Toon posts:

problemen met hosting

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag nieuwe laptop, windows vista, interne wlan. Vanmiddag goed internet. Vanavond ineens problemen. Ér kan geen verbinding met de externe host www.microsoft.com(207.46.19.190) worden gemaakt.

Met oude laptop, windowsXP, externe wlan, geen problemen.

Iemand enig idee?

Dank!

Jan

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
probleempje met de wireless verbinding? geen ideen eigenlijk. Maar ik denk dat het met de hosting microsoft.com wel goed zit, daar zou ik het probleem niet zoeken als ik jou was.

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Topicstarter
Vanochtend nog hetzelfde probleem..?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 09:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
helaas heeft het zich nog niet vanzelf opgelost.

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:59:
helaas heeft het zich nog niet vanzelf opgelost.
Sorry, mn glazen bol vertoont vandaag wat kuren... Anders had ik je graag willen helpen...

Meer info zou misschien wel nuttig zijn??

blub

Verwijderd

Topicstarter
Meer info:

Ik heb een draadloos netwerk samen met een paar anderen dat het op zich doet. Althans op mijn oude laptop met windows XP en een externe Wlan. Daarmee zit ik dan ook achter het internet..

Nu kreeg ik gisteren mijn nieuwe laptop binnen met een interne wlan en windows vista. Daarmee heb ik gi ochtend en middag gewoon op internet gesurfd en deed alles het prima. Echter toen ik 's avonds weer achter mijn laptop zat begon ie kuren te vertonen. Nu kun je in windows vista heel mooi zien wat er aan de hand is via diagnose en herstel. De diagnose luidt bovenstaande melding. Het herstel doet ie niet (helaas..) Ik doe er nog een ipconfig bij. Misschien ligt het aan de melding dat er staat medium ontkoppeld. Maar hoe komt het dan dat ie het bij mijn oude laptop wel doet?

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor maar hoe krijg je een plaatje ingevoegd (klinkt misschien erg dom.. maarja.. Het lukt me niet) Kan het ook mailen..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 19:41 ]

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

1) topictitel ? hosting duidt aan dat het topic gaat over de hostingdienst achter de website die je noemt, www.microsoft.com. Lijkt me inmiddels duidelijk dat het daar niet over gaat :)

2) Geef eens wat meer info! Welke hardware gebruik je , informatie over je WLAN netwerk,
welke IP instellingen gebruik je, krijgt je WLAN adapter wel/niet een IP?

3) Het is hier geen helpdesk. Opmerkingen zoals "het probleem heeft zichzelf nog niet opgelost" hebben wij dus niet zoveel boodschap aan :) Ik krijg het idee dat je topic beter thuishoort op bijv.
BeginnersWeb

4) Kicken binnen 24 uur is niet gewenst. Dat wil zeggen enkele minuten na je vorige reactie een nieuwe posten geldt als een 'kick'. Zie ook de policy.

5) Neem eventueel de FAQ door.

[ Voor 16% gewijzigd door IEF op 10-05-2007 03:35 ]

Verwijderd

ik zou eerst eens kijken of je netwerkkaartje niet uitgezet wordt ivm energiebeheer.ook even kijken naar je ip instellingen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Als je probleem nog niet opgelost is, graag een nieuw topic starten. Maar dan wel volgens de regels: http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.