C&C3: Is NOD superieur?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 11:53
Ik vroeg me iets af, ik heb geprobeerd om eens te spelen tegen een balanced Brutal NOD. Ik was GDI Dat gaat dus echt niet hé? Dat is gewoon niet normaal... Die NOD is gewoon superieur?
Ik dacht dus met 2 zal dat wel lukken, maar nog niet dus, we verloren nog. Ok, ik dacht van het valt me op van dat hij een zeer groot average income per minute had. Dus ik besloot eens een kijkje te nemen, ik liet één brutal NOD tegen één brutal GDI spelen. Wat bleek, ook daar was de NOD superieur. Hij had een meer dan dubbel zo hoog average income per minute dan die van GDI. EN binnen de 15min was GDI compleet overrun by NOD.

Hebben jullie meer succes? Een Sonic Emittor bleek een zeer goed defensive wapen te zijn tegen nod, maar teveel is teveel en ook dan was het gedaan met spelen :s

Greetz
Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ligt aan de Brutal, niet aan NOD. NOD is gewoon het beste in z.s.m. rushen, en dat is juist wat Brutal massaal doet, ookal issie balanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Kijk is: [PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars - Deel 5
Zo moeilijk was dat toch niet ;)

Als iedereen voor elke ervaring een topic zou openen... 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door MensionXL op 19-05-2007 23:53 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Binnenkort komt patch 1.05 uit.

NOD wordt dan een beetje generfed. Voorbeeld hiervan:

· Raider Buggy: Attack power vs. infantry reduced by 25%.

· Scorpion Tank: Attack power reduced by 20%. Rate of fire with Laser Capacitors upgrade reduced by 20% but attack power increased proportionally.

Volledige lijst:
http://www.commandandconq...nity/patches/default.aspx

Maar zoals MensionNL al zei. Je kan beter in die topic je ervaring delen dan een eigen topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termike
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09 11:53
Hey, sorry dat ik er een nieuw topic voor opende,ik dacht gekeken te hebben voor een topic gelijk dit maar heb er blijkbaar over gekeken. Sorry.

Ik denk toch dat het aan NOD ligt, ik heb een brutal nod tege een brutal gdi laten spelen, nod maakte gdi koud, just like nothing... Dus vroeg ik me af of nod niet een beetje overpowered is?

Greetz
Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.