Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung SGH-e900 micro-sd hoe te formatteren?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
vraag:
ik heb een micro-sd geheugen kaartje besteld, en deze ontvangen. ik vraag me alleen af met welk formaat ik deze moet formateren zodat de telefoon deze kan lezen. als ik hem formateer met fat32 doet hij het in iedergeval niet !

eigen inzet
heb zelf ook al gezocht met de "search" en via google.nl. maar kom alleen uit op het theoretische maximum van 2GB. er staat nergens in welk formaat je hem moet formatteren, of je er bijvoorbeeld nog meerdere partities in moet maken of je hem nog een speciale naam moet geven etc....
wie heeft hier ervaring mee? :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
En als je hem nou in de telefoon steekt en kiest voor formatteren, dan moet hij het doen. :)

Verder kan je vraag prima hier gesteld worden: Het Samsung E900 Topic Deel 2

[ Voor 36% gewijzigd door DaannO op 11-05-2007 21:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
nouja dat lukt dus niet, als ik hem wil formatteren dan zegt hij doodleuk "mislukt". heb hem namelijk al geformatteert als fat32(in mac osx, maakt in feitte niet uit)
en het e900-topic leek me erg uitgestorven... dit leek me sneller :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:43:
nouja dat lukt dus niet, als ik hem wil formatteren dan zegt hij doodleuk "mislukt". heb hem namelijk al geformatteert als fat32(in mac osx, maakt in feitte niet uit)
Haastige spoed is zelden goed. Om die zelfde reden kan je dus beter je vraag in dat topic stellen zodat mensen die jou telefoon ook hebben er gericht op kunnen reageren. Ben je sneller geholpen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:45:
[...]

Haastige spoed is zelden goed. Om die zelfde reden kan je dus beter je vraag in dat topic stellen zodat mensen die jou telefoon ook hebben er gericht op kunnen reageren. Ben je sneller geholpen. ;)
heb je gelijk in, ga ik dus dan maar doen :*)
danku :)

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:33
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:43:
Is niet waar. Zie je daar! :)

Verwijderd

Topicstarter
Tomino schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:53:
[...]

Is niet waar. Zie je daar! :)
echt he :*)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704