Na wat problemen met onze pc, heeft mn pa besloten een nieuwe te gaan kopen, dus hij is vandaag naar de winkel geweest..
En die kwamen met dit systeem op de proppen:
Processor: Intel Core2Duo E6400 S775 (met standaard koeler)
Geheugen: 2gig DDR2-533 (2 x 1 gig)
Moederbord: Intel D946GZISSL S775
Videokaart: X1600Pro TD 512mb PCI-E
300 gig harde schijf.
Brander: Samsung LightScribe Double Layer
Alleen nu zit mijn pa dus te twijfelen of de videokaart wel goed genoeg is?
Ik heb net even op GoT gezocht, maar kon zo 1,2,3 niet echt iets vinden.
Ik heb zelf even gekeken bij de Best Buy Guides bij CSL en daar stond "MSI GeForce 8600 GTS 256MB DDR3" bij. Deze lijkt mij dan beter eigenlijk, ook omdat hij directX 10 ondersteunt..
Maar ik las ook ergens dat DirectX 10 alleen voor Vista is? Want mn pa wil er geen Vista op, dus dan zou ik daar eigenlijk niet zoveel aan hebben
En weten jullie anders een goed videokaart zo rond de €150,-?
Dingen waarvoor de PC gebruiken is eigenlijk voornamelijk spellen spelen (Battlefield 2142, CoD2, Infernal, CnC3 en toekomstige spellen) voor de rest beetje fotobewerken en internetten enzo, geen echte zware applicaties verder..
Alvast bedankt
En die kwamen met dit systeem op de proppen:
Processor: Intel Core2Duo E6400 S775 (met standaard koeler)
Geheugen: 2gig DDR2-533 (2 x 1 gig)
Moederbord: Intel D946GZISSL S775
Videokaart: X1600Pro TD 512mb PCI-E
300 gig harde schijf.
Brander: Samsung LightScribe Double Layer
Alleen nu zit mijn pa dus te twijfelen of de videokaart wel goed genoeg is?
Ik heb net even op GoT gezocht, maar kon zo 1,2,3 niet echt iets vinden.
Ik heb zelf even gekeken bij de Best Buy Guides bij CSL en daar stond "MSI GeForce 8600 GTS 256MB DDR3" bij. Deze lijkt mij dan beter eigenlijk, ook omdat hij directX 10 ondersteunt..
Maar ik las ook ergens dat DirectX 10 alleen voor Vista is? Want mn pa wil er geen Vista op, dus dan zou ik daar eigenlijk niet zoveel aan hebben
En weten jullie anders een goed videokaart zo rond de €150,-?
Dingen waarvoor de PC gebruiken is eigenlijk voornamelijk spellen spelen (Battlefield 2142, CoD2, Infernal, CnC3 en toekomstige spellen) voor de rest beetje fotobewerken en internetten enzo, geen echte zware applicaties verder..
Alvast bedankt
n.a.