Toon posts:

Een TV kopen ??!!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Mijn huidige tv heeft zijn tijd gehad en nu wil ik een tv kopen met HD techniek.. Alleen weet ik niet zo goed wat voor een ik moet kopen. Ik wil er op kunnen gamen, dvd en tv kijken op hoge kwaliteit.

Omdat full HDtv erg prijzig is gaat mijn voorkeur uit naar een HDREADY tv. Ik denk dat Samsung het beste merk is ook qua prijs. Philips, Sony en JVC vind ik wel duurder.

Alleen van echte details heb ik geen verstand van.

Wat moet ik kiezen?

Plasma of CRT?
1027x768 of 1280x720?
Hoeveel inc moet het zijn? (Niet te klein maar ook niet al te groot)
Is HDMI/DVI noodzakelijk of niet?
Welke ingangen zijn belangrijk?

Graag wil ik hier meer info over. Het moet een niet al te dure tv zijn. Maar wel met de meeste opties en graag eentje die lang meekan met de huidige technologie.

Misschien hebben jullie wel aankoop tips voor mij?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-01 12:55

Bergen

Spellingscontroleur

Hier op Tweakers wordt eigenlijk verwacht dat je zelf wat onderzoek doet... Dus als je je afvraagt wat een goede resolutie is, of je HDMI/DVI moet nemen, etc, dat je dan reviews gaat opzoeken en zelf gaat googlen. Want wees eerlijk, de vragen die je stelt zijn best wel standaardvragen. Je kunt je vast wel voorstellen dat je niet de eerste bent die die vragen stelt. Als je een beetje zoekt (dus even de zoekfunctie van dit forum gebruikt, of even googlet) kun je die antwoorden binnen 5 minuten vinden.

Als je over iets specifieks geen antwoord kunt vinden, dan kun je dat hier altijd vragen, inclusief vermelding waar je op hebt gezocht en waarom de antwoorden die je vond niet voldeden.

Nouja, je snapt het wel. Lees maar even dit en dan specifiek het kopje genaamd "Een topic openen".

Succes! :) (en welkom op GoT trouwens!)

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-01 16:53
Ja, dit is een vraag van het type "ik heb geen verstand van zeilen, maar welke boot kan ik het beste kopen?". Dat is veels te algemeen.

Ga gewoon wat speciaalzaken langs, website van fabrikanten, www.kieskeurig.nl, audio/videotijdschriften met tests, consumentengids, etc.

_██_
(ಠ_ృ)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Je zult inderdaad eerst het een en ander zelf moeten uitzoeken. Dit forum is een prima beginpunt, want er is al veel informatie te vinden over jou vragen. Verder moet je gewoon eens een keer een winkel binnen lopen om zelf het een en ander te bekijken.

Zie ook: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.