Toon posts:

Foute hardeschijf grootte

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

K heb een maxtor diamondmax 10 200 PATA133 schijf in me pc hange. Tot vanmiddag deed ie t gewoon goed. 's Avonds was k er achter gekome dat k hem niet meer zichtbaar had in 'Deze computer'. Eventjes opniew opgestart kreeg ik weer te zien. Wanneer k de schijf probeerde te openen kreeg k een melding dat de schijf geformatteerd moest worde. Zo gezegd zo gedaan hij leek t nu te doen. Ik mijn BIOS krijg k em als 136 GB schijf te zien, omdat dos t nie aankan ofzo. Maar in Windows krijg k die schijf te zien als een 32 GB schijf. K heb die schijf op verschillende ide poorte uitgeprobeerd en ook op een andere pc, maar de schijf blijft 32 gb. Enig idee waar t aan kan ligge en hoe t opte losse is. Of is die schijf gewoon dood?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Groet, Turan

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-02 16:25
Issie wel goed gepartitioneerd dan? Kan zijn dat ie bij het formateren shizzle is verandert van grootte.
Anders ook al een tooltje van maxtor of seagate erop losgelaten? (zie hun website daarvoor)

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Welke Windows hebben we het hier over? Bij XP > heb je SP2 erop staan?
Verder gok ik dat je hier overheen hebt gelezen ;) OM FAQ / Beleid

[ Voor 46% gewijzigd door fsfikke op 13-05-2007 22:34 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja gewoon win xp met sp2. K vind t raar dat t zomaar gebeurd is...

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

:w Welkom op GoT

OM FAQ / Beleid HDD Limieten.

offtopic:
Gewoon Nederlands schrijven is heel wat duidelijker.

[ Voor 27% gewijzigd door Guardian Angel op 13-05-2007 22:35 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
K krijg em nou te zien als 200gb tis gelukt waarschijnlijk, GTB NTFS is ff bezig om te kijke of k wat terug kan krijge. Bedankt voor jullie hulp...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens de Registratievoorwaarden / korte FAQ opnieuw door voor een uitleg over de werking van GoT. Want het is hier niet de bedoeling om de op het subforum geldende FAQ en beleid te overslaan voordat je een topic start ;)

Gebrek aan aantoonbare inzet en research, plust FAQ-gevalletje, topic dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.