MSN berichten eenrichtingsverkeer

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:56
Ik ben opzoek naar de oplossing voor het volgende probleem:

als ik met een kennis een gesprek wil starten, kan ik praten wat ik wil het blijft maar terugkommen"het bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerde"
zogauw die gene eerst tegen mij praat kunnen we wel een gesprek starten.

het allervreemdste mischien:
als ik op DIE PC aanmeld met een ander hotmail account is er niks aan de hand het is dus maar specifiek bij 1 e-mail adres.

wie o wie weet de oplossing?

edit: het gaat om Windows live messenger, en als diegene een paar seconden niet tege mij praat dan kan ik weer niks terug zeggen. het lijkt wel alsof er een sessie afgesloten word die niet opgestart kan worden vanaf de andere partij!

[ Voor 19% gewijzigd door Reloader op 13-05-2007 20:41 ]

Verwijderd

heeft hij jouw een keer geblokkeerd?
en de blokering niet helemaal opgeheven?
gokje mijnerzijds, ik herken het probleem niet.

Kun je met ieder ander wel een gesprek starten?

• Speedfightserv
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:35
wat meer info graag, wat voor besturing systeem heb je draaien? wat heb je allemaal al geprobeerd enz.

30 x Trina 390wp Op SE en Solis. | MHI 3,5kw

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:34
Hee dit probleem heb ik nu met een vriendin van me en ik weet dat ze me niet geblokt heeft ofzo.. Hefet ze ook niet gedaanook zecht ze..

Windows XP en oudere en neiuwere versies van MSN geprobeerd heeft geen zin.

[ Voor 22% gewijzigd door Cave_Boy op 13-05-2007 20:45 ]

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 14:49
Misschien een probleem met de MSN servers; ik herken op dit moment ook het probleem

• Reloader
K heb winxp pro. andere kant ook ben nog nooit geblokt daar.. en het is dus maar met 1 email adres daar... 1 windows account op de pc, dus daar zit het oook niet in. het is echt MSN

• Towap
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:59
Het kan ook liggen aan een slechte verbinding bij die persoon, of het feit dat zijn client niet optimaal het msnprotocol volgt. Het lijkt me nuttig ook eens navraag te doen welke client hij/zij gebruikt. Ik zelf heb het probleem als ik de miranda rewrite van msn7 gebruik.
(hoewel de timeouts manueel verhogen daar heeft geholpen, ik vrees echter dat windows lifemessenger niet echt toelaat om zulke aanpassingen te doen)

Verwijderd

Ik heb momenteel precies hetzelfde probleem.
Krijg van verschillende mensen tehoren dat ze niks naar mij kunnen sturen en diezelfde melding krijgen, terwijl ik gewoon online ben. (dit weet ik doordat sommigen me zelfs opbelden).
Wanneer ik een gesprek begin kan men wèl reageren, maar na een tijdje van inactiviteit speelt het probleem weer op.

Wel typisch dat het niet iedereen treft maar enkel een handje vol mensen (zoals het hier lijkt).

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:52:
Ik heb momenteel precies hetzelfde probleem.
Krijg van verschillende mensen tehoren dat ze niks naar mij kunnen sturen en diezelfde melding krijgen, terwijl ik gewoon online ben. (dit weet ik doordat sommigen me zelfs opbelden).
Wanneer ik een gesprek begin kan men wèl reageren, maar na een tijdje van inactiviteit speelt het probleem weer op.

Wel typisch dat het niet iedereen treft maar enkel een handje vol mensen (zoals het hier lijkt).
Wat jij hebt FGL, heb ik ook, precies hetzelfde.
Ohja...bij Ebuddy heb ik nergens last van!

[ Voor 3% gewijzigd door Jaeger op 14-05-2007 11:56 ]

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Ik heb dit een tijd geleden bij een vriend van mij gezien. Als hij Messenger Plus! uitschakelde werkte het perfect, zodra dat aan stond werkte het niet goed. Als je dit programma draait, schakel het eens uit (met taskmanager kun je 't proces gewoon afsluiten) en probeer het nog eens.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Reloader
dat van MSN plus ga ik proberen! hoe heet dat proces?

[ Voor 24% gewijzigd door Reloader op 14-05-2007 12:32 ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, en zoek ook een oplossing. Heb MSN Live 8.1, Vista Buss, A-Patch, en geen dingen zoals MSN-plus etc.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Het ziet er naar uit dat alleen de oude versies echt als een los proces draaiden, als je een recente versie draait zul je 'm even moeten verwijderen (configuratiescherm, software). Ik zie zo snel geen andere optie om Plus! even tijdelijk uit te schakelen.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Reloader
ff proberen vanavond ... :)

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-07 19:24

djidee

Mr. Slungel

schoonmama en haar vriendin hebben het ook, zeg jij echter wat, dan kan ze reageren, maar minuutje later komen de berichten weer niet aan... Viel mij op dat in de firewall (Sygate) er dingen uit geblokkeerd word, logisch ook, want er staat geen verwijzing in naar de applicatie msn (die toegestaan is) en verder ook weinig info... Beide draaien laatste msn live versie met msn+ daarbij

"Mekker, blaat"

• Theraven1982
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-07-2011
Heb ook hetzelfde probleem; had eerst ook Plus draaien, maar die ge-uninstalled, en de nwste live messenger erop gezet. Het mocht niet baten :P

edit:
Miranda bood ook geen hulp; heb gtalk er maar opgezet :\

@hieronder:
Bij mij maakte het echt geen verschil. De personen die met mij wilde praten hadden nogsteeds hetzelfde probleem. Ik kan wel sturen (zowel met live als met miranda). Kon jij met Live alleen ontvangen?

[ Voor 51% gewijzigd door Theraven1982 op 14-05-2007 15:14 ]

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Theraven1982 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:56:
Heb ook hetzelfde probleem; had eerst ook Plus draaien, maar die ge-uninstalled, en de nwste live messenger erop gezet. Het mocht niet baten :P
Klopt dat staat er los van, ik heb geen plus en toch het probleem.
Het heeft wel met de messenger zelf te maken, want met andere messengers heb ik er geen last van, waarschijnlijk dus iets mis met de Windows Live Messenger.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Ik heb hetzelfde probleem,

Ik kan praten met iedereen, echter, als ik een tijdje inactief ben in het gesprek kunnen ze niet meer tegen mij praten en krijgen ze deze melding:
het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
<bericht>

Ik heb het op mijn kamer, maar ook bij mijn ouders thuis..

Ik heb geen firewall software op mijn computer en ook sindsdien niets geinstalleerd op mijn computer.. Ook heb ik geen MSN plus ofzo, gewoon de standaard installatie..

iemand hier al een oplossing voor?

Audi A8 W12 6.0

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Zelfde probleem, en dit gaan alleen naar 2 mensen met het zelfde IP bij Chello. Misschien ligt het daar aan :?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

zie ook

Live messenger ontvangt geen berichten meer

zelfde gelazer...lijkt dus alsof er behoorlijk wat mensen last van hebben, hoop dat er een beetje rap een oplossing komt van MS.

Ligt zeker weten aan MS zelf, aangezien erg veel mensen met heel verschillende ISP's, OS'en etc. er last van hebben...typisch serverside probleem :/

edit: ik draai zelf op deze PC 2 verschillende MSN accounts tegelijk, de ene geen enkel probleem, de ander kan ik dus alleen zelf een gesprek starten. Was tot afgelopen vrijdag nooit een probleem.

edit 15/5: zoals ook in andere topic gemeld: ik geloof dat alles weer normaal werkt...vaag :P

[ Voor 28% gewijzigd door kamstra op 15-05-2007 12:37 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Pagina: 1