[VISTA] Kuren?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• LXSJason
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11-2025
Eergister kon ik fatsoenlijk met Vista op msn, en inloggen op n website waar n inlogcookie gebruikt wordt, Gister een bsod gehad, en toen kon ik het ineens niet meer....
Ikke clean install gedaan vandaag, en ja hoor NOG steeds NIET kunnen...
Ik begin aan t einde van mn latijn te komen, want wlm (windows live messenger) staat opgenomen in de m$ firewall, en voor mn router zit ik achter een dmz.
Het stomste is dan nog wel, ik geraak wel op tweakers ingelogged, maar die specifieke ene andere site niet, zodra ik op n andere pc t probeer (met ook Ie7) of op mn pda, dan lukt het ineens wel....

Failure is the mother of success

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09-2025
en je vraag is ?

beetje onduidelijk verhaal , als je het mij vraagt

sites doen het niet op je pc , maar wel op je pda ! al andere dingen gecontroleerd ?

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Ik heb ook geen idee waar je het over hebt maar kan wel wat tips geven voor Vista:
Gebruik alleen drivers voor Vista. De drivers van XP kunnen problemen geven. Download de drivers bij de chipbakker. Dus voor een ATi kaart haalt je het bij ATi vandaan en niet bij ASUS, Gigabyte, MSI of Club3D. Het zelfde geld voor je moederbord enzo.

Download alle updates van Windows Vista.

En als laatste tip installeer eerst de updates, dan de drivers en dan WLM. Kijk of het werkt zoja dan pas andere software installeren. Zodra WLM niet meer werkt weet je waar mogelijk de fout zit.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• LXSJason
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-11-2025
Dit topic can overigens weer dicht / weg...
Ik had in mn bios de maand en dag omgedraait
Vista haalt die daar lekker uit, en kan vervolgens niet meer timesyncen...
wat als gevolg heeft dat je met een foute datum werkt (in mijn geval in de toekomst)
Daarmee verloopt ieder cookie instantly... en msn (wlm) doet dan ook moeilijk.
Iig, check je datum :) als die 4 maanden in de toekomst staat dan wilt t idd soms niet meer lukken...
Nu nog een remedie tegen het "format c" verschijnsel.

Failure is the mother of success

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

LXSJason schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:21:

Nu nog een remedie tegen het "format c" verschijnsel.
Installeer brain.sys ;)

Niet alleen helpt dat bij het nadenken over wat de oorzaak kan zijn en dingen proberen vóórdat je een topic opent, maar ook bij het bedenken van een beter omschrijvende topictitel dan "kuren".
En het voorkomt ook rare tiepvauten als m$.

Graag hier op letten in het vervolg, zie ook Het algemeen beleid en de Windows Clients - Policy .

Ik sluit dit topic.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.