Installatie DxO Optics gelukt, app start niet op

Pagina: 1
Acties:

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:37

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Ik heb de probeer versie van DxO optics (Hier te halen) geinstalleerd op mijn Intel MBP met alle updates (OSX 10.4.9). De installatie gaat OK, maar als ik het programma probeer op te starten, zie ik alleen even een springend icoontje in de menubalk wat snel weer weg gaat. Ik heb DxO gemaild over dit probleem:

"We have identified some incompatibilities between DxO Optics Pro and certain Mac OSX updates &#151;these can be resolved by completing the Mac OSX &#147;Combo&#148; updates. Go to the Apple download page: http://www.apple.com/downloads/macosx/ "

Wat zijn die combo updates? En zou dat het probleem kunnen oplossen? Heeft iemand DxO al geprobeerd op OSX en succesvol het programma gestart, ik kon geen topcis vinden op GoT met DxO erin. Zou ik het probleem nog verder kunnen diagnostiseren, zodat ik een indicatie krijg wat er mis is?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De Mac OS X 10.4.9 Combo Update voor Intel bevat alle updates die sinds Mac OS X 10.4.0 zijn uitgebracht. Normaalgesproken download je de delta update, die bijvoorbeeld upgrade van 10.4.8 naar 10.4.9. Dit kan soms problemen veroorzaken en daarom is het soms aan te raden om de Combo Update te gebruiken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:37

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Topicstarter
Het werkt ook nog ook. Nu gauw spelen met DxO... (slotje?)

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD