Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,
Ik heb van mijn M600i perongeluk het touchscreen gebroken.
Telefoon in mijn broekzak gestopt, dom ik weet het.
Nu heb ik 3 vragen aan jullie.
1. Hoe kan ik zonder het stokje de menu's gebruiken. De Jogdial neemt alleen de bovenste pictogrammen maar komt niet op de onderste regel.
2. Hoe lukt het me om de gegevens van mijn M600i over te zetten op mijn nieuwe W950i. Als ik van de eerste een backup maak kan ik hem niet op mijn nieuwe telefoon terugzetten.
Is daar toevallig een oplossing voor.
3. Toen ik de telefoonkocht zat er tom tom op. Kan dit worden overgezet op de nieuwe telefoon of moet ik dit met de CD van tom tom doen?
Sorry voor de vele vragen maar hopelijk kunnen jullie me helpen.
Groetjes Ineke

Verwijderd

Dag Ineke,

welkom op GoT :) . Ik ga er even van uit dat je het hebt over de Sony Ericsson M600, er zijn namelijk een aantal verschillende apparaten met deze naam :). Er is een topic over de SE op GoT (Het SonyEricsson M600i topic - deel 2), wellicht kun je het hier eens proberen. Over het overzetten van TomTom: dat zal waarschijnlijk niet lukken aangezien je nieuwe toestel geen externe geheugenkaarten accepteert.

Suc6 verder!

Verwijderd

Ik heb zelf ook een m600i, ben aantal maanden geleden wel een site in Hong Kong via inkoopacties tegen gekomen, deze site verkocht allemaal spare-parts van lcd tot touchscreen tot behuizing. Ze zullen vast ook wel op andere plekken verkocht worden. En met goede schroevendraaier moet het vervangen niet zeer lastig zijn.
Ik zou gewoon proberen hem terug te sturen voor garantie... je weet maar nooit, wie weet zijn ze lief voor je. En als je Tomtom er bij kreeg heb je je gsm zowieso nog geen jaar dus heb je garantie.

Verder zou ik eens kijken om in het opties menu van je m600 back-up aanklikken, dan zet hij een back up van je contacts naar je memorystick.. Aangezien bijde telefoons UIQ draaien en sony pcsuite alleen je gsm controleerd heb je kans dat het wel werkt, hetzelfde geldt voor kalender.

Als laatste is Tomtom is op internet te vinden, ik neem aan dat je een legale versie hebt zal het activeren van je kaarten niet veel problemen op zal leveren. Ook heb je denk ik je tomtom op je m2 kaart staan, deze kun je gewoon overzetten (klepje zit aan recterkant en er staat groot m2 op). Tomtom zal alleen vragen om opnieuw te activeren... dat moet een eitje zijn met een legale versie

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 22:26 ]

Verwijderd

Ineke, vraag even verder in Het SonyEricsson M600i topic - deel 2 Daar zitten meer mensen met een SE M600i die je vast wel verder kunnen helpen met je vragen.

Dit topic is gesloten.