Toon posts:

Wanadoo/Orange deinstalleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag,

Ik heb sinds een tijdje twee computers aangesloten op mn livebox. 1 laptop draadloos en 1 pc via utp. Dit werkt erg goed. Nu wil ik dat de pc geen gebruik meer maakt van de verbinding. Dus dat de volledige snelheid weer naar de laptop gaat. en dus niet wordt verdeeld over twee computers. Echter... hoe deinstaleer ik wanadoo. De deinstall via het startmenu heeft geen zin.

Pleas help.

Gr Peter

Verwijderd

Kun je niet gewoon de stekker eruit trekken :?

Verwijderd

Topicstarter
Duh... ook geprobeerd... geen resultaat... Thnx voor het meedenken

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:52
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:39:
Duh... ook geprobeerd... geen resultaat... Thnx voor het meedenken
Ehm hoe kan een pc gebruikmaken van de verbinding wanneer je de UTP kabel er uit hebt gebtrokken. Voor je netwerk hoef je (onder windows xp) echt niets te installeren hoor. Kabel er uit en klaar is kees...

Verwijderd

Topicstarter
Ok... Kabel heb ik er dus uitgetrokken. Geen verbinding meer op de pc. Maar nog wel de halve snelheid op mn laptop, 600KB. Terwijl dat normaal gesproken 1200 tot 1300KB moet zijn. Het lijkt erop dat de livebox nog steeds die tweede pc ziet.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:38
Ik denk dat je het probleem sowieso verkeerd benadert. Je aanname dat de livebox de bandbreedte verdeelt klopt niet, zo luxe is het apparaat niet.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:43
De laptop zit draadloos, waarschijnlijk zit daar het probleem, sluit deze is aan ipv de PC op de UTP en kijk dan je snelheid.

Verwijderd

Het apparaat verdeeld de bandbreedte niet...
Je zit dus gewoon aan je max. haalbare.
De snelheid die je van wanadoo/Orange doorkijgt is je maximale snelheid, in de praktijk zal die dus altijd lager zijn. Dat het nou toevallig is dat je 2 pc's heb en de snelheid 600 kB/s is, tja, daar kunnen wij niets aan doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Voordat ik met de pc gebruik maakte van de livebox had ik wel een verbinding van 1300KB. Na installatie van de cd op de pc werd mn snelheid gehalveerd. Raar dus.... Maarre... deinstalatie is dus niet mogelijk als ik het goed begrijp

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:43
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:20:
Voordat ik met de pc gebruik maakte van de livebox had ik wel een verbinding van 1300KB. Na installatie van de cd op de pc werd mn snelheid gehalveerd. Raar dus.... Maarre... deinstalatie is dus niet mogelijk als ik het goed begrijp
Probeer de laptop eens op het kabeltje aan te sluiten... Als je dan nog steeds niet dezelfde snelheid haalt dan moet je even kijken in je livebox wat je snelheid zou moeten zijn.

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:42

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:20:
Raar dus.... Maarre... deinstalatie is dus niet mogelijk als ik het goed begrijp
Er loopt een prachtig topic over Orange maar dat terzijde, Software op je laptop gewoon deinstalleren, je hebt de meuk van orange helemaal niet nodig. ga gewoon naar het opgegeven ip adres in je internet explorer en je kan gewoon bij je LB.

Kijk eens wat je met TCPOptimizer (even google gebruiken) kan bereiken, en als je wilt weten hoe het werkt lees de eerder genoemde topic's even door
Pagina: 1