Ik ben een nieuw High-end systeem aan het samenstellen, alleen heb ik geen idee wat voor voeding ik zal gaan nemen.
(hij moet genoeg vermogen leveren, echter is het niet de bedoeling dat mijn energie-rekening bij Essent de pan uitvliegt!!)
Aangezien de voeding natuurlijk wel genoeg energie moet leveren aan de hardware, hieronder een lijstje van wat ik DENK te kopen:
- Mobo weet ik nog niet... waarschijnlijk geen SLI (lijkt me overbodig, en onnodig duur)
- Intel Core 2 Duo E6600
- ASUS Geforce 8800 GTX (of Radeon HD 2900, echter las ik al over driver problemen... dus dat weet ik nog niet)
- Kingston 4Gb (PC6400)
- 2x Seagate Barracuda 320Gb (7200 rpm)
- Creative X-Fi Xtreme Gamer
- Brander weet ik nog niet... MOET iig SATA zijn (misschien de Lite-On DVD-RW LH-20A1S)
- Voeding (ik heb een 700W in gedachte, onder voorbehoud)
- Cooler Master CM Stacker 832
Graag wat advies, alvast bedankt...
(hij moet genoeg vermogen leveren, echter is het niet de bedoeling dat mijn energie-rekening bij Essent de pan uitvliegt!!)
Aangezien de voeding natuurlijk wel genoeg energie moet leveren aan de hardware, hieronder een lijstje van wat ik DENK te kopen:
- Mobo weet ik nog niet... waarschijnlijk geen SLI (lijkt me overbodig, en onnodig duur)
- Intel Core 2 Duo E6600
- ASUS Geforce 8800 GTX (of Radeon HD 2900, echter las ik al over driver problemen... dus dat weet ik nog niet)
- Kingston 4Gb (PC6400)
- 2x Seagate Barracuda 320Gb (7200 rpm)
- Creative X-Fi Xtreme Gamer
- Brander weet ik nog niet... MOET iig SATA zijn (misschien de Lite-On DVD-RW LH-20A1S)
- Voeding (ik heb een 700W in gedachte, onder voorbehoud)
- Cooler Master CM Stacker 832
Graag wat advies, alvast bedankt...