[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.708 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197658

Topicstarter
Ik wil op; m'n xbox gaan karaoken maar vind weinig tot geen info.Heeft iemand info voor mij (welke bestanden, waar kan ik karaoke bestanden vinden, welke xbox instellingen etc).

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 197658 op 08-06-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 22:08
Ik heb enkele karaoke-cd's in mp3-formaat. Hierbij zit per liedje een .cdg-file.
In xbmc moet je bij Settings - Music - Karaoke de karaoke-support aanzetten.
Als je dan een mp3 met bijhorend cdg-bestand afspeeld, krijg je een schermpje met de intro van de song en daarna de tekst die meeloopt zoals bij een echte karaoke-machine.
Als je dan ook nog een communicator (Live-headset) of een microfoon hebt, kan je meezingen en wordt je stem er doorgemixed :)

[edit]
Muziek heb ik op usenet gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 08-06-2007 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Alvast bedankt voor de info! Ik snap het al veel beter maar heb toch nog een vraagje:
Fire69 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:34:
Als je dan ook nog een communicator (Live-headset) of een microfoon hebt, kan je meezingen en wordt je stem er doorgemixed :)
Mmmm die microfoons sluit je aan op je geluidsinstallatie of is die communicator speciaal voor de xbox?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 197658 op 08-06-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:59
Fire69 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:34:
Ik heb enkele karaoke-cd's in mp3-formaat. Hierbij zit per liedje een .cdg-file.
In xbmc moet je bij Settings - Music - Karaoke de karaoke-support aanzetten.
Als je dan een mp3 met bijhorend cdg-bestand afspeeld, krijg je een schermpje met de intro van de song en daarna de tekst die meeloopt zoals bij een echte karaoke-machine.

[edit]
Muziek heb ik op usenet gevonden.
He! vet :D dat wil ik ook wel eens zien... *zoekt cdg bestanden* ;)

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Beide zijn voor de xbox. Die communicator is dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.thg.ru/game/20021214/images/xbc.jpg

En als microfoon voor de xbox kan je eigenlijk eender welke usb-microfoon gebruiken, maar dan moet je wel een extra verloopstukje kopen van usb naar xbox
Bigfoot87 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:59:
[...]

He! vet :D dat wil ik ook wel eens zien... *zoekt cdg bestanden* ;)
Zoek even op Sunfly, die hebben een hele sloot karaoke-cd's. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Fire69 op 08-06-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Fire69 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:11:
Zoek even op Sunfly, die hebben een hele sloot karaoke-cd's. :)
Ok thnx :)

Blackbolt is trouwens weer terug en hoopt 'Ex' en 'THR33' voor kerst te lanceren.
Maar Blackbolt kennende zou ik er maar rekening mee houden dat het een paar maanden later wordt.
Net als met MC360.. die zou ook voor de kerst klaar zijn maar kwam de 6e juni pas uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103703

sorrykezzz maar ik vind de download site van T3CH nietmeer...als ik in goodle zoek naar XBMC T3CH vind ik geen site meer met een IP....

iemand? :p

EDIT: yep heb em gevonden, ***** (links mogen blijkbaar niet...sorry :) )

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 103703 op 08-06-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 103703 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:02:
sorrykezzz maar ik vind de download site van T3CH nietmeer...als ik in goodle zoek naar XBMC T3CH vind ik geen site meer met een IP....

EDIT: yep heb em gevonden...
Je hebt mail :)

edit:

ow, ok :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bigfoot87 op 08-06-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 18:34
Anoniem: 103703 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:02:

EDIT: yep heb em gevonden, site
En dan mag je hem nu weer weghalen want links die verwijzen naar XBMC builds mag je niet posten op GoT ;) .

[ Voor 5% gewijzigd door DeOS op 08-06-2007 10:30 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zoek scripts...en omdat de site van xbmcscript plat ligt vind ik er dus niet echt...ik heb al wat gegoogled maar veel komt daar niet uit, zijn er echt nog meerdere sites te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Anoniem: 103703 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:38:
Ik zoek scripts...en omdat de site van xbmcscript plat ligt vind ik er dus niet echt...ik heb al wat gegoogled maar veel komt daar niet uit, zijn er echt nog meerdere sites te vinden?
www.xbmcscripts.com doet het bij mij gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:26
offtopic:
verwijderd ivm loos iets

[ Voor 87% gewijzigd door RedHat op 08-06-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De site werkt voor geen meter de laatste tijd. Op dit moment ook uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de site gaat wel open maar de SCRIPTS pagina ligt al een heeeeel tijdje uit :( ...ze weten ervan maar het blijft maar duren, het kan toch niet zo moeilijk zijn om even de scripts zelf (de zip files) even berijkbaar te maken zodat je ze op z'n minst gewoon kan downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
RedHat schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:01:
XBMC is toch opensource project? Alsmede de skin?

Zover ik kan zien wel iig.

Ik zoek een complete XBMC package (de laatste, 4 juni) incl 360 Skin + Uitzendingg gemist dus de complete versie die ik over mijn oude XBMC heen kan schrijven. Als iemand die kan aanbieden mits opensource zou dat mooi zijn :) / freeware
Google gewoon naar xbmc + t3ch. Dit is wel zonder MC360.
Uitzendinggemist kan je op de site van GroteBozeWolf afhalen.

Een volledig pakket ga je niet vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 08-06-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Hallo mensen,

ik heb de uitzendinggemist script gezet in E:\XBMC\Scripts\ echter ik moet hem bereiken via System>Memory>Filebrowser>E:\XBMC\Scripts\Uitzendinggemist\Default.py

Dat is een beetje omslachtig.. Kun je niet een "snelkoppeling" maken in programs oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
:?

Welke release van XBMC gebruik je? Normaal heb je op zijn minst op je homescreen een knopje File Manager waarmee je sneller naar je script-folder kan.
Handiger is:
- Heb je een release van meer dan 2 maand oud, dan heb je rechtsonder op je homescreen een knop met pijltje omhoog, dat is je scripts submenu.
- Heb je een release van minder dan 2 maand oud, dan heb je rechtsonder op je homescreen een knop met pijltje omhoog, dat is je nu je favorites-menu. Daar kan je je script in toevoegen door via de filemanager naar je script te browsen, witte knop op controller of Info-knop op AB en dan kiezen om het bij je Favorites te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181995

RedHat schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:17:
Hallo mensen,

ik heb de uitzendinggemist script gezet in E:\XBMC\Scripts\ echter ik moet hem bereiken via System>Memory>Filebrowser>E:\XBMC\Scripts\Uitzendinggemist\Default.py
Welke skin gebruik je?
En is E:/XBMC/ ook echt je XBMC directory of staat die in E:/APPS/XBMC/ ? (misschien stomme vraag, maar je weet nooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Locatie van xbmc doet er toch niet toe? Je install-folder wordt toch naar een q:-drive gemapped en van daar wordt alles gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-06 16:34
Wat ik niet zo snel terug kan vinden in dit topic
ik wil ook een media center thuis en zo xbox met shared folder vanaf de server lijkt me ideaal.
maar speelt zo xbox divx af met los een srt file.

dus film.avi en film.srt
of is er software om dit te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:41

Nitai

Live the life you love.

speelt alles af, meeste staat ook in de topicstart! Lees die even door.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fire69 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:17:
Locatie van xbmc doet er toch niet toe? Je install-folder wordt toch naar een q:-drive gemapped en van daar wordt alles gestart.
Klopt inderdaad. Alleen ik weet niet hoeveel Redhat begrijpt van xbmc, dus ik dacht vraag het maar voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Mja... T3CH build van paar dagen gelee.

MC360 skin van een paar weken geleden.

Favorites menu: Kan alleen mappen. default.py kan niet maar wel E:\APPS\XBMC\Scripts\Uitzendinggemist maar niet \default.py

Ik heb geen submenu / scriptsmenu oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xbmc live - xbmc live (market)place - installed scripts

En scripts toevoegen aan favorieten werkt bij mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-04 15:16
Anoniem: 181995 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 15:52:
Xbmc live - xbmc live (market)place - installed scripts

En scripts toevoegen aan favorieten werkt bij mij ook niet
Dat klopt ook, omdat MC360 geen favourites ondersteund. Ze zijn gestopt met ontwikkelen net voordat de favourites werden geintroduceerd.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 14:58
Heb hier ook de nieuwste versie van UZG geinstalleerd. Werkt perfect! Bedankt, mijn vrouw gebruikt hem regelmatig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Er is toch ook een MC360 skin ontworpen door T3CH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GroteBozewolf schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:57:
[...]

Dat klopt ook, omdat MC360 geen favourites ondersteund. Ze zijn gestopt met ontwikkelen net voordat de favourites werden geintroduceerd.
Werkt bij geen enkele skin. Als ik het bij PM3 en Vision probeerd kan ik hem ook niet toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 181995 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 00:00:
[...]Werkt bij geen enkele skin. Als ik het bij PM3 en Vision probeerd kan ik hem ook niet toevoegen
Oke, welke SVN versie gebruik je dan? De recentere (later dan 1 mei) ondersteunen dit echt allemaal. Mits de skins het ondersteunen.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4 juni van T3ch, pm3 en Vision ondersteunen beide favorieten maar via bestandsbeheer kan ik de scripts niet toevoegen.

Nog een vraagje; Sinds een ongeveer een maand vind ik die builds allemaal redelijk onstabiel. Allemaal gekke dingen die een paar dagen ook opeens weer weg zijn. vb: aan het eind van een film ipv van stoppen gaat die op pauze(na een week opeens weer opgelost), veranderen van skin liep vast en doe het nu weer goed. Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 181995 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 00:58:
4 juni van T3ch, pm3 en Vision ondersteunen beide favorieten maar via bestandsbeheer kan ik de scripts niet toevoegen.
Je kan het het beste via het script window doen. Daar zit het in het contextmenu.
Nog een vraagje; Sinds een ongeveer een maand vind ik die builds allemaal redelijk onstabiel. Allemaal gekke dingen die een paar dagen ook opeens weer weg zijn. vb: aan het eind van een film ipv van stoppen gaat die op pauze(na een week opeens weer opgelost), veranderen van skin liep vast en doe het nu weer goed. Nog meer mensen hier last van?
Klopt! Maar als je de forums en de changelog van XBMC een beetje bijhoudt, dan kan je ziedn dat er recentelijk wat bugs zaten in de mplayer. Die zijn inmiddels al gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Ik gebruik sinds gister de Concept skin (die van 08-05) deze is naar mijn mening echt fantastisch, maar ik mis nu mijn scripts zoals uitzending gemist. Hoe kan ik deze weer zichtbaar maken nu ik geen rechtstreekse koppeling naar scripts heb zoals bij project mayhem?

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GroteBozewolf schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:32:
[...]
Je kan het het beste via het script window doen. Daar zit het in het contextmenu.
Hoe dan?? Want als ik op een script gaat staan en de witte knop indruk krijg ik de debug info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Kan iemand mij helpen? Ik heb een probleempje.

Ik had een hele oude versie op mijn box staan. Thuis eea opnieuw opgezet (draden weggewerkt etc) en wilde weer gebruik gaan maken van xbmc. Ik heb op mijn PC (Vista) een share staan: Music. Werkgroep is SWEELINCK. Op mijn Vista PC een user aangemaakt share.

In de XboxMediaCenter.xml zet ik shortcuts neer: smb://SWEELINCK;share:share@192.168.1.13/Music Toen ik mijn xbox herstarte en naar de share ging bleef ik de prompt voor user/pass krijgen die het vervolgens niet deden.

Nu dacht ik een nieuwe versie erover gooien helpt misschien wel. Ik de volgende erop gezet: XBMC SVN 2007-04-01 (1st of April 2007) rev8391 de oude xboxdash.xbe (default.xbe dus) overschreven met de nieuwe default.xbe van deze versie, bijna alle mappen uit xbmc verwijderd en de nieuwe erop gezet.

Na een reboot krijg ik de melding:
Fatal error: T:\guisettings.xml, Line 0

Op google en de xbmc forums vindt ik niet echt een oplossing. Kan iemand me hier in de juiste richting schoppen :?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Met je oude versie kon je de default.xbe in een andere folder dan xbmc zelf zetten, dat is bij jou waarschijnlijk het geval?
Je moet nu dus alles in 1 map zetten en een shortcut gebruiken naar de xbe van xbmc.
In de releases van T3CH en Pimped zit die erbij. Lees maar eens de readme.txt bij je release en dan zal het wel in orde komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Heb de files gevonden... (cfg en xbe) werkt weer als een zonnetje. Heb alleen problemen met afspelen van sommige avi bestanden. Maar me is happy again :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

GroteBozewolf schreef op zondag 27 mei 2007 @ 01:52:
[...]

Dat ligt eraan welke versie je nu draait en hoe je xbox gemod is? Als dat al een wat recentere versie is (2.0+) dan zou het goed moeten gaan zoals je beschrijft. Maar is het nog een versie waarbij je een default.xbe in een willekeurige folder kan zetten met een xboxmediacenter.xml (met een <home> tag erin) erbij, dan wordt het lastiger.
Voor degene die dus problemen hebben met het updaten van oude naar nieuwe (2.+) XBMC:

Gewoon zoals je gewend bent, alles overschrijven, hierna in C;\ de xbe die normaal opstart (bij mij is dat xboxdash.xbe, ik start XBMC als standaard dash) vervangen door de xbe die in de _tools dir staat (T3CH builds) en de .cfg ook in C:\ zetten (die pas je aan met het pad naar XBMC).

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb het gevonden

Je hebt XBox live tab.

Je hebt ook een button XBMC Live Marketplace, kijk daar maar n's onder. Je hebt je scripts etc, je downloads etc alles staat daar onder ;)

Nooit gekeken daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Roeligan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 08:32:
[...]Voor degene die dus problemen hebben met het updaten van oude naar nieuwe (2.+) XBMC:

Gewoon zoals je gewend bent, alles overschrijven, hierna in C;\ de xbe die normaal opstart (bij mij is dat xboxdash.xbe, ik start XBMC als standaard dash) vervangen door de xbe die in de _tools dir staat (T3CH builds) en de .cfg ook in C:\ zetten (die pas je aan met het pad naar XBMC).
Dit geldt wel alleen als je XBMC in de default folder hebt staan (e:\apps\xbmc\) anders moet er nog wat meer geconfigureerd worden. Zie hier voor meer info:
www.xboxmediacenter.com/wiki/index.php?title=As_a_Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Laatst online: 22:53
pretorian_nl schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:26:
Ik gebruik sinds gister de Concept skin (die van 08-05) deze is naar mijn mening echt fantastisch, maar ik mis nu mijn scripts zoals uitzending gemist. Hoe kan ik deze weer zichtbaar maken nu ik geen rechtstreekse koppeling naar scripts heb zoals bij project mayhem?
Rechts onderin staan een [S] en een [I], De [S] komt uit bij je scripts en de [I] bij het shutdown menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zie je, ik had je al gezegd dat dat een beetje onduidelijk was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Fire69 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:57:
Zie je, ik had je al gezegd dat dat een beetje onduidelijk was. :P
Ghehe :P Ik ben al met wat adjustments bezig en hopelijk worden de gfx ook vernieuwd. Wanneer het af is? Geen idee. Hoe het gaat worden? Vet :P Maar ik laat pas wat zien als het af is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ook geen klein teasertje? :'(
Gewoon het scripts-knopje of zo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Nee en nee!

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
SyphOn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:59:
[...]

Ghehe :P Ik ben al met wat adjustments bezig en hopelijk worden de gfx ook vernieuwd. Wanneer het af is? Geen idee. Hoe het gaat worden? Vet :P Maar ik laat pas wat zien als het af is. >:)
Zolang je maar geen releasedatum gaat noemen vind ik alles best :P
Wat heb ik lopen schelden op Blackbolt als MC360 weer eens 2 maanden uitgesteld werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

GroteBozewolf schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:00:
[...]

Dit geldt wel alleen als je XBMC in de default folder hebt staan (e:\apps\xbmc\) anders moet er nog wat meer geconfigureerd worden. Zie hier voor meer info:
www.xboxmediacenter.com/wiki/index.php?title=As_a_Dashboard
Zoals ik al zei: die .cfg map je naar waar je xbmc staat (bij mij E\Dashboard\XBMC)

Ga vanaaf eens jouw script installen :)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

effe Noob vraagje:

is het mogelijk zowel XBMC als Linux te installeren...XBMC moet starten met gewone aan/uit knop, Linux met EJECT knop. is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dat zal afhankelijk zijn van de chip die je hebt. Met een softmod zal dit niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 103703 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:21:
effe Noob vraagje:

is het mogelijk zowel XBMC als Linux te installeren...XBMC moet starten met gewone aan/uit knop, Linux met EJECT knop. is dit mogelijk?
Linux naast XBMC installeren kan iig wel :)
Of het op de manier kan zoals je beschrijft weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Fire69 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:52:
Dat zal afhankelijk zijn van de chip die je hebt. Met een softmod zal dit niet lukken.
Mwoa....ik boot nu ook xbmc bij gewone boot en UnleashX bij eject boot (softmod). Denk dat je linux dan ook wel op die manier kan starten. Heb je wel een linux distro nodig met een loopback file denk ik.

offtopic:
Tegenwoordig heb je ook al een linux live-CD waarvan je direct kan booten zag ik: XDSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil kunne surfen en msn'en ...ik heb me laten vertellen dat ik daarvoor Linux nodig heb. Het zou dus erg handig zijn moest ik een dual boot kunnen maken ook al weet ik niet hoe ik eraan moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 103703 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:24:
ik wil kunne surfen en msn'en ...ik heb me laten vertellen dat ik daarvoor Linux nodig heb. Het zou dus erg handig zijn moest ik een dual boot kunnen maken ook al weet ik niet hoe ik eraan moet beginnen.
Surfen gaat binnenkort gebeuren :)
Er wordt volop getest met de nieuwe webbrowser voor XBMC.

De enige communicatie tussen XBMC en Msn die bij mij bekend is, is de "now playing" weergave.

Om echt te kunnen msnnen zul je dan inderdaad Linux moeten gebruiken.
Maar je kunt Linux ook heel goed starten vanuit XBMC natuurlijk, bijvoorbeeld door een verwijzing in je favorieten menu(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bigfoot87 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:31:
[...]

De enige communicatie tussen XBMC en Msn die bij mij bekend is, is de "now playing" weergave.

Maar je kunt Linux ook heel goed starten vanuit XBMC natuurlijk, bijvoorbeeld door een verwijzing in je favorieten menu(s).
Ah, dan moet ik gewoon de Linux installeren en kan ie worden opgestart vanuit XBMC?

wel, het is goed nieuws dat er een web-browser komt...eigelijk kan je dan evengoed vanuit de webbrowser een webclient van msn opstarten...dan is Linux helemaal niet nodig...:) maar daar zullen we nog wel even op moeten wachten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
DeOS schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:19:
[...]

Mwoa....ik boot nu ook xbmc bij gewone boot en UnleashX bij eject boot (softmod). Denk dat je linux dan ook wel op die manier kan starten. Heb je wel een linux distro nodig met een loopback file denk ik.

offtopic:
Tegenwoordig heb je ook al een linux live-CD waarvan je direct kan booten zag ik: XDSL.
Dat wist ik niet. Handig :)
Bigfoot87 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:31:
[...]

't is te zien wat je surfen noemt... Ik heb dit weekend de Linksboks versie even getest, ik hoopte zo namelijk de web-interface van GB-PVR te kunnen gebruiken om mijn tv-programma's te programmeren. Nou, viel dik tegen. Hij bakte er niet veel van. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Fire69 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:36:
[...]

Dat wist ik niet. Handig :)

[...]

't is te zien wat je surfen noemt... Ik heb dit weekend de Linksboks versie even getest, ik hoopte zo namelijk de web-interface van GB-PVR te kunnen gebruiken om mijn tv-programma's te programmeren. Nou, viel dik tegen. Hij bakte er niet veel van. :/
Ok, ik heb hem nog niet getest... ga ik doen zodra ik een werkende TV op de kop getikt heb :P
Linksboks werkt toch wel redelijk dacht ik altijd?
Ik ben alleen bang dat dingen als Flash, Javascript en andere scripts niet ondersteund worden...
maar downloaden van bijvoorbeeld Joox.net zou moeten kunnen. :)

Edit:

Ben een linksboks versie aan het downloaden, toch maar eens kijken via XBMC_PC :)

Edit2:

De webbrowser werkt niet op XBMC_PC :P

[ Voor 9% gewijzigd door Bigfoot87 op 11-06-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Ik snap zowiezo het nut niet van internetten op de tv :?

Handiger is een rss feed reader :) Nog niet kunnen vinden op xbmcscripts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
SyphOn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:00:

Nou... als je de xbox in de woonkamer hebt staan, kan het handig wezen om ff iets op te zoeken of te bekijken. En het opzoeken/ starten van streams, scripts en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
SyphOn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:42:
[...]

Rechts onderin staan een [S] en een [I], De [S] komt uit bij je scripts en de [I] bij het shutdown menu.
dat helpt me weer wat verder, zat nu al moeilijk te doen via de file explorer. Gister bij al mijn films een dvd hoes gedaan en nu kan ik ook lekker a la cover flow door mijn dvd's gaan. Echt top skin, heel clean en bruikbaar vooral uitzending gemist en joox (ook leuk trouwens) zijn super! Ik ben benieuwd hoe het eruit zal zien zodra ik overstap op een plasma via component.

Tot die tijd _/-\o_

ps:
  • mooiste zou zijn als je die scripts ipv de programs kan doen (beetje a la media center van microsoft)
  • kun je ook apple movie trailers in je volgende skin integreren?

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SyphOn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:00:

ik heb de xbox in mijn slaapkamer staan, hangt samen met mijn dvd spelers aan een beamer....is leuk om net voor het slapengaan even mail te checken, msn es op te zetten en mss even een nieuws site te bekijken ofzo...

De XBOX is trouwens ENORM snel opgestart, ENORM handig om snel even iets op te zoeken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 103703 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:21:
[...]

ik heb de xbox in mijn slaapkamer staan [......] aan een beamer....is leuk
*Bigfoot87 is zooooo jaloers :P *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bigfoot87 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:36:
[...]

*Bigfoot87 is zooooo jaloers :P *
You better be :p :p :p ...Raceuuu op de box is gewoon super zenne :p lol...surround goed hard, en GAAAAAAAASSSSS :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTP
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-06 02:15

UTP

Unshielded Twisted Person

Naar aanleiding van dit topic heb ik een maand of 3 geleden ook een 2e hands xbox gekocht via marktplaats. Het werkt geweldig. Ik maak er echt dagelijks gebruik van!!

XBMC had de vorige eigenaar er al opgezet en ik hoefde alleen wat instellingen te veranderen. Nu wilde ik het een en ander eens updaten (oa uitzendinggemist werkt niet meer) maar ik kan geen ftp verbinding maken.

Bij username staat namelijk: None. Password: xbox. Ik krijg het niet voor elkaar om een nieuwe username aan te maken. Pass kan ik wel wijzigen.

De box reageert wel op de connectiepoging getuige de volgende text: (flashfxp)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
[R] Connecting to 192.168.1.134 -> IP=192.168.1.134 PORT=21
[R] Connected to 192.168.1.134
[R] 220-
[R] 220----------------------------------------------------------------------------
[R] 220-XBMC:FileZilla version 1.5.6, (based on FileZilla Server 0.8.8)
[R] 220-
[R] 220-http://sourceforge.net/projects/xbmc/
[R] 220----------------------------------------------------------------------------
[R] 220
[R] Error: 10054: Connection reset by peer
[R] Connection failed (Connection lost)
[R] Delaying for 120 seconds before reconnect attempt #1

That's it. Via verkenner hetzelfde. De webinterface werkt wel gewoon goed.

Hoe kan ik nu ftp connectie maken met mijn xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

UZG is werelds :)... nice :)

Nu een stom vraagje... vroegah had je een tvgids script, aangezien dit niet meer in de OP staat neem ik aan dat deze neit meer werkt/foetsie is :?

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
UTP schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:25:
Hoe kan ik nu ftp connectie maken met mijn xbox?
He dat is vreemd... je kunt die instellingen wijzigen onder de netwerkopties.
En wanneer je naar Evox of een ander dashboard gaat? Of via een live cd opstart?

[ Voor 66% gewijzigd door Bigfoot87 op 11-06-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

btw Bigfoot, ik heb net jouw radiozenderscriptrarding gedowned, ik heb geen music map ergens staan, moet ik die aanmaken dan? En zo ja, in de root van E:\ :?

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Niet online
Roeligan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:50:
btw Bigfoot, ik heb net jouw radiozenderscriptrarding gedowned, ik heb geen music map ergens staan, moet ik die aanmaken dan? En zo ja, in de root van E:\ :?
Je moet zelf de bestanden ergens neerzetten. In een nieuwe folder is wel zo overzichtelijk.
De bestanden kan je tussen/naast je mp3's zetten. Afspelen gaat ook door via 'music' te bladeren naar de bestanden en deze te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Niet online
Roeligan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:33:
UZG is werelds :)... nice :)

Nu een stom vraagje... vroegah had je een tvgids script, aangezien dit niet meer in de OP staat neem ik aan dat deze neit meer werkt/foetsie is :?
Via xbmcscripts.com het 'MyTV' script downloaden. Bij het opstarten voor de eerste keer kan je je land kiezen.
xbmcscripts.com kon ik gisteren weer via de xbox benaderen. problemen weer opgelost blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTP
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-06 02:15

UTP

Unshielded Twisted Person

Bigfoot87 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:46:
[...]

He dat is vreemd... je kunt die instellingen wijzigen onder de netwerkopties.
En wanneer je naar Evox of een ander dashboard gaat? Of via een live cd opstart?
Klopt, bij Network > Servers: staat ftp server aan, user (1/1): None en password: **** Maar ik wil een nieuwe user aanmaken.

Ik heb geen andere dashboards. Een live cd ga ik nu proberen te downloaden. Maar er moet toch wel een andere manier zijn om ftp toegang te krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Voor mensen die problemen/hangers hadden met Uitzendinggemist.v2: er is vandaag revision R9286/9285 ingechecked in de SVN van XBMC. Deze zouden problemen met de lijsten in WindowXML moeten verhelpen.
Als binnenkort T3CH een build uitbrengt met deze fixes, dan zal ik Uitzendinggemist.v2.6.0 (Final) online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 21:48
heeft 1 van jullie het Youtube script werkend ? Bij mij download ie de vid en vervolgens doet ie niets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Fire69 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:00:
Ook geen klein teasertje? :'(
Gewoon het scripts-knopje of zo? :+
Ok toch een kleine teaser, want ik ga de hele skin op de schop gooien.
Aangezien ik geen idee heb wanneer het af is en ik toch even feedback wil:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/Clean/shots/Clean_thumb.png

Edit: Ik zit net achter een ander scherm en zie dat de kleuren nogal glow in the dark zijn. Ik ga straks even op de tv testen. Anders moet ik nog het een en ander aanpassen :) Want ik weet nu niet aan welk scherm het ligt. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door SyphOn op 11-06-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:53

Snow_King

Konijn is stoer!

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om MKV (Matroska) af te spelen met XBMC?

Volgens de XBMC site zou het moeten kunnen, echter loopt bij mij het geluid wel goed, echter lagged het beeld heel erg.

Ik heb al zitten spelen met de buffers, echter mocht dat niet baten.

Iemand een idee? Heeft de Xbox misschien toch te weinig intern geheugen voor een HD-formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:37
SyphOn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:23:
[...]

[afbeelding]

Edit: Ik zit net achter een ander scherm en zie dat de kleuren nogal glow in the dark zijn. Ik ga straks even op de tv testen. Anders moet ik nog het een en ander aanpassen :) Want ik weet nu niet aan welk scherm het ligt. 8)7
Wow, mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
SyphOn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:23:
[...]

[afbeelding]

Ok, dit vind ik dus echt supermooi! Ga zo door! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
mee eens, super !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Is bij jullie het groen echt glow in the dark of heeft het meer een pastel tint? Zit toch te klooien met scherm kalibratie op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
glow in the dark eerlijk gezegt.
lila of blauw is ook wel een mooie kleur hiervoor, net als de icons. (evt. een kader eromheen ?)
vraag me af of het niet te tinkie winkie wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Ok heb het groen even aangepast. Ook reflections onder alle iconen :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/Clean/shots/Clean2_thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

wow super! Ga zo door _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
SyphOn schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:08:
Ok heb het groen even aangepast. Ook reflections onder alle iconen :)

[afbeelding]
Denk persoonlijk dat het te licht wordt om lekker te gebruiken, maar dat is maar 1 mening. Gooi er een poll in zou ik zeggen.

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Gooi er een download tegen om te testen, zou ik zeggen. ;)

[edit]
Nu ik het eens goed bekijk, heb ik wel 1 opmerking. De kleurenmix.
Je hebt tekst in grijs, oranje, blauw en rood. Misschien toch wat uniformer maken?

[ Voor 58% gewijzigd door Fire69 op 12-06-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Fire69 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:45:
[edit]
Nu ik het eens goed bekijk, heb ik wel 1 opmerking. De kleurenmix.
Je hebt tekst in grijs, oranje, blauw en rood. Misschien toch wat uniformer maken?
Ja, ben ik het mee eens. Het is mooi.. maar heeft alle kleuren van de regenboog en wordt daardoor een beetje onoverzichtelijk/ druk.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Ben ik al mee bezig geweest. Vanmiddag een screenshotje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik zou het gewoon sober houden, en overal de grijze tekst gebruiken. Bvb bold voor de rss-source en dan gewoon grijs voor de feed.
De S en I knoppen kan je eventueel zwart of zo maken voor de leesbaarheid op de grijze achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren de X-DSL gebruikt op XBMC...gaat super! Op mijn beamer is het allemaal wel wat minder scherp maar dat ligt denk ik niet aan de software maar eerder aan het gebruik van een beamer.

Ik kon echter niet booten van de DVD, en ook niet vanuit de explorer van XBMC (dan bleef X-DSL gewoon hangen tijdens het starten). Ik kopieerde daarna al de DVD content naar de F schijf en starte hem van daar...ik moest dan echter wel nog steeds de DVD gebruiken (daar vroeg hij naar) maar toen werkte het wel.

Dual boot lijkt me dus niet meer nodig, ik vind dit prima.

Ik wil alleen een Dual Boot maken voor het geval er iets mis is met XBMC, zodat ik met de EJECT knop een andere dash kan starten...ik kan echter niks vinden hoe ik ditmoet doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 103703 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:05:
Ik heb gisteren de X-DSL gebruikt op XBMC...gaat super! Op mijn beamer is het allemaal wel wat minder scherp maar dat ligt denk ik niet aan de software maar eerder aan het gebruik van een beamer.

Ik kon echter niet booten van de DVD, en ook niet vanuit de explorer van XBMC (dan bleef X-DSL gewoon hangen tijdens het starten). Ik kopieerde daarna al de DVD content naar de F schijf en starte hem van daar...ik moest dan echter wel nog steeds de DVD gebruiken (daar vroeg hij naar) maar toen werkte het wel.

Dual boot lijkt me dus niet meer nodig, ik vind dit prima.

Ik wil alleen een Dual Boot maken voor het geval er iets mis is met XBMC, zodat ik met de EJECT knop een andere dash kan starten...ik kan echter niks vinden hoe ik ditmoet doen :(
Dat kan zeker, maar dan zal je toch echt moeten zoeken in de forums van je soft/hard mod. Daar staat dat vast duidelijk beschreven. Ik gebruik zelf een Evox als softmod en boot XBMC met de Powerknop en de Evox Dash met de Ejectknop.
Dus gewoon even zoeken op bijv. de forums van www.xbox-scene.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:13
[lollig-modus]

Inspired by ...... :+

Afbeeldingslocatie: http://img27.picoodle.com/img/img27/8/6/12/f_pspmcm_991c06e.jpg

[/lollig-modus]

Maar het ziet er gelikt uit...keep up the good work ;)

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
GroteBozewolf schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:40:
[...]

Dat kan zeker, maar dan zal je toch echt moeten zoeken in de forums van je soft/hard mod. Daar staat dat vast duidelijk beschreven. Ik gebruik zelf een Evox als softmod en boot XBMC met de Powerknop en de Evox Dash met de Ejectknop.
Dus gewoon even zoeken op bijv. de forums van www.xbox-scene.com
Ik ben er ook in geintresseerd maar we kunnen denk ik beter via DM communiceren zodat dit echt een XBMC topic blijft ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Bigfoot87 op 12-06-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als je de liveCD gebruikt dan heb je een optie om op de harde schijf te installeren (iets van frugall ofzo en het is een menuonderdeel). Dan wordt er standaard een snelkoppeling (xbe) gemaakt die je in de programs directory van XBMC zet en dus kan aanklikken dan heb je de DVD niet meer nodig :) Zet er een mooie jpg bij van linux (heb ik anders nog wel voro je) et voila.
Resultaat: Nu kan je onder programs diverse programma's zien afh. wat je allemaal hebt maar éé'n onderdeel is XDSL-linux die je kan klikken en dan start die automatisch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:43

Rmg

DeOS schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:19:
[...]

offtopic:
hmm hoe heb je dat gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/Clean/shots/Cleanh.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/Clean/shots/Cleanw.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/Clean/shots/Cleanm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 11:58
Ik heb, sinds ik de laatste svn gebruik, het 'probleem' dat als ik een XviD van mijn computer start, dat eerst de melding 'Caching Subtitles' verschijnt en na een seconde of 20 pas de film start. Ook al staat er in de map helemaal geen srt-bestand oid. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Poeh, ik dacht al dat ik de enige was die weer aan't kloten was. :P
't is trouwens niet bij alle films...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
Bart_NL schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:37:
Ik heb, sinds ik de laatste svn gebruik, het 'probleem' dat als ik een XviD van mijn computer start, dat eerst de melding 'Caching Subtitles' verschijnt en na een seconde of 20 pas de film start. Ook al staat er in de map helemaal geen srt-bestand oid. Hebben meer mensen dit?
heb je nog rar bestanden in die mappen staan, misschien dat ie die scant

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:29

seninha

god's right foot

Bart_NL schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:37:
Ik he steeds de melding EVEN GEDULD AUB , terwijl de film (een ISO) gewoon op de HD staat.

Dit had ik met een oudere versie niet. Daarom vandaag XBMC-SVN_2007-06-11_rev9273-T3CH er overheen gezet.
heb het nog niet geprobeerd maar hoop dat het nou wel goed werkt.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wil eens met python aan de slag om m'n eigen scripjes te kunnen maken en/of evt bestaande scripts aan te passen. Heb een aardige programmeerachtergrond (java, php, vb etc) maar weet niet helemaal hoe en waar te starten. Het liefste draai pyhon op mijn (vista) pc, heb al de laatste versie van python. Wat is wenselijk om te hebben en wie weet waar ik dat kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Oke, net is online gekomen Uitzendinggemist.v2.6.0 final. Hieronder de veranderingen v2.5.2:
  • Fixed: uriopener did not open file if filesize was smaller than chucksize
  • Changed: cleanup of uriopen method. Also adding more debuginfo
  • Changed: ListItem methodes to comply with XBMC R9198
  • Fixed: wrong tag in skin XML-Files
  • Fixed: re-initialisation of episode window after video playback
  • Fixed: MC360 skin
  • Changed: New Skinlayout, first draft
  • Fixed: Initialisation of Talpa-window continued even when login failed.
  • Added: The "Concept" skin.
  • Fixed: Errors due to very large amounts of URL's queueing up when scrolling an episode list fast.
  • Added: Talpa.tv Uitzendinggemist Support (Vergeet niet je password/username in de chn_talpa.py te zetten)
Hij is op de volgende locatie te downloaden: http://www.rieter.net/uitzendingggemist/

LET OP: pas vanaf revision R9386 is er een fix in de XBMC SVN aanwezig voor crashes bij het vullen van lijsten. Tot die tijd kan UZG af en toe crashen bij het vullen van lijsten. Dit is dus een XBMC bug en geen UZG bug.

Opmerkingen, suggesties en/of bugs kunnen hier worden besproken of via de e-mail op het volgende adres: uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t]com. Bugs reports dienen te zijn voorzien van een debug xbmc.log zodat ik kan zien wat er gebeurd is. Zonder debug xbmc.log gaat dat niet. Meer info over het aanmaken van debuglogs vind je hier: http://www.xboxmediacente...ttings.xml#.3Cloglevel.3E

Enjoy it..

EDIT: op dit moment (12-6, 22.00u) lijkt het erop dat de site van utizendinggemist.nl een beetje moeilijkheden heeft. Dit kan problemen veroorzaken in het script. Het is dus geen bugje, maar gewoon een site die het druk heeft / problemen heeft.
EDIT2: Alsof het lot ermee speelt lijkt ook de Tien pagina problemen te hebben. Die werkt dus ook ff niet. Check dus eerst ff www.tien.tv of www.uitzendinggemist.nl alvorens te posten over het script dat niet werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door GroteBozewolf op 12-06-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
goed bezig GBW, bedankt :)

Ben zelf bezig met Rssfeeds.xml en heb onderstaande link geprobeert en daar de feeds in geplaatst die ik erin wil hebben, maar hij pakt alleen de eerste feed (nu.nl).
Ik heb deze als voorbeeld genomen:
http://www.xboxmediacente...ex.php?title=RssFeeds.xml

vervolgens er een aantal x aantal uitgehaald, en de volgende ingezet:
http://www.nu.nl/deeplink_rss2/index.jsp?r=Algemeen
http://spitsnet.nl/RSS/
http://www.telegraaf.nl/rss/
http://www.tweakers.net/feeds/nieuws.xml
en http://www.microsite.reuters.com/rss/topNews/

maar hij 'pakt' alleen de eerste.
Nu weet ik niet of het aan de feeds/links liggen of aan mn .xml bestand, iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
v1nzent- schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:24:
goed bezig GBW, bedankt :)

Ben zelf bezig met Rssfeeds.xml en heb onderstaande link geprobeert en daar de feeds in geplaatst die ik erin wil hebben, maar hij pakt alleen de eerste feed (nu.nl).
Ik heb deze als voorbeeld genomen:
http://www.xboxmediacente...ex.php?title=RssFeeds.xml

vervolgens er een aantal x aantal uitgehaald, en de volgende ingezet:
http://www.nu.nl/deeplink_rss2/index.jsp?r=Algemeen
http://spitsnet.nl/RSS/
http://www.telegraaf.nl/rss/
http://www.tweakers.net/feeds/nieuws.xml
en http://www.microsite.reuters.com/rss/topNews/

maar hij 'pakt' alleen de eerste.
Nu weet ik niet of het aan de feeds/links liggen of aan mn .xml bestand, iemand hier ervaring mee ?
toon volledige bericht
Bij mij werkt het ook niet :(

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.