Is er iemand die mij iets meer kan vertellen over de scientology church?
Ook graag meningen over deze richting.
Ook graag meningen over deze richting.
Nieuw, nu met Twitter
En het heelal draait om de aarde... wat een ongelofelijke bullshit...His capabilities are unlimited, even if not presently realized.
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Verwijderd
Amerikaanse bekende nederlanders, best knap...Amerikaanse BN'ers
Verwijderd
Ja, komen uit Holland, MichiganOp woensdag 07 februari 2001 11:15 schreef Tha_Roeltje het volgende:
[..]
Amerikaanse bekende nederlanders, best knap...
Lijkt me best leuke kerk, waar kan je lid worde ??
Je kan haast niet geloven dan mensen dit volgen, maar als je je inmengt met SC, dan wordt je stap voor stap zo gebrainwashed dat je dit voor waarheid accepteert.Je lichaam dit vol met Thetans. BodyThetans zijn zielen van overledenen. Zij komen van de 76 planeten in onze uithoek van het universum. Hun lichamen werden 75 miljoen jaar geleden ontzield door de galactische heerser Xenu®.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Verwijderd
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Verwijderd
Je kunt gerust aannemen dat de info van Spaink klopt. Ze wordt internationaal als een experte op het gebied van scientology/dianetics gezien. Scientology heeft meerdere rechtszaken tegen haar en verschillende nederlandse providers gevoerd, om de info die je op haar sites kunt lezen van het web te laten verwijderen. Je hoeft maar in google haar naam in te typen en je vindt duizenden links...Op woensdag 07 februari 2001 13:11 schreef Captain Proton het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat het verboden wordt. Als de informatie op die link van Commander Zulu correct is tenminste... Daar ga ik voorlopig maar van uit.
Is er hier nog een scientology aanhanger die zijn geloof wil verdedigen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De geruchtmakende scheiding na tien jaar huwelijk tussen de filmsterren Nicole Kidman en Tom Cruise lijkt te zijn veroorzaakt door ruzie op het religieuze vlak. De twee konden het volgens The Times niet eens worden of hun kinderen met het gedachtengoed van de katholieke kerk of de Scientology-kerk moesten worden opgevoed.
Kidman is naar verluidt de laatste tijd steeds bozer geworden dat het gedachtengoed van de Scientology-kerk van haar echtgenoot Cruise de overhand begon te krijgen in de opvoeding van Connor (6) en Isabella (. De Australische actrice heeft liever dat de geadopteerde kinderen een katholieke opvoeding krijgen, aldus de Britse krant.
Kidman zegt te geloven in een mengeling van Scientology, katholieke, joodse en oosterse opvattingen, maar voegt daar aan toe dat ze als katholiek is opgevoed en dat ze voor een groot deel nog altijd katholiek is. ,,Ik was nooit met Tom getrouwd als hij er op had gestaan dat ik een overtuigd Scientology-aanhangster zou worden'', aldus de actrice.
Verwijderd
Op woensdag 07 februari 2001 09:03 schreef xfile het volgende:
Het hoofdgeloof is:
Man is an immortal spiritual being.
His experience extends well beyond a single lifetime.
His capabilities are unlimited, even if not presently realized.
Wat ik had begrepen was dat er veel Amerikaanse BN'ers bij deze kerk zitten.
Maar als je meer wil weten, moet je maar even naar: www.scientology.com gaan.
Verwijderd
Nah. niet meer nodig. Op mijn site kun je de kern van hun geloof voor nop lezen:Op woensdag 07 februari 2001 13:24 schreef Lord Daemon het volgende:
Is er hier nog een miljonair die de Scientology cursussen kan betalen?
Lord Daemon
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq