[meeting] Adobe Live 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21
Krek, wat heb ik toch een hekel aan die FG-meetings, zo erg dat ik nu zelf ook een meeting wil organiseren.

Wat is de bedoeling?
We gaan met z'n allen naar Adobe Live 2007 om ons up-to-date te houden wat betreft fotobewerkingen, printers, beeldschermen etc etc. We verzamelen rond 30 OF 31 mei rond 9:30 uur af bij de Amsterdam RAI om vervolgens Adobe Live 2007 onveilig te maken.

Informatie :
Waar : Adobe Live 2007 (Amsterdam RAI)
Wat : Het programma
Wie : De sprekers
Hoe : De registratie
Kosten : niets (nouja, de lunch/drank/avondeten kost natuurlijk wel iets)

We hoeven natuurlijk niet iedere seconde bij elkaar te hangen, maar gezellig lunchen rond 14:00 uur en eten rond 18:30 uur is misschien een puik plan. Bij de aanvang of hier in het topic kunnen we groepjes maken van mensen met dezelfde interesses, zodat die ongeveer hetzelfde programma kunnen aflopen.

Wie gaan er wanneer mee :
Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/162/table.png

Aanmelden voor de meeting :
Aanmelden

Registratie voor Adobe Live 2007 :
Registratie

Het is natuurlijk verplicht om bij een FG-meeting je camera mee te nemen zodat je van je collega nerds foto's kan maken en misschien ook wel van het event zelf... :P

Dus, wie-o-wie gaat er mee?

En de sponsors :
Afbeeldingslocatie: http://www.adobe.com/nl/events/adobelive2007/images/partner1.gif

[ Voor 8% gewijzigd door GerardHenninger op 11-05-2007 11:33 ]

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01 15:58
* Mittnick is aanwezig op 30 mei.. :)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

hmz, wel interessant :)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41

ThunderNet

Flits!

/me heeft zich aangemeld

Lijkt me erg intressant :) Woensdagen kan ik alleen niet, dus voor 31e aangemeld :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Helaas, zou er graag naar toe gaan maar ben dan aan het werk :(

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:03

Zoefff

❤ 

Zitten wel een aantal interessante items tussen. Denk dat ik er wel bij ben :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik had mezelf al aangemeld voor 30 mei. Ik wil wel een paar fotosessies bijwonen, maar ga vooral voor Photoshop CS3 en Flash CS3. Moet nog even kijken wat een beetje de moeite waard is, meeste klinkt wel interessant, dus even kijken wat er te combineren is.

Ga wel samen met een collega maar als er een meeting is kom ik wel even kennis maken met een paar persoontjes :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tom op 11-05-2007 09:23 ]

• MarlyNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:58
Ik ben 30 mei ook van de partij.
Ga samen met 3 vrienden erheen.
Voornamelijk Fotografie en photoshop :D

Verwijderd

hmmm eens kijken of het gaat lukken 30 mei. ik zit hier net met de overgang naar een nieuwe SAP release op mijn werk dus het zou kunnen dat het niet gaat :'(

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:49

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Jammer dat het doordeweeks is en niet in het weekend :)
Ik kan helaas niet dus, want ik werk gewoon ;)

Verwijderd

Priyantha Bleeker schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:23:
Jammer dat het doordeweeks is en niet in het weekend :)
gewoon halve dag vrij vragen :+

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

Ik check mijn agenda vanavond. 90% kans dat ik aanwezig ben!

• GerardHenninger
Priyantha Bleeker schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:23:
Op IRC een beetje ouwehoeren met iedereen is werken? :P
Kan je niet vrijnemen dan...?

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-01 20:33

Spotter

Lichtnicht

Ik heb me net aangemeld voor de donderdag, zal voornamelijk de fotografie (Lightroom/PS CS3) gaan bezoeken. Ik denk dat ik aan een ochtend/middag genoeg heb.

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Zo ik heb een mailtje gestuurd naar mijn collega's of ik vrij kan krijgen ;)
En nu maar hopen dat het lukt :+

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01 08:41

Nik

31 mei ben ik vrij \o/ Dus dat zou voor mij goed uitkomen. Ik ga ws toch wel, of men van GoT nu wel of niet komt. bedankt voor de tip Mr. G!

Verwijderd

/me zwaait.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik ga hiervoor geen vrij vragen, dit hoort gewoon bij m'n werk. Moet toch op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen :)

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-01 11:22
Aangemeld voor woensdag 30 mei.

Ben benieuwd ;)

• qless
  • Laatst online: 14:31

qless

...vraag maar...

Wolfensteijn schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:02:
Aangemeld voor woensdag 30 mei.

Ben benieuwd ;)
Idem

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Aii, had graag mee gewild maar ik heb tentamens :(

• GerardHenninger
*stiekem kickje*

Het ziet er dus naar uit dat het woensdag wordt........

Iemand bekend met Amsterdam en de horeca in de buurt?

• Korras
  • Laatst online: 18-12-2025
de laatste keer dat ik bij de Rai geweest ben, waren er een aantal kleine, gezellige, best lekkere eettentjes in de buurt. details weet ik niet meer precies. maar, er is goed te eten op loopafstand in ieder geval.

ik wil in ieder geval wel mee, alleen ik weet nog niet of ik dan kan. dit is mijn laatste maand bij m'n huidige afdeling, en er zal op het allerlaatste moment nog wel ineens iets naar boven komen wat ik mag gaan regelen. plus, het bedrijf kennende, wordt er een afscheidsfeest op touw gezet. ik kan moeilijk niet bij m'n eigen afscheid aanwezig zijn. :P

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Korras schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:56:
de laatste keer dat ik bij de Rai geweest ben, waren er een aantal kleine, gezellige, best lekkere eettentjes in de buurt. details weet ik niet meer precies. maar, er is goed te eten op loopafstand in ieder geval.

ik wil in ieder geval wel mee, alleen ik weet nog niet of ik dan kan. dit is mijn laatste maand bij m'n huidige afdeling, en er zal op het allerlaatste moment nog wel ineens iets naar boven komen wat ik mag gaan regelen. plus, het bedrijf kennende, wordt er een afscheidsfeest op touw gezet. ik kan moeilijk niet bij m'n eigen afscheid aanwezig zijn. :P
"Het bestekje" geweldig lekkere steak, sate, biefstuk etc. en gezellig.

Kijken of ik een vriendin of mijn zwager mee kan krijgen, dan kom ik wellicht ook wel.

• coorz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-12-2017

coorz

Back to crop!

Hmm ik zal me best doen om mee te gaan. Wat eten betreft; 1 van Amsterdams meest legendarsiche shoarma tenten ligt aan de overkant van de RAI; Tutanchamon!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

hmmmm klinkt interessant én ik kan zowaar op 1 van de dagen, de 31e :)
Ik ben alleen een hele (eigenwijze) beginneling op foto gebied dus als jullie eht neit erg vinden om me half op sleeptouw te nemen dan kom ik ookwel de 31e :)

Gabriël AM5

• Backpacker
  • Niet online
Ik denk dat ik toch maar vrij ga regelen. Twijfel nu alleen of ik met de trein zal gaan of auto (files, kom vanaf gorinchem)...

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Backpacker schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:33:
Ik denk dat ik toch maar vrij ga regelen. Twijfel nu alleen of ik met de trein zal gaan of auto (files, kom vanaf gorinchem)...
Auto + een van de P+R parkeerplekken aan de ring ?

http://www.bereikbaar.ams...rk=startpagina&item_id=75

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Heb me zojuist ook maar aangemeld bij Adobe voor de 30ste. Ik ben er persoonlijk wel voor om achteraf, als we met z'n allen een hapje gaan eten, dat gewoon lekker in het centrum te doen. Maargoed, als iemand iets leuks weet bij de RAI zal ik daar ook niet heel lastig over doen hoor :P

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Ik ben er ook bij voor de 30ste. Bij de rai is niet heel erg veel leuks eigenlijk. Behalve de uberlekkere ijssalon, die ook nog eens weg is vanwege de verbouwingen rond de rai :(

Niet zo heel ver van de rai (alleen niet echt te lopen denk ik) zit wel een leuk restaurantje aan het water (de amstel). Zelf nooit geweest maar ik rij er vaak langs en het is echtwel druk daar.

• GerardHenninger
Okay, dan wordt het dus de 30ste. Zijn er nog mensen die hun camera mee gaan nemen?

Verwijderd

Morgen is het al zover, hoelaat spreken we af? Gewoon op station RAI trouwens? :)

09.45 op Amsterdam RAI afspreken? Dan kunnen we rustig daar naartoe lopen + bijkletsen en dan zitten we ergens vooraan bij de eerste workshop :)
We verzamelen rond 30 OF 31 mei rond 9:30 uur af bij de Amsterdam RAI om vervolgens Adobe Live 2007 onveilig te maken.
Ook prima :)

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 11:58 ]

Verwijderd

wheeee ik wou me van het weekend nog inschrijven voor morgen blijkt het al vol te zitten :'( :'(

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:21:
Zo ik heb een mailtje gestuurd naar mijn collega's of ik vrij kan krijgen ;)
En nu maar hopen dat het lukt :+
Niet gelukt dus :(
Veel plezier allemaal iig dan maar :)

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Om 9.45uur afspreken lijkt me prima. Ik ga overigens wel met de auto, maar station RAI ligt vlak naast de RAI zelf toch? :)

Twijfel overigens of ik m'n cam ook meesleep.

Verwijderd

Zoefff schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:39:
Om 9.45uur afspreken lijkt me prima. Ik ga overigens wel met de auto, maar station RAI ligt vlak naast de RAI zelf toch? :)

Twijfel overigens of ik m'n cam ook meesleep.
ok ik kan er rond 13:00 zijn. zijn er dan luitjes ergens aan het lunchen of zo ?

(iemand hier heeft mij uit de brand gered , nu alleen die naam nog zien te onthouden :+ )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 15:48 ]

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Backpacker schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:41:
Helaas, zou er graag naar toe gaan maar ben dan aan het werk :(
Idd, rete interessant event, maar op woensdag en donderdag? Kom op mensen...

Verwijderd

ps als er iemand is die per ongeluk woensdag niet kan en niet zoals binnengekregen op donderdag dan hoor ik dat graag :)

dan kan ik me voor die persoon nog gaan uitgeven :+

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Hmm merk dit topic te laat op... vrij krijgen gaat zeker niet meer lukken :(

@iMartien

• Tom
  • Niet online

Tom

Zojuist even met een collega gekeken welke shows we willen zien. Zal een combinatie zijn van Photoshop, Flash en fotografie.

Ik zal niet bij de meeting zijn op het station (we zullen er pas rond 11 uur zijn) maar ik kom tijdens de pauze wel even handjes schudden. Hoe ga ik jullie herkennen... jullie doen je rode roos in je jaszak toch? ;)
Servor schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:12:
[...]

Idd, rete interessant event, maar op woensdag en donderdag? Kom op mensen...
Het is dan ook voor mensen die dagelijks met Adobe software werken. Als ik zoiets ga volgen is het gewoon voor m'n werk. Natuurlijk ben ik dan een dag niet productief, maar moet tenslotte wel op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen. Daar valt zo'n dag onder :)

• qless
  • Laatst online: 14:31

qless

...vraag maar...

Heeft er iemand een bevestingsmailtje van Adobe gehad?

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

Verwijderd

Yup, ligt al uitgeprint naast me :)

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

qless schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:17:
Heeft er iemand een bevestingsmailtje van Adobe gehad?
yup, die kreeg je als het goed is direct nadat je hebt geregistreerd. Ik heb net ook nog een herinnering ontvangen. Ik hoop dat ik erbij kan zijn, ben al 2 dagen behoorlijk ziek :(

[ Voor 10% gewijzigd door J3roen op 29-05-2007 18:43 ]

Verwijderd

CRiSiS schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:31:
[...]

yup, die kreeg je als het goed is direct nadat je hebt geregistreerd. Ik heb net ook nog een herinnering ontvangen. Ik hoop dat ik erbij kan zijn, ben al 2 dagen behoorlijk ziek :(
hela laat het anders even weten als je te ziek bent dan ga ik wel in jouw plaats ;)

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:53:
[...]

hela laat het anders even weten als je te ziek bent dan ga ik wel in jouw plaats ;)
Zal ik doen! maar ik denk dat ik pas morgenochtend de beslissing maak.. Mail je me even je telefoonnummer; je hebt mijn e-mail. Als ik niet ga bel of sms ik je.

Verwijderd

Ik kan jammer genoeg nie kome :(

Edit: Ok, zal er volgende keer aan denken :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2007 19:17 ]

Verwijderd

Helaas :) Maar we hebben hier enkele honderden of meer actieve gebruikers die niet gaan komen, gezien het lijstje. Het lijkt me niet nuttig dat iedereen gaat roepen dat 'ie niet gaat komen, dat lijkt me duidelijk, op afmeldinge na dan :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:08:
Helaas :) Maar we hebben hier enkele honderden of meer actieve gebruikers die niet gaan komen, gezien het lijstje. Het lijkt me niet nuttig dat iedereen gaat roepen dat 'ie niet gaat komen, dat lijkt me duidelijk, op afmeldinge na dan :P
misschieen een marktplaats topic voor degene die 'nog wel willen morgen' maar te laat zijn vs 'ik kan toch niet komen op woensdag' luitjes :P

Verwijderd

:P gewoon brutaal zijn werkt vaak best wel goed, 't is niet alsof het betaald is :)

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

hos2, ik heb een kaartje maar ik ga niet :(
DM/Mail/MSN me maar even als je wilt dan kan je de mijne wel krijgen :)

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:53
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:05:
wheeee ik wou me van het weekend nog inschrijven voor morgen blijkt het al vol te zitten :'( :'(
Ik heb me zojuist nog gewoon kunnen inschrijven via de link in de TS. Morgen ben ik dus gezellig van de partij weer :)

Sowieso schrijf je zo!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-01 14:53
Inderdaad, ik heb me ook nog kunnen inschrijven net.

• Backpacker
  • Niet online
Ik ben er morgen ook, weet alleen nog niet hoelaat ik precies aan zal komen ivm vervoer. Maar dan zie ik jullie in de pauze in ieder geval wel :)

Verwijderd

drensenbrink schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:40:
Inderdaad, ik heb me ook nog kunnen inschrijven net.
ik ook :) dus ik hoef me niet meer voor iemand anders uit te geven :)

Verwijderd

Heb me net aangemeld, zal er alleen niet al om 09:30 uur zijn, maar iets later.
Kom jullie wel ergens tegen, al zal ik niet iedereen herkennen...

Brian.

Oh ja, ik moet wel gewoon werken (schrijven voor een magazine) maar kan dat dus mooi combineren.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 00:18 ]

Verwijderd

ps waar is iedereen rond een uur of 1 ??? :+

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:53
hos: geen idee, maar je hebt vast wel wat telefoonnummers om ff te contacten toch. Anders DM ik je nog ff m'n nummer.

Sowieso schrijf je zo!

Verwijderd

neo is ondeweg :w tot zo lui, ik sta om 0917 op station rai met een crumpler schoudertasje en een groen overhemd. Kan niet missen :)

Verwijderd

ok tot vanmiddag :w

Verwijderd

leuke dag en wel grappig om even in turbo tijd wat leuke mogelijkheden te zien van fotosoep en lichtkamer

nou hier dan als eerste natuurlijk wat nerdmeetfotos, even geen tijd voor nabewerkingen en dat soort ongein want ik moet weer naar een dansoptreden toe :)

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/temp/2007-05-30-adobe/thumb2/image02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/temp/2007-05-30-adobe/thumb2/image03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/temp/2007-05-30-adobe/thumb2/image04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/temp/2007-05-30-adobe/thumb2/image05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/temp/2007-05-30-adobe/thumb2/image06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://thehospages.com/pictures/temp/2007-05-30-adobe/thumb2/image01.jpg

was gezellie en op het einde voor mij vond ik ook nog even de nikon stand alwaar ik nog even mijn handjes aan een d200 heb gekluisterd om te kijken hoe dat fantastische menu er nu uitzag.
kwam toen ook nog DSLR tegen die daar als verloren tweakerschaap rondliep en iedereen gemist had. dus die heb ik ook meteen veilig bij de rest van de kudde gebracht
}:O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 18:57 ]

• Zoefff

Zoefff

❤ 

En die kudde zit nu ergens goedkoop (doch lekker -aldus Wolfenstein-) pizza's te knabbelen :P

• Tom
  • Niet online

Tom

Helaas niemand van jullie tegengekomen en had ook geen telefoonnummers (alleen van Floris maar die stond niet op het meetinglijstje).
Was een leuk dagje.. meeste dingen waren wat oppervlakkig maar is weer es wat anders dan op kantoor zitten :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:52:
was gezellie en op het einde voor mij vond ik ook nog even de nikon stand alwaar ik nog even mijn handjes aan een d200 heb gekluisterd om te kijken hoe dat fantastische menu er nu uitzag.
kwam toen ook nog DSLR tegen die daar als verloren tweakerschaap rondliep en iedereen gemist had. dus die heb ik ook meteen veilig bij de rest van de kudde gebracht
}:O
Met dank aan hos2, want ik ken de meetste tweakers dan wel van hier op het forum, maar in het echt herkende ik er dus niet een... Was ook wel grappig want hos2 herkende ik pas toen hij bij de Nikon stand zijn verhaal deed over de overstap van Canon naar Fujifilm, en dat verhaal kon ik weer van hier uit het forum.

Verder ben ik de kudde eigenlijk al vrij snel weer kwijtgeraakt, mede omdat ik ook voor mijn werk op de beurs was en dus niet de anderen kon blijven volgen, Op een volgende meeting zal ik proberen er vanaf het begin bij te zijn.

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
Was ik de enige die het erg goed van vertrouwen vond dat de Nikon stand vol met lenzen stond, en maar 1 iemand er de hele tijd met zijn rug naartoe stond?
Is iig flink geroofd daar hoorde ik, 2 30" schermen, iPods, Dure Canon video camera en wat laptops. Ongelovelijk.

Verwijderd

Aldus....beter laat dan nooit, wat snapshots van het Adobe Live Event :X

1
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/001-www.neofoto.nl-IMG_9273.jpg

2
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/002-www.neofoto.nl-IMG_9274.jpg

3
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/003-www.neofoto.nl-IMG_9281.jpg

4
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/004-www.neofoto.nl-IMG_9282.jpg

5
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/005-www.neofoto.nl-IMG_9284.jpg

6
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/006-www.neofoto.nl-IMG_9288.jpg

7
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/007-www.neofoto.nl-IMG_9294.jpg

8
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/008-www.neofoto.nl-IMG_9296.jpg

9
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/009-www.neofoto.nl-IMG_9297.jpg

10
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/010-www.neofoto.nl-IMG_9299.jpg

11
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/011-www.neofoto.nl-IMG_9306.jpg

12
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/012-www.neofoto.nl-IMG_9310.jpg

13
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/013-www.neofoto.nl-IMG_9314.jpg

14
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/014-www.neofoto.nl-IMG_9319.jpg

15
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/015-www.neofoto.nl-IMG_9325.jpg

16
Afbeeldingslocatie: http://www.neofoto.nl/Los/2007-05-30-Adobe-Live-Event/016-www.neofoto.nl-IMG_9333.jpg

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Oy dude, waarom sta ik er 5 keer op :P

Verwijderd

Nikonians in het wild, je moet wat

:P

• GerardHenninger