Nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers!

Ik zou me eerst maar even voorstellen.

Ik ben Nick en kom uit Zwolle. ;)
Ben 15 jaar oud en al aardig bezig met mijn eerste eigencomputer.

Okee dan nu mijn Systeem.

Asus P5VD2-MX
Pentium D 915 2.8 - 4MB
Ati Crosfhire X1600 - 256 MB DDR2 64BIT
1Gig Kingston pc-5200
Voeding 370W
160GIG SAT2

Draait Vista Home Prem 32BIT (legaal)

Nou is mijn vraag hoe ik dit systeem wat op kan krikken :*)
Ik zelf dacht aan een 8800GTS + 1gig + nieuwe voeding?
Wat vinden jullie?

Groet nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:08
Nee, ik zou geen 8800 kopen om icm een Pentium D te draaien. Dan bottleneckt die Pentium je heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

370 Watt voeding zou het ook niet aankunnen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:52:
370 Watt voeding zou het ook niet aankunnen.....
misschien net wel...... wel apart wat sommige mensen uit hun voeding halen...+ schrijft de TS dat hij een nieuwe voeding mogelijk wil... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
leonpwner1 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:52:
Nee, ik zou geen 8800 kopen om icm een Pentium D te draaien. Dan bottleneckt die Pentium je heel erg.
Is het dan wat om mijn pentium te vervangen? want ik ben wel tevreden met mijn Pentium alleen mijn videokaart... ik wil wel graag een beetje mooie kaart voor DX10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je graag wilt gamen en je op dit moment niet veel geld beschikbaar hebt kun je natuurlijk eerst je videokaart upgraden, en dan over een paar maanden voor een c2d gaan.

Zelf heb ik ook een pentium D 930 + 2gig geheugen, en ga ik dezelfde upgrade doen (8800gts 320mb). Ik ga je topic volgen omdat ik er ook nog niet helemaal uit ben of de PD hier wel geschikt voor is.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Welk programma of game gebruik je dat DX10 noodzakelijk is om mee te werken of te spelen?

Het volgende topic wordt nl. ik heb een DX10 kaart maar er is geen programma of game wat ik wil gaan gebruiken voor te vinden.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:57:
Welk programma of game gebruik je dat DX10 noodzakelijk is om mee te werken of te spelen?

Het volgende topic wordt nl. ik heb een DX10 kaart maar er is geen programma of game wat ik wil gaan gebruiken voor te vinden.
O.. over een tijdje komen de eerste DX10 toch al? en Vista draait toch ook op vista?.. of zit ik nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dus wacht je af tot er iets is wat je kunt gebruiken. Koop je nu ook een auto om 3 jaar te wachten totdat je je rijbewijs hebt?

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:47
Guardian Angel schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:02:
Dus wacht je af tot er iets is wat je kunt gebruiken. Koop je nu ook een auto om 3 jaar te wachten totdat je je rijbewijs hebt?
dat kan je toch niet vergelijken, je gaat toch ook niet investeren in iets dat je na een tijdje weer zult upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:57:
Als je graag wilt gamen en je op dit moment niet veel geld beschikbaar hebt kun je natuurlijk eerst je videokaart upgraden, en dan over een paar maanden voor een c2d gaan.

Zelf heb ik ook een pentium D 930, en ga ik dezelfde upgrade doen (8800gts 320mb). Ik ga je topic volgen omdat ik er ook nog niet helemaal uit ben of de PD hier wel geschikt voor is.
Dat ben ik inderdaad ook van plan. omdat ik nou eenmaal niet zoveel te besteden heb.

Als ik nou mijn videokaart vervang voor een 8800GTS 320MB (ik speel niet op een groot sherm)
Dan moet je toch gelijk vershil merken? en dan kan ik later altijd nog mijn PD vervangen (ik wil een E6600) Als ik nou eerst mijn PD vervang merk ik geen vershil tot ik ook mijn videokaart heb vervangen. Ik kan maar 1 tegelijk dus lijkt mij de Videokaart een beste Eerste keus (+ 1g en nieuwe voeding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je hebt bij de registratie de voorwaarden gelezen en bent hiermee akkoord gegaan, maar helaas zie ik dit niet terug in je topic. Neem ze nogmaals door en bekijk de regels van dit subforum. Mocht je dan alsnog geen idee hebben waarom dit topic is gesloten, kun je het me nog navragen. Een hint: het staat bovenaan de topiclijst. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.