Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• eedaan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-05 03:01
Ik wil graag een nieuwe telefoon aanschaffen maar ik ben echt vreselijk aan het twijfelen tussen deze twee telefoons. De LG shine ziet er natuurlijk erg gelikt uit, maar er zijn veel reviews die er erg negatief over zijn. De K800i ziet er wat minder uit en is ook een stuk dikker, maar het volgens reviews een geweldige telefoon. Welke van de 2 zou een betere keuze zijn? Als je naar bruikbaarheid en snelheid van de software, de knoppen en de prijs kijkt?

Als je een reply post, post er aub je argumenten bij.

Ik hoop dat jullie me uit mijn twijfels kunnen helpen! :)

• Bertuz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 22:01
Ik heb zelf de Sony Ericsson K800i. Ik moet zeggen prachtige telefoon. Erg mooie camera...wat ik soms iets minder vindt dat het zo'n spiegeld scherm heeft waar je alles op ziet, maar dat heeft de LG nog meer last van.

Voor goeie reviews moet je deze maar lezen:

LG KE970: http://www.gsmarena.com/lg_ke970_shine-review-136.php

Sony Ericsson K800: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k800-review-93.php

Tevens moet je even de topics lezen over de SE k800i en de LG heeft vast wel '1.

Maar ik kan je nu al vertellen dat je met zo'n vraag niets meer te weten komt. Iedereen die een k800 heeft zal daarbij zweren en de mensen met een LG zal die aan raden. Zelf onderzoek doen dus.

Ohjah 1 tip.... ga niet af op de dummy's in de winkel daar heb ik me erg op verkeken. Die dingen zijn namelijk erg brak en voelen goedkoop aan.

• eedaan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-05 03:01
Okee, bedankt voor je tips en info, ik zal de reviews zeker lezen.

Erg bedankt voor je snelle antwoord!

[ Voor 22% gewijzigd door eedaan op 11-05-2007 21:23 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bertuz schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:08:
Maar ik kan je nu al vertellen dat je met zo'n vraag niets meer te weten komt. Iedereen die een k800 heeft zal daarbij zweren en de mensen met een LG zal die aan raden. Zelf onderzoek doen dus.
Daar sluit ik me bij aan.
Handige links om te beginnen:
Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 6
LG SHINE ŽLG KE970`
Succes met je keuze :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.