Toon posts:

knippen en plakken

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een aantal weken geleden een phocus 160 GB dvd recorder (divxmp3dtsjpeg) gekocht via
I-bood, hij werkt prima tot nu toe. Maar wil het programma edit gebruiken om te plakken en knippen in mijn filmpjes maar dat lukt op de een of andere manier niet wie kan mij aub helpen. De handleiding die erbij zit is niet echt een handleiding te noemen zo weinig staat erin beschreven.[

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 15:11 ]

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Huh :? , 2 topics over hetzelfde. Naja, het programma wat je ervoor wil gebruiken staat op de recorder of op de pc?

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 12:14

p@dd0

psychonaut

Het grote Phocus DVD160-4 DVD Recorder topic

Staan ook links naar de gebruiksaanwijzing ;)

Knippen en plakken blijkt een drama aan dat topic te zien. Sterkte ermee!

[ Voor 19% gewijzigd door p@dd0 op 08-05-2007 15:15 ]

Amantes amentes
--
Be inspired!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Kijk dat is nou een nuttige reply, beter dan op slot gooien en naar de FAQ verwijzen :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
die links werken helaas niet meer

• p@dd0
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 12:14

p@dd0

psychonaut

Lang leven Google!

De manual

Niet super duidelijk maar beter dan niets. Pagina 27 gaat over het bewerken van de opnames op HDD.

Amantes amentes
--
Be inspired!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Captain Pervert schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:13:
Kijk dat is nou een nuttige reply, beter dan op slot gooien en naar de FAQ verwijzen :)
}:O shit, je maakt ons echt niet wijs dat je dit niet met de Search had kunnen vinden? :?

En slotjes zijn er voor een reden; zeker bij deze, gebrek aan eigen inspanning.

[ Voor 14% gewijzigd door MensionXL op 08-05-2007 15:36 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Ja, zo werkt dit dus niet. Lees nog eens wat ik je in het vorige topic gezegd heb! Zoals je hebt gezien is er zelfs al een compleet topic over dit apparaat. Als je nog vragen hebt kun je daar terecht!
Captain Pervert schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:13:
Nee, het is beter als mensen gewoon het beleid volgen en zelf wat inzet tonen. Dit zijn gewoon dingen die je makkelijk zelf kunt vinden. Zoniet dan verwachten we dat je hier gewoon eerst zoekt (en dus het passende topic vindt), of je maakt een topic aan dat voldoet aan de eisen. Zo simpel is het gewoon :) Als duizenden mensen dat kunnen, dan kan iedereen dat.

[ Voor 58% gewijzigd door voodooless op 08-05-2007 15:45 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.