die op vredenburg neemt niet op...
Ik zag trouwens dat de canon teruggeld-actie is verlengd tot 31 augustus 2007
Ik zag trouwens dat de canon teruggeld-actie is verlengd tot 31 augustus 2007
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Omdat ik voor die prijs alleen geinteresseerd ben in de kamera. Kennnis heb ik niet nodig van hun.Toff schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:36:
[...]
Officieel niet, maar in de praktijk gaat een filiaal vaak wel mee met de concurentie in de directe omgeving. Ik zou alleen niet weten waarom je zo graag bij Dixons zou willen kopen, want behalve een paar snellopende modellen hebben ze niets op voorraad en de kans dat je een foto-expert treft als verkoper is ook niet zo heel groot.
Hop,hop,hop!
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Je kan het altijd proberen natuurlijk, maar ik denk niet dat je dit soort kortingen kan stapelen. Het lijkt me of eventueel laagste prijs garantie of 75 euro waardebonnen. Je rekent jezelf wel erg rijk nubasset schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:58:
[...]
Als ik dan ook nog eens 75 euro voor de oude analoge EOS3000 terug kan krijgen in de vorm van waardebonnnen, dan denk ik dat ik er een aardige koop aan heb. Dus gelijk aan prijs MM rotterdam na 80 euro rebate = 599 en dan nog 75 euro in waardebonnen (die komen wel op) dan kom ik op 525 voor een EOS 400D kit.
samen met de kitlens heb ik dan ieder geval een zoombereik van 18-55 (= ongeveer 27) tot dik 300 welke ik nauwelijks zal gebruiken, maar ik kan wel net dat beetje verder komen. Anders zou ik een cam moeten kopen met een 55-200/300 lens erbij en dat wordt weer erg kostbaar.Oxi schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:54:
Die Sigma heb je niet zoveel meer aan, je bent immers een heel groot deel van je groothoek kwijt. Neemt niet weg dat je keuze voor een 400D ongeacht die Sigma ook al een goede keuze is.
[ Voor 27% gewijzigd door basset op 23-06-2007 07:58 ]
Hop,hop,hop!
Verwijderd
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Verwijderd
Bekijk is de pricewatch er staan daar zeker links, plus het word ook in diverse topics besproken.Audi_S2 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:40:
Waar kan je goedkope en hoge capaciteits accu's voor de Canon 400d kopen?
Ik neem aan dat een replace accu van dezelfde kwaliteit kan zijn als een originele?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 11:36 ]
Verwijderd
klikkerdeklik :+
De DO IS USM heeft een groene ring (ten teke van DO) voorop de barrel, dus makkelijk te herkennen.kapa schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:32:
op de folder de MM van breda (pagina 4 linksonder) heeft de Canon EF 70-300mm f/4.5-5.6 (DO) IS USM te koop voor 659e, maar die DO staan tussen haakjes aangezien het er niet staat. Toch als ik goed naar die foto kijk staat er duidelijk difractive optics op de lens zelf. Vergeleken met de laagste prijs in PW voor de DO versie is het wel erg laag, toch?
de Canon EF 70-300mm f/4.5-5.6 IS USM is in PW 522e dus dit komt al aardig in de buurt van deze prijs van de MM breda. Toch ziet de Canon EF 70-300mm f/4.5-5.6 IS USM lens er anders uit en op de folder staat er toch echt een Canon EF 70-300mm f/4.5-5.6 DO IS USM naar mijn inziens.
of zie ik iets over het hoofd?![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Ronald op 30-06-2007 00:27 ]
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Een maand geleden was hij € 888 bij kamera-express, tel daar de € 5 verzendkosten bij en je bent vast goedkoper dan jouw aanbieding. Dus zo heel bijzonder is die prijs niet. Voor die € 893 heb je dan een echt officieel NL exemplaar.Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:32:
Voor diegen die bnog een 30d body willen. Bodemprijs net egzien bij fotototal krefeld. 879 euro. Misschien dat er nog wel iets aan cash back aanhangt als je met ze praat. Geen idee.
http://www.fotototal.com/
[ Voor 8% gewijzigd door ajhaverkamp op 01-07-2007 21:51 ]
This footer is intentionally left blank
Verwijderd
Is ook maar een tip voor diegen die er nog één willen kopen. Duitse camera's presteren net zo goed als Nederlandse en geven standaard twee jaar garantieook zit deze zaak bijna naast canon Duitsland als je deze winkel makkelijk weet te vinden kun je je service ook direct van canon betrekken. Maar goed dit loopt weer op discussie uit en dat wil ik dus echt niet, is alleen een tip.ajhaverkamp schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:50:
[...]
Een maand geleden was hij € 888 bij kamera-express, tel daar de € 5 verzendkosten bij en je bent vast goedkoper dan jouw aanbieding. Dus zo heel bijzonder is die prijs niet. Voor die € 893 heb je dan een echt officieel NL exemplaar.
Verwijderd
Cashback is door canon verlengd naar eind augustus (in antwoord op de CB van NIkon)proller schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:14:
http://www.kamera-express...age=product&product=17178
30D, 855 euro (helaas geen cashback meer, maar nog steeds aantrekkelijk kwa prijs!).
Hop,hop,hop!
Alleen de cashback voor de 400D is verlengt volgens mij.basset schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:26:
Cashback is door canon verlengd naar eind augustus (in antwoord op de CB van NIkon)
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Alleen de 400D zoals BugBoy al zegt.basset schreef op maandag 02 juli 2007 @ 08:26:
[...]
Cashback is door canon verlengd naar eind augustus (in antwoord op de CB van NIkon)
Koop tussen 1 april 2007 en 30 juni 2007 een EOS 5D en/of EOS 30D en ontvang maar liefst € 150,- (5D) of € 100,- (30D) retour!
Het aanvraagformulier voor de Cash Back dient uiterlijk 31 juli 2007 te zijn verzonden.
Dusss...Koop tussen 1 april 2007 en 31 augustus een EOS 400D en ontvang maar liefst € 80 retour!
Tnx for the tip, maar ...Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:55:
Voor diegene die nog een 30d body willen. Bodemprijs net gezien bij fotototal krefeld. 879 euro. Misschien dat er nog wel iets aan cash back aanhangt als je met ze praat. Geen idee. Ik heb fijne ervaring met de zaak.
Voordeel 2 jaar garantie standaard en de canon Duitsland zit bij deze zaak om de hoek, waarbij je de service zo kunt betrekken.
http://www.fotototal.com/
[ Voor 49% gewijzigd door een moderator op 02-07-2007 16:45 ]
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Heb zelf ook een Duitse body. Nooit gezeik gehad met dat ding binnen garantieperiode en scheelde me destijds ook een leuk bedrag.Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:53:
[...]
Is ook maar een tip voor diegen die er nog één willen kopen. Duitse camera's presteren net zo goed als Nederlandse en geven standaard twee jaar garantieook zit deze zaak bijna naast canon Duitsland als je deze winkel makkelijk weet te vinden kun je je service ook direct van canon betrekken. Maar goed dit loopt weer op discussie uit en dat wil ik dus echt niet, is alleen een tip.
handleiding is voor iets wat ik in het begin helemaal lees, dan weet ik alles eigenlijk...en klaarToff schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:22:
Toch vind ik een NL handleiding ook wel wat waard, al kijk ik er te weinig in.
Hm, dacht niet dat het downloaden van een Canon NL handleiding legaal was. Verder zal je merken dat je wel eens wat vergeet, als je wat ouder wordt. Ik blader ook nog wel eens in de handleiding om ideeën op te doen. Iets wat bij eerste lezing niet van belang lijkt, kan later opeens een leuke ingang bieden tot nieuwe creativiteit.Nomad schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:44:
[...]
handleiding is voor iets wat ik in het begin helemaal lees, dan weet ik alles eigenlijk...en klaar....daarna kijk ik er nooit weer in, dus voor die ene keer download ik er wel 1.
Verwijderd
ik krijg niks te zien via je linkje.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:23:
Bij Foto konijnenberg 80e Cashback
[afbeelding]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Vandaag maar meteen even gehaald, waren al de laatste 2 setjes. Thx voor de tip!pvdplanet schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:40:
2 setjes van 4 Hape 2600mah batterijen bij de Kijkshop voor 15 Euro
Aangezien de actie nog t/m 22 juli loopt, komen ze vast wel weer binnen. Bovendien heeft de Kijkshop meer dan één filiaal toch?Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:17:
[...]
Vandaag maar meteen even gehaald, waren al de laatste 2 setjes. Thx voor de tip!
ik heb een nikon, daar kan je het gewoon downloaden mits je inlogt op de pagina als ik me niet vergis.Toff schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:16:
[...]
Hm, dacht niet dat het downloaden van een Canon NL handleiding legaal was. Verder zal je merken dat je wel eens wat vergeet, als je wat ouder wordt. Ik blader ook nog wel eens in de handleiding om ideeën op te doen. Iets wat bij eerste lezing niet van belang lijkt, kan later opeens een leuke ingang bieden tot nieuwe creativiteit.
Die is te koop bij Fotokoch (.de). (levert ook naar NL)Frank|A schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 10:02:
Adviesprijs: 159,- maar in duitsland al te krijgen voor 89,- (de exacta)
Leuk prijsje toch
[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 07-07-2007 14:22 ]
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Verwijderd
Het ging over de prijs van een Duitse CANON 30D, zodat het ontbreken van de NL handleiding (en het feit dat Canon daar € 30,= voor rekent) best een reden kan zijn om hem daar niet te kopen.
Leuke reactie, zeker omdat Nomad m.i. enkel bedoelde van: is dit niet bij canon ook zo, want dan kan je wel voor het voordeel gaan. We snappen allemaal dat nikon geen 30D's produceert en hoofdletters/bold hoeft voor mij dan ook helemaal niet.Toff schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 23:52:
[...]
Het ging over de prijs van een Duitse CANON 30D, zodat het ontbreken van de NL handleiding (en het feit dat Canon daar € 30,= voor rekent) best een reden kan zijn om hem daar niet te kopen.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
eerst kijken dan zeiken
Verwijderd
Ook de ( nu wel hele) kleine lettertjes gelezen?bratos schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:11:
Nikon D40 @ mediamarkt rotterdam, vanaf donderdag voor 399
Met kitlens 18-55
das wel een leuke prijs toch?
Verwijderd
Was het niet de E-400?_Mystikal_ schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 00:45:
Ik liep vanmiddag door de stad en zag t volgende:
Olympus E410 voor €499
Waar?
Dixons Enschede
In pricewatch meer dan €600
The birds turned into The Flying Dutchmen!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Verwijderd
De verwachtingen? een verbeterde 400D sensor erin en heeeeeel misschien een verbeterd AF-systeem.Eusebius schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:48:
[...]
Wanneer komt de 40D en wat zijn de verwachtingen? Ik krijg nog belastinggeld terug
Dat was ik ook van planVerwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:54:
Ik denk niet dat de verschillen erg groot zullen zijnIk zou gewoon voor de 30D gaan. De 40D gaat in de eerste maanden zo'n €1200 kosten.
==
hoi
Mooie prijs! Waar?Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 18:54:
Ik denk niet dat de verschillen erg groot zullen zijnIk zou gewoon voor de 30D gaan. De 40D gaat in de eerste maanden zo'n €1200 kosten.
Kijk naar de introductieprijzen van de 10D, 20D en 30D en trek je conclusies? Wat een reply weer zeg...
maar die d70 wordt toch al niet meer gemaakt ?Case schreef op zondag 29 juli 2007 @ 15:21:
Ligt het nou aan mij of is dit ERG goedkoop?
See Buy Fly op Schiphol, D70s + AF-S DX18-70 voor 599,-
Link: http://content.schiphol.n...rs/nl/data/32_2610293.htm
Of in de Folder.. http://content.schiphol.n..._folder/online_folder.htm
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Heel soms steekt ie de kop nog wel eens op, uit een voorraadje or whatsoever. De productie zal inmiddels gestaakt zijn, maar af en toe trekt men kennelijk ergens een magazijn open waar ze er nog een hoopje vinden.bonzz.netninja schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:25:
[...]
maar die d70 wordt toch al niet meer gemaakt ?
Zie mijn post dan ook maar als ironisch/sarcastisch
[ Voor 30% gewijzigd door Henk op 30-07-2007 10:22 ]
Tsja, het zal de leeftijd zijn, maar die smilies snap ik niet zo goed. Voor je het weet zet je een verkeerdeHenk schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:58:
[...]
ow, en probeer eens een smilie, wellicht dat de boodschap dan wat beter overkomt
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2007 16:35 ]
Oe! Dit wordt moeilijkToff schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:03:
Niet alleen in Utrecht link en je krijgt er nog een gratis tas bij ook.
Hop,hop,hop!
De 400d heeft zo zijn voordelen, maar de 2mp zullen het niet doen en qua sensor valt het uberhaupt mee, de 350d heeft een prima sensor. Qua body zijn ze nagenoeg gelijk en ik vind dat aparte display misschien wel fijner dan bij de 400d. AF van de 350d is in het donker (in cafe's e.d.) merkbaar iets minder, maar ze hebben beiden gewoon een erg goede AF (dus in 99% van de gevallen spot on focus).basset schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:12:
[...]
Oe! Dit wordt moeilijk
Dan is de overweging de betere autofocus van de 400 ineens een stuk lastiger. (ik krijg nog 5% extra korting bij it's ivm joge gezinnen pas) Dus kom je op 475 ipv ruim 600 voor de 400.
Die sensor cleaning hebben ze een heel geavanceerd apparaatje voor....iets met een bal dat je in kunt knijpenNomad schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:16:
[...]
De 400d heeft zo zijn voordelen, maar de 2mp zullen het niet doen en qua sensor valt het uberhaupt mee, de 350d heeft een prima sensor. Qua body zijn ze nagenoeg gelijk en ik vind dat aparte display misschien wel fijner dan bij de 400d. AF van de 350d is in het donker (in cafe's e.d.) merkbaar iets minder, maar ze hebben beiden gewoon een erg goede AF (dus in 99% van de gevallen spot on focus).
Als budget belangrijk is, ga gewoon voor de 350d, een iets fijnere lens gaat meer uit maken dan de body. De sensorruiniging van de 400d werkt niet trouwens, dus daar hoef je het ook niet om te doen.
Hop,hop,hop!
Verwijderd
This footer is intentionally left blank
Display is niet echt relevant. Daar heb je het kleine LCD statusscherm voor, vind ik zelfs een voordeel. Op zo'n klein schermpje moet je zoiezo turen en houd je hem toch recht voor je neus.Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:29:
De buffer van de 400D is ook 2 x zo groot, niet geheel onbelangrijk. Grotere betere display met een kijkhoek van 160 graden ipv 80 graden.. moeilijke keuze. Als het nou alleen die 2 mp verschil was dan was de keuze snel gemaakt.
Hop,hop,hop!
Ik heb afgelopen jaar 16000 foto's gemaakt, mijn buffer van de D50 is niet zo groot, maar je hebt er nooit last van, met snelle kaartjes schrijft hij bijna net zo snel weg en kan je al gauw 50% bij die buffer optellen volgens mij. De keren dat je idd meer dan 15 fps frames schiet is op 1 hand te tellen.basset schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:42:
[...]
Display is niet echt relevant. Daar heb je het kleine LCD statusscherm voor, vind ik zelfs een voordeel. Op zo'n klein schermpje moet je zoiezo turen en houd je hem toch recht voor je neus.
User interface darentegen en meegeleverde software kan weer wel interessant zijn. En ik begrijp dat de 400 een betere UI heeft.
Buffer is leuk, maar de keren dat ik meer dan 15 foto's achter elkaar wil maken is denk ik nagenoeg nihil, misschien met sportopnames.
Canon EOS 400D - Tamron 17-50mm f/2.8
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Exodus_slakje op 25-08-2007 19:44 ]
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Verwijderd
Jah dat klopt idd, maar toch gebeuren er op de canon site rare dingenJeroennl schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:52:
En sinds 1 oktober is er een nieuwe.
Oh? Dat geld misschien voor jou, maar voor anderen niet hoorNomad schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 11:59:
[...]
Ik heb afgelopen jaar 16000 foto's gemaakt, mijn buffer van de D50 is niet zo groot, maar je hebt er nooit last van, met snelle kaartjes schrijft hij bijna net zo snel weg en kan je al gauw 50% bij die buffer optellen volgens mij. De keren dat je idd meer dan 15 fps frames schiet is op 1 hand te tellen.
Bericht hierboven
Zeg floris, leer eens wat timing aan ipv gewoon dom je buffer vol te knallenFloor-is schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:49:
[...]
Stel dat je sport leuk vind om te fotograferen, mode, vogels (in vlucht!), vlinders of andere beesten, vliegtuigen (vliegshows bijvoorbeeld) of hoe kids met elkaar aan het spelen zijn... Ik kan noem maar een paar voorbeelden waarbij de diepte van je buffer haast niet diep genoeg kan zijn. Als ik een artiest aan het fotograferen ben of een lichtshow, dan loop ik dus regelmatig tegen die limitatie(s) aan en dat terwijl ik maar op 3fps werk over het algemeen.
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Dat is met zulk snel licht vaak gewoon niet te timen, hoe goed je ook bent. Kwestie van buffer volblaffen en achteraf kijken waar het licht toevallig het fijnste was, rest doen in je nabewerking.abrakadaver schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:01:
[...]
Zeg floris, leer eens wat timing aan ipv gewoon dom je buffer vol te knallen
[ Voor 13% gewijzigd door Henk op 09-10-2007 14:53 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 09-10-2007 14:48 . Reden: Eindhoven vergeten te vermelden en ik zat er een jaartje naast :+ ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 14:47 ]
U zei?Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:46:
Z'n eerste verjaardag? Die bij jou in de buurt ofzo? Want die hier staat er toch echt al 5-6 jaar
*kijkt geen aanbiedingen op t moment*
Oh I see, die in Eindhoven wordt 2 jaar..(2e verjaardag dus?!)
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Laten we het er maar op houden dat we daarover van mening verschillen om het topic niet verder te vervuilen. Ieder z'n eigen manier van werken.Henk schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:23:
[...]
Dat is met zulk snel licht vaak gewoon niet te timen, hoe goed je ook bent. Kwestie van buffer volblaffen en achteraf kijken waar het licht toevallig het fijnste was, rest doen in je nabewerking.
sure met 3fpsHet lijkt een stuk minder 'pro', maar levert wel minder gemiste platen op en geeft dus uiteindelijk gewoon meer keepers
Beetje jammer dat ik zo gequote wordt, want mijn post was ook slechts een reactie op iemand die aangaf dat hij die burst mogelijkheden niet zo nodig had en daarin wilde ik hem graag bevestigen. Want voor 99% van de foto's die gemaakt worden op de wereld is burst irrelivant.Floor-is schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:49:
[...]
Oh? Dat geld misschien voor jou, maar voor anderen niet hoor
Er zijn met grote regelmaat momenten waarbij mijn buffer (19 frames in RAW) echt bommetje vol zit, vaak meer dan eens tijdens een shoot zelfs. Maar dat is misschien omdat ik andere dingen fotografeer.
Stel dat je sport leuk vind om te fotograferen, mode, vogels (in vlucht!), vlinders of andere beesten, vliegtuigen (vliegshows bijvoorbeeld) of hoe kids met elkaar aan het spelen zijn... Ik kan noem maar een paar voorbeelden waarbij de diepte van je buffer haast niet diep genoeg kan zijn. Als ik een artiest aan het fotograferen ben of een lichtshow, dan loop ik dus regelmatig tegen die limitatie(s) aan en dat terwijl ik maar op 3fps werk over het algemeen.
(edit: en inderdaad hoort dit niet hier eigenlijk, maar ok).
[ Voor 3% gewijzigd door Nomad op 09-10-2007 16:01 ]
Nooit het verschil geprobeerd tussen one-shot en ai-servo op je 30D?Nomad schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:00:
[...]
maar volgens mij focust je body niet tussen de foto's door, dus die burst is slechts handig wanneer de afstand tot je onderwerp bijvoorbeeld niet veranderd (of wanneer je dof groot genoeg is).
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq