Toon posts:

Simpel mail bericht Outlook Express wordt als spam gezien

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumlezer,

Ik heb het volgende probleem. Vanuit het programma Outlook Express stuur ik een mailtje (zonder bijlage, met simpele tekst) naar een ge-adresseerden. Het bericht komt vervolgens aan in de "ongewenst map". Dit gebeurt bij meerdere ge-adresseerden.

Dit is de header van het mailbericht; X-Spam-Status: No, hits=-99.4 required=7.0 tests=DATE_IN_PAST_06_12,
HTML_MESSAGE,USER_IN_WHITELIST autolearn=no version=2.64

Iemand idee waar ik de oplossing moet zoeken?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Date In Past, betekent dat je systeem datum blijkbaar niet goed staat ( of de persoon aan de andere kant al in 2008 leeft :p ). "backdating" wordt vaak gebruikt om een email bericht laag in de nieuwe email lijst te krijgen zodat je er misschien over heen kijkt!

En zo te zien sta je al in een whitelist!

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Datum stond idd verkeerd. Maar toch komt de mail nog niet aan; dit is de nieuwe header;

X-Spam-Status: No, hits=-99.9 required=7.0 tests=HTML_70_80,HTML_MESSAGE,
USER_IN_WHITELIST autolearn=no version=2.64

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf al geprobeerd? Het is zoals je zo onderhand zou moeten weten wel de bedoeling dat je zelf wat moeite doet om een oplossing te vinden. De antwoorden zijn door te googlen op (delen) van je foutmelding snel te vinden.
We zien graag welke documenten je al had gelezen, en welke zoekopdrachten je hebt uitgevoerd. Mocht je niks hebben gevonden, vermeld dan ook altijd je zoektermen. Misschien kunnen we dan nog helpen die te verbeteren. Eigen inzet is erg belangrijk op GoT, daarom zou ik je willen vragen Het algemeen beleid nog eens goed door te nemen, alvorens je verder post.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de header ontleedt, door op delen van de header te googlen om zo took e snappen wat er precies staat.

maar is weinig te vinden over het specifieke probleem wat ik heb. Vaak gaat het over spamfilters of berichten die afkomstig zijn van een PHP formulier webpagina die in de ongewenst map terecht komt.

• sam.vimes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 11:33
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:23:
X-Spam-Status: No, hits=-99.9 required=7.0 tests=HTML_70_80,HTML_MESSAGE,
USER_IN_WHITELIST autolearn=no version=2.64
Je verzendt e-mail in html-formaat, kennelijk zonder plaintextalternatief. Zie http://www.expita.com/nomime.html waarom dit ongewenst is en hoe je het kunt verhelpen.
Pagina: 1