Toon posts:

[DVD-lezer & rewriter] Apparaten worden niet meer herkend!

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb hier een computer van een klant staan waarop de DVD-speler en DVD-rewriter niet meer te zien zijn.
Heb al eens geprobeerd het apparaat bij het Apparaatbeheer de brander/lezer verwijderd en opnieuw laten zoeken maar hij vind gewoon de "drivers" niet.

Tevens geeft het Apparaatbeheer ook een zwart-geel uitroepteken (vanwege driver niet gevonden..).

Het gaat om de AOpen DUW1616/ARR en de HL-DT-ST CD-RW GCE-8240B. Ik heb gekeken op de officiele AOpen site maar daar staan geen XP drivers, alleen Firmware (en kheb firmware niet geupdate!).

Heeft iemand enig idee?

Bedankt voor uw tijd :9

@BalusC zal erheen kijken bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 10:22 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Loop eens OM FAQ / Beleid » Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed van A tot Z door, post hier de resultaten en dan zien wel het wel verder :)

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
cd dvd brander/lezer heeft geen aparte driver nodig, deze zit in xp.

Alle software die kan branden verwijderen,
alle software die cd rom naboots verwijderen,
dan nero opnieuw installeren en proberen.
Indien het niet werkt dan kontroleren wat er allemaal geinstalleerd is, wat er op de achtergrond loopt, dus wat er stoort met de dvd branden.
Anders brander in een andere systeem inbouwen of alles opnieuw installeren.

• mysterieworld
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als je deze aan me kan verkopen, ook al is die versleten of kapot of oud.(AOPEN DUW1616/ARR)

Dan ben ik daar heel erg blij om, Ik heb zelf een vrijwel ongebruikte hier liggen met een mislukte firmware.

Ik hoor graag van je:

maurice.m@home.nl

Groetjes van Maurice.Mullenders
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:28:
Beste tweakers,

Ik heb hier een computer van een klant staan waarop de DVD-speler en DVD-rewriter niet meer te zien zijn.
Heb al eens geprobeerd het apparaat bij het Apparaatbeheer de brander/lezer verwijderd en opnieuw laten zoeken maar hij vind gewoon de "drivers" niet.

Tevens geeft het Apparaatbeheer ook een zwart-geel uitroepteken (vanwege driver niet gevonden..).

Het gaat om de AOpen DUW1616/ARR en de HL-DT-ST CD-RW GCE-8240B. Ik heb gekeken op de officiele AOpen site maar daar staan geen XP drivers, alleen Firmware (en kheb firmware niet geupdate!).

Heeft iemand enig idee?

Bedankt voor uw tijd :9

@BalusC zal erheen kijken bedankt :)