Toon posts:

!!! Help !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil rond augustus/eind van het jaar, games zoals Crysis, Medal of Honor Airborne en Brothers in Arms Hell's highway's gaan spelen op iets boven gemiddelde kwaliteit. En met een goed speelbare frames per second. En ik wil natuurlijk zo min mogelijk uit geven. Dus mijn vraag is: Wat kan ik beter doen. Een compleet nieuw systeem of dingen upgraden dan zat ik zelf te denken aan mijn videokaart naar een Ati HD2900 kaart of heeft iemand andere suggesties zoals processor en mindere videokaart. Mijn budget voor een nieuwe systeem zal ongeveer 1000 euro zijn met windows en alles dr op. Dus geen hele goede pc.

Het liefst upgrade ik omdat ik dan meer geld over heb. En het gaat maar om 3 spellen.

Mijn huidige specs.

Intel Pentium 4 516 2,93 ghz (singlecore)
Asus P5VD2-MX
2x512 MB DDR2 dual core (volgens mij op 667 mhz)
Ati x300se 128 mb
Seagate 160GB 7200 RPM

Alvast bedankt.

Verwijderd

Als het echt om die 3 spellen gaat dan kan ik je maar 1 advies geven....
Wacht tot de spel(len) uit zijn en dan weet je de echte sys. reqs. en hoe het een en ander op je PC gaat lopen.

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-01 22:20

DefLite

Why so serious?

Ik vind/denk dat je een nieuw systeempje moet kopen aangezien je onderdelen nogal oud zijn en Crysis etc niet zullen trekken (denk ik).
Enne je geheugen kan niet dual core zijn ik denk dat je Dual Channel bedoelt.

verder zou ik geen ! in de topic titel doen en ook geen HELP. Dat soort topics worden nogal snel gesloten namelijk.

Welkom op GoT btw.

[ Voor 16% gewijzigd door DefLite op 11-05-2007 19:13 ]

Verwijderd

Welkom om Tweakers!

Misschien even handig voor je om
CSL FAQ
CSL policy
door te nemen om erachter te komen hoe men hier verwacht dat je post en dat je topic start (openingspost) eruit moet zien. GoT bestaat uit mensen die hier vrijwillig zijn en vrijwillig mensen helpen, daarom wordt er ook een bepaalde inzet verwacht van jou zelf. Geef zelf eens aan wat je denkt.. Geef eens aan wat jij denkt wat vervanging kan gebruiken.

Daarbij, kijk vervolgens naar
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Je zou waarschijnlijk beter op je plaats zijn in het algemene upgrade topic: Het "Wat kan ik het beste hieraan upgraden" topic - part 14

Daarbij nog even een persoonlijke tip: je kan beter nog even wachten als je pas van plan bent om aan het eind van de zomervakantie de hardware te gaan kopen, wie weet wat voor een veranderingen er ondertussen nog plaats vinden (en daarbij dacht ik dat eind zomervakantie de prijzen voor hardware relatief hoog zijn omdat de vraag dan ook groot is (studenten die PC nodig hebben, en geld hebben gespaard in vakantie))

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 19:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok Bedankt jongens.

Sorry voor verkeerd plaatsen:P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zie Denniswerf's posting voor meer informatie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.