Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
hdd regenerator kan dit verhelpen
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Dit is blijvend en is ook al verholpen nu. Windows heeft ze gemarkeerd als beschadigd en zal dezen niet meer gebruiken om gegevens op te schrijven. 4kb kun je denk ik wel missen
.
Haastig spoed is zelden goed..
Haastig spoed is zelden goed..
https://wren.co/join/Devian
Heb je de FAQ eens doorgenomen over dit onderwerp?
Daar staat oa in dat er een aantal reserve sectoren zijn die in dit geval aangesproken worden.
OM FAQ / Beleid
Daar staat oa in dat er een aantal reserve sectoren zijn die in dit geval aangesproken worden.
OM FAQ / Beleid
offtopic:
@hieronder: Het verbaast me een beetje dat zo een uitspraak gedaan wordt door iemand die het niet eens presteert z'n zin met een hoofdletter te beginnen
@hieronder: Het verbaast me een beetje dat zo een uitspraak gedaan wordt door iemand die het niet eens presteert z'n zin met een hoofdletter te beginnen
[ Voor 47% gewijzigd door fsfikke op 20-05-2007 16:26 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
ook mag er op z'n minst een beetje moeite worden gedaan om dt fouten te vermijden...
"beschadigte" gaat me toch iets te ver.