Toon posts:

beste game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 6.163 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ga morgen een nieuwe pc kopen die in elkaar wordt gezet door informatique ik neem de volgende spullen:
keyboard:logitech g15
mouse:logitech mx revolution
monitor:samsung 226bw 22 wide lcd 2ms dvi black

ik moet dus nog het hele systeem en de boxen en een headset en het moet gewoon het beste game systeem zijn wat er is maakt niet uit hoe duur hij is en ik wil dat hij heel uitbreidbaar is voor de toekomst en dat het een mooie kast is en stil met lampjes enzo ;)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

CSL policy

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

[ Voor 60% gewijzigd door Coldcat op 20-05-2007 20:40 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

misschien moet je eens even rondkijken in dit forum naar topics aangaande game pc's. komen er dagelijks tig voorbij.

Aunt bunny is coming to get me!

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-01 16:14
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? :X

Geef dus eerst eens wat informatie :'( .

Verwijderd

wat is je budget? En meer informatie maakt het voor ons sowieso makkelijker tom te helpen.

En als het hoog is kijk eens op dit draadje

Edit: Sneller leren typen ^^

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 20:41 . Reden: laat... ]

Verwijderd

misschien even wat dingen doorlezen?

CSL policy

damn eerst ff refreshen O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 20:41 ]

Verwijderd

Of je zegt precies hetzelfde tegen de mensen bij Informatique? vooral dat "maakt niet uit hoe duur hij is" spreekt ze wel aan denk ik...

• kenicky
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-08-2025
wat is je budget?
Whehehe, het enige wat hij wel aangeeft is het budget :P

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Iets meer moeite en zelf dingen uitzoeken mag best.

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2007

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-01 06:12

Cio

Commentaar op je systeem kan niet, want je geeft GEEN info. Over de al gekozen randapparatuur wel dus.

Een draadloze muis i.c.m. een G15 keyboard voor een game PC...

Ik zou zeggen, doe ff normaal en koop een bedraade muis zoals de MX400, G3, DeathAdder, Copperhead of de nieuwe G5. Ik zie zelf geen meerwaarde in dat toetsenbord, ik kijk alleen naar mijn scherm tijdens het gamen. Gebruik hier een Logitech Classic keyboard, eventueel kan je er een met multimediakeys overwegen als je die gebruikt.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Verwijderd

lol? hahaha? }:O hier gaat slotje op als mod et ziet >:)

edit: ik zie dat er al een topi van je gesloten is, deze is nog slechter dan dat boodschappenlijstje. :X

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 21:34 ]

Verwijderd

Ik snap nog steeds niet waarom er mensen zoveel geld uitgeven aan een computer, terwijl een mid-end pc prima voldoet om mee te gamen. :)

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:34:
Ik snap nog steeds niet waarom er mensen zoveel geld uitgeven aan een computer, terwijl een mid-end pc prima voldoet om mee te gamen. :)
Ik ook niet. Daar komt bij dat ik ook niet begrijp waarom mensen/kinderen een topic zoals dit aanmaken om de beste/duurste/snelste pc samen te stellen. 9 van de 10 keer wordt zo'n systeem toch niet gekocht... Krijgen ze daar een kik van ofzo?

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-01 15:33
Oh lol, zijn vorig topic over een game systeem is ook gesloten. Paar uurtjes daarna begint 'ie vrolijk weer.... Sommige mensen snappen het ook niet.

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Ik zie hier niks van je pc staan, alleen wat randapperatuur en wat software.
Hier kunnen wij tuurlijk niks mee, neem inderdaad dit topic eens door:
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

[ Voor 3% gewijzigd door -DG- op 20-05-2007 22:55 ]

Verwijderd

Jij bent... (leeftijd?)

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:55

rapture

Zelfs daar netwerken?

Zal hier ook eens wat lezen. Zorg dat je een minstens 500 woorden tellende onderbouwing hebt:
Wat ga je met de computer doen? Detailleren, eisenpakket, gebruikersgedrag,...

Daarna de onderdelen een voor een bespreken.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Jij hebt... (niet in z'n profiel gekeken?)
Geboortedatum 04 juni 1986
Bijna 21 dus.

• Loona35
  • Laatst online: 18-01 11:59
Bergen schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:37:
[...]
Jij hebt... (niet in z'n profiel gekeken?)
[...]
Bijna 21 dus.
Nou volgens mij is Poekie11 stiekem gewoon 11 ..zomaar een wilde gok want aan zijn zinsopbouw is dat absoluut niet af te lezen natuurlijk ;)

Verwijderd

Een na slechtste topic allertijde naar mijn mening: deze owned alles:

ik heb een probleem
ik heb me kapot gelachen hiermee, dit is niet grappig :|

LOLOLOL, je vorige topic was 100 keer beter, dit doe je gewoon om ons te pesten he. :z

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 16:56 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dit heeft helemaal niets van doen met de vraag van de TS en doet er helemaal niet toe, al was de TS een hoogbegaafde baby van 6 weken dan nog is het niet van belang.

Als ik zo de reacties lees gaan veel posters minstens zo hard over de schreef als de TS.

Bevalt je iets niet aan een topic? Doe een TR en post niet in het topic zelf.. Dat staat letterlijk zo in de FAQ.

Conclusie; niet meer posten en dit topic weg laten zakken. De moderator gooit het heus wel op slot.

ARME AOW’er

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Loona35 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:45:
[...]

Nou volgens mij is Poekie11 stiekem gewoon 11 ..zomaar een wilde gok want aan zijn zinsopbouw is dat absoluut niet af te lezen natuurlijk ;)
Als je 21 bent kan je nooit zulke brakke zinnen maken (of je moet een heel laag niveau hebben), ik gok dus ook voor 11.

http://specs.tweak.to/15535

• Loona35
  • Laatst online: 18-01 11:59
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:48:
Een na slechtste topic allertijde naar mijn mening: deze owned alles

ik heb een probleem]
ik heb me kapot gelachen hiermee, dit is niet grappig :|
hahaha schitterend .. die reacties ook :D

Verwijderd

Loona35 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:51:
[...]

hahaha schitterend .. die reacties ook :D
En daarna komt iemand met deze _O-
Ik snap niet dat jullie dit grappig vinden
Het is een geheim gecodeerd bericht van de CIA

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 16:54 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10-2025

Sprite_tm

Semi-Chinees

Modbreak:Houdt je aub aan de policy en post niet of compleet ontopic. Er komt zo wel een CSL-mod langs om dit topic af te handelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sprite_tm op 21-05-2007 17:01 ]

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-01 13:54
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:38:
ik ga morgen een nieuwe pc kopen die in elkaar wordt gezet door informatique ik neem de volgende spullen:
keyboard:logitech g15
mouse:logitech mx revolution
monitor:samsung 226bw 22 wide lcd 2ms dvi black

ik moet dus nog het hele systeem en de boxen en een headset en het moet gewoon het beste game systeem zijn wat er is maakt niet uit hoe duur hij is en ik wil dat hij heel uitbreidbaar is voor de toekomst en dat het een mooie kast is en stil met lampjes enzo ;)
Ik zou sowieso de Logitech G16 nemen. Die is stukken beter maar vooral sneller dan de G15. De G17 kan ook nog, die heeft een tripple dual optical sensor waarmee je met een aimbot helemaal niet meer mis schiet.

Verder qua muis zou ik niet de Logitech MX Revolution maar juist de Microsoft Hyper Ultra Gamers Mouse nemen van Creative, want die pwned gewoon.

De monitor is wel aardig maar eigelijk te groot. Ik denk dat je beter een 15" TFT kunt nemen van AOC bijvoorbeeld, want dan heb je tenminste echte kwalliteit in huis gehaald. Bovendien gamed het veel lekkerdere op een kleinere monitor. Grote monitors zijn alleen maar bedoelt om te patsen.

Dan als laatste het OS. Ga gelijk voor Windows Vista 128 bit, dan ben je goed voorbereid op de toekomst.

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuut op 21-05-2007 17:02 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Sluuut schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:01:
[...]

Ik zou sowieso de Logitech G16 nemen. Die is stukken beter maar vooral sneller dan de G15. De G17 kan ook nog, die heeft een tripple dual optical sensor waarmee je met een aimbot helemaal niet meer mis schiet.

Verder qua muis zou ik niet de Logitech MX Revolution maar juist de Microsoft Hyper Ultra Gamers Mouse nemen van Creative, want die pwned gewoon.

De monitor is wel aardig maar eigelijk te groot. Ik denk dat je beter een 15" TFT kunt nemen van AOC bijvoorbeeld, want dan heb je tenminste echte kwalliteit in huis gehaald. Bovendien gamed het veel lekkerdere op een kleinere monitor. Grote monitors zijn alleen maar bedoelt om te patsen.

Dan als laatste het OS. Ga gelijk voor Windows Vista 128 bit, dan ben je goed voorbereid op de toekomst.
Nou ja, ik zou gewoon de best buy guide er maar eens bijhalen en dat gewoon het gamesysteem kopieren en kopen.
Persoonlijk denk ik dat een 7 inch scherm van de aldi beter gamed, als als je let op dingen als: te veel licht uitstoot van het scherm waardoor je op lange termein verblind zal worden of natuurlijk het feit dat 7 inch schermen makkenlijker te vervoeren zijn.

[offtopic]: ik vind
het een k*tstreek dat je je er niks van aantrekt dat al die mensen in dat vorige topic je wilde helpen, en daar kon je ook als een goed systeem uithalen. Dit heeft niks met lui te maken, maar met pestem lijkt mij [/offtopic]

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 17:13 ]

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03-2025
Sommige grote monitors kijken verekkes fijn :P

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
tjtristan schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:49:
[...]

Als je 21 bent kan je nooit zulke brakke zinnen maken (of je moet een heel laag niveau hebben), ik gok dus ook voor 11.
offtopic:
Wedde dat pappie of mammie betaald? >:)

Doe ajb wat aan je spelling, gebruik leestekens ( Hoofdtletters, punten e.d. )
Ook wat meer inzet kan echt geen kwaad. Je ouders hebben ook een budget

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 11:29
kijk idd op zun minst is de best buy guide en lees hier wat topics door. Genoeg te vinden.
En geef gewoon niet al te veel geld uit je kan wel voor 8800gtx sli met de allerduurste processor gaan dikke quad core enz. Maar daar schiet je gewoon helemaal niks mee op en je verneukt je geld alleen.
EN een TIP ik zou even wachten met kopen aangezien je zo te zien helemaal niks van computer hardware afweet.

Verwijderd

[Nieuw PC] Stille high-end Game PC ± €2600

Dit lezen dus 2600 ligt in de buurt van jouw budget,( let niet alleen op de configuratie maar ook op de TS)

Ik zou nemen:
8800GTX
antec p182
e6600
scythe infinity
zalman ZM600-HP
4 GB mem,
asus p5k deluxe
3*320 GB seagate HDD
cardreader
extra fans
NEC brandertje
Ik snap niet dat ik dit doe, mischien schuilt er toch nog iets goeds in mij O-)

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 17:22:
[Nieuw PC] Stille high-end Game PC ± €2600

Dit lezen dus 2600 ligt in de buurt van jouw budget,( let niet alleen op de configuratie maar ook op de TS)

Ik zou nemen:
8800GTX
antec p182
e6600
scythe infinity
zalman ZM600-HP
4 GB mem,
asus p5k deluxe
3*320 GB seagate HDD
cardreader
extra fans
NEC brandertje
Ik snap niet dat ik dit doe, mischien schuilt er toch nog iets goeds in mij O-)
Nee man, een quad core met een P35 gigabyte DQ6. Een big tower natuurlijk voor 2 (150GB of bestaan die niet? raptors en nog 6x Seagate 500GB HDD en doe er ook nog en floppydrive bij XD. Waarom btw NEC als je ook plextor kan nemen. Ook nog 8GB van het snelste gheugen, dat kan vista best gebruiken.

Verder voor t racen nog een logitech G25 stuurtje erbij. Ook een flink scherm (dualscreen 30 inch??)
Je kunt ook wel ergens een hele cockpit kopen maar dat is wel een betje overdreven, Ook een 2x XFX 88000GTX/630 kan handig zijn, of misschien een 2 x ultra kopen

Kom je uit op een ongeveer E4000 denk ik

Verwijderd

AMD1800 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:09:
[...]

Nee man, een quad core met een P35 gigabyte DQ6. Een big tower natuurlijk voor 2 (150GB of bestaan die niet? raptors en nog 6x Seagate 500GB HDD en doe er ook nog en floppydrive bij XD. Waarom btw NEC als je ook plextor kan nemen. Ook nog 8GB van het snelste gheugen, dat kan vista best gebruiken.

Verder voor t racen nog een logitech G25 stuurtje erbij. Ook een flink scherm (dualscreen 30 inch??)
Je kunt ook wel ergens een hele cockpit kopen maar dat is wel een betje overdreven, Ook een 2x XFX 88000GTX/630 kan handig zijn, of misschien een 2 x ultra kopen

Kom je uit op een ongeveer E4000 denk ik
maak daar maar 8000 euro van ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.