Naar Windows Vista Upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:31
1e post _/-\o_

hallo,

Ik heb hier een Windows Vista Ultimate Volledige versie, en op mn computer heb ik WIndows XP PRO kan ik ook met een volledige versie upgraden? of kan dat alleen met een Upgrade versie?
En is het met upgraden met een volledige versie verplicht om een legale XP te hebben?

En als ik upgrade worden mn bestanden gewoon behouden

Ik hoop dat iemand deze vraagjes kan beantwoorden voor me... :*)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi :)

Trek het je niet persoonlijk aan, maar je hebt hier: [Vista] Ervaringen Upgraden Xp -> Vista dezelfde vraag vandaag ook al gesteld.
Ik snap dat je graag aan de gang wil, maar ik denk dat je in dat topic eigenlijk wel genoeg informatie zou moeten vinden voor je antwoord.
Daardoor wordt dit topic een beetje dubbelop ;)

Kijk dus liever even voor een antwoord in dat topic.
Het is namelijk niet de bedoeling dat je dezelfde vraag op meerdere plekken tegelijk gaat stellen, dat wordt meestal niet zo netjes gevonden (en het staat een beetje ongeduldig).

Zie ook de Windows Clients - Policy , en de algemene FAQ (http://gathering.tweakers.net/forum/faq ) die je bij het aanmelden hebt gelezen als het goed is.

Krijg je in het bovengenoemde topic geen antwoord, dan mag je de volgende dag (24 uur) het topic nogmaals naar boven halen.

Ik sluit dit topic (helaas).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.