Ik kon niet echt een topic vinden in de trand van 'Ik zoek een CMS dat dit en dit kan', vandaar maar hier een nieuw topic.
Op dit moment hebben wij voor onze Vereniging van Eigenaren een website, echter dit is allemaal in houwtje touwtje PHP geschreven, met weinig CMS waardoor het onderhoud erg lastig is voor leken.
Graag zou ik dit in een CMS gaan gieten, echter dit CMS moet het wel aan de volgende voorwaarden voldoen:
Must haves:
-Gratis (liefst MySQL, PgSQL of SQL Server 2000 database)
-Meertalig (we hebben ook wat bewoners die de Nederlandse taal niet goed genoeg machtig zijn)
-Foto galerij
-Skinning/templates (layout moet er grofweg hetzelfde gaan uitzien als de huidige site)
-Integratie met Invision Power Board
-Polls
-WYSIWYG-editor
-Friendly/SEO optimized URL's
-Site Map
-Help desk/bug reporting
-Search Engine
-File distribution
Like to haves:
-Chat
-Blog
-Document management
-Events calendar/management
-FAQ Management
-Guest Book
-Project Tracking
Nu heb ik al redelijk rond gekeken op CMSMatrix en daar komen eigenlijk maar een paar opties naar boven te weten:
Alfresco
Ametys
Drupal
Plone
Typo3
WinCMS.Net Pro
Xoops
Iemand die aanbevelingen kan doen?
Op dit moment hebben wij voor onze Vereniging van Eigenaren een website, echter dit is allemaal in houwtje touwtje PHP geschreven, met weinig CMS waardoor het onderhoud erg lastig is voor leken.
Graag zou ik dit in een CMS gaan gieten, echter dit CMS moet het wel aan de volgende voorwaarden voldoen:
Must haves:
-Gratis (liefst MySQL, PgSQL of SQL Server 2000 database)
-Meertalig (we hebben ook wat bewoners die de Nederlandse taal niet goed genoeg machtig zijn)
-Foto galerij
-Skinning/templates (layout moet er grofweg hetzelfde gaan uitzien als de huidige site)
-Integratie met Invision Power Board
-Polls
-WYSIWYG-editor
-Friendly/SEO optimized URL's
-Site Map
-Help desk/bug reporting
-Search Engine
-File distribution
Like to haves:
-Chat
-Blog
-Document management
-Events calendar/management
-FAQ Management
-Guest Book
-Project Tracking
Nu heb ik al redelijk rond gekeken op CMSMatrix en daar komen eigenlijk maar een paar opties naar boven te weten:
Alfresco
Ametys
Drupal
Plone
Typo3
WinCMS.Net Pro
Xoops
Iemand die aanbevelingen kan doen?
webOS all the way!