Toon posts:

processor voor nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig om zelf een pc samen te stellen alleen ik hoor van mensen dat een dual-core toch wel goed is om te hebben. voor mij zijn ze nog al duur, toen hoorde ik dat een pentiumD processor ook wel heel goed zijn en niet veel af wijken van een dual core. Maar ik heb nergens kunnen vinden of dit ook echt klopte.
Dus mijn vraag is kan ik beter een dual core processor nemen of een pentium D in mijn nieuwe systeem?
ik wil deze videokaart en ram geheugen in mijn nieuwe systeem plaatsen.
XFX GeForce 8600 GT XXX Edition, 256 MB, DDR3, PCI Express x16
Kingston KVR667D2N5K2/2G, 2048 MB, DDR2, PC5300, 667 MHz

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Wat wil je met je pc gaan doen? Multitasken haalt voordeel uit die dual core, alleen wat office en internetten kun je ook op een oudere pc prima doen.

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 21:30

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Een Pentium D is ook een dual core processor. :>

Voor het geval je een Core 2 Duo bedoelt: Ja, die is sneller dan een Pentium D. Maar helaas ook een stuk duurder.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 12:09
voor 99 euro heb je al een core 2 duo... ik weet neit hoeveel verschil er zit qua prijs met de pentium d.
maar 100 euro voor een processor is wel netjes. zeker eentje die ook goed overklokt

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 12:39
gewoon een e4300 erin pleuren. prima proc voor weinig geld.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

"Welke ... moet ik kopen?"-topics horen niet op GoT en gaan dan ook op slot. Van een Tweaker verwachten we dat hij zelf in staat is z'n eisen te stellen, relevante reviews en/of ervaringen te vinden en dan op basis daarvan binnen z'n budget het onderdeel te kiezen wat het beste aan de eisen voldoet.
Dus mijn vraag is kan ik beter een dual core processor nemen of een pentium D in mijn nieuwe systeem?
Lees je alsjeblieft een beetje in. De Pentium D *IS* een dual core processor...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.