[Fotoapparatuur] Wijs elkaar hier op aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste
Acties:
  • 318.019 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donaldo schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 17:51:
Voor wie een Makro pas heeft: bij verschillende vestigingen is de sony t77 zilver nu 109 ex btw (ong. 130 incl). Gezien in delft en beverwijk. Goedkoopste pricewatch is 189 en daar hebben ze hem al niet meer. Lijkt me een goede aanbieding.
Weet je toevallig of deze aanbieding volgende week nog geldig is? Lijkt me een goede aanbieding, ik heb alleen de pas van mijn ouders deze week niet bij me :S Ik zie de aanbieding trouwens ook niet in de folder staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:20

Ankh

|true

Veel merken hebben wereld garantie voor hun objectieven. Dus dat komt wel goed.
Ik ga gewoon kijken, ik heb de NL prijzen in me hoofd dus dat gaat wel goed komen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:57:
[...]

Weet je toevallig of deze aanbieding volgende week nog geldig is? Lijkt me een goede aanbieding, ik heb alleen de pas van mijn ouders deze week niet bij me :S Ik zie de aanbieding trouwens ook niet in de folder staan.
Denk ik wel, de huidige voordeelfolder is ook nog deze hele week geldig. In Delft hadden ze er nog 1 toen ik er begin vorige week was, dus die zal wel weg zijn. In Beverwijk stonden er nog 3 in de vitrine, maar daar staat eventuele verdere 'voorraad' niet in de winkel. Misschien even bellen van te voren voordat je voor niks gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:57:
[...]

Lijkt me een goede aanbieding, ik heb alleen de pas van mijn ouders deze week niet bij me :S
Vroeger kon je een dagpas krijgen, als je je pas eens niet bij je had. Weet niet of dat nog zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donaldo schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 18:40:
[...]

Denk ik wel, de huidige voordeelfolder is ook nog deze hele week geldig. In Delft hadden ze er nog 1 toen ik er begin vorige week was, dus die zal wel weg zijn. In Beverwijk stonden er nog 3 in de vitrine, maar daar staat eventuele verdere 'voorraad' niet in de winkel. Misschien even bellen van te voren voordat je voor niks gaat?
Waarschijnlijk ga ik deze week nog even in Delft kijken, is vlak bij mijn kamer en ik zie mijn vader morgen die de pas mee zou nemen. Hopelijk is er nog eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Zag vandaag bij de MM Den Haag de Canon 400D Body voor 329 euro.
Leuk alternatiefje voor de wat duurdere (vrijwel vergelijkbare) 1000D

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Als dit al gepost is, sorry)

De Nikon D60 18-55 II KIT (= ongestabiliseerd) is end-of-life en is echt overal te vinden aan de schappelijke prijs van 399 EURO (Belgische prijs). Kijk maar eens in je lokale foto-shop.

Groetjes,

Sjoekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
678,- voor de Nikon D90 body bij de mediamarkt vanaf 2 juli
offtopic:
(Nikon D40 body verkopen en deze kopen? Oeh, best iets om over na te denken...)

497,- voor de 18-200 VR van Nikon

en 381,- voor de Canon EOS1000 met 18-55 IS is vast ook wel aardig, al kijk ik vooral naar Nikon spul.
Ook Canon EOS 450D met kitlens voor 466,-.

Er zijn meer aanbieding mbt. camera spul deze week bij de MM.

[ Voor 21% gewijzigd door estorino op 29-06-2009 12:19 . Reden: typo ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrijf er even bij welke MM, want de aanbiedingen verschillen per vestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
de kortingen die estorino noemt zijn volgens mij van utrecht (ben nu alle locaties aan het bekijken op de site)

verder nog interessante kortingen vooral bij zoetermeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
estorino schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:17:
678,- voor de Nikon D90 body bij de mediamarkt vanaf 2 juli
offtopic:
(Nikon D40 body verkopen en deze kopen? Oeh, best iets om over na te denken...)

497,- voor de 18-200 VR van Nikon

en 381,- voor de Canon EOS1000 met 18-55 IS is vast ook wel aardig, al kijk ik vooral naar Nikon spul.
Ook Canon EOS 450D met kitlens voor 466,-.

Er zijn meer aanbieding mbt. camera spul deze week bij de MM.
ik heb even gebelt naar MM in Den Haag:

De D90 Body is uitverkocht maar is nabestelbaar, je moet er wel even voor langs gaan. De body is daar 714 euro.

Er zijn nog zo'n 40 exemplaren van de Nikon D90 + AF-S 18-105mm VR, deze is 888 euro en de verkoop daarvan is vandaag begonnen! (dus niet 2 juli!)

In beide gevallen zit er 1 jaar fabrieksgarantie op, voor 80 euro kan je 3 jaar garantie nemen van MM zelf, wat ook breek/val schade, diefstal etc verzekert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 23:05:
Doe dat eens niet. Hij heeft je dit in vertrouwen meegedeeld. Die info is concurrentiegevoelig. Ik neem aan dat het niet zijn bedoeling was dat jij die info zou plaatsen op een forum.
Informatie gaat nou eenmaal zijn eigen leven leiden. Als de BCC hun bedrijfsgeheimen aan de eerste de beste koopavond- en zaterdagkracht gaat "verklappen", dan kunnen ze verwachten dat het verhaal als een lopend vuurtje rondgaat.

Ooit is er eens een "rel" ontstaan over zoiets. Het ging toen echter NIET om een medewerker van 1 van de winkelketens die informatie over aanbiedingen had doorgespeeld naar concurrenten / consumenten, maar om een medewerker van de drukkerij waar ze bezig waren met proefdrukken voor de flyer van de betreffende winkelketen.

Als ze zoiets geheim willen houden....... dan moeten ze hun mond gewoon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Dat is een beetje te makkelijk gezegd, werknemers hebben ook gewoon hun mond te houden natuurlijk. En sommige dingen kan je niet geheimhouden voor je personeel, als de Media Markt over een paar weken weer een grote kortingsactie gaat houden en dan dus extra personeel nodig gaat hebben dan zul je aan je werknemers moeten gaan vragen wie er extra zou kunnen werken, en dan weten de werknemers al hoe laat het is.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Aanbieding is voorbij

Sony Cybershot DSC-T700 Roze

In pricewatch voor: 259,-
Hieronder voor: 230,-

http://www.pricex.nl/pages/productvandedag/

Alleen jammer dat ie roze is, en alleen vandaag geldig!

[ Voor 20% gewijzigd door SaphuA op 30-06-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 09:13
Deathchant schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 21:28:
Misschien niet direct een aanbieding, maar ik was vandaag in Brussel in de MediaMarkt en de Canon 10-22 kost daar "maar" 699 euro. Toch 20 euro goedkoper. Dus als je em moet hebben en je bent in de buurt, that's the place 2 B :)
Heb hem zaterdag ook bij de MM in Hengelo voor dat bedrag zien liggen. Was geen aktie volgens mij, kon zo niet zien wat de voorraad was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
@ hierboven, sorry, ik had er inderdaad bij moeten zeggen dat die aanbiedingen gelden voor de MM in Utrecht.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 22:19
kaesve schreef op maandag 29 juni 2009 @ 15:40:
de kortingen die estorino noemt zijn volgens mij van utrecht (ben nu alle locaties aan het bekijken op de site)

verder nog interessante kortingen vooral bij zoetermeer.
Inderdaad in Zoetermeer ook interessant, maar daar is de EOS 450D € 499,- met kitlens, tegenover € 466,- in Utrecht. Of zie ik iets over het hoofd?
Volgens mij is het enige verschil dat de aanbieding in Utrecht pas vanaf 2 juli geldt.

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

johnny mcclane had in het Pentax-topic deze geweldige tip: Pentax K20D + 16-50 + 540 FGZ Flitser voor €820!

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik kan m toch niet meer vinden, zouden ze bij konijnenberg een nachtelijke site updat ehebben gedaan. Ik had die set gelijk gekocht. Met de flitser en de lens kom je normaal al bijna aan de 820.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is al weg, was een foutje, had net gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 10:25
Net als hierboven een droom van een aanbieding sinds zeker een dag of twee. Zeven stuks voor die prijs van een... 8)7 Dream on BellySM!!! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
BellySM schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:18:
Net als hierboven een droom van een aanbieding sinds zeker een dag of twee. Zeven stuks voor die prijs van een... 8)7 Dream on BellySM!!! 7(8)7
haha damn je zou er toch bijna eentje proberen te bestellen..gewoon omdat 't kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Laatst online: 24-08 14:35
BellySM schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:18:
Even voor de gein besteld. Betaald met iDeal. Kijken hoe het verder afloopt.
Mocht het een fout zijn, storten ze vast wel het geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Nedra schreef op zondag 05 juli 2009 @ 21:58:
[...]

haha damn je zou er toch bijna eentje proberen te bestellen..gewoon omdat 't kan..
Bijna? Ik heb het gewoon gedaan, merk vanzelf wel hoe het afloopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijs is al aangepast zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Prijs is nu 1017 wat was het dan?

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08 09:28
was gister €101.00

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 10:25
Hier een screendump van die 'droomaanbieding' als aandenken, dat uiteraard een typo was:
Afbeeldingslocatie: http://members.tele2.nl/chinatown/plaatjes/droomaanbiedingke.jpg
Ik ben wel benieuwd naar de reactie van KE, naar diegenen die een betaling hebben gedaan voor deze euroknaller >:) Anders snel maar weer ontopic verder gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Geachte heer mevrouw,

Kamera-express heeft van u een bestelling mogen ontvangen van een Canon EF70-200 F4 IS USM.
Door een onzorgvuldigheid is het cijfer 7 die achter de 1 had moeten staan in de beschrijving van het product komen te staan.
Hierdoor was de lens slechts 101 euro en de naam was zoals u ook in de bevestiging van de bestelling kon lezen :
7Canon Ef 70-200 enzovoort.

We kunnen de lens helaas niet voor deze prijs leveren.
Graag zou ik uw orderbevestiging en rekeningnummer ontvangen zodat we het betaalde bedrag weer op uw rekening terug kunnen storten.

Bedankt voor uw medewerking en excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Alexander Hamm
Kamera-express

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-04 18:48
Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad bij fotokonijnenberg met een 17-85 lens. Hier ook een gelijksoortig bericht over gehad. Juridisch is hier niets tegen te beginnen. De prijs is dusdanig laag dat je kunt verwachten dat het niet klopt (dit hoeft dus niet direct in hun algemene voorwarden te staan). Daarom is de winkel gerechtigd het bedrag terug te storten en de order te annuleren. Mijn idee, ook niet proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ach, niet geschoten is altijd mis. Ik heb laatst nog mooi kunnen profiteren van een foutje in de beprijzing van een objectief dat wel in de marge lag van wat op zich nog een redelijke prijs zou kunnen zijn. Objectief is gewoon zonder morren geleverd, maar de prijs was wel binnen een dag met bijna 20% gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Conman
  • Laatst online: 24-08 14:35
Ik heb dat berichtje ook gekregen.
Was wel het moeite waard om te bestellen.
Had er 2 besteld zelfs.
Hapkars schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:11:
Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad bij fotokonijnenberg met een 17-85 lens. Hier ook een gelijksoortig bericht over gehad. Juridisch is hier niets tegen te beginnen. De prijs is dusdanig laag dat je kunt verwachten dat het niet klopt (dit hoeft dus niet direct in hun algemene voorwarden te staan). Daarom is de winkel gerechtigd het bedrag terug te storten en de order te annuleren. Mijn idee, ook niet proberen...
Ze moeten ergens leesbaar neerzetten dat drukfouten/prijzen onder voorbehoud zijn. Anders kan je er wel iets tegen doen. Maar of je dat wil doen (veel moeite en tijd) is de andere vraag.

Heb bijvoorbeeld door een kommafout (komma was 1 plaats te ver naar links waardoor ik een LCD scherm had besteld bij Sal..jeweetwel voor 29,90 ipv 299 euro. Was best wel koopje.
Van hun kreeg ik gelijk een order bevestiging, betaald met ideal en kort daarna al weer een email dat het verzonden is. Mooi dacht ik. Volgende dag monitor in huis. Voor zo'n 30 + 8 euro verzendkosten een 22" toen die tijd =)

[ Voor 71% gewijzigd door The Conman op 08-07-2009 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:16
The Conman schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 01:28:
[...]

Ik heb dat berichtje ook gekregen.
Was wel het moeite waard om te bestellen.
Had er 2 besteld zelfs.

[...]

Ze moeten ergens leesbaar neerzetten dat drukfouten/prijzen onder voorbehoud zijn. Anders kan je er wel iets tegen doen. Maar of je dat wil doen (veel moeite en tijd) is de andere vraag.

Heb bijvoorbeeld door een kommafout (komma was 1 plaats te ver naar links waardoor ik een LCD scherm had besteld bij Sal..jeweetwel voor 29,90 ipv 299 euro. Was best wel koopje.
Van hun kreeg ik gelijk een order bevestiging, betaald met ideal en kort daarna al weer een email dat het verzonden is. Mooi dacht ik. Volgende dag monitor in huis. Voor zo'n 30 + 8 euro verzendkosten een 22" toen die tijd =)
Ze lezen net zo makkelijk weer over de fout heen bij het inpakken. Maar als een product opeens heel veel in een keer verkocht wordt, dan valt het wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Ach ja, zo had ik een geval dat ik een koopovereenkomst gesloten had, betaald had inclusief bevestiging en dan 2 weken later aankomen met een belachelijke verhoging van 80 euro. Dit terwijl er in de voorwaarden stond: prijzen mogen NA het sluiten van de overeenkomst NIET verhoogd worden, tenzij een wet anders bepaalt.
Ook hele mailwisseling over geweest waarop ze zelfs durfden te zeggen dat we pas een overeenkomst hadden als de goederen verstuurd worden.

F-K heeft me onlangs ook laten weten, wanneer ik betaald heb en er vindt tussen betaling en versturing nog een prijsverhoging plaats, mogen ze die gewoon eisen.
Dus ja, ik zou zeggen, bestel gewoon niet op die momenten wanneer er iets fout gaat op de site of wanneer je in het midden van een prijsverhoging zit, want dan krijg je de grootste rommel.
Daarbij heb ik nu al 2x een pakket ontvangen waar breekbaar op hoort te staan, maar dat het dan staat op een ander pakketje wat ik dan krijg en niet op het pakketje waar echt de lenzen/camera enzo inzat.
Ik heb dat dit keer pas vermeld en had het eerder moeten doen. Ach ja, nou ja alles doet het gewoon dus :)

[ Voor 16% gewijzigd door Deathchant op 08-07-2009 09:32 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 08:43
In feite is dit min of meer hetzelfde als dit geval met een HDTV bij OTTO. Daar is dus een rechtzaak over geweest, en bij prijzen die zo enorm afwijken van de rest van de markt, dat je er van uit mag gaan dat het een foutje is. De winkel kan dan de koop ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, wat logisch dat K-E niet leveren gaat.

Nog even over hetgeen wat Deatchant aanhaalt over prijsverhogingen en facturen na sturen na het moment van bestellen en voor het moment van leveren.
Naar mijn idee mag dit helemaal niet maar het is inderdaad wel realiteit. Zo stond er onlangs op de site bij cameraland dat de objectieven duurder kunnen zijn en dat ze doodleuk een factuur achter je aansturen nadat je betaald hebt.
Enige optie is dan gewoon je artikel te gaan afhalen en op dat moment gewoon te pinnen. Knappe jongens als ze je dan nog een factuur na sturen.

Maar dat K-E een 70-200 IS niet leveren gaat voor 101 euro dat lijkt me logisch. En iedereen die denkt, ha fijn ik heb een koopje en ik ga het gewoon bestellen en ik zie wel wat er van komt, die weten ook dat je het niet krijgt. En K-E weet donders goed dat ze niet leveren hoeven. Ze vangen alleen maar de rente van jouw centen die je per direct overmaakt met ideal.
Tel maar uit. 50 mensen bestellen 5 objectieven met het idee om er weer 4 door te verkopen. (reeele aanname) Dan krijgt K-E dus 25250 euro op de rekening. En dat houden ze dan een weekje vast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik wel erg conspiracy achtig gedacht. Daarnaast hoor je zelden van dergelijke verkeerde prijzen bij KE, dus ik denk niet dat je gelijk hebt. Daarnaast neigt een dergelijke opmerking nogal naar smaad, al begrijp ik dat je niet die intentie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die intentie heb ik niet. Ik bestel regelmatig spullen bij K-E met alle tevredenheid.
Edit: ik heb mijn vorige post even ietsje aangepast om het smaad gevoel eruit te halen. Absoluut niet de bedoeling om een bedrijf zwart te maken. Mijn post is puur een feitelijke constatering. Niets meer en niets minder.

Maar het klopt toch gewoon wat ik zeg. Ze vangen wel de rente van jouw centen.
Of ze nou bewust of onbewust een verkeerde prijs plaatsen, het is gewoon zo.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik wou net zeggen dat je teveel films kijkt, maar nu zeg ik gewoon wat mig29 ook zegt.

En 50 mensen die er 5 kopen om er 4 door te verkopen een reële aanname zoals je dat zo mooi zegt? Ik weet het niet hoor. En als bedrijf je omzet halen door rente?

@ onderbuurman: haha leuk om de berekening ook even te zien ja, 20 euro...

[ Voor 13% gewijzigd door Moby op 08-07-2009 11:08 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
Aan rente zou je dan (€25250*0.04)/52=€19.42 overhouden :P
Ga jij daarvoor maar even alle terugboekingen doen :) .

F. Jacobse, kan je beter een tuintje winterklaar maken toch ;)

[ Voor 36% gewijzigd door -j-k- op 08-07-2009 17:43 ]

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Het is geen vet pot nee.
Maar goed het zal wel aan al die films liggen die ik bekijk. :p

@ JK

Ja dat klopt inderdaad.
1 tuin winterklaar maken duurt ongeveer een half uurtje.
Ik doe er 20 per week a 200 euro dus dat is 4000 euro.
Daarnaast levert 1 tuin winterklaar maken 1 boompje op. Die verkoop ik weer voor 20 euro. Dus dat is dan nog eens 400 euro extra. Ik laat van Es de bastard suiker betalen en hem geef ik per week 100 euro loon.
8)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2009 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
-j-k- schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:47:
Aan rente zou je dan (€25250*0.04)/52=€19.42 overhouden :P
[miereneuker mode]

nog minder zelfs.
€25000 * [ 1,04^(1/52) - 1 ] = € 18,86
(effectieve rente op 1 week is minder dan 1/52 van de jaarrente)

[/miereneuker mode]
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Dagaanbieding Kingston SD 16 GB. Nog 6 uur te gaan.

http://www.onedayonly.nl/

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:30:
Goh, wat logisch dat K-E niet leveren gaat.
Ik heb vandaag anders wel de melding gekregen dat mijn bestelling verstuurd is.

En toen werd ik niet veel later gebeld door K-E dat ze 'm niet voor die prijs konden leveren, dus helaas, maarja :P

[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 08-07-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
offtopic:
@Marco: Ja ik wist niet zeker hoe banken dat binnen een jaar berekenen, dus had ik maar voor lineair gekozen :)

[ Voor 3% gewijzigd door -j-k- op 08-07-2009 18:10 ]

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 16:18
Yahrr schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:16:

Ervaring met deze website? Nog nooit van gehoord. Maar het is wel een mooie aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 23:47

Vis

Zeker mooie aanbieding! Gelijk 1 besteld..

Geen ervaring met de website, maar heb er wel vertrouwen in...
(alleen leverdatum rond de 6 werkdagen)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023

Zo goedkoop is dat niet:
http://www.mymemory.co.uk...-SD-Card-(SDHC)---Class-4
21 pond inclu verzending.
Pond is nu ong 1.16 EUR, dus reken ong 1.2 EUR dus 21 * 1.2 = +- 25 EUR incl verzending naar NL of BE
Toch een dikke 8 EUR goedkoper dan die onedayonly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
Deathchant schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 09:31:
F-K heeft me onlangs ook laten weten etc...
Wie/wat is F-K?? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
ik heb een sterk vermoeden dat het hier gaat om fotokonijnenberg, gezien het feit dat het een van de populairdere (web)shops hier is :]

net zoals K-E voor kamera-express staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

kaesve schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:50:
ik heb een sterk vermoeden dat het hier gaat om fotokonijnenberg, gezien het feit dat het een van de populairdere (web)shops hier is :]

Juist :)

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Laatst online: 30-08-2020
Noxa schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:12:
[...]

Ervaring met deze website? Nog nooit van gehoord. Maar het is wel een mooie aanbieding.
Ik had er ook nooit van gehoord. De site is gekoppeld aan NRC handelsblad en inmiddels heb ik per mail een bevestiging ontvangen dat er 2 stuks voor mij in bestelling staan. Het ziet er betrouwbaar uit.

De prijs is voor zover ik kan zien de laagste in NL. Het voorstel van de engelse site kan ik niet beoordelen. Ik houd het even bij nederlandse websites.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Niet online
kaesve schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:50:

Ik twijfelde tussen Foka en konijn.

Overigens is het volgens mij een groot butt-verhaal van F-K ( :) ) Je kunt toch niet achteraf een prijs gaan wijzigen? Misschien de moeite waard om de vraag aan de consumentenautoriteit voor te leggen?

Overigens staat in de voorwaarden van FK dat de overeenkomst tot stand komt na schriftelijke acceptatie door FK. Dus als jij een mail hebt gekregen waarin bedrag x staat, mogen ze dus niet bedrag y afschrijven. Immers jullie hebben een andere overeenkomst. Het recht om prijzen te wijzigen kan dit volgens mij niet doorbreken. Tenzij de prijs dus evident fout is was (veel te laag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

joepert schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:13:
[...]

Ik twijfelde tussen Foka en konijn.

Overigens is het volgens mij een groot butt-verhaal van F-K ( :) ) Je kunt toch niet achteraf een prijs gaan wijzigen? Misschien de moeite waard om de vraag aan de consumentenautoriteit voor te leggen?

Overigens staat in de voorwaarden van FK dat de overeenkomst tot stand komt na schriftelijke acceptatie door FK. Dus als jij een mail hebt gekregen waarin bedrag x staat, mogen ze dus niet bedrag y afschrijven. Immers jullie hebben een andere overeenkomst. Het recht om prijzen te wijzigen kan dit volgens mij niet doorbreken. Tenzij de prijs dus evident fout is was (veel te laag).
Exact dat heeft K-E ook in de voorwaarden staan waar ze zich niet aan houden en fotokonijn blijkbaar ook niet. Ik heb een akkefietje hierover gehad met K-E. Te lezen hier: http://gathering.tweakers...message/31345097#31345097
Bottomline: 17-55/2.8 besteld en betaald voor 787. 1,5 week later moest ik 80 euro bij betalen of gratis annuleren. Ik hield vol dat ze zich aan de prijs moeten houden en dat hun voorwaardes niet vermeldden dat ze dit zomaar mochten doen. Toen kreeg ik de directeur van K-E eraan en die zei dat we geen echte overeenkomst hadden omdat de goederen nog niet verstuurd waren.
Geen zin in die hele shit, ik irriteerde me kapot, dus ik heb niet alleen de lens geannuleerd, maar de complete bestelling.
Er staat inderdaad bij: prijsverhogingen NA het sluiten van koopovereenkost zijn NIET toegestaan tenzij een wet anders bepaalt.

En over grote butt-verhalen gesproken:
Beste,
Het antwoord van Gijsbert van Hxxxx op uw vraag is duidelijk.

Onze prijzen gelden op het moment van bestellen ; zou tussen de besteldatum en afleverdatum een prijsverhoging plaatsvinden dan wordt deze evenmin doorberekend.

Met vriendelijke groet,

Foto Konijnenberg BV/ Edward Bxxx

[ Voor 18% gewijzigd door Deathchant op 09-07-2009 13:51 . Reden: Namen weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
Dat vind ik heel straf. Het komt erop neer dat prijsveranderingen enkel toegestaan zijn, als fotokonijnenberg er voordeel uit haalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@psycho, ik weet het. maar ja, wat wil ik dan? Ik heb de directeur aan de lijn gehad en zelfs hij gaf niet toe dat hun voorwaardes eigenlijk prut zijn....wat moet ik dan nog doen? Ik ga echt geen juridisch gezeik starten. Ik heb nu niet alleen de lens geannuleerd door dit verhaal, maar alles en overgestapt naar fotokonijn. Is me niet waard om daar juridische stappen voor te ondernemen of consumentenrecht erbij te halen.
Voor mijn gevoel had ik gelijk en heb ik de directeur aan de tand gevoeld en het bood voor mij geen meerwaarde om verder te gaan. Gewoon conclusies trekken en opzouten bij het bedrijf ;)
Dat oom konijn nu hetzelfde in de mail zegt is natuurlijk vervelend, maar ja. Ik zorg gewoon dat ik uit de situatie blijf wanneer er weer prijsverhogingen o.i.d zijn, want dan gaat alles vlekkeloos en dat mag ook niet vergeten worden :)

Foto konijn zegt dan:
Onze prijzen gelden op het moment van bestellen ; zou tussen de besteldatum en afleverdatum een prijsverhoging plaatsvinden dan wordt deze evenmin doorberekend

Ik zie al een enorme tegenstelling: prijs geldt op MOMENT van bestellen. En daarna zegt ie: NA de bestelling (dus tussen bestel- en afleverdatum) wordt prijsverhoging doorberekend. Dit is naar mijn idee niet het MOMENT van bestellen hoor......dus je ziet, het rammelt aan alle kanten.

In hun voorwaarden staat alleen dit:
12.3 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen 14 dagen na mededeling van de prijsverhoging door Konijnenberg.
Ik denk dus dat ze het toch kunnen maken, het staat erin. Wanneer het woordje "bestelling" vervangen zou worden door "betaling", dan goldt het statement uit die mail niet en dan konden ze het niet doorberekenen.
Slim gedaan dus.

EDIT: we zijn offtopic aan het gaan besef ik me nu. Beter om weer ontopic te gaan :)

[ Voor 44% gewijzigd door Deathchant op 09-07-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
over FK gesproken.
Krijg net een mail dat ze verbouwingsopruiming hebben.
Foto Konijnenberg ruimt de boel op! 07-07-2009

Foto Konijnenberg ruimt de boel op want vanaf 6 juli zijn wij begonnen met een grootschalige opruiming.

1500 artikelen!
Maar liefst 1500 artikelen gaan tegen maximaal 50% korting de deur uit!

Heeft u altijd al een Leica camera willen hebben, of een Carl Zeiss objectief?
Dan is dit het moment! Wees er wel snel bij, want op = op!

Op = Op label
U kunt alle opruimingsartikelen gemakkelijk herkennen aan het op = op label.

Navigeer in ons menu naar de kop 'opruiming' en daaronder staan alle artikelen logisch ingedeelt naar productgroep.

U weet waar u moet zijn, want Kenners Kiezen Konijnenberg!
"verbouwing" staat hier niet genoemd, maar staat wel groot in een plaatje in de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zit even te kijken maar dit:
http://www.fotokonijnenbe...est_s2s_hdrive_500gb.html

Kan volgens mij nooit. Dat ding kost +800 euro, zit zelfs een PCI-X kaart bij en eSATA.

Zou bij konijn weg gaan voor 64,50

Afbeeldingslocatie: http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/vergroting/19822.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Fairy op 09-07-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Fairy schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:21:
Zit even te kijken maar dit:
http://www.fotokonijnenbe...est_s2s_hdrive_500gb.html

Kan volgens mij nooit. Dat ding kost +800 euro, zit zelfs een PCI-X kaart bij en eSATA.

Zou bij konijn weg gaan voor 64,50

[afbeelding]
als dat klopt koop ik hem meteen ;)

Lijkt trouwens veel op de pijs van een slade..

[ Voor 4% gewijzigd door Aapie op 09-07-2009 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Had ik maar gewacht met de canon 10-22 LOL :)
695 euro bij oom konijn:
http://www.fotokonijnenbe..._10-22mm_f_35-45_usm.html

EDIT: ook weer veel foutjes zie ik, waaronder de 17-85. die is gewoon 400 euro.
Bij K-E is ie maar 310. Lijkt me niet dat daar 90 euro verschil inzit.

[ Voor 33% gewijzigd door Deathchant op 09-07-2009 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joosthaarman schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:25:
[...]

als dat klopt koop ik hem meteen ;)

Lijkt trouwens veel op de pijs van een slade..
Pcies.....
LaCie Biggest S2S H.Drive 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:30:
[...]

Pcies.....
LaCie Biggest S2S H.Drive 500GB
Waarom zetten ze dan bij de beschrijving raid array blablabla en tonen ze de afbeelding van zo'n array ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
M a r c o schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:01:
over FK gesproken.
Krijg net een mail dat ze verbouwingsopruiming hebben.
Kreeg die mail ook, maar 90% van het aangeboden spul is niet op "internet"-voorraad (en "op=op") en met sommige artikelen zijn ze, zoals hierboven al werd opgemerkt, niet echt de goedkoopste. Als je - zoals ik - niet echt in de buurt woont, is er niet veel aan, om al die artikelen door te spitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Laatst online: 22:57

iMars

Full time prutser

psychodweep schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:32:
[...]

Waarom zetten ze dan bij de beschrijving raid array blablabla en tonen ze de afbeelding van zo'n array ?
Inderdaad, stel je koopt hem, krijg je idd een hdd thuis... voel je je lekker genaaid zou ik zeggen :?

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodweep schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:32:
[...]

Daar heb je ook een punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratis software gedurende de komende uren (geen zin om te rekenen). Ik heb geen idee of het programma handig is of niet, maar voor 0 euro kun je het nog eens testen. (is waarschijnlijk handig voor je ouders ofzo)

http://www.photographyblo...a_for_mac_or_pc_for_free/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:57:
Gratis software gedurende de komende uren (geen zin om te rekenen). Ik heb geen idee of het programma handig is of niet, maar voor 0 euro kun je het nog eens testen. (is waarschijnlijk handig voor je ouders ofzo)

http://www.photographyblo...a_for_mac_or_pc_for_free/
Ook geen idee of het wat is, maar heb het maar eens 'besteld'. Moest wel van alles opgeven maar toen ik koos voor betaling in EUR bleven de invulvakjes om het creditcardnummer in te vullen ook weg en na afloop zei ie ook payment not required. Zal mij benieuwen. Naast andere viewers/editors kan het geen kwaad, maar mijn foto's bewerk ik in 99% van de gevallen toch met Fotosoep. ;-)

aka pluim003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Panasonic TZ7 is nu in de aanbieding bij Komplett.nl

Ben je bereid voor de bruine variant te gaan, dan kun je em voor 289 euro bij cameranu.nl scoren.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Volgens mij nog niet gepost hier,

Super Dagdeal

Kingston 8GB SDHC kaart, class 4 voor € 8,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 23:47

Vis

Pirate-Bozz schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:28:
Volgens mij nog niet gepost hier,

Super Dagdeal

Kingston 8GB SDHC kaart, class 4 voor € 8,95
Mooie aanbieding!

Pagina terug de Kingston SDHC 16 GB class 4 voor 29,00 euro bij onedayonly.
Had er meteen een besteld (vorige week woensdag)

Nog steeds niks binnen, hoop vandaag...

edit: na thuiskomst van het werk lag het pakketje op tafel :)
16 GB dik!!!!

[ Voor 8% gewijzigd door Vis op 16-07-2009 18:22 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orejas
  • Laatst online: 27-08 09:48

orejas

Omelette du Fromage

Stam + t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
oeh. besteld! :D

bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:10

breinonline

Are you afraid to be known?

Productspecificaties

Tamron 55-200 Teleobjectief voor Nikon
Geen Auto Foucus
Geschikt voor: D40/D50/D60/D70/D80/D90/D100/D200/D300/D700/D900 en D5000

Lichsterkte: f/4-5.6
Jeuh :/

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 08:43
Ach, die lui van de MM snappen het gewoon niet. Het heeft geen AF-motor in de lens, maar als je een body hebt met AF-motor werkt het gewoon wel. Dus alles behalve een D40 of D60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Media Markt snapt wel vaker iets niet... Ik heb laatst daar een 430 EX flitser gekocht voor 149 euro, was het laatste exemplaar zeiden ze. Thuis bleek het een demo-model geweest, vol met beschadigingen en ontbrekende onderdelen waardoor de focus het niet deed (ultra wide glaasje was er uitgesloopt). Teruggebracht, geld terug omdat ze vergeten waren te vermelden dat het een demo-model was.

Vervolgens een nieuwe gekocht in Zeist bij Topdeals, plus een 55-250 IS lens voor 233 euro, goedkoper dan bij de Pricewatch staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of ik dit hier kan plaatsen,
maar ik was zelf enige tijd op zoek naar een wacom tekentablet,
maar ja zijn behoorlijk aan de prijs €400 tot 700 is niks.

nu zag ik twee weken geleden op MP (Marktplaats ;)) een advertentie van nieuwe
tabletten voor €250,- en dat is een koopje voor een wacom intuos4 M
weet niet of ze er nog zijn, toen ik bestelde had hij nog een paar.

kreeg hem keurig opgestuurd.

zelf ben ik er super blij mee :) werkt perfect met photoshop.

mijn ouwe was een simpel dingetje maar dit is veel beter en niet te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:10

breinonline

Are you afraid to be known?

Marten schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 22:35:
[...]

Ach, die lui van de MM snappen het gewoon niet. Het heeft geen AF-motor in de lens, maar als je een body hebt met AF-motor werkt het gewoon wel. Dus alles behalve een D40 of D60.
Maar dit objectief is een leuke tele-instapper en dus juist potentieel voor veel D40 en D60 gebruikers interessant... vandaar mijn waarschuwende quote :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Leuke en zeer goede instapper is de pricewatch: Nikon AF-S DX 55-200mm f/4-5.6G ED VR. Perfecte lens voor het geld waarvoor geen echte concurrent bestaat. Te koop vanaf € 188,=...

Fantastisch op een D40/D60 maar ook hoger.

/me alleen jammer dat de lens geen VR II heeft....

[ Voor 8% gewijzigd door Pjerry op 23-07-2009 23:54 ]

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Laatst online: 01-09 13:28
Volgens mij is het nog niet gemeld, maar vanavond heeft Media Markt een hele korte (maar leuke) actie met de Nikon D90: tussen 19.00 en 22.00 uur koop je hem voor 799 euro. Zie http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17608&langId=-11

Ik weet alleen niet zeker of dit een lokale actie is (hier in Zwolle) of dat het op alle vestigingen van toepassing is.

edit: ik zie dat mijn link niet altijd werkt. Maar als je op de site doorklikt naar de folder
"Stapel gekke koopjes 10 daagse - 22 juli t/m 1 augustus" (die in ieder geval onder Zwolle te vinden is) dan kun je het zien.

[ Voor 21% gewijzigd door beantherio op 24-07-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
beantherio schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 13:24:
Volgens mij is het nog niet gemeld, maar vanavond heeft Media Markt een hele korte (maar leuke) actie met de Nikon D90: tussen 19.00 en 22.00 uur koop je hem voor 799 euro. Zie http://www.mediamarkt.nl/...atalogId=17608&langId=-11

Ik weet alleen niet zeker of dit een lokale actie is (hier in Zwolle) of dat het op alle vestigingen van toepassing is.

edit: ik zie dat mijn link niet altijd werkt. Maar als je op de site doorklikt naar de folder
"Stapel gekke koopjes 10 daagse - 22 juli t/m 1 augustus" (die in ieder geval onder Zwolle te vinden is) dan kun je het zien.
Zag hem vanochtend hier in Groningen ook staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Ik hoop alleen dat ze er dan wel de goede lens bij doen en niet de lens die aangegeven wordt (die is voor een canon :) ).

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 13:31
Pjerry schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:36:
Ik hoop alleen dat ze er dan wel de goede lens bij doen en niet de lens die aangegeven wordt (die is voor een canon :) ).
Denk dat ze deze bedoelen. Maarja weet het natuurlijk niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Ruim een maand geleden heb ik hem bij een vergelijkbare actie voor 780 euro bij MM Deventer gekocht. Je kunt over de recessie zeggen wat je wilt, maar soms heeft het leuke gevolgen. De goedkoopste aanbieder in de pricewatch rekent nog altijd 100 euro meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

InfoTracer schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 16:40:
[...]

Denk dat ze deze bedoelen. Maarja weet het natuurlijk niet zeker.
Denk ik ook, maar het is wel slordig een 18-105 mm IS lens erbij te zetten.

Maar kennis van zaken hoef je bij MM ook niet te verwachten..... O-)

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 13:31
Pjerry schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 19:55:
[...]

Denk ik ook, maar het is wel slordig een 18-105 mm IS lens erbij te zetten.

Maar kennis van zaken hoef je bij MM ook niet te verwachten..... O-)
Ik weet het, ging een keer kijken voor een canon 1000d (leuke instap camera voor mij) alleen had al gezien dat er een kitlens 18-55 met en zonder IS was en die bij MM was zonder dus ik vroeg of het veel uitmaakte met of zonder IS en de verkoper zei dat het niet uitmaakte en dat het alleen maar uitmaakte als je verder inzoomde. Dit is op zich wel waar ware het niet dat deze versie van de 18-55 nog meer dingen aan verbeterd waren volgens dpreview. Ik vertrouwde het toch niet en heb hem dus toen ook niet mee genomen en heb hem ergens anders met IS gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
Ach ja, MM is leuk als ze iets goedkoops hebben. Maar voor echt zinvolle informatie moet je niet teveel op ze rekenen. Maar goed: dat geld natuurlijk voor meer fotowinkels/electronica-zaken.

In vervolg op m'n vorige posting: als onderdeel van dezelfde actie bieden ze bij Media Markt volgende week woensdag tussen 10.00 en 13.00 uur de Casio Exilim Z250 voor 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.7gocool.com/

iemand ervaring met deze site ?? ik vindt ze namelijk erug goedkoop.... hier kan je bijv. een 5d mark II vinden voor 1300 euro's

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:33:

iemand ervaring met deze site ?? ik vindt ze namelijk erug goedkoop.... hier kan je bijv. een 5d mark II vinden voor 1300 euro's
Het komt uit china zo te zien dus er zal nog wel wat belasting bovenop komen en hoe het met de garantie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07

When it's to good to be true ....

offtopic:
Shipping Weight: 2.000 kilogram

Waarom gebruiken mensen punten en komma's door elkaar.. aargh (excel frustratie)

[ Voor 19% gewijzigd door RobbieB op 26-07-2009 13:50 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:41:
[...]

Het komt uit china zo te zien dus er zal nog wel wat belasting bovenop komen en hoe het met de garantie zit?
We clear your custom well and you will never worry about your custom problem. The company will deal with the customs, you only need to wait at home, the package will arrive on time.

Our retail prices are door-to-door prices which include the import taxes. You only need to pay addtional shipping csot, and there are no other charges for you.

Most of our products are shipped by air. After considered the customs situation, the company set the retail prices.

dit staat er op die site ,wat in mijn ogen betekend dat je geen extra kosten meer krijg van belastingen.canon heeft toch wereld wijdt garantie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:51:
dit staat er op die site ,wat in mijn ogen betekend dat je geen extra kosten meer krijg van belastingen.canon heeft toch wereld wijdt garantie ?
Kan zijn dat dat niet zo is met grijze import...

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 13:51:
[...]

After considered the customs situation, the company set the retail prices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep

Als je in Sinterklaas gelooft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
psychodweep schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:35:
[...]

Als je in Sinterklaas gelooft....
Inderdaad, de site zou bestaan sinds 2004 de url pas een paar dagen...
Dit soort sites duiken om de haverklap op het enige doel is oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
stinkt inderdaad naar de misdaad

whois
Registrant Name ................. dasd sdas
Registrant Organization ......... dwqweq
Registrant Address .............. bjhaidian
Registrant City ................. bj
Registrant Province/State ....... BJ
wtf? :+

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Bij toeval ontdekte ik dat de Nikon D40 bij http://www.kamera-express...ubsubtypes&subsubtype=772 nog steeds te koop is. Zilver + 18-55 Kit € 309,=; Zwart +18-55 KIT € 319,= (waarom duurder 8)7 ). De bodies zijn los te koop voor € 289,=.

Een paar weken gelden hadden ze hem volgens mij niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Pjerry op 27-07-2009 09:48 . Reden: Link goed gemaakt. ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bouwfraude schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:46:
[...]

Inderdaad, de site zou bestaan sinds 2004 de url pas een paar dagen...
Dit soort sites duiken om de haverklap op het enige doel is oplichting.
ik vond hem ookal te goedkoop daar.wel zuur dat je die site gewoon hier onderaan in de banner kan vinden,want via daar kwam ik daar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjerry schreef op maandag 27 juli 2009 @ 09:46:
Bij toeval ontdekte ik dat de Nikon D40 bij http://www.kamera-express...ubsubtypes&subsubtype=772 nog steeds te koop is. Zilver + 18-55 Kit € 309,=; Zwart +18-55 KIT € 319,= (waarom duurder 8)7 ). De bodies zijn los te koop voor € 289,=.

Een paar weken gelden hadden ze hem volgens mij niet.
Hadden pakweg 2 maand terug een hele voorraad D40 zwarte kits te koop. Body was toen 270 EUR en kit 300 EUR. Dan een hele tijd als niet meer leverbaar gestaan op de website en nu staan er blijkbaar inderdaad weer zilveren kits. Is zwart wel weer leverbaar dan? Zou ik toch zeker es navragen voor de zekerheid. En zilver wrs goedkoper om die kwijt te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Zwart heeft idd een levertijd van ca. 5 dagen.......

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Mijn vriendin wil beginnen met fotografie als hobby (beetje apart maar goed:) ) en nu wil ik haar voor d'r verjaardag een fatsoenlijke camera geven (een compact camera heeft ze al). Nu zoek ik een kit (dus body en lens) die niet al te duur is (voor het geval ze over een maand weer een nieuwe hobby heeft :) ) en die niet al te moeilijk is in gebruik? Iemand toevallig nog een suggestie voor een goede/goedkope camera of een leuke aanbieding?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Pagina: 1 ... 24 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Topic is wel bedoeld om gevonden aanbiedingen mee te delen.
Het topic is niet bedoeld voor: "waar is nu een aanbieding voor artikel X" of "X is 499 bij MM, ergens anders nog goedkoper?"

Mocht je verder willen praten over de voor&nadelen van de verschillende camera's/objectieven/andere meuk die in de aanbieding zijn, doe dat dan niet hier, maar in de daarvoor bestemde topics.