Edit: LOL ik lees dat je um al hebt gehaald
nou alsnog uitgebreid commentaar
Voeding:
Matbe staat niet in vergelijking met JonnyGuru, die laatst een Infiniti 720 testte, hieruit kwam dat hij een nagenoeg perfecte spanningregulering had, hij gaf een 10. In Jonny's review van de HX620 kwam eruit dat de voeding "rock-solid" was, maar niet perfect. Hij had nl. kleine storingen op de 12V-rails tijdens een van de tests.
http://www.jonnyguru.com/...ils.php?id=102&page_num=4 - Enermax Infiniti 720W
http://www.jonnyguru.com/...ails.php?id=32&page_num=2 - Corsair HX620
De Infiniti is er ook in een 650W (modulair) versie,
goedkoper dan de HX en daarnaast heeft de Enermax een 6-pin PCI connectors, maar ook 8-pin PCI-connector, die op de R600 zit en gaat komen voor de volgende generatie nVidia's (G90). In mijn opzicht dus een beter keuze. Maar het zijn beide krachtpatsers van formaat.
Moederbord:
Wellicht is de P5K Deluxe te overwegen. Nieuwe Intel chipset (opvolger van 965P, wat een welbekend platform is voor high-end overclocking) en mogelijkheid tot Crossfire (maar niet handig gezien dat je (terecht een 8800GTX neemt)
Geheugen:
Neem geheugen met Micron D9-chips (ik raad aan D9GMH, oa. in G.Skill HZ-serie, Team Xtreem-serie, OCZ SLI-Ready Edition-serie). Staan garant voor een iets betere overclock voor een niet zo hogere prijs.
Harddisk:
Overkill imo. Doe mij maar 2x 320 Cuda's. Fantastisch als je 3 raptors in een kast zou hebben, maar het geld niet waard als je het doet voor de performanceboost.
Toetsenbord:
Ik vind nog steeds dat schermpje onnodig als G11-eigenaar, Logitech G11 plz. bespaar wat pleuro's
Monitor:
Naar mijn mening vind ik 22" net iets te ver gaan, voor mij de 206BW.
Kain_niaK schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:47:
[...]
Uit de verschillende testen kwam deze toch echt naar voren als numero twee.
Zeker geen slechte muis maar ik hou niet van dat ingedeukte uiterlijk en waarom voor nummer twee gaan als je ook voor nummer één kunt gaan.
En als je niet voor nummer een kan gaan, ga je voor nummer 2

niet dat de MX518 een echt minder goede muis is, het zijn minmale cijfertjes en ik merk er iig nix van.
[
Voor 44% gewijzigd door
Verwijderd op 12-05-2007 21:05
]