Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

zen v naar zen v plus flashen?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik ben in het bezit van een creative zen v mp3 speler maar vermits deze geen video's ondersteunt vind ik dat erg jammer maar deze lijkt kwa spec's het zelfde als de zen v plus (die wel video ondersteunt) op de radio speler na

nu is m'n vraag , zou je een zen v naar een zen v plus kunnen flashen

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Hoogstwaarschijnlijk zit in je zen V de hardware niet die zorgt voor de tv-out.
Maar heb je eigenlijk al iets zelf gezocht? Zoja, wat zijn de resultaten van je zoekacties?

Verwijderd

Topicstarter
niet veel maar heb me aal een paar uren kapot gegoogeld :p

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:04

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is wel enorm vragen naar de bekende weg. Je kan niet zomaar elk apparaat naar elk ander apparaat flashen. En als je nergens ergens vindt dat dat kan, gaat hier vragen je echt niet helpen denk ik...

Dit hoort in Portable Media Devices, ik tik'm daar even heen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je daar geen hardwarematige decoder voor nodig ed? Ik zou denken dat het niet mogelijk is. Ik zie niet in waarom Creative dezelfde chips zou gebruiken.. dat is onnodig duur. Video decoderen vergt toch wel wat extra's..

Opzich interessante vraag trouwens, maar ik denk dat je het beste even in [Flash] Creative Zen V (Plus) kunt rondkijken, daar horen dit soort dingen eigenlijk thuis :)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

RoD schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:15:
Heb je daar geen hardwarematige decoder voor nodig ed? Ik zou denken dat het niet mogelijk is. Ik zie niet in waarom Creative dezelfde chips zou gebruiken.. dat is onnodig duur. Video decoderen vergt toch wel wat extra's..

Opzich interessante vraag trouwens, maar ik denk dat je het beste even in [Flash] Creative Zen V (Plus) kunt rondkijken, daar horen dit soort dingen eigenlijk thuis :)
Als het allemaal op 1 chip is in het begin meestal niet hoor.

Kijk maar naar de oude cores van beeldkaarten, die kon je unlocken ;)

Dus misschien is het toch mogenlijk :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Snake schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:37:
[...]

Als het allemaal op 1 chip is in het begin meestal niet hoor.

Kijk maar naar de oude cores van beeldkaarten, die kon je unlocken ;)

Dus misschien is het toch mogenlijk :)
Ik heb er weinig kennis van, maar is dat niet een beetje appels met peren vergelijken?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Beste Varco,
hier op GoT verwachten we dat je eerst zelf wat doet/probeert voordat je een vraag post. Uit je post kan ik niet opmaken dat je al wat hebt geprobeerd, dus zoek eerst eens rond met Google of hier op GoT. Als je er dan nog niet uit bent, raad ik je aan de vraag opnieuw te stellen in [Flash] Creative Zen V (Plus), aangezien daar de meeste gebruikers van de Zen V te vinden zijn. Succes met je zoektocht... :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.