[VISTA] programma's installeren mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 450 views sinds 30-01-2008

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:37
Als ik in Vista programma's wil installeren die ik van internet heb gedownload, zoals Adobe Reader en onlangs een trial van Ahead dan mislukt de installatie.

De programma's pakken zichzelf uit in een tijdelijke directory en als de werkelijke installatie begint krijg ik de melding: Ongeldig station O:/ en het enige dat ik kan doen is de installatie afbreken.

Nu bestaat dat (netwerk)station O:/wel, maar daar hoeft het programma helemaal niet naartoe. Ik vraag me dan ook af wat het programma in dat station te zoeken heeft!!

Hoe kan ik dit oplossen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En je hebt uiteraard ook bij Adobe en Ahead gekeken of daar al een oplossing stond?

http://www.adobe.com/cfus...roduct=SG_ADOBEREADER_1_1

We zien hier graag eigen inzet van onze gebruikers, en we verwachten wel dat je zelf al wat onderzoek hebt gedaan om een oplossing te vinden.
Voor beide vragen geldt dat je via Google of het supportgedeelte van de leverancier een oplossing kan vinden. Kom je er daarmee niet uit, dan kan je na hier ook gezocht te hebben voor een oplossing een vraag stellen.

Omdat ik het stuk vooronderzoek en eigen inzet niet zie terugkomen sluit ik dit topic.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.