Heb even gezocht hiernaar, maar d'r was nog geen topic over 
Inleiding van de site:
. Het is totaal geen zwaar spel dus een dikke pc heb je er echt niet voor nodig (specs laat ik daarom achterwege).
Hier wat screenshots van de site:

ZeldaOnline.org
Direct download naar de client (Beta 7.6)
Het is trouwens wel leuk om een keer samen met een andere Tweaker te spelen, dus als je aangemeld bent moet je even je naam hier neerzetten
Ik ga onder de naam baerd.
Tips
Inleiding van de site:
Het is dus de Zelda die je kent van de SNES, online met andere mensen. Je kunt (zoals bij elke MMORGP) levelen, verschillende wapens hanteren en waarschijnlijk ook nog kiezen tussen classes. Ik zeg waarschijnlijk omdat ik zelf nog niet zo ver benPlay through a world larger then hyrule in and endless adventure! Play as Link, Red Link, Blue Link, Purple Link, Malon, Saria, Skull Kid or Elder! Get rupees to buy new weapons and magic then play through dungeons and temples with your friends and other people online! Work together to solve puzzles within dungeons and fight bosses together!
Hier wat screenshots van de site:

ZeldaOnline.org
Direct download naar de client (Beta 7.6)
Het is trouwens wel leuk om een keer samen met een andere Tweaker te spelen, dus als je aangemeld bent moet je even je naam hier neerzetten
Ik ga onder de naam baerd.
Tips
- Rennen doe je door shift ingedrukt te houden
- Typen doe je gewoon door letters in te tikken en dan enter te drukken, dus niet een aparte knop indrukken oid. Let wel, je kunt alleen op die manier praten als je in dezelfde area bent. Je kunt mensen ook aanspreken door te gaan chatten door naar "Whos Online" (rechts) te gaan en te dubbelklikken op de naam. Dan verschijnt er bij diegene in het chatschermpje iets in de zin van "User XX has sent you a chatrequest, type /chat to accept".
- Voor je gaat vechten moet je weten hoe je je health weer kunt opladen.
Allereerst enter je het huisje in het midden, boven.

Daar zie je 2 bedden staan, door over een bed te lopen krijg je je volle health weer terug. - Je kunt items oppakken door erop te staan en op enter te drukken.
- Je kunt items (wapens, spells en shields etc.) equippen door naar inventory te gaan, en desbetreffende item te dubbelklikken. Als er een geel randje omheen zit is het ge-equipped.
- Helemaal rechtsonder in het beginvillage is een paadje naar onder, daarmee ga je naar het bos om tegen monsters etc. te vechten.
- Helemaal linksonderin in het beginvillage is een shop waar je je eerste wapens kunt kopen.
[ Voor 43% gewijzigd door Booth op 16-05-2007 15:16 ]