Toon posts:

Videokaart voor ondersteuning meerdere monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan er (en zo ja welke) videokaarten voor het weergeven van twee schermen op 1920x1200?

Ik wil deze schermen graag boven elkaar plaatsen dus een "Matrox TripleHead To Go" is volgens mij geen oplossing. Het is de bedoeling dat er een stretched image op de schremen weergegeven gaat worden. Het betreft enkel een 2d applicatie.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak een willekeurige moderne kaart met 2 DVI poorten en je kunt precies doen wat je wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Nu wordt ik gretig >:) ; zijn er ook kaarten met de mogelijkheid voor drie schermen?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Anders zoek je ff op google :? :/

Ik bedoel, als je SLI capable bent, kan je zelfs 4 schermen aansluiten als het moet. Maak het zo gek als je wilt ..... (ben je wel een klein fortuin kwijt ;) )

[ Voor 71% gewijzigd door Notna op 08-05-2007 14:24 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:39

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Een beetje kaart met 2 DVI poorten (als je 2 TFTs wilt gebruiken, neem ik aan, je vermeldt het niet) is inderdaad keurig in staat om dit te doen.
Met een klein beetje eigen onderzoek had je die prima zelf kunnen vinden.
Een horizontal span of een vertical span maakt niet zo uit, dat gaat allebei prima.
Voor 3 schermen zul je met normale kaarten aan 2 losse kaarten moeten aangezien het gros maar in staat is om 2 schermen te doen.

Met zo'n korte topicstart kan ik je verder alleen doorverwijzen naar **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

[ Voor 12% gewijzigd door Ultraman op 08-05-2007 14:26 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.