Game Systeem 2400 Euro

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 2.005 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Topicstarter
psychoclown schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:55:
Ja de refreshrate is ook gewoon 60Hz.
Ik heb het opgezocht en de refreshrate is 30 - 81Khz Horizontal en 56 - 75Hz vertikaal.
Dus ik ga kunnen gamen met 75Hz en dus heb ik maximaal iets aan 75 frames per seconde.

[ Voor 24% gewijzigd door Kain_niaK op 10-05-2007 15:59 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:01
Das trouwens een plaatje van de XtremeMusic ipv de XtremeGamer die je in je TS hebt staan. Ik zou sowieso voor de XtremeMusic gaan. Dies OEM goedkoper dan de XtremeGamer retail en toch beter :)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 22:19
Tsja.. Als ik nu een videokaart zou moeten kopen zou ik waarschijnlijk wel voor de 8800GTS 640MB gaan, deze is nog maar ongeveer 320 euro. De 8800GTX is daarentegen 200!!!!! euro duurder.. Heb je dat er echt voor over? Voor misschien hooguit 10 frames meer?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Steephh schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:30:
Tsja.. Als ik nu een videokaart zou moeten kopen zou ik waarschijnlijk wel voor de 8800GTS 640MB gaan, deze is nog maar ongeveer 320 euro. De 8800GTX is daarentegen 200!!!!! euro duurder.. Heb je dat er echt voor over? Voor misschien hooguit 10 frames meer?
Euh ja... het aantal frames dat het scheelt hangt van game tot game af. Hoe zwaarder de game hoe minder frames het natuurlijk scheelt. Het % blijft natuurlijk wel hetzelfde en dat is ongeveer 20%
Bekijk de VGA charts maar eens http://www23.tomshardware.com/graphics.html
200 € voor 20% extra performance lijkt veel geld maar in game ga je echt wel het verschil merken.
29 frames/seconde met een GTS in Oblivion tegen over 45 met een GTX is een wereld van een verschil. Ik wou nu eenmaal het snelste van het snelste zonder echt geld weg te gooien en dat is gelukt. Morgen word mijn GTX gelevert ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Kain_niaK schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:56:
[...]

Ik heb het opgezocht en de refreshrate is 30 - 81Khz Horizontal en 56 - 75Hz vertikaal.
Dus ik ga kunnen gamen met 75Hz en dus heb ik maximaal iets aan 75 frames per seconde.
Ja dat hebben de meeste schermen in de specs mijn scherm bijv. (Samsung 930BF) heeft dat ook maar als je hem op 75Hz is het voor mijn gevoel iets minder smooth maar dat zal wel aan mij liggen. Als je de drivers van het scherm gebruikt kan je het scherm ook niet 'zo' op 75Hz zetten dan moet je dat via je gpu doen :) Een TFT heeft ook geen last van flikkerend beeld dus hoger dan 60Hz heb je in principe ook niet nodig

- Edit -

Je moet er wel rekening mee houden dat de fps's die jij noemt van 1280x1024 zijn he 1680x1050 is iets zwaarder. Even voorop gesteld dat je wel op native reso gaat spelen...

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 10-05-2007 19:27 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Ok, jongens ik heb het meeste materiaal (€2075) binnen gekregen!
Probleem is dat Azery pas volgende week mijn RAM levert en EMPC pas de week erna mijn Tuniq Cooler. Gelukkig heb ik een boxed cooler bij de processor gekregen. Nu moet ik mijn kotgenoot nog zover ver krijgen dat ik zijn RAM voor het weekend mag lenen...
:X het wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 13:55
Kain_niaK schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:16:
Ok, jongens ik heb het meeste materiaal (€2075) binnen gekregen!
Probleem is dat Azery pas volgende week mijn RAM levert en EMPC pas de week erna mijn Tuniq Cooler. Gelukkig heb ik een boxed cooler bij de processor gekregen. Nu moet ik mijn kotgenoot nog zover ver krijgen dat ik zijn RAM voor het weekend mag lenen...
:X het wachten....
Wachten kan idd behoorlijk irritant zijn. Wat altijd helpt is je er gewoon niet blind op staren.
Geduld wordt altijd beloond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
En nu het vervelende.... :(
Die Corsair Voeding heeft een koeler aan de onderkant!
En mijn Antec Nine Hundred heeft de plaats voor de PSU.... ook aan de onderkant!
Ik kan het wel installeren maar die voeding gaat geen lucht krijgen.
Nou ja dan moet ie er maar anderom in.
Weet iemand of die FAN van die Corsair lucht zuigt of blaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:45
Kain_niaK schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 11:26:
[...]

Smaken verschillen. De MX 500 komt ik heel veel testen naar voren als de muis met de beste controlle. En vermits ik veel Day of Defeat speel is dat precies wat ik nodig heb. De DPI is niet zo hoog maar hij is zo nauwkeurig.
waar heb je de mx500 trouwen kunnen bestellen. die dingen zijn bijna neit te krijgen.
ik heb er laatst een tweedehands van ebay gekocht. top muis echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 16:09

pvr

Afbeeldingslocatie: http://img231.imageshack.us/img231/2562/lekkeriw7.jpg

Volgens mij zuigt elke voeding lucht, en blaast het er aan de achterkant uit.

Ik heb zelf als behuizing de Cooler Master CM Stacker STC-T01, met als voeding, een Enermax Voeding Galaxy 850 Watt.
De Enermax zuigt ook het lucht op, en gooit het erachter uit.

Cooler Master zegt dat dit het beste werkt qua koeling

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/7518/73b67c98eb9a7a6eb9d93d2wr6.jpg

Beetje het zelfde plaatje als hierboven.
Kain_niaK schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:56:
En mijn Antec Nine Hundred heeft de plaats voor de PSU.... ook aan de onderkant!
Kanker klere zeg. Ik kan het wel installeren maar die voeding gaat geen lucht krijgen.

[ Voor 35% gewijzigd door pvr op 11-05-2007 23:05 ]

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Kanker klere zeg. Ik kan het wel installeren maar die voeding gaat geen lucht krijgen.
Wel even letten op het taalgebruik he tis frusterend dat je moet wachten, ik kan er zelf over meepraten want ik wacht zelf al meer dan 14 dagen :), maar dat geeft je niet meer recht dan anders he ^^

Ik heb ik deze pc een Coolermaster 430W eXtreme Power met de fan aan de bovenkant ook wel lastig maarja...
Met de aankomende pc ga ik het even goed aanpakken :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Het valt wel mee! Antec heeft rekening gehouden met voedingen die fans aan de onderkant hebben.
Ik kan het dus gewoon op zijn kop installeren, het past perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
dangerpaki schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 22:06:
[...]

waar heb je de mx500 trouwen kunnen bestellen. die dingen zijn bijna neit te krijgen.
ik heb er laatst een tweedehands van ebay gekocht. top muis echt
Ik heb ze bij twee shops proberen te bestellen en het is alle twee keer mislukt. Ik heb hem dus niet.
Eerst geprobeert bij journey ed, maar daar moet je blijkbaar student voor zij dus dat ging niet door.
En toen bij Camera World maar die stuurden mij een bericht dat mijn credit card is geweigert door mijn credit card bedrijf wat natuurlijk onzin is. Maar ik blijf zoeken naar die muis. Hij zal echt van mij worden. Als je op hoog niveau FPS shooters wilt gaat spelen zoals DoD en Quake etc etc dan is een muis gewoon het gene wat het verschil kan maken. Muis controle is dan het aller belangrijkste en de MX 500 is nog altijd de muis met de über controle. Dus als iemand nog een suggestie of een idee heeft waar ik er één kan vinden laat het me zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 19:03
Kain_niaK schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:15:
[...]
[...]
Muis controle is dan het aller belangrijkste en de MX 500 is nog altijd de muis met de über controle. Dus als iemand nog een suggestie of een idee heeft waar ik er één kan vinden laat het me zeker weten.
Suggestie: een MX518 :)
en ja het is gewoon een betere muis :+

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Kaaswagen schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:33:
[...]

Suggestie: een MX518 :)
en ja het is gewoon een betere muis :+
Uit de verschillende testen kwam deze toch echt naar voren als numero twee.
Zeker geen slechte muis maar ik hou niet van dat ingedeukte uiterlijk en waarom voor nummer twee gaan als je ook voor nummer één kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

Kain_niaK schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 10:13:
[...]

Met de 320 GB krijg je het meeste GB voor het minste geld. De 500GB versie vind ik iets te duur.
En ik heb zelf ook nog een harde schijf. Mijn totale schijfruimte komt dan op ongeveer 1100 GB. Dat zou genoeg moeten zijn. En RAID 1 vind ik schijfruimte verspilling. Van mijn belangrijke data (source files van mijn muziek compilaties) maak ik toch wel backups.
Overigens heeft de 320GB nog een groot voordeel: de platters worden het minst gebruikt en er zitten er maar 2 per schijf; gevolg is dat de snelheid veel constanter is tot het einde van zijn capaciteit dan bij schijven die de volledige platter groote gebruiken.

Ik zou trouwens toch een andere voeding nemen, mijn voorkeur gaat uit naar de Seasonic S12+ series. Verder een mooi systeem, wel veel geld ;) Ik zou persoonlijk ook een ander scherm nemen, als je toch voor deze Samsung gaat let dan even goed op!!! http://www.behardware.com/news/lire/09-05-2007/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik zit voor mijn nieuwe systeempje toch nog te twijfelen tussen de Seasonic S12-600, 600 Watt, (bekend A-merk voor voedingen) en de Corsair CMPSU-620HXEU, 620 Watt (kwam erg goed uit de test van matbe.com zoals Kain al zei). Enig nadeel aan de Seasonic zou kunnen zijn dat hij niet modulair is, al weet ik niet of ik veel kabels over hou in mijn systeem (zie topic 'gamesysteem voor ±€1500')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:04:
Hmm ik zit voor mijn nieuwe systeempje toch nog te twijfelen tussen de Seasonic S12-600, 600 Watt, (bekend A-merk voor voedingen) en de Corsair CMPSU-620HXEU, 620 Watt (kwam erg goed uit de test van matbe.com zoals Kain al zei). Enig nadeel aan de Seasonic zou kunnen zijn dat hij niet modulair is, al weet ik niet of ik veel kabels over hou in mijn systeem (zie topic 'gamesysteem voor ±€1500')
Let wel op wat je aan max power nodig hebt. Steeds meer fabricanten maken 1KW voedingen, terwijl de meeste game pc's in het ergste geval 300-400Watt verbruiken. Hoe minder stroom dat nodig is, hoe lager het rendement van een PSU!

Ik zit ook op smart te wachten op de opvolgers van de Seasonic Plus serie... maar weet niet exact wanneer die uit gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:16:
[...]

Let wel op wat je aan max power nodig hebt. Steeds meer fabricanten maken 1KW voedingen, terwijl de meeste game pc's in het ergste geval 300-400Watt verbruiken. Hoe minder stroom dat nodig is, hoe lager het rendement van een PSU!

Ik zit ook op smart te wachten op de opvolgers van de Seasonic Plus serie... maar weet niet exact wanneer die uit gaan komen.
Goed, maar ik ga ook oc'en (tot zo'n 3,5 Ghz met de E6600 hoop ik) en over 1 tot 1,5 jaar komt er een upgrade met een nieuwe vga kaart (geen SLI) en nog eens 2Gb geheugen. Is 520W dan echt voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: LOL ik lees dat je um al hebt gehaald :P nou alsnog uitgebreid commentaar O-)

Voeding:

Matbe staat niet in vergelijking met JonnyGuru, die laatst een Infiniti 720 testte, hieruit kwam dat hij een nagenoeg perfecte spanningregulering had, hij gaf een 10. In Jonny's review van de HX620 kwam eruit dat de voeding "rock-solid" was, maar niet perfect. Hij had nl. kleine storingen op de 12V-rails tijdens een van de tests.

http://www.jonnyguru.com/...ils.php?id=102&page_num=4 - Enermax Infiniti 720W
http://www.jonnyguru.com/...ails.php?id=32&page_num=2 - Corsair HX620

De Infiniti is er ook in een 650W (modulair) versie, goedkoper dan de HX en daarnaast heeft de Enermax een 6-pin PCI connectors, maar ook 8-pin PCI-connector, die op de R600 zit en gaat komen voor de volgende generatie nVidia's (G90). In mijn opzicht dus een beter keuze. Maar het zijn beide krachtpatsers van formaat.

Moederbord:

Wellicht is de P5K Deluxe te overwegen. Nieuwe Intel chipset (opvolger van 965P, wat een welbekend platform is voor high-end overclocking) en mogelijkheid tot Crossfire (maar niet handig gezien dat je (terecht een 8800GTX neemt)

Geheugen:

Neem geheugen met Micron D9-chips (ik raad aan D9GMH, oa. in G.Skill HZ-serie, Team Xtreem-serie, OCZ SLI-Ready Edition-serie). Staan garant voor een iets betere overclock voor een niet zo hogere prijs.

Harddisk:

Overkill imo. Doe mij maar 2x 320 Cuda's. Fantastisch als je 3 raptors in een kast zou hebben, maar het geld niet waard als je het doet voor de performanceboost.

Toetsenbord:
Ik vind nog steeds dat schermpje onnodig als G11-eigenaar, Logitech G11 plz. bespaar wat pleuro's

Monitor:
Naar mijn mening vind ik 22" net iets te ver gaan, voor mij de 206BW.
Kain_niaK schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:47:
[...]

Uit de verschillende testen kwam deze toch echt naar voren als numero twee.
Zeker geen slechte muis maar ik hou niet van dat ingedeukte uiterlijk en waarom voor nummer twee gaan als je ook voor nummer één kunt gaan.
En als je niet voor nummer een kan gaan, ga je voor nummer 2 ;) niet dat de MX518 een echt minder goede muis is, het zijn minmale cijfertjes en ik merk er iig nix van.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
n00bs schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:53:
[...]

Overigens heeft de 320GB nog een groot voordeel: de platters worden het minst gebruikt en er zitten er maar 2 per schijf; gevolg is dat de snelheid veel constanter is tot het einde van zijn capaciteit dan bij schijven die de volledige platter groote gebruiken.

Ik zou trouwens toch een andere voeding nemen, mijn voorkeur gaat uit naar de Seasonic S12+ series. Verder een mooi systeem, wel veel geld ;) Ik zou persoonlijk ook een ander scherm nemen, als je toch voor deze Samsung gaat let dan even goed op!!! http://www.behardware.com/news/lire/09-05-2007/
Gnaar gnaar >:) Heb ik al gecontroleerd zowel de service sticker als het hidden service menu geven de S versie weer. Helaas heb ik één defecte pixel. Het scherm staat al in RMA. (gelukkig had ik voor 50 euro een pixel garantie afgesloten)
Samsung komt nu langs voor een nieuw scherm en hopelijk is dat ook een versie S. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Weet iemand wat de jumper instellingen van de 150 GB raptors zijn? Standaard zitten er geen jumpers op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:03

Pinjataaa

Hit me!

Een systeem om jaloers op te zijn :) Behalve je boxjes :D
Haha, dit is inderdaad het vrotste wat er is, wachten!
Met je voeding maakt het geen ruk uit, hij krijg genoeg koeling.
In mijn p180B zit de voeding ook onderin met de koeler tegen het ijzer en hij wordt niet warmer

[ Voor 94% gewijzigd door Pinjataaa op 12-05-2007 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Googolplex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-05 11:17
Waarom een Logitech MX500, en geen MX510 (ik heb allebei) of de MX518? Lijkt mij toch vreemd dat de 500 beter is dan die andere 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DappereDodo
  • Laatst online: 18-09 06:54
Kain_niaK schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:29:
Weet iemand wat de jumper instellingen van de 150 GB raptors zijn? Standaard zitten er geen jumpers op
Jumpers? Voor de master/slave instellingen bedoel je? AFAIK heb je die bij SATA niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
wordt bepaald door waar je ze in steekt afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
FantaRulez schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 23:49:
[...]

Jumpers? Voor de master/slave instellingen bedoel je? AFAIK heb je die bij SATA niet meer nodig.
Dat weet ik wel maar toch heeft zo'n schijf nog jumpers. De Seagate 7200.10 bijvoorbeeld heeft jumpers voor te schakelen tussen SATA 1,5GB en 3,0GB. Maar ik heb het al gevonden hoor, de jumper op de raptor zijn voor Raptor Spread Spectrum. Wat het precies is dat heb ik nog niet echt duidelijk gevonden.

Ik zit ondertussen bijna bij het einde van het installatie proces. Maar wat een ****** zooi kabel jongens. :P (wat wil je 4 HD + DVD speler + IDE SCHIJF + IDE CDROM SPELER + Floppy disk)
Ik heb nu al weer veel geleerd en héél veel opnieuw gedaan en opnieuw... tot het eindelijk paste..... en dan zat er weer een SATA aansluiting waar ik niet niet bij kon..... aaaaaah.

Alles is geinstalleerd, ik ben nu alleen mijn HDD drive bays er in aan het stoppen en mijn fans aan het aansluiten.

I keep you guys posted :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yok
  • Laatst online: 08:11

yok

lekker systeempje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Nog een paar vraagje's (het is al zo lang geleden dat ik nog een volledig nieuw systeem in elkaar zetten, toen was alles nog IDE)

Maakt het uit op welke SATA poorten ik wat aansluit? Volgens mij niet.
Welke NTFS cluster grootte kan ik het beste nemen voor de RAPTORS die vooral snel moeten zijn? (dus het maakt niet uit dat ik schijfruimte kwijt speel door een te grote cluster size in te stellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DappereDodo
  • Laatst online: 18-09 06:54
Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:05:
[...]

Maar ik heb het al gevonden hoor, de jumper op de raptor zijn voor Raptor Spread Spectrum. Wat het precies is dat heb ik nog niet echt duidelijk gevonden.
I keep you guys posted :9~
Het vermindert de mate van electro magnetische storing:
http://www.buildyourown.o...RCHIVE=true&topic_ID=7428

Niet echt spannend dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
Nog meer problemen... één van de twee raptors is DOA. Hij maakt een tikkend geluid. Ik heb meteen een RMA aangevraagt. Hopelijk komt alles in orde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Kain_niaK schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:12:
Nog een paar vraagje's (het is al zo lang geleden dat ik nog een volledig nieuw systeem in elkaar zetten, toen was alles nog IDE)

Maakt het uit op welke SATA poorten ik wat aansluit? Volgens mij niet.
Welke NTFS cluster grootte kan ik het beste nemen voor de RAPTORS die vooral snel moeten zijn? (dus het maakt niet uit dat ik schijfruimte kwijt speel door een te grote cluster size in te stellen)
Maakt inderdaad niets uit en de cluster grootte zou theoretisch op een grotere size een betere performance moeten geven. Laatst nog een benchmark gezien waar het in de praktijk zo goed als niets uitmaakte alleen dat je bij een grote size veel capaciteit van je schijf verspild en dat een te grote size voor problemen kon zorgen met bepaalde software pakketten. Ik zou het dus gewoon lekker standaard laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

@Kain:

Misschien kun je de posts waarin je (waarschijnlijk vol emotie door de tegenslagen) met een dodelijke ziekte zwaait, kuisen? Het kan nogal kwetsend zijn voor anderen en is tevens niet conform de GoT richtlijnen .... verder NOFI ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
SKiLLa schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:02:
@Kain:

Misschien kun je de posts waarin je (waarschijnlijk vol emotie door de tegenslagen) met een dodelijke ziekte zwaait, kuisen? Het kan nogal kwetsend zijn voor anderen en is tevens niet conform de GoT richtlijnen .... verder NOFI ...
Is gebeurt, sorry hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Topicstarter
n00bs schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:31:
[...]

Maakt inderdaad niets uit en de cluster grootte zou theoretisch op een
grotere size een betere performance moeten geven. Laatst nog een benchmark
gezien waar het in de praktijk zo goed als niets uitmaakte alleen dat je bij
een grote size veel capaciteit van je schijf verspild en dat een te grote
size voor problemen kon zorgen met bepaalde software pakketten. Ik zou het
dus gewoon lekker standaard laten ;)
Dank je. Heb je ook een link naar die benchmark. Ik weet dat ze dit ooit
uitgebreid hebben getest maar ik vind het niet terug op internet. Maar
volgens mij kan het toch wel wat verschil maken. Bijvoorbeel op een apparte
partitie die je alleen gebruikt voor je swap file.
En ik heb toch het advies van sommige van jullie gevolgd en ben voor 4 GB ram
gegaan.
Nog even wachten tot volgende week wanneer mijn Tuniq Tower er is en dan ga
ik beginnen overclocken en post ik de bechmarks hier!
(mijn God waarom ben ik zo onnozel geweest om een QWERTY toetstenbord te
bestellen |:( , nu heb ik op mijn werk azerty en thuis qwerty )

Pagina: 1 2 Laatste