Allright, de Bearlake bordjes zijn te koop.
De bearlake is de opvolger van de 965 borden, de nieuwe chipset ondersteunt oa. DDR3 en 45nm cpu's.
Een kort overzichtje van de borden:
MSI P35 Platinum

Interessant bordje IMO, 6 DIMM sloten, waarvan 4 DDR2 en 2 DDR3. Hier een topic op XS.
Opvallend is de achtbaan heatpipe op t bord
MSI P35 NEO-Combo-F

Van dit bord is ook een versie zonder "Combo"
Ik zal de startpost langzaamaan wat verder uitbreiden, ik ben benieuwd naar de 1e ervaringen hier. Ik hoop dat ik de P5K-deluxe eind deze maand op de pijnbank mag gooien.
De bearlake is de opvolger van de 965 borden, de nieuwe chipset ondersteunt oa. DDR3 en 45nm cpu's.
Een kort overzichtje van de borden:
GigaByte GA-P35-DQ6

Dit is naar het schijnt het enige bord tot nu toe welke DDR2 & DDR3 ondersteund.
GigaByte GA-P35-DS3

GigaByte GA-P35-DS3P

GigaByte GA-P35-DS4

Asus P5K

De vervanger van de P5B? In dit topic op XS staan wat resultaten.
Asus P5K Deluxe

Prachtig bordje imo. In dit topic staan mooie pics, en hier word er met het bordje gespeeld.
Asus P5K3 Deluxe

hier staan wat resulaten van de DDR3 versie van de P5K Deluxe. Let op! Dit bord ondersteund ALLEEN DDR3.

Dit is naar het schijnt het enige bord tot nu toe welke DDR2 & DDR3 ondersteund.
GigaByte GA-P35-DS3

GigaByte GA-P35-DS3P

GigaByte GA-P35-DS4

Asus P5K

De vervanger van de P5B? In dit topic op XS staan wat resultaten.
Asus P5K Deluxe

Prachtig bordje imo. In dit topic staan mooie pics, en hier word er met het bordje gespeeld.
Asus P5K3 Deluxe

hier staan wat resulaten van de DDR3 versie van de P5K Deluxe. Let op! Dit bord ondersteund ALLEEN DDR3.
MSI P35 Platinum

Interessant bordje IMO, 6 DIMM sloten, waarvan 4 DDR2 en 2 DDR3. Hier een topic op XS.
Opvallend is de achtbaan heatpipe op t bord
MSI P35 NEO-Combo-F

Van dit bord is ook een versie zonder "Combo"
Ik zal de startpost langzaamaan wat verder uitbreiden, ik ben benieuwd naar de 1e ervaringen hier. Ik hoop dat ik de P5K-deluxe eind deze maand op de pijnbank mag gooien.
offtopic:
Plaatjes keihard gepikt van azerty
heb ze wel even gemirrord
Plaatjes keihard gepikt van azerty

[ Voor 10% gewijzigd door Extera op 11-05-2007 09:16 ]