Ram geheugen 1gig en 512MB

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 03:09

MikeVM

- Baloo -

Topicstarter
hey tweakers, ik heb sinds kort vista op men laptop geinstalled (pentium centrino 1,7Ghz 1GB DDRII(2x512MB), ati mobility radeon x700 128MB

het systeem loop zeer vlot voor alle normale bewerkingen, zelfs op aero interface en de hoop brol die in de gadget bar staat, maar ik ben altijd met alles tegelijkertijd bezig, 10 websites, bestanden kopieren, muziek luisteren, en soms af en toe eens photoshoppen..

nu hebk onlangs vernomen dat DDRII geheugen van 512MB en 1GB enorm gezakt is in prijs

MAAR!!! ik wou 1 latje van 1Gig bijkopen en naast men huidig latje van 512MB steken

de stokoude pcfanaten zweren moord en brand dat dit gegarandeerd problemen geeft, en de jongere(maar niet minder ervaren) zeggen dat ik het me niet moet aantrekken

Verkooptrucs of bullshit

wat zijn jullie ondervindingen hiervan??

ps: het merk zal verschillend zijn indien ik geen nanya geheugen zal bijkopen! maar de snelheid zal wel hetzelfde zijn

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit is te vinden in de PMG faq ;) Kan ik verschillende merken/groottes/snelheden geheugen mixen?

Ja, het zal waarschijnlijk werken. Maar kijk wel als je moederbord het kan ondersteunen :)

Wauw, een sig!

• blaguy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-01-2023

blaguy

Computer says no...

Bijna alle moederborden ondersteunen meerdere ramlatjes, ook in laptops.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ idd :)

Verder stellen we op prijs als je je posts een beetje verzorgt - het hoeft niet literair Nederlands te worden, maar het moet niet pijnlijk zijn om te lezen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.