Mediamarktactie weer van start: 16% korting op digicams

Pagina: 1
Acties:
  • 816 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Mediamarkt heeft weer de actie opgestart voor het belastingvrij aanschaffen van digitale camera's en geheugenkaarten. Op digitale camera's, camcorders en geheugenkaarten 19% 16% korting. Alleen a.s. zaterdag en zondag.

http://www.mediamarkt.nl/1/home/btw/index.php3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

en vlak voor de actie hebben ze de prijzen ietsje verhoogd, ken dat ondertussen wel

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, dat kun je natuurlijk denken. Als je wist waar je het over had dan wist je dat de prijzen een week lang bevroren zijn geweest. Zelfs advertentieprijzen zijn niet verhoogd.

Daarnaast zijn de volgende prijzen inderdaad toonbeelden van hoge prijzen:
Canon Eos350d kit 587,-
Canon Eos 30D body 1032,-
Nikon D200 body 1385,-
Canon Ixus65 293,-

Volgens mij moet je niet klagen, maar gewoon eens gaan kijken als je nog een camera nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:44
is idd ook een onzinnige reactie. Ik werk zelf of ktv (waar pas ook zo'n actie is geweest), en ze kunnen die lage prijzen gewoon aanbieden door de bulk die dan verkocht wordt en door goede afspraken met leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

darklord007 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:56:
is idd ook een onzinnige reactie. Ik werk zelf of ktv (waar pas ook zo'n actie is geweest), en ze kunnen die lage prijzen gewoon aanbieden door de bulk die dan verkocht wordt en door goede afspraken met leveranciers.
Wat is daar onzinnnig aan? Als de prijzen omlaag gaan is dat toch mooi meegenomen? Maakt mij het nu uit of dat komt door speciale deals, of dat ze verlirs erop maken of iets anders. Bij de kassa speelt dat geen rol.

Weet iemand of het ook voor objectieven geldt?

Het oude topic: [rml][ MediaMarkt] 19% korting op alle digicams[/rml] is dus mooi ontrecht op slot gegaan.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:39:
Tsja, dat kun je natuurlijk denken. Als je wist waar je het over had dan wist je dat de prijzen een week lang bevroren zijn geweest. Zelfs advertentieprijzen zijn niet verhoogd.

Daarnaast zijn de volgende prijzen inderdaad toonbeelden van hoge prijzen:
Canon Eos350d kit 587,-
Euh, hoge prijzen? De 350D Kit staat als laagste in Pricewatch voor €695? Volgens mij is dat niet zo heel hoog dan. Ik ben al een tijdje in de markt voor een nieuwe cam, ware het niet dat ik juist dit weekend een saldodip heb op mn rekening 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vermoed een bepaald niveau van sarcasme.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:36
Hmpf, en dan moet ik eerst naar zo'n filiaal om uit te zoeken hoeveel een product kost,
is er nergens een online catalogus beschikbaar van Mediamarkt Nederland? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel klote dat het net in het weekend is. MM is niet dicht bij de deur en mn ov-kaart is niet geldig. Daarnaast zal het er wel weer hartstikke druk wezen. Met andere woorden: ik denk er nog even over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:59:
Wel klote dat het net in het weekend is. MM is niet dicht bij de deur en mn ov-kaart is niet geldig. Daarnaast zal het er wel weer hartstikke druk wezen. Met andere woorden: ik denk er nog even over na.
40% korting :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-08 17:04

lampie1979

Hoepla!

Morgen even mijn canon 800is afhalen :D

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Exirion

Gadgetfetisjist

darklord007 schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:56:
Toch heeft ie wel gelijk hoor. Kort geleden zag ik een camera kit voor 579. Vorige week was ie ineens 599, en nu vlak voor de 'aanbieding' is ie 649. Met de BTW eraf altijd nog een leuke prijs, maar niet zo spectaculair als dat ze doen lijken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:40
EOS 350d met 18-55 lenskit staat bij ons voor 699 dacht ik, weet het niet zeker..., er staat als enige camera een bordje bij met 1 per klant, dus zeer aantrekkelijk geprijst. Voor de rest kan ik alleen zeggen dat de prijzen gewoon 'normaal' zijn. Ook wij kijken naar de concurrenten en proberen de prijzen gelijk of lager te stellen, en hebben dat deze week ook enkele malen gedaan, ondanks de actie.

Actie geldt btw alleen op de camera's en Sandisk geheugenkaarten. De rest is allemaal normaal geprijsd. En elke bestelling wordt ook tegen het actietarief opgesteld. Vind het een erg leuke actie, en zeker voor de werknemers met de personeelskorting erbij kost zo'n camera niks meer :P

Bovendien erg leuke prijsjes voor de normale camera's. Ixus 50 van 235 voor 195. Panasonic FX-01 van 333 voor 280 (mijn persoonlijke favoriet). Zat aanbiedingen hoor, we verwachten vooral stormloop op de digitale spiegelreflex camera's, want die zijn zonder wel een heel stuk goedkoper ineens :)

[ Voor 26% gewijzigd door B-Bandit op 17-06-2006 03:37 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de Nikon D50, kit of body, kost bij MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shailesh schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 03:30:
Bovendien erg leuke prijsjes voor de normale camera's. Ixus 50 van 235 voor 195. Panasonic FX-01 van 333 voor 280 (mijn persoonlijke favoriet). Zat aanbiedingen hoor, we verwachten vooral stormloop op de digitale spiegelreflex camera's, want die zijn zonder wel een heel stuk goedkoper ineens :)
Zijn de prijzen bij iedere vestiging het zelfde? Vorige week namelijk kostte de FX01 bij de MM Groningen €399 euro. Voor €280 ga ik wel even een FX01 halen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 08:01:
[...]

Zijn de prijzen bij iedere vestiging het zelfde? Vorige week namelijk kostte de FX01 bij de MM Groningen €399 euro. Voor €280 ga ik wel even een FX01 halen. :9
In principe wordt een prijs wel aangepast aan die van een andere vestiging als die lager is( alleen bij Alexandrium en Rotterdam centrum onderling). Maar of dit vandaag ook gaat gebeuren zou ik niet weten. Deze prijzen waren in elk geval van MM Alexandrium.

@JayJay, prijs D50 weet ik niet zo uit het hoofd. Ben meer van de reguliere camera's. Weet wel dat ze bij ons groot op de kop staan om direct mee te nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door B-Bandit op 17-06-2006 08:29 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shailesh schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 08:20:
[...]

In principe wordt een prijs wel aangepast aan die van een andere vestiging als die lager is. Maar of dit vandaag ook gaat gebeuren zou ik niet weten. Deze prijzen waren in elk geval van MM Alexandrium.

@JayJay, prijs D50 weet ik niet zo uit het hoofd. Ben meer van de reguliere camera's. Weet wel dat ze bij ons groot op de kop staan om direct mee te nemen.
Heb al eens bij een ander product in Groningen gezegd dat het in Rotterdam goedkoper was. De medewerker heeft toen naar Rotterdam gebeld waarna ik het product voor de prijs in Rotterdam meekreeg. Lijkt mij indeze weer een makkelijke optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkopen ze de Pentax Optio T10 bij de Mediamarkt Den Haag/Rijswijk? En de Canon Powershot S80?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:50
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 08:30:
[...]

Heb al eens bij een ander product in Groningen gezegd dat het in Rotterdam goedkoper was. De medewerker heeft toen naar Rotterdam gebeld waarna ik het product voor de prijs in Rotterdam meekreeg. Lijkt mij indeze weer een makkelijke optie.
Is aardig van de medewerker, maar hoeft die niet te doen. MM Groningen is een andere BV als MM rotterdam centrum en een andere BV als MM Alexandrium. MM Centrum moet alleen meegaan met Alexandrium omdat het binnen een straal van X km ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Laatst online: 16:44
bombadil schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:23:
[...]

Wat is daar onzinnnig aan? Als de prijzen omlaag gaan is dat toch mooi meegenomen? Maakt mij het nu uit of dat komt door speciale deals, of dat ze verlirs erop maken of iets anders. Bij de kassa speelt dat geen rol.

Het oude topic: [rml][ MediaMarkt] 19% korting op alle digicams[/rml] is dus mooi ontrecht op slot gegaan.
ik had het tegen bartgrefte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Geld dit nu ook voor Lenzen ? of echt alleen opde body's ?
een 17-40 4L van canon zou nl wel interessant zijn :)

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Die 30D is tóch enorm scherp geprijsd dan, want in de Pricewatch staat -ie voor 1159 excl. verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 06:45:
Weet iemand wat de Nikon D50, kit of body, kost bij MM?
Ik heb 'm gescoord voor 528 euro :P

Maar hij was uitverkocht. Gisteren zag ik nog een stuk of 10 staan maar die waren in no-time weg. Van de Canon 350 kit hadden ze nog wel echt tientallen opgestapeld staan voor 729 euro (gaat de korting dus nog vanaf).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memoryandfate
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Klinkt opzich niet slecht, maar heeft iemand enig idee of ze ook Pentax ist DS-en of Dlen verkopen? Ik heb zojuist gebeld en na 15 minuten hebben moeten wachten kon het mens aan de telefoon mij niet eens zeggen of ze uberhaubt deze pentax in het assortiment hebben laat staan of ie op voorraad is: want daar was het te druk voor. Heb je gelijk wel door dat je hier tenminste niet voor de service betaalt ;).

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 16:27
Heb net een D50 kit bij de MM Utrecht gekocht (stonden er nog 9, nadat die van mij weg was) voor 501,68 Echt superprijs!! _/-\o_

Voor de geinteresseerden:
D50 kit: 501,68
D70s kit: 839
350D kit: 619

350D ging erg hard en werd tijdens mijn aanwezigheid met grote karren bijgevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:56

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

silencedead schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 08:47:
MM Groningen is een andere BV als MM rotterdam centrum en een andere BV als MM Alexandrium.
Toevallig vallen MM Rotterdam Centrum en MM Alexandrium onder dezelfde BV :) Alle andere MM's zijn inderdaad 'losse' vestigingen met eigen prijzen, etc. Af en toe doen ze eens een gezamenlijk krantje of aanbieding (zoals deze actie), ze hebben samen een website, en kopen samen in.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:39:
Canon Eos350d kit 587,-
Canon Eos 30D body 1032,-
Nikon D200 body 1385,-
Canon Ixus65 293,-
tyson69 schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:03:
Vor de geinteresseerden:
D50 kit: 501,68
D70s kit: 839

350D ging erg hard en werd tijdens mijn aanwezigheid met grote karren bijgevuld!
Hoeveel kost de 350D kit nu echt dan? 587 of 619?

Edit:
B_O_S_S schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:07:
[...]

Toevallig vallen MM Rotterdam Centrum en MM Alexandrium onder dezelfde BV :) Alle andere MM's zijn inderdaad 'losse' vestigingen met eigen prijzen, etc. Af en toe doen ze eens een gezamenlijk krantje of aanbieding (zoals deze actie), ze hebben samen een website, en kopen samen in.
Dit verklaart het dus.

[ Voor 30% gewijzigd door KappuhH op 17-06-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Netjes :) Dan is die 528 van mij nog duur :P Maar goed, ff naar Utrecht kost me ook geld.

In Eindhoven idem, maar de prijs is ietsje lager: 729 bruto en dan 613 euro netto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Shailesh schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 03:30:
Nou, heb de FX01 gescoord voor inderdaad €280. Ziet er echt fantastisch uit, accu in de lader op dit moment. Morgen eens gaan testen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Mn pa heeft in Zwolle een 350D doublekit gescoord voor 950 euro! Heb er ook al even mee gespeeld, echt een topcamera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van MM zie ik niet staan dat het filiaal in Eindhoven op zondag geopend is. Maar die actie is voor zaterdag én zondag. Zou hij hier dan morgen ook open zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Iemand een idee hoe ze dat willen gaan doen met deze actie op zondag,
dan is de mediamarkt toch gesloten of mis ik iets?
Ik zou nog wel even wat geheugenkaartjes willen kopen in Eindhoven,
maar volgens mij maakt het niet zoveel uit vergeleken met internetaanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:00:
Op de site van MM zie ik niet staan dat het filiaal in Eindhoven op zondag geopend is. Maar die actie is voor zaterdag én zondag. Zou hij hier dan morgen ook open zijn?
Helaas. De koopzondagen zijn in Eindhoven altijd de eerste zondag van de maand, en dit jaar is er in juni helemaal geen koopzondag geweest (in het centrum tenminste). De kans dat ze morgen voor deze aktie open zijn lijkt me nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn alleen Den Haag en een zaak in Rotterdam open morgen! Zouden dan al die andere dicht zijn terwijl die actie gewoon loopt? Vind ik een beetje vreemd eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:10:
Volgens mij zijn alleen Den Haag en een zaak in Rotterdam open morgen! Zouden dan al die andere dicht zijn terwijl die actie gewoon loopt? Vind ik een beetje vreemd eigenlijk..
Amsterdam is ook altijd open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Laatst online: 21:56

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:10:
Volgens mij zijn alleen Den Haag en een zaak in Rotterdam open morgen!
MM Rotterdam Centrum en MM Rotterdam Alexandrium zijn in ieder geval op zondag open.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
MM Eindhoven is ook niet te bereiken per telefoon op 't moment.. |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Cyclonist op 17-06-2006 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gewoon op de site kijken voor de openingstijden per vestiging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch is dat verhaal van de prijzen verhogen vóór de actie waar. Ik wil niet zeggen dat het in alle MM's gebeurd, maar zeker in Maastricht. Vorig jaar was daar een actie waarbij je zogenaamd geen BTW hoefde te betalen. Een Canon Powershot G6 kostte voor de actie 490 en tijdens 650. Voor mij in ieder geval reden genoeg om aan te nemen dat het voordeel nogal mee kan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
Ik houd echt totaal niet van de Mediamarkt. Een verschrikkelijke winkel: Amerikaans, schreeuwerig, druk, geen service en als je iets vraagt een niet-juist antwoord. Verder adverteren ze de goedkoopste te zijn, maar zijn ze dat bij lange na niet. Het enige positieve is dat je altijd een nieuw product kunt halen (ook na 3 jaar) als je zegt dat ie kapot is, niemand maakt het uit of er nou een oude camera na 3 jaar wordt ingewisseld tegen een splinternieuwe camera van hetzelfde type.

Zelf woon ik dichtbij Rotterdam en vandaag heb ik dan ook even opgebeld om de prijs op te vragen van een SD-kaart 1GB & 2GB. Heel vriendelijke vrouw neemt direct op en verbindt me door. Dat doorverbinden gaat niet erg goed, dus na 3 keer heb ik eindelijk iemand aan de lijn die het getal '39' noemt en direct ophangt, voordat ik überhaupt een zin volledig uitgesproken heb.

In ieder geval:
1 GB Secure Digital: 39 euro.
2 GB Secure Digital: 79 euro.
@ Mediamarkt Rotterdam Centrum... dat kan goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
BARO schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:35:
Ik houd echt totaal niet van de Mediamarkt. Een verschrikkelijke winkel: Amerikaans, schreeuwerig, druk, geen service en als je iets vraagt een niet-juist antwoord. Verder adverteren ze de goedkoopste te zijn, maar zijn ze dat bij lange na niet. Het enige positieve is dat je altijd een nieuw product kunt halen (ook na 3 jaar) als je zegt dat ie kapot is, niemand maakt het uit of er nou een oude camera na 3 jaar wordt ingewisseld tegen een splinternieuwe camera van hetzelfde type.

Zelf woon ik dichtbij Rotterdam en vandaag heb ik dan ook even opgebeld om de prijs op te vragen van een SD-kaart 1GB & 2GB. Heel vriendelijke vrouw neemt direct op en verbindt me door. Dat doorverbinden gaat niet erg goed, dus na 3 keer heb ik eindelijk iemand aan de lijn die het getal '39' noemt en direct ophangt, voordat ik überhaupt een zin volledig uitgesproken heb.

In ieder geval:
1 GB Secure Digital: 39 euro.
2 GB Secure Digital: 79 euro.
@ Mediamarkt Rotterdam Centrum... dat kan goedkoper..
Zeker dat dat goedkoper kan, wij hadden hem namelijk voor 38 euro :P
Overigens vind ik de service vanuit mijn kant als medewerker zijnde hartstikke goed. We besteden allen normaalgesproken dik een kwartier aan een klant en helpen met alles, en vandaag is dat ook niet anders als de situatie dat toelaat. Maar telefoon beantwoorden hechten we inderdaad amper prioriteit aan...We stonden met 15 man op de vloer en ik was constant wel met een klant bezig, en je kon niet meer op de afdeling staan. Het was inderdaad druk. Er zijn weer heel veel mensen blijgemaakt vandaag :) . EOS 350D werden helaas niet zo flink verkocht als verwacht, maar er zijn weer heel veel mensen een spiegelreflex rijker.

Overigens, ik weet niet wie het vroeg, maar MM centrum Rotterdam is dus morgen open, en Den Haag dacht ik ook, maar Alexandrium is gewoon dicht. Niet dat er straks mensen voor de deur staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe duur s de 350D bij MM in Amsterdam ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonist schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 19:22:
MM Eindhoven is ook niet te bereiken per telefoon op 't moment.. |:(
Dat is inderdaad erg gek 8)7 Half Nederland heeft vandaag geprobeerd MM te bellen. Je kunt verder maar een deel van de mensen tevreden stellen:

of je beloont de mensen die de moeite nemen om naar de winkel te komen met aandacht of de mensen die van verre bellen en je laat mensen die echt moeite gedaan hebben even wachten...
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 20:08:
Toch is dat verhaal van de prijzen verhogen vóór de actie waar. Ik wil niet zeggen dat het in alle MM's gebeurd, maar zeker in Maastricht. Vorig jaar was daar een actie waarbij je zogenaamd geen BTW hoefde te betalen. Een Canon Powershot G6 kostte voor de actie 490 en tijdens 650. Voor mij in ieder geval reden genoeg om aan te nemen dat het voordeel nogal mee kan vallen.
Zoals ik al eerder heb gezegd staan in sommige MMen de prijzen een week lang vast juist om deze illusie te voorkomen.
B_O_S_S schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 12:07:
[...]

Het eerste is niet waar het tweede wel. Alle MMen zijn gescheiden BV's. Indien MMen in hetzelfde verzorgingsgebied opereren werken ze meer samen (bijv Rijswijk/ Den haag, Rotterdam centrum/ alexandrium).

Verder geldt voor de Rotterdamse filialen dat zij concurreren met Foka (indien voorraad en NL). Makkelijk om de prijzen te controleren. Voor Den Haag geldt er echter niet een echte concurrent. Utrecht heeft last van een of andere weg en Amsterdam heeft nergens last van.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:47:
Zoals ik al eerder heb gezegd staan in sommige MMen de prijzen een week lang vast juist om deze illusie te voorkomen.
Zoals ik al opmerkte was de D50 kit in Eindhoven een paar dagen voor de aanbieding ineens van 599 naar 649 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie enig idee hoe lang de actie nog loopt? Aan die prijzen rij ik wel eens naar Nederland om een 350d te gaan halen. Ik heb wel nog examen tot en met 23 juni, en daarvoor nog gaan zie ik niet zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:59:
[...]

Zoals ik al opmerkte was de D50 kit in Eindhoven een paar dagen voor de aanbieding ineens van 599 naar 649 gegaan.
Het kan twee redenen hebben. 1) Hij was vorige week in de aanbieding. Aanbiedingen worden net als bij de AH na de aanbiedingen terug geprijsd. 2) De concurrent heeft de camera aangepast naar 649 euro en MM heeft de camera hierop eveneens verhoogd in prijs.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 22:54:
Hebben jullie enig idee hoe lang de actie nog loopt? Aan die prijzen rij ik wel eens naar Nederland om een 350d te gaan halen. Ik heb wel nog examen tot en met 23 juni, en daarvoor nog gaan zie ik niet zitten ;)
Morgen is de laatste dag en lang niet alle filialen zijn geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 23:03:
Het kan twee redenen hebben. 1) Hij was vorige week in de aanbieding. Aanbiedingen worden net als bij de AH na de aanbiedingen terug geprijsd. 2) De concurrent heeft de camera aangepast naar 649 euro en MM heeft de camera hierop eveneens verhoogd in prijs.
Hij was kort ervoor in de aanbieding voor 579. Die 599 was de normale prijs weer. Echt vlak voor de aanbieding van dit weekend was ie ineens 649.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:13

Zoefff

❤ 

Het oude topic is zeker niet onterecht op slot gegaan. Ik was bij het sluiten al op de hoogte van een nieuwe aankomende actie, maar heb bewust het oude topic toch gesloten en dichtgelaten. Dit omdat er imho, zeker vóór de actie zelf, weinig (interessante) stof tot discussie is.

En om eerlijk te zijn vind ik dit topic ook niet bijster interessant. Het is prima om ervaringen uit te wisselen, tips te geven welke camera's waar nog beschikbaar zijn, etc., maar tot nu toe lijkt het meer op een MM-bash topic, of een "ik heb dit en dit gekocht" topic. Weinig constructief dus.

Ik laat het topic dus nog wel open, maar alleen als we op een normale manier kunnen verdergaan. En kijk voor je iets vraagt eerst even op de website van de MM of je het daar niet toevallig kan vinden :)

Modbreak:^^ Leesvoer :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dit topic geopend om mensen te informeren over deze actie, laat dat duidelijk zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Dat begrijp ik, en is ook geen punt hoor. Ik heb je niet voor niets toestemming geven om het te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Voor de mensen die gebruik willen maken van deze actie. De volgende MediaMarkten zijn morgen open:

- Rotterdam Centrum
- Amsterdam
- Den Haag
- Almere

De rest van Nederland moet reizen óf heeft gewoon pech :+
Jammer dat ik vandaag pas lees over deze actie, was vanmiddag nog in Zwolle.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

-d-

Modbreak:Ik heb net een duidelijk verhaal gehouden dat dit géén MM-bash topic is, en dit ook niet moet worden.

[ Voor 105% gewijzigd door Zoefff op 18-06-2006 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Modbreak:Ik heb net een duidelijk verhaal gehouden dat dit géén MM-bash topic is, en dit ook niet moet worden.

[ Voor 94% gewijzigd door Zoefff op 18-06-2006 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, MM is juist handig!

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Iemand de Sony DSC-h5 gezien? Wat voor prijs?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Gisteren een Canon Ixus 60 gehaald voor 273 euro. Ze waren daar massaal op voorraad (dat is voor het eerst :p). Meteen een 1GB SanDisk SD'tje erbij voor 36euro en een klein cameratasje voor 7 euro. Kortom: dat ging goed :)

(ik heb trouwens de Ixus 60 boven de Ixus 65 gekozen omdat deze laatste geen optische zoeker heeft ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 10-09 11:10
masser120 schreef op zondag 18 juni 2006 @ 11:32:
Gisteren een Canon Ixus 60 gehaald voor 273 euro. Ze waren daar massaal op voorraad (dat is voor het eerst :p). Meteen een 1GB SanDisk SD'tje erbij voor 36euro en een klein cameratasje voor 7 euro. Kortom: dat ging goed :)

(ik heb trouwens de Ixus 60 boven de Ixus 65 gekozen omdat deze laatste geen optische zoeker heeft ;) )
Ik heb deze modellen ook met aandacht bekeken (niks gekocht overigens), maar die optische zoeker is wel zó klein en die modelletjes zijn ook zo klein om vast te houden dat ik de indruk kreeg dat je zowiezo niks hebt aan die optische zoeker... Dan liever een groter LCD schermpje zoals de Ixus 65? Anyway, ik ben er nog niet uit.

Ook de Ixus 50 en 55 waren er. De 50 voor 200 (en een klein beetje)...

[ Voor 6% gewijzigd door estorino op 18-06-2006 11:48 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Danm, ik loop te balen. Ik woon in Den Haag, op 5 min. van de MM vandaan. Ik dus vandaag vol goede moed naar de MM om de Pansonic FX-01 te halen. Ik had in mijn hoofd dat die dus idd 280 zou zijn, zoals eerder in dit topic aangegeven, maar nu blijkt ie 335 inclusief korting te zijn. Misschien dat ik dan idd nog wel naar Rotterdam ga, maar dat kost weer zoveel tijd... :( Toch vind ik het echt wel vaag dat de 2 vestigingen zulk verschillend prijsbeleid voeren.

Edit: Shailesh, als je vandaag werkt, en pauze hebt, en op got komt, _/-\o_ kun jij mij dan de voorraadstatus in Rotterdam vertellen, want de telefonische infobalie snapt het niet helemaal :(

[ Voor 19% gewijzigd door Sparhawk op 18-06-2006 13:11 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al gezien wat de prijzen van de canon ixus 800si en sony W100s doen bij MM amsterdam?

Grappig is dat BCC meegaat met de actie van MM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Laatst online: 00:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Aangezien er toch veel mensen zijn die niet snappen hoe Mediamarkt werkt, en daarom gaan lopen bashen, zal ik het even uitleggen. Lichtelijk off-topic, maar hopelijk wel nuttig.

MediaMarkt is een winkelfomule die in nederland wordt gevoerd vanuit Media Saturn Nederland. Media Saturn Nederland is weer een dochter van het duitse Media Saturn, enzovoorts. Elke Mediamarkt in Nederland is een eigen BV. De directeur van een vestiging is deels eigenaar van de winkel, maar het leeuwendeel van het eigendom ligt bij Media Saturn Nederland. Dit word een decentraal bedrijf genoemd.

Omdat MediaMarkt de laagste prijzen wil hanteren, wordt er binnen een bepaalde straal rondom de winkel gekeken naar concurrentie. Mediamarkt Eindhoven, waar ik zelf werk, kijkt binnen 30km. We kijken dan naar "winkels met een voordeur". Dat wil dus zeggen dat we internetshops buiten beschouwing laten. Het is niet reëel om van een winkelbedrijf te verwachten dat het de prijzen van een internetwinkel hanteert.

Als je niet snapt waarom, denk dan hieraan. Een winkel als MediaMarkt is eigenlijk een grote showroom. In deze showroom moet personeel rondlopen. In een gemiddelde Mediamarkt werkt meer personeel dan in drie of vier, misschien wel vijf internetwinkels, en gek genoeg willen die mensen wel betaald worden. Ook moet het licht natuurlijk blijven branden, om nog maar te zwijgen van dingen als reclame kosten. Wanneer je dus gaat roepen dat prijzen goedkoper kunnen, en linkjes naar internetwinkels gaat plaatsen, ben je gewoon scheve vergelijkingen aan het trekken.

Dan nu het verhaal over de acties. Zoals ik al zei, is MediaMarkt een decentraal bedrijf. Elk filiaal bepaalt haar eigen assortiment, prijzen, aanbiedingen en openingstijden. De reden dat er op de Mediamarkt website nauwelijks prijzen te vinden zijn, is dus dat het assortiment kan verschillen per filiaal. Prijzen kunnen dus ook anders zijn. Het plaatsen van deze gegevens op internet kost veel meer tijd en dus geld, dan het oplevert, en zorgt bovendien voor veel verwarring onder klanten. Ook koopt elk filiaal zelf in.

De meeste folders die worden verspreid door de Mediamarkt zijn dan ook regionale folders. Zoals eerder in dit topic is opgemerkt, worden er ook wel een nationale aanbiedingen gedaan. Deze aanbiedingen zijn in alle filialen beschikbaar, zoals deze aanbieding met cameras en geheugenkaarten.
Ik weet zeker dat er voor een dergelijke actie niet massaal de prijzen worden verhoogd. Ik ben daar namelijk zelf bij. Wanneer een aanbieding is afgelopen, wordt deze gewoon teruggezet naar een hogere prijs.

Ik hoop dat ik hiermee wat frustratie en vraagstukken heb opgelost. Verdere vragen kunnen gericht worden aan het Contactformulier op de website van Mediamarkt.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

MueR schreef op zondag 18 juni 2006 @ 13:28:

<knip> een geweldig leerzaam stuk text over de mediamarkt.
Muer, dank voor de toeliching. Ik snap (nu) het hele verhaal en de bedrijfsfilosofie erachter. Waar ik echter wel van baal is dat ik nu op zich wel naar rotterdam wil rijden, maar ze kunnen niet vertellen of die camera daar op voorraad is. Ik heb geen zin om voor nop te gaan rijden, en 1.5 uur tijd kwijt te zijn voor niks.....
MueR schreef op zondag 18 juni 2006 @ 13:36:
Daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ik kan niet remote inloggen op het systeem in Rotterdam helaas.
Jammer, ik ga nog wel een keer bellen, en als ik er dan niet achter kom laat ik het lekker zitten. Tnx voor de uitleg en de moeite die je doet :)

Edit: Eindelijk iemand te pakken gekregen, en de Panasonic FX 01 is uitverkocht in Rotterdam.....

[ Voor 37% gewijzigd door Sparhawk op 18-06-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ik kan niet remote inloggen op het systeem in Rotterdam helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredspecial
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
de moderator heeft aangegeven dat het niet de bedoeling is dat dit geen mm-bash draad mag zijn, maar ik wil toch even een korte opmerking plaatsen over de service van mm: een positieve! (excuses als ik hiermee toch de regels overtreedt :X)

ik ben gisteren uitvoerig en zéér kundig voorgelicht bij de vestiging in alphen. uiteraard was het druk, maar ik werd wel door iemand met verstand van zaken geholpen. ben op een iets rustiger tijdstip terug gekomen en ben véél wijzer geworden

True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Eerlijk is eerlijk, als ik het verbied om negatieve reacties te geven dan zijn positieve reacties natuurlijk ook niet de bedoeling. Feit is wel dat positieve reacties vaak een stuk genuanceerder zijn dan negatieve reacties ;)

Bij deze was bovenstaande reactie dus de laaste reactie over het reilen en zeilen van de MM, positief of negatief. Een discussie over de beleidsvoering van de MM is bovendien veel beter op z'n plaats in SG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Sparhawk schreef op zondag 18 juni 2006 @ 13:31:
[...]

Edit: Eindelijk iemand te pakken gekregen, en de Panasonic FX 01 is uitverkocht in Rotterdam.....
Dat is geen probleem. Als je nu naar centrum toe gaat om hem te bestellen leveren ze hem (zodra hij weer binnen is) tegen de actie prijs. Althans dat deden wij gister in Alexandrium wel (die nu btw dicht is).

Dus in principe kunnen alle modellen nabesteld worden tegen de actieprijs met uitzondering van de Canon modellen (Ixus, Powershot en spiegelreflex). Kan het je however niet garanderen omdat centrum wellicht anders werkt. Maar dat lijkt me niet. Ik zou zeggen, als je hem echt wil, doe nog maar een poging door te dringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Shailesh schreef op zondag 18 juni 2006 @ 14:46:
[...]

Dat is geen probleem. Als je nu naar centrum toe gaat om hem te bestellen leveren ze hem (zodra hij weer binnen is) tegen de actie prijs. Althans dat deden wij gister in Alexandrium wel (die nu btw dicht is).

Dus in principe kunnen alle modellen nabesteld worden tegen de actieprijs met uitzondering van de Canon modellen (Ixus, Powershot en spiegelreflex). Kan het je however niet garanderen omdat centrum wellicht anders werkt. Maar dat lijkt me niet. Ik zou zeggen, als je hem echt wil, doe nog maar een poging door te dringen :P
Dank voor het melden. _/-\o_ Aangezien het echter voor mijn vriendin is, en dit me al veel tijd heeft gekost, laat ik het er lekker bij zitten, en mag ze het zelf ooit gaan regelen (ze is nu op vakantie).
Nogmaals bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

bombadil schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 23:23:
[...]

MM verkoopt practisch geen objectieven en wat ze al hebben zijn de 'goedkope' ....

[ Voor 4% gewijzigd door dontcare op 19-06-2006 12:57 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

dontcare schreef op maandag 19 juni 2006 @ 12:55:
MM verkoopt practisch geen objectieven en wat ze al hebben zijn de 'goedkope' ....
90% van de kopers koopt "goedkope" lenzen. Niet iedereen vind het normaal om een maandsalaris neer te leggen voor een stukje glas. Fototweakers zijn wellicht niet vergelijkbaar met de gemiddelde fotografiekoper in de MM?

Maar ik ben het niet eens met je constatering; in Rotterdam hebben ze best een redelijke voorraad en hadden ze een canon 100-400 IS staan en ook een tijdje megagrote witte lens van €10.000+ (stond nog een krantenfoto naast van van Tellingen die met eenzelfde lens paparazzi aan het spelen was.)

Maar waren de lenzen nu wel of niet in de aanbieding.?

Voor de rest iedereen veel plezier met zn aankoop.

[ Voor 34% gewijzigd door bombadil op 19-06-2006 13:10 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

bombadil schreef op maandag 19 juni 2006 @ 13:04:
[...]

90% van de kopers koopt "goedkope" lenzen. Niet iedereen vind het normaal om een maandsalaris neer te leggen voor een stukje glas. Fototweakers zijn wellicht niet vergelijkbaar met de gemiddelde fotografiekoper in de MM?

Maar ik ben het niet eens met je constatering; in Rotterdam hebben ze best een redelijke voorraad en hadden ze een canon 100-400 IS staan en ook een tijdje megagrote witte lens van €10.000+ (stond nog een krantenfoto naast van van Tellingen die met eenzelfde lens paparazzi aan het spelen was.)

Maar waren de lenzen nu wel of niet in de aanbieding.?

Voor de rest iedereen veel plezier met zn aankoop.
Ik kom nooit in MM Rotterdam ;)
Mischien had ik MM Amsterdam neer moeten zetten dan .....

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-04 10:52
kheb de Cybershot W50 gekocht, afgelopen weekend met een 1 gig kaartje..

moet alleen nog een tasje hebben, het liefste zo dun mogelijk zodat ik em met tasje en al in mn broekzak kan stoppen..

nog niet echt heel erg mee getest maar eerste indruk is super!

en zeker voor die prijs die ik er afgelopen weekend voor betaald heb, in totaal bijna 90 euro goedkoper als de harense smid en fotograaf waar ik de afgelopen weken ook ben wezen rondsnuffelen

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theredspecial
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
helaas: losse lenzen waren niet in de aanbieding

True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:23
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar de MM gegaan voor een D70s kit. Ik was al een half jaar van plan er een te kopen en deze prijs vond ik toch te aanlokkelijk. Ze hadden hem alleen niet meer in voorraad dus hij is nu in bestelling (wel voor de actieprijs). Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, heeft een van de MM medewerkers hier misschien een idee hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafmees
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
In eindhoven was de Lumix FX01 €293,- . Dit is incl. de korting.
Blijkbaar niet overal dezelfde prijzen?

Ach ja, ik heb hem toch gekocht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

offtopic:
Beetje late reactie, ik weet
Kafmees schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:38:
In eindhoven was de Lumix FX01 €293,- . Dit is incl. de korting.
Blijkbaar niet overal dezelfde prijzen?
MueR schreef op zondag 18 juni 2006 @ 13:28:
Zoals ik al zei, is MediaMarkt een decentraal bedrijf. Elk filiaal bepaalt haar eigen assortiment, prijzen, aanbiedingen en openingstijden.
Dat zeg ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:33
Archer_VC10 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 21:38:
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en naar de MM gegaan voor een D70s kit. Ik was al een half jaar van plan er een te kopen en deze prijs vond ik toch te aanlokkelijk. Ze hadden hem alleen niet meer in voorraad dus hij is nu in bestelling (wel voor de actieprijs). Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, heeft een van de MM medewerkers hier misschien een idee hiervan?
kan lang gaan duren.... want inca gaat de import overdragen aan NIKON Europe... (gebeurt b.t.w. volgende maand)
maar denk het niet, lijkt me sterk dat inca geen D70s kit meer heeft liggen....
en ja, ik ben MM medewerker (op foto)

en over de lenzen... alles is te bestellen (meestal)

[ Voor 4% gewijzigd door Sijhtam op 22-06-2006 09:51 ]

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aktie is nu zeker afgelopen of niet? Ik zie niks meer op de site van MM staan,
heeft iemand enig idee hoeveel de canon powershot s3 is kost in Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:58:
De aktie is nu zeker afgelopen of niet? Ik zie niks meer op de site van MM staan,
Er was volgens mij toch heel duidelijk aangegeven dat de actie ALLEEN op zaterdag en zondag gold :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 10:06:
[...]

Er was volgens mij toch heel duidelijk aangegeven dat de actie ALLEEN op zaterdag en zondag gold :{
oeps sorry.. overheen gelezen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eens rondbellen naar verschillende filialen (concentreer je op de grote, zoals Amsterdam, Utrecht, Rotterdam en Eindhoven) en vraag waar ze je D70s kitje (ruim) voorradig hebben. Laat vervolgens het filiaal waar je hem hebt besteld een transfer aanvragen.... Dit is de snelste manier om je camera te krijgen. Inderdaad zijn de leveringstermijnen van Inca ondoorzichtig. Als je zelf al onderzoek hebt gedaan bij welk filiaal het product voorradig is, kunnen ze je moeilijk met een kluitje in het riet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 12:13
Wij hebben daar dus met die actie een Canon EOS 350D gekocht _O_ !

Nu ga ik eens flink oefenen, en eens goed allerlei boekjes doorlezen over fotografie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je beter naar de workshop toegaan ;)

BTW is er al iemand bij deze workshop toe geweest? Ben benieuwd hoe het is/ was (kom overigens niet in aanmerking, maar ben gewoon benieuwd).

Edit: deze dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2006 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Die workshop is best leuk, wordt veel uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
Mcdeath schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 09:49:
[...]

kan lang gaan duren.... want inca gaat de import overdragen aan NIKON Europe... (gebeurt b.t.w. volgende maand)
maar denk het niet, lijkt me sterk dat inca geen D70s kit meer heeft liggen....
en ja, ik ben MM medewerker (op foto)
Ze hadden er inderdaad nog een liggen, want ik ben gisteren gebeld dat ik hem morgen op kan halen! Mijn andere vraag was of ik nog op de groene Inca sticker moest gaan letten, maar blijkbaar hoort die er dus nog steeds op te zitten.

Rondbellen had ik nog niet aan gedacht, maar dat is ook niet nodig nu. Het ging trouwens om filiaal Amsterdam dus ik verwacht eigenlijk dat een hoop andere (grote) filialen met dezelfde voorraadstatus (=0) hebben gezeten de afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik het anders stellen. Maak jezelf zorgen op het moment dat er een groene Inca sticker opzit. Reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
Hmm, good point!

Conclusie: D70s niet meer in voorraad bij Inca. Ik ging er eigenlijk ook wel van uit dat ik een NL model zou krijgen, maar het is nu wat minder snel te zien. Ach, ik merk het morgen wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkeerde conclusie. De camera's komen nog steeds via Inca NL binnen, maar om de een of andere reden heeft Inca blijkbaar een sticker tekort voor de D70s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
Erger nog: de MM heeft een D70s tekort!

Ik werd dus vrijdag gebeld dat hij er gisteren zou zijn (zaterdag), toen kon ik niet, maar vandaag er heen gegaan, hebben ze hem nog niet binnen! Er waren al meer mensen langs geweest (er stonden er 5 in bestelling zag ik) maar allemaal voor nop. De verkopers baalden er ook aardig van, maar vooral ik ben toch niet geheel blij nu.

De verkoper vertelde trouwens ook dat de camera nog gewoon van Inca af hoort te komen. Hij was niet bekend met het feit dat er dan geen sticker op zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Zal per filiaal verschillen hoor. Wij hebben er 7 staan op het moment, en al ruim een week...niet vooruit te branden hier in Rotterdam :Z

Pagina: 1