[Fotoapparatuur] Wijs elkaar hier op aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste
Acties:
  • 318.025 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vergeet niet eerst naar de prijzen te kijken bij de concurrent van MediaMarkt. Zij gaan namelijk altijd mee met die prijs. Hiermee kun je heel makkelijk een aantal tientjes (soms tot 100,-) besparen.

[ Voor 188% gewijzigd door Executor16 op 11-06-2009 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:02:
[...]

Ja elke mediamarkt hebben hun eigen prijzen. Op hun site staat ook:
"Iedere vestiging van Media Markt is een afzonderlijke besloten vennootschap en bestrijkt een eigen deel van de markt. Iedere vestiging kent dus andere lokale concurrenten. Daardoor kunnen de prijzen van de artikelen tussen de Media Markt-vestigingen verschillen."
Hmmm...ik kan voor 20 euro niet op en neer naar Zwolle.....

Dus toch maar mijn creditcard stuk slaan in Breda ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:24
Bij de media markt in Utrecht is het zo dat de actie alleen geld voor de body of body met kit of Body lens combinatie die door de MM zelf is aangegeven. Lenzen los of overige assecoires zijn dus de normale prijs.

Hier even wat prijzen:
D90 met 18-105 VR lens €745
D90 Body €612
D60 kit €351,96
Canon 50D body €746
Canon eos1000d €325

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:00
de 16% korting aanbieding bij MediaMarkt zorgt voor een prijs van 466,20€ voor de 'Canon EOS 450D + EF-S 18-55 IS Kit'. Best wel een goeie prijs lijkt me aangezien hij in de pricewatch voor minimaal 530€ staat.

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:09
Tijmen schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:44:
Bij de media markt in Utrecht is het zo dat de actie alleen geld voor de body of body met kit of Body lens combinatie die door de MM zelf is aangegeven. Lenzen los of overige assecoires zijn dus de normale prijs.

Hier even wat prijzen:
D90 met 18-105 VR lens €745
D90 Body €612
D60 kit €351,96
Canon 50D body €746
Canon eos1000d €325
Toevallig een idee wat ze voor de Olympus E-520 (liefst + 14-42 + 40-150) vragen?

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

TheKillingBean schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:45:
[...]
Waarom lijkt het je dat sterk? Ik heb er over gebeld, je kunt gewoon de verschil terug krijgen zeiden ze. Dus dat moet geen probleem zijn.
Waar ligt dan de grens? "Ik heb twee maanden geleden een camera bij jullie gekocht, kan ik nu het verschil terugkrijgen?"

Al koop je 1 dag voor de aanbiedingen iets, dan heb je gewoon pech. Echter, wel netjes dat je het verschil terugkrijgt.

[ Voor 5% gewijzigd door Bartjuh op 11-06-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Bartjuh schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:25:
[...]

Waar ligt dan de grens? "Ik heb twee maanden geleden een camera bij jullie gekocht, kan ik nu het verschil terugkrijgen?"

Al koop je 1 dag voor de aanbiedingen iets, dan heb je gewoon pech. Echter, wel netjes dat je het verschil terugkrijgt.
Omslagpunt ligt heel waarschijnlijk bij 2 weken, omdat je tot 2 weken na aanschaf hem terug mag brengen en je geld terug kan krijgen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Bartjuh schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:25:
[...]

Op hun website staat ook heel duidelijk:
"Wanneer je binnen 14 dagen na je aankoop binnen een straal van 15 km hetzelfde product voor een lagere prijs kunt kopen, ontvang je van Media Markt het prijsverschil contant retour."

Volgens mij is hun eigen winkel binnen een straal van 15km :P

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22

Fiber

Beaches are for storming.

TheKillingBean schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:55:
.........
Zo wekt BCC ook. Ze boeken het product gewoon retour en verkopen het dan weer aan jou voor de aanbiedingsprijs. Binnen 2 weken inderdaad.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
612 euro is een mooie prijs voor een D90 body....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerogenes
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 09:27

Aerogenes

~~~~~~~~~~~

450d + 18-55 IS voor 444,37 bij MM te Middelburg!
Blijkbaar geen voorraad, maar vandaag zouden er een paar binnekomen en bij vooraf betalen wordt deze gereserveerd! (Geld terug mogelijk)

Meerdere dSLR camera's en objectieven foto-en video camera's en digitale fotolijsten met 16% korting

Afbeeldingslocatie: http://www.mediamarkt.nl/specials/vakantiegeldverdubbelaar/vakantieverdubbelaar_design1.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Aerogenes op 11-06-2009 22:55 . Reden: foutje over korting op objectieven... dus niet! (sorry als ik je blij had gemaakt et een dode mus....) ]

~~~~~~~~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galapogos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 09:12
Ik lees in dit topic tegenstrijdige berichten over of er ook korting wordt gegeven op losse objectieven. Ik begrijpt dat dit in Utrecht in elk geval niet het geval is. Zijn er mensen die hier voor andere vestigingen uitsluitsel over kunnen geven? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 15:43
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:50:
LOL

[...]

Let wel even op. In het verleden deden objectieven en flitsers niet mee in de actie. Er staat ook dit maal op alleen camera's en digitale fotolijstjes. Niet piepen dus als je langsgaat en je geheugenkaartje blijkt even duur :P
Dankje:P

Ik heb mijn moeder kunnen overhalen de D40 nu al te mogen kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:39

Vis

Is de D40 nog te koop dan?
Hij zou toch niet meer gefabriceerd worden..

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Vis schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:01:
Niet gefabriceerd |= niet te koop

[ Voor 15% gewijzigd door Yellowneck op 11-06-2009 16:26 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Nomad schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:31:
[...]

Omslagpunt ligt heel waarschijnlijk bij 2 weken, omdat je tot 2 weken na aanschaf hem terug mag brengen en je geld terug kan krijgen.
Niet heel waarschijnlijk, het is gewoon 2 weken, klaar ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspara
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 15:43
Vis schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:01:
Hij ligt nog bij mediamarkt in groningen en nu met die vakantiegeld verdubbelaar is ie veel goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Tijmen schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:44:

Hier even wat prijzen:
Canon 50D body €746
Het kan goedkoper :D

[ Voor 18% gewijzigd door Executor16 op 18-06-2009 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 10:25
Waar iedereen klaagt over de slechte verkrijgbaarheid vd Canon 5D MK2 herinner ik mij dat ik afgelopen zondag bij MM Utrecht een flinke voorraad zag staan. Misschien nog een kans voor diegenen die last minute nog tegen actieprijs een FF body willen scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

50D idd voor 746 kunnen krijgen, kijken of ik ze nog kan confronteren met de 828 die konijnenburg rekent...
En anders zit ik alsnog dik onder de prijs. Kan hem echter pas maandag ophalen, kheb mijn 300D meteen op marktplaats, fok en hier bij vraag en aanbod gezet...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 10:25
Damn, vorige week nog 50D gehaald voor 829 bij Foto Booms. Ik zou iedereen afraden om in dit topic te neuzen tot 1 mnd na aanschaf van je precious... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Aan de andere kant geniet je wel eerder van je shit. Met computercomponenten is het hetzelfde gezeik "Nu zijn ze de helft goedkoper, boehoe!" maar dan spreek je vaak over een jaar later :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Nomad schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:31:
[...]
TheKillingBean schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 13:55:
[...]
Op hun website staat ook heel duidelijk:
"Wanneer je binnen 14 dagen na je aankoop binnen een straal van 15 km hetzelfde product voor een lagere prijs kunt kopen, ontvang je van Media Markt het prijsverschil contant retour."

Jullie hebben wel een punt, maar ik blijf het een beetje raar vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Net met MM Groningen gebeld en daar was de D90 met 18-105 VR lens € 797,-. Morgen maar even onderhandelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
skullsplitter schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 17:50:
50D idd voor 746 kunnen krijgen, kijken of ik ze nog kan confronteren met de 828 die konijnenburg rekent...
Dat hoef je niet eens te proberen, want die €746 is al onder de prijs van Konijnenburg, dus waarom zou je die gaan aanhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand als ze in middelburg nog een 50d + 17-55 2.8 liggen hebben en als de actie daar ook op geldig is? Ik zou vanuit belgie (brugge) komen omdat de actie niet in belgie geldt :( Ik denk dat middelburg dan de dichtste is. Jammer dat je niet online kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hahn schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:53:
[...]

Dat hoef je niet eens te proberen, want die €746 is al onder de prijs van Konijnenburg, dus waarom zou je die gaan aanhalen?
Zie post Executor16 elders.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Ik was vandaag bij MM-Rijswijk. Daar hoorde ik een verkoper zeggen dat de korting NIET op lenzen werd gegeven, maar dat hij wel iets aan de prijs kon doen. Jammer alleen dat de meeste objectieven bij MM (als ze niet in de aanbieding zijn) nogal stevig aan de prijs zijn.

Verder is het op echt onnavolgbare wijze van MM geen echte 16%. Net als bij de BTW-acties, wordt de prijs gedeeld door 1,16, hetgeen 13,8% echte korting is. Nog steeds een fijne korting en geen gesjoemel met prijzen ofzo, de prijzen waren tov vorige week niet veranderd.

Heb een Canon G10 gescoord voor 351 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Toff: volgens mij klopt het niet wat je zegt (mbt de berekening)! ;)

Over prijzen kun je geen algemene uitspraken doen aangezien filialen allemaal eigen prijzen hanteren! Wat bij de ene winkel duur is kan bij de andere goedkoop zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Door de actie is de prijs al lager dan die van Konijnenburg, dus de MM hoeft helemaal niet meer mee te gaan met die prijs. Ik werk zelf bij de MM (tv-afdeling) en ik doe dat in ieder geval nooit, en ik krijg ook zelden de vraag of dat kan eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:51:
@Toff: volgens mij klopt het niet wat je zegt (mbt de berekening)! ;)

Over prijzen kun je geen algemene uitspraken doen aangezien filialen allemaal eigen prijzen hanteren! Wat bij de ene winkel duur is kan bij de andere goedkoop zijn!
LOL, mogelijk hadden ze een andere prijs in de computer staan, maar het prijskaartje zei: 408 en ik betaalde 351 euro. Komt aardig in de buurt toch, die 1,16? Anders had het 342,72 euro moeten zijn. Het verschil was me niet interessant genoeg om een discussie over te starten.

Ik doe geen uitspraken over "de" prijzen, ik heb het alleen over MM-Rijswijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen
Net een Nikon D60 kit gehaald €352,- bij de MM in Utrecht :*) . Ik heb nog even extra nagevraagd over de lenzen..
Officieel wordt een losse body + lens niet als kit gezien, maar de verkopers willen wel onderhandelen over de 16%. Dus ik zal ze hier zeker op aanspreken mocht je een losse body + lens willen halen.

Veder, mocht een body of kit niet meer op voorraad zijn dan kan je hem wel tegen de zelfde korting bestellen.
Behalve natuurlijk modellen die niet meer geleverd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Toff schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:38:
Ik was vandaag bij MM-Rijswijk. Daar hoorde ik een verkoper zeggen dat de korting NIET op lenzen werd gegeven, maar dat hij wel iets aan de prijs kon doen. Jammer alleen dat de meeste objectieven bij MM (als ze niet in de aanbieding zijn) nogal stevig aan de prijs zijn.
Idem in Hengelo. Geen korting op objectieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Aerogenes schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:56:
450d + 18-55 IS voor 444,37 bij MM te Middelburg!
Blijkbaar geen voorraad, maar vandaag zouden er een paar binnekomen en bij vooraf betalen wordt deze gereserveerd! (Geld terug mogelijk)

Meerdere dSLR camera's en objectieven met 16% korting
Heb hem net gehaald bij MM Zoetermeer voor 461,-. Daar hadden ze er nog voldoende liggen trouwens!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hahn schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:00:
[...]
Door de actie is de prijs al lager dan die van Konijnenburg, dus de MM hoeft helemaal niet meer mee te gaan met die prijs. Ik werk zelf bij de MM (tv-afdeling) en ik doe dat in ieder geval nooit, en ik krijg ook zelden de vraag of dat kan eigenlijk :P
Je hoort me ook niet klagen, maar als iemand anders ermee weg komt... ;)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Hahn schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:00:
[...]
De prijs bij MediaMarkt ligt een stuk hoger dan bij de concurrent, daarom wordt eerst de prijsgarantie toegepast (omdat je hem anders niet koopt). Pas als hij wordt aangeslagen voor de prijs waarvoor jij hem wil kopen, dan gaat pas de 16% korting eraf. Dus de prijs na de korting ga je niet vergelijken bij de concurrent, anders slaat die prijsgarantie ook nergens op. Ook andersom is het zo. Als er bij de concurrent een BTW actie of andere korting geldt dan gaat MediaMarkt ook niet mee met die prijs.

En 16% is toch echt wel 16% (of ze het nou gelijk maal 0.84 of delen door 1.19 of eerst delen door 100 en dan keer 16 etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Executor16 op 18-06-2009 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobbles
  • Laatst online: 10-09 08:00
Er is dus wel degelijk een verschil tussen (prijs * 0,84) en (prijs / 1,16)

100 * 0,84 = 84,00 €
100 / 1,16 = 86,20 €

Dat is dus per 100€ een afwijking van 2,20€... Het is niet zo heel veel, maar als ze 16% beloven, moet het wel echt 16% zijn.

Ik ben trouwens wel van plan om morgen een EOS 450D te gaan halen, maar eerst even kijken hoe ze die 16% berekenen en desnoods even met de verkoper praten.

Everything is possible if you really want it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Hobbles schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:37:
Er is dus wel degelijk een verschil tussen (prijs * 0,84) en (prijs / 1,16)

100 * 0,84 = 84,00 €
100 / 1,16 = 86,20 €

Dat is dus per 100€ een afwijking van 2,20€... Het is niet zo heel veel, maar als ze 16% beloven, moet het wel echt 16% zijn.

Ik ben trouwens wel van plan om morgen een EOS 450D te gaan halen, maar eerst even kijken hoe ze die 16% berekenen en desnoods even met de verkoper praten.
Bij mij was het de eerste manier. Maal 0,84 dus. Zo had ik het zelf ook berekend en geleerd op school :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Het is ook geen BTW-actie (waarvan men uitgaat van 119% gereduceerd tot 100%) ook al zal het personeel de termen door elkaar gooien, maar een 16% kortingactie over het aanschafbedrag.
Kan een hoop schelen.
Maandag als ik de 50D ga ophalen gaat iig het papiertje met prijzen mee, scheelt toch weer een smak geld. 704 euro tegenover 746 scheelt gewoon een leuke CF-kaart.

Edit:
Hoe de hel kom jij op 687?

[ Voor 4% gewijzigd door skullsplitter op 11-06-2009 23:03 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Executor16 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:02:
[...]

De prijs bij MediaMarkt ligt een stuk hoger dan bij de concurrent, daarom wordt eerst de prijsgarantie toegepast (omdat je hem anders niet koopt). Pas als hij wordt aangeslagen voor de prijs waarvoor jij hem wil kopen, dan gaat pas de 16% korting eraf. Dus de prijs na de korting ga je niet vergelijken bij de concurrent, anders slaat die prijsgarantie ook nergens op.
Natuurlijk slaat het wel ergens op, want mét die korting is de MM goedkoper dan andere winkels, ook al is de normale prijs misschien hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skullsplitter schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:01:

Maandag als ik de 50D ga ophalen gaat iig het papiertje met prijzen mee, scheelt toch weer een smak geld. 704 euro tegenover 746 scheelt gewoon een leuke CF-kaart.
Maandag is de actie voorbij hoor.......

(of heb je hem besteld?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basel411
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Sweet, vandaag een 50d voor €746 bij MM Utrecht gehaald.

Ik heb nog bij MM Amsterdam Arena geprobeerd de 50d voor minder te krijgen ivm de laagste prijsgarantie. Foto Booms zit er 7,3 km vanaf. Via de telefoon lieten ze weten dat dat niet mogelijk was, alleen prijsgarantie met BCC en IT's prijzen.

ik lees toch echt duidelijk in de Algemene Voorwaarden, punt 5, van MM dat ze die garantie moeten geven (straal is binnen 15km en Booms heeft een fysieke winkel). Lang gesprek volgde. Conclusie; MM Amsterdam Arena is achterlijk en uiteindelijk bij MM Utrecht (met behulpzame werknemers, en zonder gezeur) de 50d gehaald voor waarschijnlijk een paar tientjes meer.

[ Voor 1% gewijzigd door basel411 op 11-06-2009 23:20 . Reden: geen gezeur met MM Utrecht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 23:15:
[...]

Maandag is de actie voorbij hoor.......

(of heb je hem besteld?)
Aanbetaling en bewijs zitten in mijn rechterjaszak :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridtjov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-06 14:00
Denk dat ik morgen of overmorgen maar eens bij mm zwolle ga kijken. ben op zoek naar m'n eerste dSLR. Lijkt me zo'n korting niet verkeerd ga ff kijken naar de 450d, want dat lijkt me wel aardig. maar ga in de winkel gewoon, maar eens wat vasthouden, want hij moet wel lekker te gebruiken zijn.

@ basel411

vrij grote streken van de mm amsterdam/arena... beetje raar beleid ze dat zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
niet meer van toepassing..

[ Voor 96% gewijzigd door RobbieB op 11-06-2009 23:34 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:09
Gisteren even bij de Saturn - The Wall binnengelopen. 450d +18-55 IS voor 499, even vasthouden en proberen. goede ervaring mee!
Daarnaast zit een BCC, die zijn met dezelfde kit ook gezakt naar 499, maar bieden als extra 20% korting op lenzen indien tegelijk aangeschaft!

Vanavond maar eens even naar Mediamarkt Utrecht, ben benieuwd waar de 450d kit met die 16% korting op uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ik dacht dat foto booms misschien alleen importmodellen had dus zat even door de AV heen te bladeren:
17. Annuleren

Het annuleren van bestellingen is kosteloos mits goederen speciaal voor de klant besteld zijn of al reeds verzonden zijn.
Volgens mij wordt er tenzij bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

jmderonde schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 08:58:
Vanavond maar eens even naar Mediamarkt Utrecht, ben benieuwd waar de 450d kit met die 16% korting op uitkomt.
Rond de 465e :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 19:40
Weet iemand of MM utrecht de 450d kit op voorraad heeft?

die 16 procent is wel erg prettig namelijk!

Werk zelf vlakbij MM Amsterdam/Arena, maar daar werken ze dus niet mee begrijp ik.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Kan je ze niet bellen?

iig voor de 450d:

MM R'dam: 466,-
MM Zoetermeer: 461,-

had trouwens ook nog een 8gb ultra sandisk kaartje voor 29e, was 35...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen
vegtem schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:15:
Weet iemand of MM utrecht de 450d kit op voorraad heeft?

die 16 procent is wel erg prettig namelijk!

Werk zelf vlakbij MM Amsterdam/Arena, maar daar werken ze dus niet mee begrijp ik.
Ze hadden een aardig stapeltje 450d kits op voorraad, maar volgens mij heb je de berichten verkeerd geinperteerd. De MM amsterdam wou de basisprijs niet verlagen naar die van een concurrent en daarover nog 16% rekenen. Volgens mij hanteerd de MM Amsterdam wel de actie.

Maar je kan ook even bellen naar de vestiging of hij nog op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Tuurlijk, stom....

Ik ga inderdaad even bellen, die 450d kit vind ik erg prettig. D90 kit is ook fijn met korting.

Net mm amsterdam gebeld, en er werd doodleuk gezegd dat er geen prijzen over de telefoon vermeld konden worden, ook de actuele voorraad wordt niet telefonisch vermeld. Ik moet maar naar de winkel komen.

Lekkere houding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

_O-

dat heb ik al vaker meegemaakt bij MM, daarom ontloop ik ze oko zo vaak mogelijk.

Ik ben trouwens wel geflasht. ik heb namelijk geen voucher gehad voor de cursus van 25e. Ik zou er toch geen gebruik van maken want die gasten zitten alleen in Haarlem in doordeweeks buiten noord holland, maar goed...

Iemand anders wel bij MM en voucher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Royz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:29:
[...]

_O-

dat heb ik al vaker meegemaakt bij MM, daarom ontloop ik ze oko zo vaak mogelijk.

Ik ben trouwens wel geflasht. ik heb namelijk geen voucher gehad voor de cursus van 25e. Ik zou er toch geen gebruik van maken want die gasten zitten alleen in Haarlem in doordeweeks buiten noord holland, maar goed...

Heeft ie zijn tieten laten zien? Sorry, ik kon het niet laten 8) Ik heb geen slechte ervaringen met MM A'dam, sterker nog ik ben er heel goed geholpen en ze hebben me een superaanbieding gedaan met een 5D mark II + 24-105L

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
vegtem schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:25:
Tuurlijk, stom....

Ik ga inderdaad even bellen, die 450d kit vind ik erg prettig. D90 kit is ook fijn met korting.

Net mm amsterdam gebeld, en er werd doodleuk gezegd dat er geen prijzen over de telefoon vermeld konden worden, ook de actuele voorraad wordt niet telefonisch vermeld. Ik moet maar naar de winkel komen.

Lekkere houding....
Dat is best begrijpelijk, want anders wordt het voor andere winkels wel heel makkelijk om concurrentie-onderzoek te doen, even bellen en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
vegtem schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:25:
Tuurlijk, stom....

Lekkere houding....
Ik vind het niet zo raar hoor. Da's nou juist het 'spelletje'. Het is geen internetwinkel. Ze lokken je naar de winkel met een fiks kortingspercentage in de hoop dat je toeslaat. Als ze prijzen aan de telefoon gaan geven wordt het wel heel makkelijk prijzen vergelijken en lopen ze het risico dat je niet meer naar de winkel komt.

Hier in Utrecht zijn in het centrum meerdere fotozaken waar ook in de winkel geen prijzen meer zijn aangegeven bij de producten. Dit om te voorkomen dat iedereen met een pricewatch-uitdraai in de hand even prijzen komt 'scannen'. Bovendien houden ze zelf die pricewatch ook heel goed in de gaten en zullen prijzen zo'n beetje per dag aangepast worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:55

Milo.

klik

In de MM in Alkmaar lag vorige week een staaaapel vouchiers in de lade. Misschien moet je gewoon eventjes bellen en vragen of ze de vouchier na kunnen sturen en kan je er eventueel iemand anders weer gelukkig mee maken.

|| Flickr || 500px || Apple || Windows || Nikon || Canon ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hahn schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:35:
[...]

Dat is best begrijpelijk, want anders wordt het voor andere winkels wel heel makkelijk om concurrentie-onderzoek te doen, even bellen en je bent klaar.
En andersom kijken ze wel naar internet winkels en gaan er net boven zitten. Pfff :z

Zeker na het geval met Progress ben ik echt klaar met MM: http://www.tctubantia.nl/regio/hengelo/article2128115.ece
Milo. schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:38:
In de MM in Alkmaar lag vorige week een staaaapel vouchiers in de lade. Misschien moet je gewoon eventjes bellen en vragen of ze de vouchier na kunnen sturen en kan je er eventueel iemand anders weer gelukkig mee maken.
ja goed idee wel, heb alleen niet zoveel zin om er zoveel moeite voor te doen. ik had ook verwacht adt die in het pakketje zuo zitten en niet los erbij. ik kijk wel wat ik doe :)

[ Voor 47% gewijzigd door Royz op 12-06-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
uit dat oogpunt is het best begrijpelijk, maar het is toch van de zotte dat er maar verwacht wordt dat ik morgen dan maar alla mediamarkten af ga rijden op mijn vrije zaterdag in de hoop dat ze er ergens een op voorraad hebben. |:(

In dat geval ben ik meer geld kwijt aan tijd/benzine dan de korting waard is.
Maar goed, ik gok op Utrecht, en rij daar wel langs morgenmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Alkmaar is nog dichterbij dan utrecht overigens, iemand toevallig een idee hoeveel 450d's daar nog lagen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

Royz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:21:
Kan je ze niet bellen?

iig voor de 450d:

MM R'dam: 466,-
MM Zoetermeer: 461,-

had trouwens ook nog een 8gb ultra sandisk kaartje voor 29e, was 35...
die ultra II kaartjes kan je voor 22-24 euro wel krijgen bij de betere webshops.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Royz schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:29:
[...]

_O-

volgens mij doet MM niet mee met deze actie had ik ooit van iemand vernomen. Maar de cursus wordt gegeven op verschillende locaties Haarlem/Eindhoven/Zwolle/Heerenveen/Rotterdam

http://www.nidf.nl/conten...s-450d-en-1000d-workshops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen
DancePlaza schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:02:
[...]

die ultra II kaartjes kan je voor 22-24 euro wel krijgen bij de betere webshops.
Deze is bij de MM in utrecht 24 euro! Sandisk 8GB ultra II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Als de makro de 450d - 18-200IS op voorraad heeft, kan je hem meenemen voor 540 euro ex. BTW = in. BTW. het is dat ik er al 1 heb, maar wou het graag ff delen op GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik heb vorig jaar bij MM Alphen een 450D met 17-55 lens gekocht voor 366 euro. Op zich werkt alles goed en ben ik erg blij met het toestel, alleen zat er geen NL handleiding bij, alleen Duits, Frans en Italiaans... Ook zaten er allemaal reclame-, accesoireprijslijsten en cashbackfolders in de doos erbij, alleen in het Italiaans en voor de Italiaanse markt. Blijkbaar was er een lading voor Zuid Europa van de vrachtwagen gevallen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Wilf op 12-06-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

DancePlaza schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:04:
[...]

volgens mij doet MM niet mee met deze actie had ik ooit van iemand vernomen. Maar de cursus wordt gegeven op verschillende locaties Haarlem/Eindhoven/Zwolle/Heerenveen/Rotterdam

http://www.nidf.nl/conten...s-450d-en-1000d-workshops
Ah, dat zou wel een heleboel verklaren, ik dacht ook al aan zoiets een beetje :)

Ik zie 88 keer haarlem staan, 2x Rotterdam en allebei uitverkocht. Na, ik koop wel een mooi boek van die 25 euro denk ik ;) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:22
Ik ga zo even kijken bij de Mediamarkt in Enschede, ik twijfel alleen tussen de Nikon D90 kit, of de Canon 500D. :)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen
vegtem schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:40:
uit dat oogpunt is het best begrijpelijk, maar het is toch van de zotte dat er maar verwacht wordt dat ik morgen dan maar alla mediamarkten af ga rijden op mijn vrije zaterdag in de hoop dat ze er ergens een op voorraad hebben. |:(

In dat geval ben ik meer geld kwijt aan tijd/benzine dan de korting waard is.
Maar goed, ik gok op Utrecht, en rij daar wel langs morgenmiddag.
Lees even de laatste posts goed door
Je kan ze gewoon bestellen met de zelfde korting....en dan later ophalen. Je bent dus niet verplicht om het hele land door te crossen opzoek naar het laatste model. Tenzij je natuurlijk niet kan wachten op je camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08 09:28
Wilf schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:15:
Ik heb vorig jaar bij MM Alphen een 450D met 17-55 lens gekocht voor 366 euro. Op zich werkt alles goed en ben ik erg blij met het toestel, alleen zat er geen NL handleiding bij, alleen Duits, Frans en Italiaans... Ook zaten er allemaal reclame-, accesoireprijslijsten en cashbackfolders in de doos erbij, alleen in het Italiaans en voor de Italiaanse markt. Blijkbaar was er een lading voor Zuid Europa van de vrachtwagen gevallen :P
Zeker weten dat het geen 400D met een 18-55 lens was? Lijkt me realistischer qua prijs.
M'n zusje heeft toen die kit daar gehaald en dat het uit Italië kwam werd er netjes bij verteld door de verkoper. Ze kreeg er toen een uitgeprinte Nederlandse handleiding bij.

Trouwens kreeg ik bij m'n 40D ook niet de bon voor zo'n cursus. (in februari met die -BTW actie besteld bij de MM voor €525 :) )

[ Voor 7% gewijzigd door -j-k- op 12-06-2009 12:52 ]

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Zou jij willen wachten? ;) O-)

Ongeduldig als ik ben wil ik dat ding natuurlijk zo snel mogelijk hebben he.
Maar komt goed, ik rijdt even langs alkmaar en evt amsterdam, als laatste redmiddel utrecht.

Dank voor de reacties!

@de twijfelaar tussen de d90 en 450d, tja wat wil je zelf, de d90 is op bijna alle punten beter of meer opties, maar daar betaal je dan ook een behoorlijk verschil voor he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

@ j-k-: Je hebt gelijk, I stand corrected - vanochtend niet echt goed met cijfers als ik het zo teruglees.

Mij werd niets verteld en een boekje heb ik ook niet gehad... Ik heb het dus maar uitgeplozen in het Duits (heeeel irritant).

Jammer dat de lenzen bij de MM niet in de aanbieding zijn, wil graag die 10-22 ophalen met korting O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:36

Rudedadude

Maybe we were born to run

2000 euro korting op een lens!:

Sigma 200-500 2.8

:P

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Erg leuke walk around lens whehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
vanavond even kijken bij MM Heerlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik heb hem nu officieel besteld dus ik sta toch boven jullie op de lijst: Canon 5D mark II + 24-105 IS F4 L voor 2435,16 euro bij MM te A'dam. Levertijd 2 maanden? maar dat maakte me niet zo heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 17:18

Rannasha

Does not compute.

Wilf schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:23:

Mij werd niets verteld en een boekje heb ik ook niet gehad... Ik heb het dus maar uitgeplozen in het Duits (heeeel irritant).
Je had Canon even moeten contacten erover, wellicht hadden ze je een handleiding nagestuurd (of anders kun je vast ergens een .pdf vinden). M'n ouders hadden een dergelijk probleem met hun Olympus E-620 (geen NL handleiding), maar na even gemailed te hebben werd een NL handleiding opgestuurd.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Mobyrick schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:56
Ik heb hem nu officieel besteld dus ik sta toch boven jullie op de lijst: Canon 5D mark II + 24-105 IS F4 L voor 2435,16 euro bij MM te A'dam.
Gefeliciteerd alvast, en die prijs is goed zeg, vooral als je de lens ook nog verkoopt (geen idee of dat je bedoeling is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Milo. schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 17:07:
[...]

Gefeliciteerd alvast, en die prijs is goed zeg, vooral als je de lens ook nog verkoopt (geen idee of dat je bedoeling is).
Yup die ga ik verkopen voor minimaal 800 euro, op MP gaan ze nieuw voor 900 op dit moment dus dat komt wel goed. Ik ben ook blij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
Mobyrick schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:56:
Ik heb hem nu officieel besteld dus ik sta toch boven jullie op de lijst: Canon 5D mark II + 24-105 IS F4 L voor 2435,16 euro bij MM te A'dam. Levertijd 2 maanden? maar dat maakte me niet zo heel veel uit.
Amai, dat is een superprijs.... in de meeste winkels in Belgie krijg je enkel de body voor die prijs en moet je ook lang wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een Nikon D90 kit met daarin 2 lenzen aangeschaft bij de MM
Scheelde me ruim 240 euro op de normale prijs(kwam nu uit op 1050 euro ongeveer)
Dus misschien is het wat voor de geïnteresseerden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:09
Voor iedereen die zich afvraagt wat de prijzen zijn van de MM in utrecht:
Ben vanavond even langsgereden voor de 450D kit, die bleek dus met de 16% korting regeling afgeprijsd van 509 voor 427!!!! Heb 'm meteen meegenomen. 'k Stond gisteren bij de Saturn The Wall al te twijfelen omdat 499 een goede prijs was, maargoed dat ik 'm toen heb laten liggen!
Stond tasje bij aanbevolen geschikt voor 1body/lens maar met wat praten kreeg ik grotere tas (samsonite 1910) voor dezelfde prijs ( van 39 voor 24 euro)
Tevens ook nog een SD kaartje Sandisk Ultra II 8GB voor 24 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Wij hebben afgelopen zaterdag toevallig net een Nikon D90 (18-200mm) gekocht. Zou het mogelijk zijn om met MM af te spreken dat wij die korting nu alsnog krijgen, aangezien het anders ook gewoon mogelijk is om de camera terug te brengen en dan direct dezelfde terugkopen? Scheelt 200 euro, aangezien de camera 1300 euro was.

Zijn er mensen die dit toevallig al een keer gedaan hebben? (ik denk niet dat het van belang is, maar het betreft hier MM Breda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:39
robvanpraat schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:31:
Wij hebben afgelopen zaterdag toevallig net een Nikon D90 (18-200mm) gekocht. Zou het mogelijk zijn om met MM af te spreken dat wij die korting nu alsnog krijgen, aangezien het anders ook gewoon mogelijk is om de camera terug te brengen en dan direct dezelfde terugkopen? Scheelt 200 euro, aangezien de camera 1300 euro was.

Zijn er mensen die dit toevallig al een keer gedaan hebben? (ik denk niet dat het van belang is, maar het betreft hier MM Breda)
Ik dacht dat dat binnen 14 dagen mogelijk was, de enigen die hier echt uitsluitsel op kunnne geven is de mm zelf. Bel even zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:26

Gewoon naar de MM gaan en aangeven wat de situatie is. Door vriendelijk te vragen kun je al ver komen. Lukt het niet met vriendelijk vragen, kun je het altijd weer terug brengen en daarna dezelfde terugkopen. Een beetje winkelier snapt dit best.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
Neemt MM dan gebruikte producten terug ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Inderdaad even bellen en uitleggen en hoe en wat. Mochten ze vervelend gaan doen dan zou ik de camera gewoon terug brengen met bijvoorbeeld de reden dat het niets is. Dan moeten ze hem terug nemen gezien de niet goed geld terug garantie / ruilen binnen x dagen, of weet ik hoe dat daar heet. En dan een andere D90 met korting.

Maar zoals Vozze al zegt, ze zullen best begrijpen dat het verschil van de huidige korting retourneren veel makkelijker is voor beide partijen.
(Officieel hoeft een winkelier de consument niet tegemoed te komen als er een actie geldt nadat een product is aangeschaft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:39
Milo. schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:57:
Inderdaad even bellen en uitleggen en hoe en wat. Mochten ze vervelend gaan doen dan zou ik de camera gewoon terug brengen met bijvoorbeeld de reden dat het niets is. Dan moeten ze hem terug nemen gezien de niet goed geld terug garantie / ruilen binnen x dagen, of weet ik hoe dat daar heet. En dan een andere D90 met korting.

Maar zoals Vozze al zegt, ze zullen best begrijpen dat het verschil van de huidige korting retourneren veel makkelijker is voor beide partijen.
(Officieel hoeft een winkelier de consument niet tegemoed te komen als er een actie geldt nadat een product is aangeschaft.)
Ik geloof dat media markt de regel hanteert dat je als je binnen de veertien dagen ergens anders het product goedkoper kan kopen, zij het prijsverschil terugbetalen. Ik gok dat dit ook wel binnen deze regel valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Mobyrick schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 17:12:
[...]

Yup die ga ik verkopen voor minimaal 800 euro, op MP gaan ze nieuw voor 900 op dit moment dus dat komt wel goed. Ik ben ook blij :9
Over 2 maanden spreken wij elkaar over die 10-22, goed? Of eh...ik ga 30juli naar Ierland......misschien voor die tijd nog :P :P

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Ik heb net een 2e hands 17-40 gekocht voor 450e, misschien is dat een idee.. een leuke 17-40 kopen en die tegen de 10-22 ruilen? =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Goed nieuws, de 450d kit gaat het worden dus voor mij :)

Waren er nog veel in mm utrecht? dan zorg ik dat ik er morgenochtend om 10:00 uur ben namelijk

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 19:01
Vandaag bij de MM Arnhem geweest. Ik twijfel tussen een D90 en een 50D. Vind het prijsverschil toch wel groot, maar de Canon ligt net even wat fijner in de hand. En ik ben Canon gewend van de PaS camera's.

Voor de geïnteresseerden:

50D met 17-85 IS USM kit €1199,- * 0,84 = €1007,16
50D body €979,- * 0,84 = €822,36
D90 met 18-105 VR €883,- * 0,84 = €741,72

De prijs van de D90 kit is al goedkoper dan pricewatch (888) en dan nog eens de 16%. Nu nog een nachtje slapen en dan de knoop doorhakken :P De bodyprijs is dus niet zo scherp, want anderen hebben deze al gespot voor €746,-

Overigens stonden bij alle camera's en kits bordjes boven de normale prijzen met de actieprijzen. Bij de lenzen was dit niet het geval.

[ Voor 6% gewijzigd door Goochelaar op 12-06-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Goochelaar schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 23:55:
Overigens stonden bij alle camera's en kits bordjes boven de normale prijzen met de actieprijzen. Bij de lenzen was dit niet het geval.
Goh, waarom zou dat zijn? >:) Succes met je aankoop iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 19:01
eehhh ;)

Ik meldde het omdat mensen vroegen of deze nu wel of niet onderdeel van de aktie uitmaakten. Niet dus :P

Bedankt, maar het valt nog niet mee een keuze te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi147
  • Laatst online: 25-07 11:37
Zelf heb ik afgelopen donderdag de 450D kit gekocht bij Saturn in Groningen. Kom vervolgens thuis en zie in de mail de aanbieding van MM. Direct gebeld met Saturn en gevraagd of ik nu de camera terug moest brengen en bij MM halen, of dat zij het verschil zouden terugbetalen. Binnen 7 seconden te horen gekregen dat ik maar ff met de bon langs moest komen om de 16% (= €79,84) te krijgen... En dat was bij Saturn, dus mag bij MM al helemaal geen probleem zijn!
(Zullen daar trouwens blij met me zijn, in de rij voor de kassa stond nog iemand met de 450D. Deze man buiten ff aangesproken en die ging vervolgens ook de korting claimen... >:) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Saturn en MM zijn toch dezelfde winkel dus dat interesseert ze weinig dat je anderen waarschuwt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Nou ik ga vanmiddag toch nog eventjes langs de MM om te kijken of er nog een leuk compactje te versieren valt voor de vakantie. Wel leuk hoor zulke acties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi147
  • Laatst online: 25-07 11:37
Wilf schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 09:57:
Saturn en MM zijn toch dezelfde winkel dus dat interesseert ze weinig dat je anderen waarschuwt ;)
De verkoper van Saturn vertelde dat ze een hele kist vol 450D's hadden verkocht die week. Als dan maar de helft de 16% komt claimen maken ze toch een geinig winstje van tig keer 80 euro bij de niet-claimers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
DancePlaza schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:11:
[...]

Als de makro de 450d - 18-200IS op voorraad heeft, kan je hem meenemen voor 540 euro ex. BTW = in. BTW. het is dat ik er al 1 heb, maar wou het graag ff delen op GOT
540 EUR ? De lens zelf kost al 400 EUR... zeker een prijsfout van makro met die btw actie ? Iedereen die een 450D nodig heeft.... snel kopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo.

Milo.

klik

Ik zie net op de bcc site dat zij ook gewoon de prijzen hanteren die de mm rekent na aftrek van de 16%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthonycd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-04 16:30
psychodweep schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 10:30:
[...]

540 EUR ? De lens zelf kost al 400 EUR... zeker een prijsfout van makro met die btw actie ? Iedereen die een 450D nodig heeft.... snel kopen !
Ben anderhalve week geleden al voor deze kit langs geweest, maar in Vianen zeiden ze tegen me dat deze uit het assortiment ging en er nog 1 in Adam en 1 in beverwijk was bij de Makro...

Vanmiddag dan maar een ritje naar utrecht wagen voor een 450D voor 427 :) Lijkt me leuke prijs en kit om mee te beginnen :D
Pagina: 1 ... 22 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Topic is wel bedoeld om gevonden aanbiedingen mee te delen.
Het topic is niet bedoeld voor: "waar is nu een aanbieding voor artikel X" of "X is 499 bij MM, ergens anders nog goedkoper?"

Mocht je verder willen praten over de voor&nadelen van de verschillende camera's/objectieven/andere meuk die in de aanbieding zijn, doe dat dan niet hier, maar in de daarvoor bestemde topics.