[Fotoapparatuur] Wijs elkaar hier op aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 29 Laatste
Acties:
  • 318.008 views sinds 30-01-2008

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
Nu wel weer ja, heeft inderdaad een tijd stil gelegen!

• Eriontec
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 20:24
Kan ik voor die media mark utrecht aanbieding (1000d + kit lens voor 333,-) ook naar de plaatselijke BCC gaan voor die prijs, of zullen ze dat niet doen?

Iemand ervaring met zulke aanbiedingen voorleggen aan de BCC laagste prijsgarantie?

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Eriontec schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:37:
Kan ik voor die media mark utrecht aanbieding (1000d + kit lens voor 333,-) ook naar de plaatselijke BCC gaan voor die prijs, of zullen ze dat niet doen?

Iemand ervaring met zulke aanbiedingen voorleggen aan de BCC laagste prijsgarantie?
Dat geld geloof ik alleen binnen een bepaalde straal. Dus wat de MM in Utrecht doet zal voor BCC in Den Haag geen gevolgen hebben.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Eriontec
  • Laatst online: 27-08 20:24
Maar stel dat ze daar erg snel uitverkocht zijn dan zou ik alsnog naar de BCC in Utrecht kunnen gaan om deze camera binnen het gestelde tijdsbestek voor dezelfde prijs te kunnen halen?

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Gewoon bij de lokale BCC proberen. Op de website van BCC staan de voorwaarden en die vermelden alleen dat het gaat om een lijst van winkels (waaronder MM) binnen het "bezorgingsgebied". Dat laatste lijkt me alleen van toepassing op de webwinkel. Ik heb ooit wel eens een zeikerd in Den Helder gehad die het had over een straal van zoveel kilometer, maar die probeerde koste wat het kost onder z'n eigen laagste-prijsgarantie uit te komen.

Ik heb m'n laptop bij BCC Den Haag gekocht voor 800 euro ipv 1200 omdat ze daar zelfs nog eens 25% van het verschil onder de prijs van Saturn Tilburg gingen.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Eriontec schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 15:37:

kan wel lastig worden want hert is maar 1 uur geldig op een zaterdagavond. Weet niet of de bbc dan ook open is. Bovendien vraag ik me af of de bcc ook de verise zonder IS verkoopt.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ik had ook even een vraagje over die aanbieding van de 1000D. Een vriend van me wilt die misschien kopen, aangezien hij wel een keer een goede camera wilt (dslr dus). Mijn pa heeft ook de 1000D gekocht, maar wel met een redelijk goede/dure lens, en voor de gemiddelde "pa" is dat een wat makkelijkere overweging dan voor de gemiddelde student :P. Dus mijn vraag (aan de hopelijk-wat-meer-professionals) is of die lens een beetje goed is. Misschien dat hij er voor zoom (of hoe heet het) er nog een keer een losse lens bij koopt, maar ben je met een standaardlens niet te goedkoop af? Zo niet, dan is die aanbieding erg leuk natuurlijk :D.

Of kan ik dit beter in het "[starters] Ik wil een dSLR, wat nu?"-topic vragen?

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08 09:28
Ja dit kan je opzich beter in het aangehaalde topic vragen. De algemene opinie is daar volgens mij echter dat je je geen buil kan vallen aan de kitlens, en het, zeker als je begint met dslr fotografie, een goede lens is om mee te beginnen :) .

Vimeo, YouTube

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

-j-k- schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 23:28:
Ja dit kan je opzich beter in het aangehaalde topic vragen. De algemene opinie is daar volgens mij echter dat je je geen buil kan vallen aan de kitlens, en het, zeker als je begint met dslr fotografie, een goede lens is om mee te beginnen :) .
Mooi, dan weet ik in ieder geval dat het geen spreekwoordelijke kat in de zak is. Dank :)

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als ik het goed gezien heb gisteren, in een flits voorbij de rekken gelopen, is de 1000D in Eindhoven ook 333,- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_eek
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-08 22:59
Voor diegene die willen bieden kijk eens op

http://www.bva-auctions.com/auction/category/1367

Let wel goed op de voorwaarden!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Laatst online: 11-09 22:26
tw_eek schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:22:
Voor diegene die willen bieden kijk eens op

http://www.bva-auctions.com/auction/category/1367

Let wel goed op de voorwaarden!!!!!
Dat ziet er niet verkeerd uit! Er zit zeker wel wat tussen. Nu hopen dat niet al teveel tweakers biedingen gaan doen.

Ik hou het in de gaten. Voor zover ik kan zien komt er nog BTW en veilingkosten (16%) overheen. Je moet dus ongeveer nog een derde bij de prijs optellen...

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tw_eek
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-08 22:59
Vozze schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:40:
[...]

.....de gaten. Voor zover ik kan zien komt er nog BTW en veilingkosten (16%) overheen. Je moet dus ongeveer nog een derde bij de prijs optellen...
En dat is juist. Maar eerst de vingertjes op de rug ;) . Je zal niet de eerste zijn die iets koopt wat uiteindelijk duurder is dan in de winkel. Veilingen zijn niet meer zo leuk als vroeger. Nu is er veel meer informatie en is er een hoge startprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:07
http://www.bva-auctions.com/lots/index/1367/696030

WTF??? Kan iemand mij dit uitleggen? Zelfs als het ding vanaf de ingangsdatum van de 450D (1,5 jaar geleden?) gebruikt zou zijn zou deze prijs nog niet reeel zijn..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:43

Fiber

Beaches are for storming.

Het is een veiling, dit is de openingsprijs, je mag nog bijna een week bieden, ik vrees dat de prijs nog wel wat omhoog gaat..... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiber schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:48:
Het is een veiling, dit is de openingsprijs, je mag nog bijna een week bieden, ik vrees dat de prijs nog wel wat omhoog gaat..... ;)
"Wel wat omhoog"???

De 500D is nu al ruim 150 euro duurder dan bij bol.com
Ik weet niet wie de bieders zijn, maar dit gaat nergens over.....

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 19:40
En dan komt er nog ruim 1/3e bij aan veilingkosten en btw.....

I have the body of a god, shame it's a buddha......

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:18

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

vegtem schreef op donderdag 03 september 2009 @ 11:08:
En dan komt er nog ruim 1/3e bij aan veilingkosten en btw.....
Ik heb daar ook een paar dingen op het oog, maar als ik de biedingen zo zie wordt het niets idd.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Prozac[NL]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-02 20:05

Prozac[NL]

zucht.......

Idd onbegrijpelijk mensen bieden zonder die 16% opgeld en dan btw van 19% al 650 euro voor een d90 18-105mm kit.
Pricewatch staat die kit vanaf 900 euro...ik snap het niet, letten mensen niet op of zo??

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2009 @ 20:30:
[...]
Ik weet niet wie de bieders zijn, maar dit gaat nergens over.....
Mensen die de voorwaarden niet gelezen hebben :Y)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
Eusebius schreef op donderdag 03 september 2009 @ 21:48:
[...]

Mensen die de voorwaarden niet gelezen hebben :Y)
offtopic:
Mensen die helemaal niet lezen. Als je namelijk ingelogd bent, komt er na het plaatsen van een bod eerst een overzicht van het geplaatste bod inclusief de veilingkosten en de BTW. Je ziet dus wel degelijk onderaan de streep wat je koper (particulier dan wel zakelijk) moet betalen.

Sommige mensen weten misschien wel niet van het bestaan van de Pricewatch...

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 14:17
Voor de pentax gebruikers zitten er anders nog wel leuke deals tussen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Wijnands schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 12:02:
Voor de pentax gebruikers zitten er anders nog wel leuke deals tussen.
Ssssstt!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Zoetermeer: Eos450D met 18-55 IS voor 499,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Verwijderd schreef op maandag 07 september 2009 @ 10:19:
MM Zoetermeer: Eos450D met 18-55 IS voor 499,-
488 bij Cruquius (Nabij Haarlem)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek de 500D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Kamera-Express.nl

EF 70-200mm f/2.8 IS USM voor 1434e <<< 8)

http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=753

klikklikklik ^^ O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 16:37

Isniedood

nee, echt niet!

http://www.ibood.com/nl/n...ium,dqb/utm_campaign,m4n/

Ion Film2SD 5 Megapixel Dia en Negatief Scanner met 1GB SD-geheugenkaart

Voor €80,-
Ben zelf niet op de hoogte hoe duur zoiets normaal is maar meestal is ibood wel voordelig

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Isniedood schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:24:
http://www.ibood.com/nl/n...ium,dqb/utm_campaign,m4n/

Ion Film2SD 5 Megapixel Dia en Negatief Scanner met 1GB SD-geheugenkaart

Voor €80,-
Ben zelf niet op de hoogte hoe duur zoiets normaal is maar meestal is ibood wel voordelig
Alleen is die scanner nogal brak... (is al vaker voorbij gekomen).

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ben hard op zoek naar een EOS 450D + 18-55 kit op dit moment het meest interessant bij:

MediaMarkt Middelburg E499
MediaMarkt Bergen op Zoom E497

Als ik zo eens rondkijk op internet is E444 toch ook wel een veelvoorkomende prijs geweest voor deze kit bij andere MM's. Zelfs in December 2008 al.

Mocht iemand nog een tip hebben dan hoor ik het graag :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Richard schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:06:
Als ik zo eens rondkijk op internet is E444 toch ook wel een veelvoorkomende prijs geweest voor deze kit bij andere MM's. Zelfs in December 2008 al.
Dat dateert van voor de prijsstijging door de sterke Yen en waarschijnlijk gecombineerd met de geen BTW actie van MM. Zo laag zal je hem nu niet meer vinden vrees ik.

edit:
Bevestiging gekregen van Zoom dat de statievenactie niet geldig is voor Belgen :(

[ Voor 9% gewijzigd door psychodweep op 22-09-2009 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

psychodweep schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:13:
[...]

Dat dateert van voor de prijsstijging door de sterke Yen en waarschijnlijk gecombineerd met de geen BTW actie van MM. Zo laag zal je hem nu niet meer vinden vrees ik.

edit:
Bevestiging gekregen van Zoom dat de statievenactie niet geldig is voor Belgen :(
De E444 actie was gewoon een regelmatig voorbij komende folder-acties van MediaMarkten. Als ik het over de BTW acties ga hebben dan ging het zelfs nog lager naar zo'n E420.

Maar tja toen had ik er nog geen nodig :)

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Richard schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:17:
[...]

De E444 actie was gewoon een regelmatig voorbij komende folder-acties van MediaMarkten. Als ik het over de BTW acties ga hebben dan ging het zelfs nog lager naar zo'n E420.

Maar tja toen had ik er nog geen nodig :)
Heb hem zelf afgelopen BTW actie gehaald voor 427 bij de MM Utrecht (ergens in juni?!)... gewoon wachten op een nieuwe actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anthonycd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:35:
[...]

Heb hem zelf afgelopen BTW actie gehaald voor 427 bij de MM Utrecht (ergens in juni?!)... gewoon wachten op een nieuwe actie...
Weet je toevallig om de hoeveel tijd die acties zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:31:
[...]

Nee zou het niet precies weten, maar denk iig 1 tot 2x per jaar. Afgelopen keer was het onder het mom van het vakantiegeld is gestort en extra voordeel bij de MM (mei/juni dus). Vorig jaar oktober/november heeft mijn tante een laptop gekocht, toen was het ook een actie van 19% / 16% korting dacht ik. Eerder in februari/maart/april was er nog een BTW actie.

Zo achteraf zaten de 3 acties dan nog redelijk achter elkaar. Een Cruijffiaanse gedachtengang: des te langer geleden dat er een actie is, des te sneller zal er weer een actie zal komen. Maar als je hem niet direct nodig hebt, gewoon even wachten totdat er een goede aanbieding langs komt fietsen...kan even duren wellicht...

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 20:31:

Die BTW acties van MM zijn altijd rond je vakantiegeld ;)
Mediamarktactie weer van start: 16% korting op digicams

Zoek verder even in dit topic met name in de maanden mei/juni en je hebt een aardig beeld ;) Een nieuwe actie op korte termijn acht ik redelijk uitgesloten (temeer omdat het nu na-seizoen is voor de handel).
psychodweep schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:13:

Dit is zo waar. Tot eind 2008 waren er regelmatig aanbiedingen van ruim onder de 500 euro. Deze aanbiedingen zijn volledig verdwenen en als je hem echt goedkoop krijgt is dat rond de 499!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 09:56:
[...]

Zoek verder even in dit topic met name in de maanden mei/juni en je hebt een aardig beeld ;) Een nieuwe actie op korte termijn acht ik redelijk uitgesloten (temeer omdat het nu na-seizoen is voor de handel).

[...]
Tja, wat is korte termijn?
Het is alweer bijna oktober en Sinterklaas en de Kerstman staan alweer te trappelen.... Reken maar dat er dan aanbiedingen gaan komen. Maar op DSLR-gebied zou ik dan eerder inzetten op Kerstaanbiedingen, maar misschien krijgt "papa" wel een hele mooie nieuwe camera van de Sint.

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 15:05

mennovanw

Canon? You can!

Ik zou zeker gezien de prijsontwikkelingen in de States (wat veelal qua prijsbeleid wat voorloopt op wat de foto-fabrikanten in Europa doen) er niet al te hard rekening mee houden dat de aanbiedingen nou zo spectaculair zijn rond de kerst.

Ik heb de laatste weken de prijzen van bijvoorbeeld B&H en Adorama eens gevolgd (heb nog een tripje New York in petto ;)) en ben tot de conclusie gekomen dat de prijzen in Amerika significant gestegen zijn (in sommige gevallen naar adviesprijs Canon en dat heb ik nog nooit gezien uitgezonderd introducties nieuwe lenzen / camera's).

Ook in NL zijn de prijzen veel minder interessant dan in bijvoorbeeld december (prijsverhogingen zijn hier per 31 januari begonnen) om over het gebrek aan cashback-acties maar te zwijgen..

Ik ben benieuwd waar het heen gaat qua prijzen, feit is wel dat ik mijn waarde van mijn spulletjes (en specifiek mijn lenzen) heb zien stijgen het afgelopen half jaar..

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts

• Wijnands
Ik persoonlijk verwacht rond December wel wat aanbiedingen voor compactjes en misschien dat een paar van de grote elektroboeren nog wat pallets oudere modellen zullen uitverkopen maar verder weinig schokkends.

Verwijderd

Dan wacht ik toch maar ff met mn aankoop. Het heeft toch geen haast en et kan altijd wel wat goedkoper.

• joepert
  • Niet online
anthonycd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 13:35:
[...]

Ik zou 'm gewoon kopen. Ga je voor die paar tientjes nog zitten kniezen thuis terwijl je al aan de slag had kunnen zijn???

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

joepert schreef op donderdag 24 september 2009 @ 00:12:
[...]

Ik zou 'm gewoon kopen. Ga je voor die paar tientjes nog zitten kniezen thuis terwijl je al aan de slag had kunnen zijn???
E427 is ook niet echt mijn doel; maar ik zie dat E444 mogelijk moet zijn; en tja 444 vs. 497 is toch nog een slok op een borrel. Tis niet dat ik op dit moment geen DSLR ter beschikking heb.

20*350ZO45°

• psychodweep
Richard schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:37:
[...]

E427 is ook niet echt mijn doel; maar ik zie dat E444 mogelijk moet zijn; en tja 444 vs. 497 is toch nog een slok op een borrel. Tis niet dat ik op dit moment geen DSLR ter beschikking heb.
Bij de MM kan je altijd afpingelen he.

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ibood heeft vandaag een geotagging machine :)
http://www.ibood.com/nl/nl/

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
psychodweep schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:41:
[...]

Bij de MM kan je altijd proberen af te pingelen ja, maar niet overal zit veel marge op hoor. Ik werk zelf bij de MM (tv-afdeling, maar dat doet er niet toe :P) en niks is irritanter dan klanten die maar door blijven zagen over korting willen ook al heb ik allang gezegd dat ik echt niet lager ga.

The devil is in the details.

Verwijderd

psychodweep schreef op donderdag 24 september 2009 @ 15:41:
[...]

Bij elk artikel? Ik ga het dan toch echt proberen. Nog tips?

• Zuurstok
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

Mute schreef op donderdag 24 september 2009 @ 16:51:
[...]
Bij de MM kan je altijd proberen af te pingelen ja, maar niet overal zit veel marge op hoor. Ik werk zelf bij de MM (tv-afdeling, maar dat doet er niet toe :P) en niks is irritanter dan klanten die maar door blijven zagen over korting willen ook al heb ik allang gezegd dat ik echt niet lager ga.
welk filiaal ? :P

overigens;

bij de bijenkorf alleen morgen;
1000D + 18-55 lens voor €399

Dat is duur voor een 18-55 setje, maar goedkoop voor een 18-55 is setje.
maar wat is het dus, de beschrijving zegt geen is, maar de foto wel. :P

Dus mischien zijn ze het er bij vergeten te zetten ?

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-09 14:00

Arrogant

S.F.W.

Let wel op: Het werkt niet met RAW bestanden.
* iBood4iMike # Bericht: 24-09-2009, 00:06 » Edited by : Mike (Moderator)
[...]

Klinkt erg goed, op 1 voorwaarde.... werkt ditook met RAW files of alleen met jpeg?

Edit Moderator: Helaas werkt dit systeem niet met RAW files.

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Arrogant schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:42:
[...]

Let wel op: Het werkt niet met RAW bestanden.
[...]
Had het gezien ja.
Maar dat is niet zo erg.
Je uiteindelijke bestand is toch vaak jpg en je kan het zonder problemen later toevoegen.
Dus je hoeft niet in jpg te schieten ofzo.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:01

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Nomad schreef op donderdag 24 september 2009 @ 20:55:
[...]

Had het gezien ja.
Maar dat is niet zo erg.
Je uiteindelijke bestand is toch vaak jpg en je kan het zonder problemen later toevoegen.
Dus je hoeft niet in jpg te schieten ofzo.
offtopic:
Persoonlijk vind ik het prettiger om de GPS coordinaten meteen toe te voegen. .Dus nog voordat het de rest van de workflow in gaat. Op die manier is alles voorzien van coordinaten. Er uit slopen kan altijd nog.
Er zijn een aantal apps (op de Mac) die rechtstreeks de coordinaten in een Nikon RAW (NEF) kunnen 'faxen'.
Meer een discussie voor het Geotagging topic.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinuzz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08:46
Over het afpingelen bij de MM: soms kan er niet heel veel vanaf van de camera zelf, maar wel op de accesoires. Een combi verkoop met SD kaartjes voor de halve prijs enzo. Die kleine lullige dingen waar je anders nog veel geld mee kwijt bent.

Ohja, in Utrecht kan je de MM en Steenweg leuk tegen elkaar uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
MM is ook wel absurd duur met geheugenkaartjes vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

zulk prut koop ik altijd via ebay ?

Ga ik echt niet naar bv MM toe oid, volgens mij heb ik laatst uit m'n hoofd gezegt 15 euro incl verzenden voor een 4 gig ultra II CF kaartje betaald via ebay ..

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Laatste keer dat ik kaartjes kocht waren de goedkopere nederlandse webshops ongeveeer net zo goedkoop als ebay en e hebt toch net wat meer zekerheid dat het geen namaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
te offtopic.

[ Voor 95% gewijzigd door Wobcat op 25-09-2009 15:48 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Wijnands schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 09:38:
Laatste keer dat ik kaartjes kocht waren de goedkopere nederlandse webshops ongeveeer net zo goedkoop als ebay en e hebt toch net wat meer zekerheid dat het geen namaak is.
http://www.mymemory.co.uk/ is ook vrij goedkoop (incl. verzenden)

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

€15.76 voor een CF 4gb ultra II kaartje.

goedkoop idd :)

ook wel betrouwbaar ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Laatst online: 09:58
8 gig cf voor 2 tientjes.

http://www.4geheugen.nl/s...ction&arg0=Artikel::64177
heb er hier 2 ,doe er al 1.5 jaar mee.
nevernooit problems mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
Ghenzi schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 19:11:
€15.76 voor een CF 4gb ultra II kaartje.

goedkoop idd :)

ook wel betrouwbaar ? :P
Heb er al besteld.... na 3-4 werkdagen heb je het in de bus.

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Als we dan toch bezig zijn:

16gb SD Ultra II voor € 38 incl. verzendkosten via ebay.co.uk, nog een stuk goedkoper dan 4geheugen.nl... Na een weekje had ik hem in de brievenbus :)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

psychodweep schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 20:35:
[...]

Heb er al besteld.... na 3-4 werkdagen heb je het in de bus.
danku :)

@ hierboven; ja maar sd sucks :')

* Zuurstok heeft CF nodig want ik gebruik geheugenkaartjes alleen maar voor m'n cam :X

• psychodweep
NrG_82 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 00:50:

16gb SD Ultra II voor € 38 incl. verzendkosten via ebay.co.uk, nog een stuk goedkoper dan 4geheugen.nl... Na een weekje had ik hem in de brievenbus :)
Als je goed zoekt, dan kan je voor 47 usd of 33 eur incl dat kaartje via ebay.com uit de VS laten komen. Duurt wel wat langer natuurlijk en ook kans dat em wordt tegengehouden door de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Niet een hele scherpe aanbieding, maar toch een leuke prijs.
Canon Speedlite 430EX II voor 199,90 bij TopDeals Zeist. Verzenden is slechts 3,99!!
Let op: betreft een zogenaamde weekstunt, echter heb ik een tijdje niet op de site gekeken dus weet niet hoelang het nog duurt.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
NrG_82 schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 00:50:

Op eBay wordt wel heeeeel veeeeel nepgeheugen aangeboden. En dat is dan ook nog eens echt goed nagemaakt zodat je het verschil nauwelijks ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

sOid schreef op maandag 28 september 2009 @ 10:13:
[...]

Op eBay wordt wel heeeeel veeeeel nepgeheugen aangeboden. En dat is dan ook nog eens echt goed nagemaakt zodat je het verschil nauwelijks ziet...
Waar zou je het verschil wel aan kunnen zien? Ik merk geen verschil in prestaties tussen m'n Foto Konijn 8gb SD ultra II en de 16gb van ebay (behalve de 2x zo grote opslag :P ) maar ik zal ze dan toch eens nader inspecteren. Was echter wel een shop met heel veel feedback, waarvan 99,6% positief oid.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Als er geen verschil waarneembaar is, dan boeit het lijkt mij ook niet zoveel. Met batterijen zou ik voorzichtig zijn, want daar kan je camera van kapot gaan, maar geheugenkaarten die na een eerste test lijken te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Je hebt op ebay ook nep SD-kaarten... ik had bijvoorbeeld ooit eens een 4gb SD-kaartje (dacht ik dan..) gekocht, toen wilde ik 2 bestanden rond de (tot. rond de 1gb) erop zetten, bleek de kaart al vol te zijn terwijl ik volgens de pc nog 2,5 gb vrij zou moeten zijn.
Nou, wat bleek dus.. het was een kaartje van 1gb wat ze op een een of andere manier hadden "gehacked" zodat het leek dat je 4gb hebt. dus BE WARNED ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

en wat voor feedback had diegene waarbij je het bestelde? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Intussen kan ik niet zeggen dat ik de laatste tijd erg spectaculaire aanbiedingen voorbij heb zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parle85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-08-2023
Bij MM Middelburg zijn ze nogal misleidend:

De D300 voor 477 euro (met 18-200VR) ... dat is goedkoop. Staat er in de tekst dat het om de d3000 met 18-55VR gaat.

De 500D met 18-55IS voor 629,-
iets boven de PW prijs, maar zo heb je hem gelijk in je knuistjes als je hem wilt hebben.

5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:48
Zeer slecht dat van die D300 :O Als er 300 ipv. 3000 in de tekst zou staan ok, maar dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Parle85 schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 10:15:
Bij MM Middelburg zijn ze nogal misleidend:

De D300 voor 477 euro (met 18-200VR) ... dat is goedkoop. Staat er in de tekst dat het om de d3000 met 18-55VR gaat.
En de specs zijn dan weer van de D5000 :X Als dat dan ook de camera is die te koop staat, is het overigens wel een goede aanbieding.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Niet echt een mega aanbieding maar een Canon 70-200/4L IS USM voor "maar" 993 euro....ik heb em al een tijdje niet meer zo goedkoop gezien:
http://www.kamera-express...age=product&product=19212

Bij fotokonijn ietsje duurder: 999 euro:
http://www.fotokonijnenbe...-200mm_f-40_l_is_usm.html

En dan de Canon 10-22 die ik 2 maanden geleden voor 720 euro gekocht heb, nu "maar" voor 659 euro:
http://www.fotokonijnenbe..._10-22mm_f-35-45_usm.html

[ Voor 21% gewijzigd door Deathchant op 02-10-2009 11:38 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

ind0mi schreef op maandag 28 september 2009 @ 13:35:
Je hebt op ebay ook nep SD-kaarten... ik had bijvoorbeeld ooit eens een 4gb SD-kaartje (dacht ik dan..) gekocht, toen wilde ik 2 bestanden rond de (tot. rond de 1gb) erop zetten, bleek de kaart al vol te zijn terwijl ik volgens de pc nog 2,5 gb vrij zou moeten zijn.
Nou, wat bleek dus.. het was een kaartje van 1gb wat ze op een een of andere manier hadden "gehacked" zodat het leek dat je 4gb hebt. dus BE WARNED ;)
Bekend probleem.

Ik heb ooit op de zwarte markt voor 100 euro 3 USB sticks van 8GB gekocht (elders waren ze samen iets van 150 euro, dus was niet overdreven goekoop). Bleek later ook geen 8GB te zijn maar 8MB met een nepchipje dat hem als 8GB liet zien en je kon hem ook helemaal vol zetten, totdat je hem uit de USB trok en daarna weer instak, was het ding gewoon non-existend.

Die gast later weer tegengekomen daar, politie gebeld maar die doen gewoon niks |:(

En die gast die kende me ineens totaal niet meer, en had ook nog nooit USB sticks verkocht |:( vuile ratten dat het zijn, dat soort volk direct deporteren terug naar afghanistan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan bij diverse online shops ook op afbetaling, maar dit is natuurlijk geen aanbieding :)

[ Voor 72% gewijzigd door ThunderNet op 08-10-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Niet extreem goedkoop, maar voor 400 euro de 100D met 18-55 bij de Bijenkorf vandaag

pricewatch: Canon EOS 1000D + EF-S 18-55

http://ddd.debijenkorf-magazine.nl/2009/?subscribe=on pagina 81

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:32
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 13:00:
Vind de actie bij de MM ook het vermelden waard.
Alle aankopen (dus ook fotografie gerelateerd) vanaf €400 kun je zonder rente en kosten in 30(!) termijnen afbetalen. Dus bv. de EOS 7d voor €1749 / 30 = € 58,30 per maand. Zelfs de €20 administratiekosten hoef je niet te voldoen!

www.mediamarkt.nl
En dan opgescheept zitten met:
D. CreditCard
Na positieve kredietbeoordeling kan PrimeLine een persoonlijke creditcard uitgeven
waarmee vervolgtransacties kunnen worden verricht. Meer informatie hierover kunt u
vinden in het Prospectus Creditcard.

PrimeLine kan een kaartbijdrage in rekening bren-
gen voor de creditcard.
Er staat niet voor niks het volgende boven:

Afbeeldingslocatie: http://www.betrouwbaarlenen.nl/wp-content/uploads/letop_geldlenenkostgeld.jpg :+

[ Voor 8% gewijzigd door JvdW op 02-10-2009 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pret|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

Canon 50D Body

789,- (+5,95 verzendkosten)

http://www.dagactie.nl

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
JvdW schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:04:
[...]

[...]

[afbeelding] :+
Nou zo bijzonder is dat niet. Voor alle credit cards betaal je 25 euro/jaar of zo. De effectieve rente op jaarbasis is ook gelijk aan die van een abn amro credit card bijv. Die rente geldt echter voor vervolgaankopen, niet voor deze deal.

Kwestie van de prospectus doorlezen. Op zich is het voordelig, maar uiteindelijk moet ieder het maar voor zichzelf uitmaken. Er ook nog even een plasmatv mee betalen op afbetaling is minder voordelig natuurlijk.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:06
Ghenzi schreef op maandag 28 september 2009 @ 15:33:
en wat voor feedback had diegene waarbij je het bestelde? ;)
Dat zegt niks. Ik heb hetzelfde gehad. Kaartje leek prima en werd snel geleverd, dus positieve feedback gegeven. Hoe vaak pomp jij een nieuwe geheugenkaart bomvol en vergelijk je vervolgens de inhoud met het origineel? Ik ook niet nee ;)

Na een paar weken kwam ik er dus achter dat ik een waardeloos kaartje had. De bestanden die er wel op wilden blijven staat raakten spontaan corrupt. Maar aan ebay heb je niet zoveel in die gevallen. Na veel zeuren kreeg ik de verkoper (een of andere shop in Taiwan oid) zover dat ik een nieuwe kreeg als ik de oude terugstuurde. Nooit meer wat van gehoord, uiteraard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Mediamarkt Utrecht
http://img.saturn.de/NL/M.../NL_MM_Utr_0510JP1_04.pdf

Canon
450D 18-44 IS 479
50D 822
5D Mark II 2079
1Ds Mark III 5649

Nikon
D3000 18-55VR 466
D300 18-55VR 1577
D3X 5935

En hier het glas:

http://img.saturn.de/NL/M.../NL_MM_Utr_0510JP1_05.pdf

[ Voor 36% gewijzigd door Inge801 op 05-10-2009 15:46 . Reden: 1Ds, was net wakker :) ]

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:24
Inge801 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:04:
Mediamarkt Utrecht

Canon
450D 18-44 IS 479
50D 822
5D Mark II 2079
1Ds Mark III 5649

Nikon
D3000 18-55VR 466
D300 18-55VR 1577
D3X 5935

En hier het glas:

Kleine aanpassing gedaan. Die 1Ds is nog redelijk scherp aan de prijs trouwens.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Mediamarkt Utrecht

Canon
450D 18-44 IS 479
50D 822
5D Mark II 2079
1D Mark III 5649

Nikon
D3000 18-55VR 466
D300 18-55VR 1577
D3X 5935

En hier het glas:

Dit moet 1Ds III wezen, voor de volledigheid

[ Voor 0% gewijzigd door Moby op 05-10-2009 10:32 . Reden: crapcrapcrap, te laat. Wat mijn bovenbuurman dus ook zegt ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurentS
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-08 08:01
Mediamarkt Utrecht

Canon
450D 18-44 IS 479
50D 822
5D Mark II 2079
1D Mark III 5649

Nikon
D3000 18-55VR 466
D300 18-55VR 1577
D3X 5935

En hier het glas:

Damn, en ik heb 2 weken geleden pas een 450D 18-55IS voor 529€ gekocht bij Mediamarkt Heerlen. Ik had wat moeten wachten :( maar ja dat is altijd zo he ;)

Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
Ik vind een 50D toch wel steeds interessanter worden voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote]JvdW schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 22:04:
[...]

[...]

[afbeelding] :+
[/quote]

die card hoef je niet af te nemen. Tegenwoordig moet de waarschuwing geld lenen kost geld altijd bij een aanbod van kredietverstrekking staan. Dit is sowieso een krediet, echter tegen 0% en zonder administratiekosten.
Ik heb de prospectus aandachtig doorgelezen en m.i. zijn er hier geen addertjes onder het gras/ verborgen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 08:49
http://www.wehkamp.nl/Win...wwECjC7wEwybwLCjC7wEwybwL
Canon EOS 450D digitale spiegelreflexcamera + EF-S 18-55 mm IS lens

* 12.2 megapixel CMOS sensor, 3.5 bps
* Incl. verwisselbare 18-55 mm lens, 3“ LCD scherm
* 10x vergroting voor de fijnere details
499 ipv 619. Is dit wat?

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Laatst online: 09:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Een D300 met af-s 18-55 VR voor € 1577 vind ik een hele slechte aanbieding. Objectief is voor onder €100 te koop en de D300 voor ca €1200. Ook een onwaarschijnlijke combi. (semi-pro camera met instap kitlens). Op het plaatje zit er als ik het goed zie een 18-200 op. Dat zou wél een goede aanbieding zijn!

D3x is op zich wel een aanbieding die iets zit onder de goedkoopste aanbieder in de pricewatch.

[ Voor 31% gewijzigd door joepert op 05-10-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Foka Canon 70-200 F/4 (non IS) voor €509...
Ik zie ze 2e hands nog weggaan voor €450...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Laatst online: 09-02 20:18
Ik ben wel benieuwd waar die 10x vergroting vandaan komt.
Of heeft de 450D ook digitale zoom? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
JWfx schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 17:37:
[...]

Ik ben wel benieuwd waar die 10x vergroting vandaan komt.
Of heeft de 450D ook digitale zoom? :')
De liveview heeft 10x vergroting. Aangezien de doelgroep vooral let op de liveview mogelijkheden is dit een mogelijke reden tot aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

universal creations schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 18:05:
[...]

De liveview heeft 10x vergroting. Aangezien de doelgroep vooral let op de liveview mogelijkheden is dit een mogelijke reden tot aankoop.
Moeten ze geen werkend demo model van de camera hebben staan want de liveview van Canon camera's is echt zwaar ruk, traag en wat mij betreft onbruikbaar voor gewoon snapshots (waar de meeste mensen het juist voor willen gebruiken). Voor macro werk met secuur manual focus heeft het wel z'n voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Sick Nick schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 22:37:
[...]

Moeten ze geen werkend demo model van de camera hebben staan want de liveview van Canon camera's is echt zwaar ruk, traag en wat mij betreft onbruikbaar voor gewoon snapshots (waar de meeste mensen het juist voor willen gebruiken). Voor macro werk met secuur manual focus heeft het wel z'n voordelen.
Voor mij is het sowieso tegennatuurlijk om - met leesbril - naar zo'n schermpje te moeten turen om een foto te maken, maar is het bij andere merken beter dan? M'n Canon G10 heeft ook een irri afdrukvertraging iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Dat liveview helemaal niet handig is voor point&shoot, daar komen deze kopers vanzelf wel achter. Maar liveview is ideaal bij manueel focussen, tenzij het snel moet, dan heb je meer aan een ander focusscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:42

Arjan A

Cenosillicafoob

Alleen vandaag op zo'n soort Ibood-achtige site:
EOS 400D met 18-55 lens: €289,-

http://www.vergelijk.nl/super_dagdeal/

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb net mijn 400d met kitlens verkocht voor 250 euro, gelukkig doe ik er nog wat rommel bij, anders had ik me bijna schuldig gevoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
Arjan A schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 12:19:
Alleen vandaag op zo'n soort Ibood-achtige site:
EOS 400D met 18-55 lens: €289,-

http://www.vergelijk.nl/super_dagdeal/
Jammer dat het niet beschikbaar is voor Belgen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Canon EOS 450D + EFS18-55IS + EFS55-250IS voor 699 bij MM, ik denk alle vestigingen.

in de PW: pricewatch: Canon EOS 450D + EFS18-55IS + EFS55-250IS

Pagina: 1 ... 26 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Topic is wel bedoeld om gevonden aanbiedingen mee te delen.
Het topic is niet bedoeld voor: "waar is nu een aanbieding voor artikel X" of "X is 499 bij MM, ergens anders nog goedkoper?"

Mocht je verder willen praten over de voor&nadelen van de verschillende camera's/objectieven/andere meuk die in de aanbieding zijn, doe dat dan niet hier, maar in de daarvoor bestemde topics.