Hallo beste mensen,
Mijn huidige tv heeft zijn tijd gehad en nu wil ik een tv kopen met HD techniek.. Alleen weet ik niet zo goed wat voor een ik moet kopen. Ik wil er op kunnen gamen, dvd en tv kijken op hoge kwaliteit.
Omdat full HDtv erg prijzig is gaat mijn voorkeur uit naar een HDREADY tv. Ik denk dat Samsung het beste merk is ook qua prijs. Philips, Sony en JVC vind ik wel duurder.
Alleen van echte details heb ik geen verstand van.
Wat moet ik kiezen?
Plasma of CRT?
1027x768 of 1280x720?
Hoeveel inc moet het zijn? (Niet te klein maar ook niet al te groot)
Is HDMI/DVI noodzakelijk of niet?
Welke ingangen zijn belangrijk?
Graag wil ik hier meer info over. Het moet een niet al te dure tv zijn. Maar wel met de meeste opties en graag eentje die lang meekan met de huidige technologie.
Misschien hebben jullie wel aankoop tips voor mij?
Mijn huidige tv heeft zijn tijd gehad en nu wil ik een tv kopen met HD techniek.. Alleen weet ik niet zo goed wat voor een ik moet kopen. Ik wil er op kunnen gamen, dvd en tv kijken op hoge kwaliteit.
Omdat full HDtv erg prijzig is gaat mijn voorkeur uit naar een HDREADY tv. Ik denk dat Samsung het beste merk is ook qua prijs. Philips, Sony en JVC vind ik wel duurder.
Alleen van echte details heb ik geen verstand van.
Wat moet ik kiezen?
Plasma of CRT?
1027x768 of 1280x720?
Hoeveel inc moet het zijn? (Niet te klein maar ook niet al te groot)
Is HDMI/DVI noodzakelijk of niet?
Welke ingangen zijn belangrijk?
Graag wil ik hier meer info over. Het moet een niet al te dure tv zijn. Maar wel met de meeste opties en graag eentje die lang meekan met de huidige technologie.
Misschien hebben jullie wel aankoop tips voor mij?