaren gaan. Anyway, ik heb er een besteld....
jeetje das echt nix! Ook besteld!ribbekassie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:29:
Een afstandsbediening voor de 400D (en andere modellen) voor $4,71 incl verzendingbij dealextreme.com.
[afbeelding]
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
ribbekassie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:29:
[afbeelding]
Besteld en opgehaald..... mooie tas voor een redelijke prijsBrum schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:10:
Crumpler Pretty Boy XL photo backback voor 59 EUR (6 EUR verzendkosten):
http://www.fotobooms.nl/
Wow! De rest wat op die site staat is ook niet verkeerd, de wired remote is ook niet verkeerd geprijsd! Nette site, en een hele goeie tip!ribbekassie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:29:
[afbeelding]
Gruwelijk gejatte Icoon!
Levering is ook netjes, ondertussen staat er thuis een door zonne-energie aandreven poppetje met zijn hoofd te schudden en hier op het werk staat nu een USB kerstboompje met verschillende LED-kleuren op mijn TFTRZor schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:52:
[...]
Wow! De rest wat op die site staat is ook niet verkeerd, de wired remote is ook niet verkeerd geprijsd! Nette site, en een hele goeie tip!
Heb ook al verschillende dingen daar gekocht, veel goede ervaringen. Maar rma is lastig, verzendkosten werden wel betaald maar ik heb al een tijdje er niks van de rma gehoord en de communicatie gaat ook niet altijd even snel. Dus dingen die kapot kunnen gaan met een wat grotere waarde zou ik daar niet meer kopen, kleine dingen wel.ajhaverkamp schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:36:
[...]
Levering is ook netjes, ondertussen staat er thuis een door zonne-energie aandreven poppetje met zijn hoofd te schudden en hier op het werk staat nu een USB kerstboompje met verschillende LED-kleuren op mijn TFT. Goed ingepakt in een bubbeltjesenveloppe. Andere spullen zijn nog onderweg.
Dus word vanuit America naar Nederland verstuurd en dan nog voordat bedrag?ribbekassie schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:29:
[afbeelding]
Bedankt voor je reactie, mooi om te horen! Dan ga ik zeker ook een bestelling makenWilko schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:18:
Die remote die ik had besteld is gewoon binnengekomen en werkt prima. Kwam uit Hong Kong trouwens. De tweede bestelling met allerlei meuk is al gedaan, zou komende week binnen moeten komen.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq