Huidige Specs :
Asus K8V SE Deluxe
AMD Athlon xp 3400+
2 gig aan geheugen
De rest heb ik al en hoeft op het moment nog niet te vervangen worden. Ik wil nog ff wachten met de videokaart omdat je alleen de mogelijkheid hebt tot de 8800 die directx 10 ondersteunt.
Ik zat te denken aan het volgende : Budget € 600
Asus P5N32-E SLI
Intel Core 2 Duo E6600
Kingston 1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2
Seagate 7200.10 320GB
CPU Cooler: -?-
Nu hoorde ik dat er in eind juni prijsverlagingen gepland staan bij Intel. Is dat de moeite om te wachten? Ging om bepaalde processoren , weet zo niet welke.
P.S Heb tot nu toe altijd zelf mijn computers in elkaar gezet van de kast af alleen nog nooit de processor op het moederbord gezet + cpu cooler..... dat liet ik altijd doen bij Funprice waar ik mijn spullen altijd kocht maar die zijn failliet
Kan ik dat zelf en als ik dat kan waar moet ik goed op letten?
Alvast bedankt !
Asus K8V SE Deluxe
AMD Athlon xp 3400+
2 gig aan geheugen
De rest heb ik al en hoeft op het moment nog niet te vervangen worden. Ik wil nog ff wachten met de videokaart omdat je alleen de mogelijkheid hebt tot de 8800 die directx 10 ondersteunt.
Ik zat te denken aan het volgende : Budget € 600
Asus P5N32-E SLI
Intel Core 2 Duo E6600
Kingston 1GB x 2 (2GB) PC6400 DDR2
Seagate 7200.10 320GB
CPU Cooler: -?-
Nu hoorde ik dat er in eind juni prijsverlagingen gepland staan bij Intel. Is dat de moeite om te wachten? Ging om bepaalde processoren , weet zo niet welke.
P.S Heb tot nu toe altijd zelf mijn computers in elkaar gezet van de kast af alleen nog nooit de processor op het moederbord gezet + cpu cooler..... dat liet ik altijd doen bij Funprice waar ik mijn spullen altijd kocht maar die zijn failliet
Kan ik dat zelf en als ik dat kan waar moet ik goed op letten?
Alvast bedankt !