[budget] C2D overclock mobo?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:57
Ik zit rond te kijken voor een el cheapo C2D moederbord en het valt me op dat het aanbod gigantisch is. Was ik vroeger nogal een fan van de Asrock bordjes, het valt me nu op dat deze moederborden het helemaal niet zo goed meer doen qua overklokken.

Het Conroe945G-DVI bordje kan volgens AnandTech nauwelijks worden overgeklokt en uit persoonlijke ervaring m.b.t. het Asrock ConroeXFire-Esata2 bordje.

De vraag is, zijn er nog wel goedkope moederborden voor een Core 2 Duo beschikbaar die kunnen overklokken? Het hoeft niet gelijk een 6600 naar >4Ghz te stomen, maar 3Ghz zou wel plezierig zijn.

Anyone?

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Prijs? Budget bordje zegt niet echt veel, prijs range erbij zegt al een stuk meer. Bordjes zoals een p5b en ds3 worden wel steeds goedkoper onder de €100 volgens mij. Anders 2e hands?

4GHz op een e6600 is best wel veel, moet je wel een lekkere cpu hebben.

[ Voor 65% gewijzigd door bassie op 11-05-2007 00:11 ]

• a1m
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-09-2020

a1m

DS3!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

"Welke ... moet ik kopen?"-topics willen we hier niet, aangezien ze altijd met voldoende eigen inzet te beantwoorden zijn. Zoek in pricewatch naar goedkope borden en zoek daar reviews van, of zoek naar reviews van overclockborden en zoek daar prijzen bij. En kies dan het voor jou beste compromis. En vergeet niet dat je zelden voor een dubbeltje op de eerste rij kunt zitten.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.